jolanda meissie rustig aan pendrag ook rebbel ook jeetje wat een gebeuren hier alemaal. waar ligt NB trouwens is dat een land die ik niet ken hihihihih of lees ik het fout. dacht noord brabant maar dat is geen tropen klmaat hihihih gr kim
Tjeetje Pendrag jij ook al een ziekenhuisbezoek! Doe maar erg rustig en hopelijk wil je moeder helpen, zodat je je echt rustig kan houden. Austin wij hebben het geboortekaartje ook nog niet hoor. Maar mijn vriend is een echte muziek freak, dus wij pakken een stuk van een songtekst ipv een gedichtje. dus 1 ding minder. Het kaartje lijkt me wel moeilijk hoor. Ik moet eens boeken halen ( weet eigenlijk niet waar) en nog eens gaan kijken op internet. Diana zo'n groot zwembad verwarmt natuurlijk niet zo snel. Maar het blijft t/m donderdag goed, dus waarschijnlijk kan je deze week nog wl zwemmen. Je ouders wonen toch heel dichtbij? ik lees zo even verder!
Tjjeee Jolanda jij ook al! Ik help je duimen dat alles goed zal blijven gaan. Weet de gyn wat de oorzaak ervan was? Doe je het de komende tijd rustig aan?
Ik heb niet zoveel te melden verder. Ik ga eens kijken bij mijn eten, dat moet nu ongeveer gaar zijn. Fijne avond meiden! Groetjes Muis
@ jolanda jeetje meis doe je rustig aan! beepje moet toch echt nog een tijdje blijven zitten. veel sterkte! @ Miranda geniet nog lekker van de laatste vrije dag van de meiden, houden ze het wachten nog een beetje vol? @ muis ik denk dat we naar dezelfde drukker in Bergen zullen gaan als met de trouwuitnodigingen alleen hebben we daar wel 9 x mee terug gemoeten.....anders weet ik ook zo snel geen drukker! dikke x
Tjeetje, 3 meiden van Augustus hebben wat ivm ziekenhuis enzovoort, het is wel schrikken en sterkte Jolanda! Pff! Me vriend heeft airco gehaald, nou ben benieuwd vanavond of ik wel kan slapen of niet, hihi! Wel handig hoor Want in onze slaapkamer is 28 graden, vinden wij wel veel te warm. en me baby is nu beetje vervelend in buik want ze duwde ook tegen de blaas, nou dat doet erg pijn ja! Pff! Hihi! En af en toe huilbuien en moe en hoofdpijn, nu gaat het wat beter die hoofdpijn.
@ linka ach meissie toch! ik hoop dat je je snel beter voelt! airco is wel lekker met dit weer! he even een vraagje hebben jullie ook dat je zo rond een uur of 6 / 7 's avonds totaal geen stof meer op je buik kunt verdragen? zou bijna geneigd zijn om naakt rond te gaan lopen hihi! XXX
hey meiden sorry niets onthouden hihihihih zw dementie? @austin nee hoor het is wel zo dat het met deze hitten best lastig is maar voor de rest ................... nee. alleen al die lagen pffffffffffffffff hier een dagje tuincentrum met man . hij wil een plantenfilter maken voor de koivijver dus die is nu in de maak. het zijn ook net kleine kids af en toe he die mannen. gelijk bij thuiskomst is hij gaan hameren en spitten etc. dus het zit er al weer bijna in ook. morgen vrij alleen naar vk en buurvrouw watergolven. en ik moet nog de plinten van beneden schilderen want dan kunnen die ook geplakt worden en dan komt het huis langzaam maar zeker af! hihihihih huizen en klaar zijn nee dat is maar een droom ben ik bang. nou meisjes ik heb net gelezen dat het met de juli tweeling ontzettend goed gaat dus dat is lekker! gr kim
Hey allemaal, Allemaal lekker genoten van het zonnetje? Heb vanmiddag weerom mijn voetje omgeslagen met als gevolg dat ik er een bultje heb opstaan. Ik kan er gelukkig wel op gaan maar wel een beetje voorzichtig! Op de koopjesdag heb ik vanalles kunnen kopen: een babyfoon, een fleecedekentje, twee kledingspakjes, een speeldekentje, een grote knuffel van Winnie de Pooh, en nog meer.... Lekker veel geld opgedaan dus!
hihihihi aykietje kijk toch uit meissie moet altijd zo lachen om je accent. hihihih woon zelf dicht bij amsterdam dus is wel andere taal hier. en jij praat altijd zo netjes
@Jolanda: sterkte meis. Altijd schrikken, bloedverlies. @Austin: hier precies hetzelfde. Ik leeg meestal compleet bloot op bed of een wijd hempje aan. Maar zo min mogelijk op/over mn buik! Ik ga zo maar even internetshoppen. Heb geen fatsoenlijke nachthempjes voor dit warme weer. En mn ondergoed is ook wat verschoten. Vind ik in het ziekenhuis toch niet prettig. En ik vind het voor nu wel een fijn gevoel om een vluchttas klaar te hebben staan! Je weet maar nooit nu mn buik al zo aan het rommelen is.
@Austin: zou goed kunnen. Maar volgens mij had ik het mijn vorige zwangerschap ook. Wel wat later maar toen lag ik steeds op de bank met alleen een badjas aan en dan ook nog los. Kan me alleen niet meer herinneren dat het toen ook al in deze fase was.
heey meiden even berichtje van deze kant... zit even niet lekker in mijn vel.. mannetje heeft nachtdienst en is net weg.. maar ik ben heel onrustig.. heb het gevoel dat er iets met iemand gaat gebeuren voelt echt niet fijn! Ik heb dit wel vaker gehad en toen bleek ook dat er wat met iemand was dus ben enorm bang Groetjes
Hoi Meiden, Jolanda: Tjee meid dat is schrikken, rustig aan doen hoor. Meiden met een nieuwe mijlpijl van harte gefeliciteerd. Austin: Ik loop ook 's avonds het liefst helemaal bloot, krijg dan ook echt last van alles om mijn buik heen. Ik heb een heerlijk rustig dagje gehad vandaag en dat had ik ook echt nodig. Zometeen lekker naar bed, ben kapot van het niks doen... Morgen weer aan de bak. Gelukkig weer een kort weekje. Voor iedereen alvast slaap lekker!
@Jolanda - dat was schrikken meis, nu maar EXTRA rustig aan doen he. Wel goed van die kleine dat hij al 'n weekje voor op schema loopt. @Austin - als je nog een drukker zoekt, op st.willebrord zit er ook een nl. wifra. Daar haal ik ze ook. @Mik - mooi filmpje, de tranen rollen over m'n wangen @Aykietje - Kekte gij wel 'n bietje uit mee oe voet 8) @Schatje - misschien dat het deze keer toch door de zwangerschaps-hormonen komt ?