Voor de meiden die weer snel zijn begonnen na de 2de: Hadden jullie ook zo'n rara cyclus? Ik was 28 oktober voor het laatst ongi. En het duurde naar mijn gevoel veel langer dan 28 dagen! Nu ben ik 11 augustus uitgerekend volgens de berekeningen en ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger
@mik25 Na een middagdutje van 4u lang kan ik zo om half negen savonds weer omvallen van de slaap hoor! M'n vriend vindt me wel leuk zo: "lekker rustig, niet steeds door huis lopen sjouwen maar ook gewoon es met mn mondje dicht op de bank zitten". Dat heet SAAI toch? @charissa1979 Heb er een 3e testje tegenaan gegooid hoor Topzwaar van een dik streepie was ie natuurlijk. Dit was ECHT de laatste hoor! Nou de dokter bellen! Ben alleen telnr kwijt... :-S
@ rachel jeetje meis vind het echt super erg! houd de moed erin alles komt goed! Goede morgen dames! Ik ben vanmorgen naar de VK gegaan en heb gevraagd of ze aub meteen een echo wilde maken omdat ik me zorgen maakte om de baby omdat ik sinds een week geen last meer had van misselijkheid...dat hebben ze dus gedaan! in mijn album zie je mijn babytje! het was super beweeglijk en het hartje was prachtig te zien...en wat blijkt ik ben al 9 weken zwanger i.p.v. 8! Was echt het mooiste moment van mijn leven, mijn man en ik stonden beide te huilen! dikke xxx
Super zeg. Dat ze meteen een echo maakte. Dan heb je toch wat meer zekerheid he! Nu lekker echt gaan genieten he!
Oh, helemaal te gek man. Zit er hier nu ook gewoon mee te janken . Hormonen? En ik moet nog een MAAND! wachten op de eerste echo. Maar ik maak me eigenlijk ook niet echt zorgen ofzo. Ben alleen supernieuwschierig.
Hallo... Ik ben net terug maar nog niet echt veel wijzer. Er zat wel in ieder geval nog iets in mijn baarmoeder wat natuurlijk wel positief is. Verder is het nu van 2,0x2,8 naar 6,8x6,0 millimeter gegaan vanaf 7 december gemeten. Maar het eerste wat ze zei is dat het nog maar heel pril is en nog niet de 6 weken ( die ik volgens mijn menstruatiekalender had ) Verder staat er als aantekening bij mogelijk dooierzakje. In principe weet ik nu dus nog niets, weet ook niet of ik me nu verder zorgen moet maken of niet...
@ diana, wacht maar meid ik zweer je jij gaat het ook zo onwijs bijzonder vinden, is echt gewoon een wonder! ongelooflijk! en ik weet dat je lang moet wachten dat vond ik ook vergeleken met de andere dames hier....maar het is echt de moeite waard! @littleme meid het feit dat het gegroeid is is toch al helemaal super! probeer er van te genieten! misschien heb je je inderdaad wel vergist in data?....was bij mij ook het geval! xxx
Austin, wat geweldig! Mooie echo. Geniet ervan! Littleme, ik hoop voor je dat je gewoon nog niet ze ver bent als je dacht. Wanneer moet je weer terug? Gaan ze dan kijken of het weer gegroeid is? Heel veel geluk gewenst!
Zo Austin dat is idd een mooie echo! Littleme, he gatsie meid, wat een onzekerheid nu, kan je geen echo krijgen of heb je die net gehad? Was er niks te zien dan, dan alleen een leeg zakje? Wat wel posi is is dat het wel gegroeit is! Sterkte joh!
Ik had idd een echo daarnet ik moet de resultaten afgeven bij de huisarts en die zou er verder naar kijken.
hey meiden,,,, @austin GEFELCICITEERD! wat leuk! @littleme meis maak je nou maar niet te druk. het is gegroeid dat is toch goed? positief blijven ! ik ben voor de verandering moe moe moe moe .... maar heb het er allemaal voor over hoor! gr mik
@ Littleme: een beetje rare vraag misschien, maar als het een leeg zakje zou zijn, kan het dan groeien? Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik probeer mezelf nog niet al te blij te maken tot ik maandag mijn echo heb gehad. Wel raar want ik heb ik het ziekenhuis aansluitend een afspraak met de VK, in de papieren stond dat dit 3 uur gaat duren! Zit ik dus van 11.30 (moet nog een ponsplaatje maken omdat we verhuids zijn) tot 16.30 in het AMC. Ik neem maar een boek mee. Ik moet echt uit gaan kijken met eten, ik kan de hele dag eten en het liefst alles wat ongezond is. Verder een nieuwe theorie, weet niet of het ergens op slaat, maar toch. Mijn 2 vorige zwangerschappen ben ik ontzettend misselijk geweest, de hele dag spugen en vooral van geuren.. Nu ben ik al 2 weken zwaar verkouden en grieperig (niet echt lekker maar toch) nu ruik ik niets en ben ik ook nog niet misselijk geweest.
Jeetje ik dacht even kijken of er nog nieuws is vanaf mijn werk en pfff wat l***en jullie een eind weg zeg! Ik lees vanavond wel weer even terug.. groetjes
Hallo allemaal Ik ben helemaal hieperdepiep, Mvm is net geweest en gelukkig kwam er een tweede streep op de test. Wat was ik zenuwachtig. Nou ja daarna alle info gekregen en het boek en de dvd, ik kon niet gelijk kiezen en toen mocht ik ze alle twee omdat ik me de vorige keer ook al had aangemeld maar dat was dus mis gegaan en dat vond ze zo sneu. Lief he. Nu aftellen voor de echo maar voor nu is de stres gelukkig weer een stuk minder. Liefs Zoe
Hai Eliesja, Wel de derde keer zwanger maar helaas ons eerste kindje, een dochter verloren. Verder hebben we nu een gezonde jongen van 18 maanden.