Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Iemand interesse?

TE KOOP AANGEBODEN:
    Weegschaal merk tefal zo goed als nieuw.

even een geintje op de vroege ochtend, moet kunnen toch ?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schtje, vervelend joh!

Goedemorgen dames! Haha Bemy toch :) ! Haha, wij hebben wel nieuwe weegschaal nodig hoor, maar hoeft echt niet perse :p ! Haha! Neej hoor ;)

Lekker geslapen vannacht, gelukkig maar, maar ik merk laatste tijd dat me buik wel in de weg staat in bed, scheren ook helaas, hihi!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,
    ik moet weer aan het werk, maar moet echt nog even zin maken. Ik heb veel kramp gehad vannacht bleh. Gelukkig wordt ik vanavond weer verwend door paps en mams.

veel succes allemaal!

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Goedemorge dames,

Zohee jolanda ook al sterkte hoor doe rustig aan en hoe is het nu met rebbel en happy?

Hier gaat het de goede kant uit behalve gister dan zo duizelig en beroerd denk warme weer.
    Heb wel super leuk weekend achter de rug.
    @Daisy ben je nog naar die markt geweest?

Vandaag weer een echo :D ben benieuwd of ze nog steeds dwars ligt haha en weer naar fysio dus heb weer druk dagje .

Fijne dag dames

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen allemaal!

@Aykietje,autsjj,das niet zo best :(

@Jolanda,jeetje das schrikken zeg!
    Doe aub rustig aan!

@Austin,ik herken dat wel idd,ik loop dan ook vaak genoeg in alleen mn bh rond(alleen mn vriend die het ziet)

@Schatje,rustig aan meis..
    Hoop dat je lekker geslapen hebt!

@Bemy,ik bied €10!

@Linka,ja dat scheren wat een ellende heh.
    En als ik heel eerlijk ben vertrouw ik het niet aan mn vriend toe wat jij?

Voor allen die gaan werken vandaag werk ze,en rustig aan heh!
    Voor diegene met controle's,succes!

Ik ga zo lekker strijken bij mn ouders thuis,zijn nog op vakantie en komen woensdag terug,aangezien mn kleine(21)broertje thuis is moet toch iemand de was bijhouden heh,joehoe!
    Verder ben ik errug benieuwd of ze bellen over de vloer of ze die af komen maken..

Verder gister 2 blije dozen opgehaald bij de Prenatal en zo'n speeltje gekocht voor boven de box..En een shirtje..

Nou ik ben er weer vandoor!
    Fijne dag allemaal!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Joy,nee zijn niet meer geweest,wel in het huis,tuin ff gedaan enzo maar idd het was veelste warm.
    Was wel gezelli geweest dan?
    En druk want wij onden onze auto bijna nergens meer kwijt.
    Nog iets verkocht?

Succes vanmiddag!

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @linka
    o ja, mijn beebje ook gister. Lag net in bed, begint ze toch op mn blaas te springen! Moest meteen naar de wc, als ik als niet de helft kwijt was... :oops:
    vindt het alleen moeilijk om te zeggen dat het "vervelend" is, want ik ben natuurlijk reuze blij met dat energieke kleintje in mn buik, alleen soms voelt het niet zo heel lekker hoor...

@austin
    stof op je buik na 6/7 uur savonds... hihihi, wat een raar probleem!?
    Nee, geen last van. Hoewel blote buik altijd wel lekker is moet ik zeggen. Even ademen hoor... Lekker is dat...

@schatje
    ik herken het hoor.
    ben zo ongerust als wat als mn man de deur uit gaat savonds of zo. komt nog bij dat het hier niet echt veilig is en hoorde gister weer een vervelend verhaal dat ik denk "jij blijft thuis vanaf nu!" maar ja, dat kan ook niet he...
    denk dat het ook door de hormonen komt hoor. ik duw de ongerustheid niet weg, maar ik laat dingen gewoon wat langer op me inwerken, en dan gaat het meestal wel. praat er ook over hoor, met mn man. dan weet ie dat ik erg blij ben met een extra smsje.

Heb trouwens vaak last van trekken rond mn navel. En soms langs mn navel verticaal. Heb wel es ergens op het forum gelezen dat dat ook je banden zijn.
    Bijna 4 wk terug liep mn buik 4 wk voor op schema, nou, volgens mij doet ie dat nog. Als ik op mn rug lig komt ie bijna tegen mn ribben aan.
    Vast ook een lekker rond kindje! :D

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Daisy nou ik had niks in de verkoop gedaan wel me ma en me vriendin ik had de kraam betaald hun mochten verkopen was kei gezellig en heel druk ja.

