@ Happy1980, fijn dat het beter met je gaat! Laat je maar lekker opladen door het zonnetje! @ Austin, veel plezier met het af maken van de babykamer! Ben benieuwd naar het eind-resultaat! @ binnabinna, je gaat bijna trouwen zie ik, wow! Super zeg! Alvast een hele mooie dag gewenst! Ik was ook blij verrast toen ik wat kreeg hoor, had het wel gehoopt maar toen toch ook weer opgegeven, mijn man kennende... Volgend jaar krijg je zeker weten wat! Dat kan niet anders!
@linka lekker he weer het huis voor je zelf @moniqu jeetje meis snap wel dat je dan vanslag bent. hoop zekker op het goed @Delilah jaa bijna gaan we trouwen. erg leukkk @austin hoe staat het eigelijk met de foto's
Hallo allemaal, Ik ben weer terug in Nederland! Eindelijk in mijn nieuwe huis. Ik kan er nog niet wonen maar dat komt deze week helemaal goed als de meubels geleverd zijn. Het is hier weer gezellig met grapjes heen en weer maar ik lees ook enge dingen. Iedereen die in het ziekenhuis is geweest, bloedverlies heeft gehad en / of harde buiken: heel veel sterkte! Vanochtend heb ik Chris naar school gebracht. Hij ging aan de juf vertellen dat ik zijn mama was! \/ Zo lief en zo leuk! Het filmpje op You Tube is geweldig! Iedereen een heel fijne dag!
hoi meiden! @monique: jeetje dat is schrikken! ik duim voor je dat het goedaardig is! ik moet om 12.00 naar het ziekenhuis, ik krijg nu elke week controle bij de gyn. liefs rebbel
Goeiemorgen meiden! Heb een gat in de dag geslapen. Mn ventje had vannacht erg last van de warmte en hield me wakker met zijn gedraai en gepuf...pas toen hij wegging in slaap gevallen...Soms zijn mannen echt kleine kindjes, hihi...heb al vast een glimp van de toekomst op mogen vangen, hahaha.... @ Buddy: stuur ff wat gekoelde lucht naar ons Hoe ist verders met je? @Monique: tjee meis, dat is schrikken? En dan pas in Juni geholpen worden? Kan dat niet eerder? Ik duim voor je dat t goedaardig is hoor! @Elle: wat een schatje zeg! Daar kun je vast de hele dag op zweven van geluk! Fijn dat je weer terug bent! @Daisy: succes met de was! Kun je je "kleine" broertje niet leren strijken? Zal zijn toekomstige vrouwtje vast ook blij mee zijn ....Hoe is t met je hand? @Binna: de dag komt steeds dichterbij meis! Al wat zenuwen? @Meiden met controles: succes vandaag! Vanavond weer pufclub, heb er zin in! Liefs
goeeeeeeeeeeeeeedddddddd buddy, alleen beetje rare gevoel, maar gaat wel weer over, komt door hormonen, hihi! Enne ja ik zal koeltje naar jullie sturen, maar gelukkig schijnt vandaag niet veel zon. Zo vanavond weer puffen? Lekker hoor, hihi! Ga je hele avond puffen ?
Goedemorgen! @ Happy: fijn weer wat van je te horen! @ Rebbel: succes zo meteen bij de gyn. @ Elle: welkom terug weer hier. Wat ontzettend lief wat Chris tegen je zei *smelt* @ Austin: veel plezier met de babykamer! Heerlijk he om daar mee bezig te zijn! @ binnabinna: veel plezier met boodschappen doen voor je trouwerij! @ Linka: wel rustig aan blijven doen hoor! @ Monique: hopelijk is het goedaardig, sterkte! @ Esprit: veel plezier op de pufclub! Ik heb verder weinig nieuws. Ik heb net de ramen gelapt en vind het nu wel weer welletjes voor vandaag, ben nu alweer moe! Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
Ramen lappen, oei, hihi, me vriend heeft eergisteren voor raam gedaan, vanavond of morgen achterraam, doen wij gewoon rustig aan Ja, ik probeer ook om rustig aan te doen, maar is niet makkelijk hoor.....
