Hee Kiki, leuk hoor! Ik mag donderdag voor de pretecho, ben héél benieuwd! Vooral naar het gezichtje!
Nou nou veel plezier met pretecho! Wij gaan toch niet doen, ik wil gewoon verrassing houden omdat wij al een geslacht weten
@ linka inderdaad mijn benen zitten ook tegen elkaar aangeplakt dus onder rokjes of jurkjes doe ik altijd een legging aan. ik heb er nu twee voor de zwangerschap . een zwarte en een witte nou dat moet genoeg zij toch? ze zij natuurlijk veel duurdetr voor zwangere @loutje opgezwolle voeten ? hoe kom je erbij hihihihihih mijn enkels zijn inderdaad met dit weer helemaal verdwenen maar bloeddruk is 110/65 dus ik maak me niet druk en als ik af en toe omhoog ga met mijn voeten is het best uit te houden @delilah nee maar die kleine van mij is al vrij groot dus ........................ en die kleine zat de hele tijd met zijn/haar hoofd bovenin dus is wel lekker dat hij/zij nu onderin zit en de vk denkt niet dat de kleine nog draait. ik voelde herm/haar ook echt draaien dus eigenlijk wist ik het ook wel had gisteren het gevoel dat er binnen een reorganisatie aan de gang was maar dat was dus het draaien @cynthia heb ik ook beetje beurs gevoel onderin mijn bui en ook meer last van mijn banden en buikspieren misschien omdat de baarmoeder nu echt wel groot word? en ik voel de kleine trouwens ook vaak onderin dus dat zegt niets denk ik hoor. het hoofdje zit toch echt onderin @joy balen meis dat je niet thuis mag bevallen. hoe kan dat? @kiki leuk joh die echo . veel plezier. gr kim
Echt waar joh? Ik dacht dat als het kindje eenmaal omgekeerd was, je vooral bovenin zou voelen. Nou, dan ben ik benieuwd hoe ze over twee dagen ligt....
Mik: Ik heb al legging van H&M, van vorige jaar dus kan ik nog gebruiken, ik wil ook in wit of zo, maar voor zwangerschap is duur idd.
hihihihihih leuk he maar die kids hebben ook al sterke armpjes hoor en ze zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel lenig
ik heb ze van noppies ze waren 19.95 per stuk. en een spijkerrokje van mam licious die was 24,95 dus kan je nagaan voor vijf euries meer heb je een rokje
Whoehahahaha...kzie mezelf al in een legging en een rokje met deze stalpootjes...hahahaha....beetje best wel jaloers dat jullie dat wel aankunnen! Geniet er maar lekker van! @Joy: meis, weer een kleintje! Is dan de bevalling ook makkelijker: Gelukkig met je kindje alles goed! Ik dacht dat je wanneer je uit t zhuis thuiskwam je nog kraamhulkp kreeg? Dat is wel minder ja! @Cynthia: tja, wat moet je daar nou weer mee...Zou hij zich dan nu gaan beseffen wat hij opgegeven heeft? Ik denk dat ik het per direct retour had gestuurd...maar kheb makkelijk praten, ksta niet in jouw slippers....Kan alleen maar zeggen volg je gevoel meid! Nou meiden, kga ff eten en dan puffen! Doeiiii Liefs
hihihihih esprit die stalpoten kunnen er gewoon onder hoor. ik heb normaal maatje 36 nu mt l van legging en rokje en mt m voor de rest behalve jurkjes die zij gelukkig nog steeds mt 36 hihihihihihih mijn voeten zijn ook twee keer zo dik
Hallo dames, Even over Jolanda: bericht van haar hyves: Hallo iedereen, Lig op dit moment vanaf afgelopen zondag in het ziekenhuis ivm bloedverlies. De kleine doet het wel goed gelukkig en hopelijk mag ik deze week weer naar huis! Tot snel. Ik heb haar nog een sms gestuurd maar goed in het zkh mag je niet altijd je mobiel aan hebben. Ik hoop snel van haar te horen. Hier gaat het verder prima. Vandaag bij de vk geweest en alles was top in orde. groetjes
gatverdarrie wat gaat het slecht met de aug mama's zeg. bah bah bah bloedverlies weeen etc etc etc vanaf nu geen ziekenhuis meer tot de bevalling dames ................................................... luisteren naar kim. hihihihih jolnada veel sterkte en succes en hou je taai
Nou Mik, die stalpoten van mij doen mn beebje heel ver naar boven vluchten dan,hihii...nu nog niet zo erg, maar over 11 weken wel hoor....hahaha... Getsie, Jolanda toch! Had zo gehoopt dat t goed zou gaan! Succes meid! En idd: LUISTER MAAR NAAR MIK DAMES! Ik wil ook niet meer gekkigheid horen/lezen! Nou kga puffen! Liefs
hey meiden ik herinerede me een bericht van jolanda en dat is deze Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 12:52 pm Onderwerp: Hoi meiden, Hier ook even een snel berichtje.. Heb vanacht in het ziekenhuis geslapen ivm bloedverlies, mocht eigenlijk van de gyn van vandaag nog niet naar huis maar van de gyn van gisteren wel dus ze vond het zo sneu voor me als ik moest blijven. Mag nu alleen maar richting wc en douche en dan weer liggen. Als ik weer bloedverlies krijg moet ik het ziekenhuis in tot het einde.. Met de kleine is alles wel goed gelukkig en die loopt ook een week voor op schema! Groetjes, Jolanda _________________ `Maar wat ik daar uit opmaak is ze nu thuis. en wat basie schreef iets ouder nieuws laten we dat hoopen. en anders heb ik het fout hoop voor jolanda van niet. liefs sabrina