En schiet het op in je huisje?woon je er nu of duurt het nog even?

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ben gelukkig dus niet de enige die daar last van heeft, zelfs het dunste stukje stof doet dan "zeer" op je huid echt heel raar!

@ daisy ik zal eens een nieuwe buikfoto gaan plaatsen ben eigenlijk al weer te laat...

wat een prachtig u-tube filmpje ik zat gewoon met een brok in mijn keel!

p.s. de man vond 'm ook erg mooi!

xxx

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi, je bent niet enige, ik zou ook niet durven om laten doen door hem........

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Joehoe, ik vind zelfs ook heerlijk als beebie beweegt natuurlijk, maar tegen de blaas vond ik echt niet fijn, zat hele tijd te bukken en drukken en ging ik snel zitten en duwde beebie weg en hoppa is over! Tjeetje verschrikkelijk vond ik dat, maar de rest vind ik fijn! Me vriend heeft hele tijd gevoeld, ja golfjes! Hihi!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

nou eindelijk redelijk geslapen . kussen tussen mijn benen en dekens aan de kant.

volgende week eindelijk dakkapellen en het kamertje word volgende week gebracht.

gr kim

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden.
    Hier begint het rustige leven weer, de meiden zijn weer naar school.
    Dat duurt nog maar 7 weekjes, want dan hebben ze alweer zomervakantie!

@ Jolanda: zo dat is schrikken, met bloedverlies naar het ziekenhuis.
    Doe maar lekker rustig aan!

@ Debbie: vervelend dat je zo'n pijn hebt.
    Wat kan het dan moelijk zijn om bij de wc te komen hè.

@ Austin: de meiden vinden het nu niet meer zo leuk om te wachten op de baby.
    Ik kan ze alleen rustig houden door te zeggen dat de baby nog iets te klein is om geboren te worden.
    Maar ze weten nu dat in de volgende schoolvakantie de baby geboren wordt.

@ Schatje: ik hoop voor je dat je gevoel deze keer fout zit.

@ Bemy: als die weegschaal minder aangeeft dan ik in werkelijkheid weeg, heb ik er wel belang bij.
    Maar dat zal wel niet, je wil hem niet voor niets kwijt, toch?

@ Hè Dais: dat is toevallig, ik heb ook nog een broertje(20) thuis wonen.
    Succes met je vloer.

@ Linka: fijn dat je beter geslapen hebt.

@ Mik: leuk joh, dan kan je met het kamertje beginnen.

@ Iedereen die weer moet werken: succes!

@ Iedereen die voor controle moet: veel plezier en succes.

Hier eigenlijk alles wel goed.
    Gisteren lekker een dagje in de tuin gehad met de meiden.
    Zelf niet zoveel gedaan, zat nog steeds met twee hele dikke enkels op de stoel.

Fijne dag allemaal.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Mik verloskundige
    13-5: Joy groeiecho

14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    15-5: CynthiaB 3D/4D echo
    19-5: Aykietje gynaecoloog 28 weken echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    20-5: Miranda groei-echo UMCG
    21-5: Rebbel pretecho
    22-5: Noura verloskundige
    22-5: Petra verloskundige
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    30-5: Linka76 verloskundige
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden!

Ik zit op mijn werk dus heb geen tijd om alles bij te lezen maar wilde toch even goede morgen zeggen! Hopelijk gaat met iedereen alles goed! Met mij in ieder geval wel! Ik voelde ons beebje altijd al wel vaak maar nu hij/zij zoveel groter is, is het echt feest in mijn buik! Vooral als ik op mijn zij lig dan kruipt de kleine helemaal naar de andere kant erg leuk is dat!

Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad? En nog wat gekregen voor moederdag? Ik wel, tot mijn grote verbazing! Mijn man riep mij naar de babykamer zondag-ochtend en toen lag er een cadeautje in het ledikantje met een erg lief kaartje. Totaal onverwacht dus superleuk!

Zijn er nog meiden lekker vrij? Geniet nog maar even van het mooie weer zou ik zeggen!

Liefs Delilah

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier even een berichtje van mij!

heb wel alles vluchtig gelezen, maar niks onthouden.

Het gaat redelijk goed met mij. De pijn wordt elke dag minder, maar moet wel veel liggen. Anders houd ik het niet vol.
    We hebben nu een heerlijke relaxstoel gekocht. Kan ik lekker in de tuin genieten van de zon!

