Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dus ze ligt er echt in met WEER bloedverlies. bah bah bah

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    oke dat is dan vlink balen zeg. dan moet ze daar nu gewoon blijven. jeetje echt zwaar voor haar.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat een naar nieuws weer van jolanda! het gaat zo niet goed hier idd! :(

ik ben vanmiddag bij de gyn geweest, mijn bmm was gelukkig nog steeds hetzelfde en niet verder verstreken! ik moet nu echt tot 32 weken rust houden en zo min mogelijk van huis, daarna mag ik iets meer gaan lopen en eens een keertje met de rolstoel van huis. pfff... dat worden lange weken, maar goed ik moet even doorbijten!

liefs rebbel

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hup goed puffen ja, puf puf puf puf :) !

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej he, sterkte voor Jolanda, bah! Vervelend :(

Ja, buddy, legging kan ik nog wel hoor, ik heb lelijke tenen dus lekker dik maar niet enkels! Hihi!

Luisteren naar Kim? Zal wel ja :) ! hahaha!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh hoezo niet luisteren dan luister nou maar naar mama kim dan komt alles weer goed.

gr kim

hey buddy hoe is hte nou meis. vind het wel jammer dat je er niet zo vaak meer bent. ben benieuwd hoe het met je meissies gaat

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Mik :) ! Hihi!

Welke buddy heb jij dan? Ff zoeken :p !

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hallo dames lees vaak mee maar schrijf niet zo veel waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoeveel zijn jullie nu aangekomen? ik 10 kg dus schiet echt heel erg op hahahaha
    x nickyz

9. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    (dus schiet op)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih buddy is daisy van de tweeling meissies hihihihihih

ik ben let op 15 kilo aangekomen dus ...................................................................................................

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mikk! Daisy is vanmorgen al hier geweest hoor muts :p !

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    15 kilo? Valt wel mee hoor, van mijne weet ik veel 8) :)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Huh? Wat bedoel je met schiet op?

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daisy was er normaal gesproken de hele dag door en nu maar een keer per dag :( is niet leuk. hihihihihihihihi

15 kilo valt wel mee ?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohh snap ik het, tsja, ze moet nog verhuizen enzovoort, ze heeft idd druk daar kunnen we niks aan te doen alhoewel wij leuk zou vinden idd ;)

15 kilo, tsja, je bent toch gestopt met rokne? Dan 5 kilo eerbij en door zwangerschap 10 kilo, dus vind toch mee vallen of was jij niet dat jij hebt gerookt? Kan me wel vergissen.

Bij zwangerschap van Myrna van 55 kilo naar 90 kilo (5 a 10 kilo erbij door stoppen met roken en dan opeens naar 90)

En nu niet dat ik weet, heb geen weegschaal in huis ;)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ik word gewogen door de vk. en ja inderdaad ben ik wel gestopt mety roken maar toch? ach ik wandel het er wel weer af zometeen na de bevalling door met die kleine te gaan wandelen

gr kim

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga zometeen lekker in bed tv kijken dus ik wens iedereeen een fijne avond

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Cynthia, wel aardig van hem, zoek er maar niet teveel achter maar geniet van het gebaar. hier geen dikke enkels gelukkig ;)

@Joy, oh dat klinkt niet best, hoop dat ze er een beetje naast zitten qua gewicht e.d.

@linka, wat een bolle buik, mooi hoor

ik ben ook gek op de legging mijn benen plakken anders ook tegen lekaar bah, wel met een lang jurkje of en rok hoor. niet met een kort truitje haha dat moet verboden worden ; )

@babsie: oh dat is balen zeg, beterschap

@nickyz: ik zit nu op 7 kilo, vind wel meevallen, maar ja jij bent ook al 2 weken verder dus weet niet hoeveel ik dan weeg.....?

morgen pretecho, ik ben zo benieuwd. morgen zal ik melden wat het wordt eindelijk.

Gr Jenny

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij jou is idd anders van van mijne oa gewichten, is niet verplicht, maar dat mocht het wel.

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden..

Even een berichtje van deze kant!

Ontzettend slecht geslapen! al drie nachten dus ben nu helemaal kapot! hahah maar komen we wel weer overheen..

Voor de rest een heerlijk weekje ivm werk.. hoef alleen morgen nog en dan donderdag avond 2 uurtjes en de rest ben ik lekker vrij! :)

Dus dan kan ik lekker uitrusten..

Ik zoek me kapot naar mijn diploma van de middelbare school kan hem niet vinden :( moet hem hebben want moet kopiën maken voor mijn opleiding na mijn verlof :evil:
    ik kan daar niet tegen als ik iets niet kan vinden!
    haha

Groetjes

Deel Deze Pagina