@Joy,klinkt idd errug gezelli ja We wonen er nog steeds niet,de vloer is nog niet af en ons bed is nog niet binnen,allemaal fout gelopen Maar we hebben gelukkig een dak boven ons hoofd he,al zou ik willen dat het ns verkocht zou worden! Succes vandaag met de groeiecho! @Happy,fijn om te horen dat het wat beter gaat en dat je nu lekker in de tuin kan zitten. @Miranda,ja das ook toevallig. Lijkt me ook wel logisch dat ze zo nieuwsgierig zijn nu,duurt ook zooo lang voor hun! Maar nog ff heh Mijn kleine nichtje(4)vraagt ook steeds,wanneer komt de tweeling nou? En dan kusjes geven op mn buik en masseren,zo lief! @Austin,succes met het afmaken van jullie babykamer,ik ben erg benieuwd hoe het geworden is! @Binna,ik heb het iedere keer wat bijgehouden dus dat scheelt,gelukkig! Ow meid,ben je al een beetje zenuwachtig voor jullie huwelijk? @Linka,doe jij het ook maar een beetje op gevoel? Ben dan wel bang dat ik iets verkeerds raak,hahaha... Fijne dag vandaag! @Monique,jee das ook schrikken zeg,hopelijk is het goedaardig tuurlijk.. Ik duim voor je hoor meis! @Elle,welkom terug! En wat een scheetje zeg,wat zal jij trots zijn op Chris! @Rebbel,succes in het ziekenhuis! @Esprit,ja hou op schei uit,mannen,hahahah... Ik kan mn kleine broertje wel leren strijken alleen hij wil het niet leren,is zo makkelijk uitgevallen ongelooflijk! Maar de rest ziet er allemaal netjes uit hoor,maar hij is dan ook vaak gaan zwemmen,scheelt ook tuurlijk Mn hand is zo irritant en trekt ook naar mn elleboog,morgen langs de huisarts,ik hoop dat er iets aan te doen is.... Veel plezier vanaaf! Nog niks gehoord van de vloer of van het bed,zou vandaag bellen of anders woensdag of vrijdag,ja daar kan je wat mee! Ik wilde vandaag niet naar ons huis gaan maar net belde een vriend van mij en die wilde ff komen kijken.. Zou goed kunnen slapen,pfff... Laters!
Goedemorgen! Jeetje, wat een hoop is er weer geschreven zeg! Heeft niemand zin gehad om in de zon te zitten dit weekend? Ik heb ongeveer gewoond in de tuin. En ik heb net een foccacia-uienbroodje op en nu ben ik misselijk.... En: vakantie geboekt! Jippie, op 3 juni ga ik lekker 6 daagjes naar Alanya!
moniquekenitra wat een verhaal meis. ik hoop dat het goedaardig is. waarom moet je nog zolang wachten trouwens tot het weggehaald word. kan het niet meteen? jippie mijn kleintje is gedraaid. zit nu lekker met hoofdje naar beneden. was goed gegroeid. en hartje deed het goed. dus nu over twee weken weer heen ivm rhesus prik hihihihih gr kim
Whoehoe! Nu duimen dat t niet een eigenwijsje is en weer gaat koprollen ....Voel je t nu ook anders schoppen? Succes met de rhesusprik!
ja dacht de laatste tijd al dat de kleine gedraaid was want volede een keer ;s nachts dat er wat aan het rommelen was. en dat zal het draaien geweest zijn en sindsdien kreeg ik de schoppen bovenin. hihihihih gisteren was er ook al een reorganisatie bezig in mijn buik. mijn man lipe echt te roepen naar de kleine "he hou je alles een beetje heel daarbinnen et moet nog langer mee" hihihihihihihih mij hele buik ging op een neer en heen en weer. ik ga ff naar heemskerk nieuwe legging halen voor onder mijn spijkerrokje ne misschien nog wel een buikband. die vind ik zo leuk
Lang leve de legging, ik vind zo ideaal, als ik rokje aan wil maar dan moet ik legging wel eronder hebben want me benen plakken zo erg aan elkaar ! (dankzij warmte)
@ Mik, fijn dat de kleine is gedraaid! Maar als ie nu weer terug zou draaien is dat toch geen probleem of wel? Ik voel die van mij de hele dag door draaien nl.