Las van andere meiden dat het bij hun ook niet zo goed gaat en dat de volledige bedrust moeten houden. Heel veel sterkte. Lijkt me wel erg zwaar hoor alleen maar op bed.

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Miranda kan me voorstellen dat je meiden nu toch eindelijk naar hun kleine zusje willen kijken! maar wel fijn dat ze begrijpen dat het gewoon nog geen tijd is voor de baby om geboren te worden!
    de buurkindjes vragen mij ook steeds wanneer de baby nou geboren word hahaha zo schattig!

@ happy goed om te lezen dat het nu beter met je gaat! lekker hoor beetje relaxen in de tuin!

vandaag eindelijk de babykamer afmaken! jippie!

Iedereen een super fijne dag vandaag!

xxx

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@jolanda dat is even schrikken meis doe je voor zichtig.

@linka en lekker geslapen met de airco. hoest met de hoofdpijn

@austin nog geen last van gehad. maar heb dit wiekend voor namelijk in een bikinie geloopen.maar daar voor soms wel eens last even luchten.

@mik wat een goed nieuws van de julie tweeling. enne geniet van ej vrije dag

@aykietje hoop dat je niet te veel last van je voet houd. leuke he al die koopjes voor de kleine

@Pendrag ja dat snap ik wel. dan weetje teminste wat je mee hebt.anders moeten ander dat weer zoeken in je kast en die komen altijd met het verkeerde. :)

@schatje dat is een naar gevoel meis. hoop dat het niet uit komt maar snap je angst

@naat en lekker geslapen en gewerkt.?

@aykietje nou ik woon echt onder amsterdam en heb een amstrdams ze vriend en schoon ouders en vele kenisen. maar snap jou afentoe niet meteen.maar hun ook niet hoor.maar dat heeft iedereen met elke dorp of stad. wij als zaankanters hebben ook allemaal eigen worden.

@bemy geintjes zijn altijd welkom

@werk ze en genietje vanaf met de vervenerij

@ joy hoe was de verjaardag van je zoon. en ben benieuwt of je klein nu goed ligt.

@daisy leuke he alles dubbel. hoop dat je niet te veel strijk goed heb.rustig aan he.

@debbie dat is toch lekker zo'n rond kindje. hoe is het veder?

@meiden met de scheer problemen. wat ben ik dan blij met me te kleine buikje 8) ik ret me nog

@mik lekker dat je goed geslapen hebt. en spanend dat je kamertje bijna komt

@miranda dat is voor de meiden wel makelijk om te onthoude dat dan de baby komt. zo heb ik een jongetje op me werk die in aug 4 wordt en de vroeg het ook steed dus toen zei ik als jij jarig bent komt ook de baby bijna.

@Delilah wat leuk dat je wat hebt gehad.zou willen dat ik zo'n vriend had. die koopt zelf mijn verjaardag's cadautje heel laat of samen of moet presies zeggen wat ik wil

@happy wat lekker dat je nu ook in de tuin kan. ander leg je maar op de bank of bed binnen/ blij dat het iets beter gaat.

nou met mijn gaat alles goed. merk alleen dat ik slaap te kort heb door dat het snachts warm is. maar dan maar over dag weer een tukje.dat wou niet meer lukken maar nu wel. heb lekker vakantie moet alleen nog een hoop bootschapen doen voor de trouwerij. maar ja komt goed.

liefs sabrina

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ja dank je!

Austin fijn ddat je babykamer eindelijk kan afmaken.

En met mij gaat zo wel hoor, alleen weer zo erg moe en hoofdpijn, net boodschappen gedaan en kind en man lekker uit huis, school en werk, nou dat vind ik wel fijn hoor, pff! Lekker voor mezelf en lekker huishouden (dat was echt nodig)

En hopelijk ben ik straks verwend door schoonma en pa ;) (as donderdadg komen ze hier logeren)

20. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Goedemorgen,

even een klein berichtje, ik lees af en toe bij maar soms gaat het te snel voor mij haha

Hopelijk zijn jullie het warme goed doorgekomen

Met mij gaat het redelijk, met de baby gaat het goed ligt alleen nog in een stuit hopelijk draait het kindje voor die tijd nog.

Verder heb ik zelf een klein tumortje in mijn nek, dus ik ben wat van slag geweest de afgelopen tijd, ik had het al weken maar ik durfde niet eerder naar de dokter uit angst dat het wat ergs was.
    Volgens de arts lijkt het goedaardig maar dat gaan ze dus onderzoeken, het word in juni eraf gesneden en onderzocht, dus we hopen op een goedaardig bultje

Deel Deze Pagina