Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje meisjes

zat net even mee te lezen met de juni mama's vreselijk nieuws bah bah bah wat is het levn toch oneerlijk

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    @linka 76 ik bedoelde dat ik me zin niet goed had afgemaakt hahaha

3. Niet meer actief

hoi hoi allemaal,

ben hier een paar weekjes niet geweest omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit, ik heb af en toe geprobeerd om een beetje bij te lezen maar dat lukte me niet zo sorry!
    had o.a. veel last van harde buiken dus moest even een (grote) stap terug doen en moest gedwongen veel rusten.

ik las dat er een paar (bijna mamma's)in het ziekenhuis gelegen hebben, hoop dat het nu weer beter gaat, doe rustig aan,!

Mijn kleintje heeft last van de warmte geloof ik, hij/zij is een stuk rustiger ik voel wel beweging, maar anders en minder vaak vind ik, maar misschien is dat maar een idee, Kan dat door het warme weer komen of is dat omdat hij/zij groter wordt en minder plaats krijgt want ik heb het idee dat ik mijn buik zie groeien. ;)
    Ik weet niet hoe beebje ligt maar ik heb steeds steken in mijn buik net onder mijn ribben.
    Ik lees hier wel dat er veel dames hun kleintje een hele dag door voelen schoppen/bewegen maar dat is bij mij niet het geval hoor,somd voel ik een halve dag niks en dan raak ik zo onzeker.ben de laatste weken ontzettend emotioneel, heel erg vlug huilen om niks eigenlijk.

sorry voor die enorme ego bericht. :(

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga ik nu ff kijken wat er aan de hand is.... :( !

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje, heb gelezen, wat erg nieuws! :(

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik, zielig verhaal hè echt heel erg

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ monique jeetje dat is schrikken! gelukkig denkt de arts ook dat het goedaardig is! veel sterkte!

@ Linka neem jij maar eens lekker wat tijd voor jezelf meis en verwend worden door je (schoon)ouders is altijd fijn! Wat ben je toch een schatje dat je dat onthoud en weet hihi ja ja weer een jaartje erbij! wat een prachtige buik he!

@ delilah ben aan 't passen en met geslagen en zei gisteren al tegen mijn man dat ik toch gelijk had dat ik het kamertje in onze nu studeerkamer wilde hebben omdat dat mooier uitkomt...ach ja...te laat! maar wordt wel schattig, als het klaar is zal ik eens een foto plaatsen.

@ binna is een beetje er bij in geschoten maar komt goed! oooeeehhh nog 2 daagjes en dan ben je een getrouwde vrouw, spannend!

@ Elle super dat je weer terug bent meid! en dat is inderdaad super schattig van Chris! hoe gaat het allemaal met jou verders? geen rare kwalen?

@ puck ja is inderdaad een super gevoel om te denken dat ons engeltje daar straks komt te liggen, aan de andere kant toch ook wel een beetje eng hoor...het gaat allemaal zo hard ineens! doe jij trouwens rustig aan met je ramen lappen dat gebuk en gestrek allemaal! ;)

@ daisy heb je helemaal niets meer van die man gehoord die was komen kijken? vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van je hand, hopelijk heeft de dokter er iets tegen! ik haat het als al die dingen fout gaan tijdens de verhuis...lijkt tegenwoordig wel chronisch dat ze te laat leveren of incompleet zeg!

@ Kim super dat alles helemaal goed is met jullie beepje en natuurlijk ook super lekker dat ze gedraaid is! ja ja als zwangere vrouwen moeten we niet alleen opgezwollen voetjes etc. verdragen maar ook nog eens belachelijke prijzen betalen voor leuke kleren hahaha!

@ loutje welkom to the club meid!

@ cynthia lekker Alanya...ben jaloers! :Dj eetje dat was misschien wel een beetje pijnlijk om te krijgen? ik neem aan wel goed bedoelt maar wel erg confronterend! geniet van je echo, ben je er al aan uit of je hem meeneemt of ga je toch met een vriendin?

@ joy jeetje meid dat is vervelend, gelukkig gaat verders alles wel goed met de kleine en word ze goed in de de gaten gehouden!

@ kiki super dat alles in order is en leuk leuk leuk 3D echo! spannend!

@ jolanda meis volhouden hoor! we denken allemaal aan je! dikke knuffel en x!

@ rebbel het is inderdaad niet leuk om zo beperkt te "leven" maar is allemaal voor het goede doel en jullie kleine is straks zo sterk en gezond als een os allemaal dankzij mama!

@ Nickyz heb mijn mijlpaal van 21 kilo behaald :confused: als ik zo doorga kom ik de helft van het gewicht aan van wat ik voorheen woog! ! ! :(

@ jenny veel plezier met je echo vandaag!

@ schatje hoop dat je snel weer beter slaapt, breekt echt op zo! en ja haat dat ook zo als je iets niet kan vinden!

@ rebecca meis gewoon lekker rustig aan doen dan komt alles goed!

jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg! dit soort berichten krijgen we hopelijk niet meer te lezen!

Hier om 5 uur al wakker..lig te draaien en te doen en veel te malen...wat kan een mens zich toch druk maken he!

jippie 31 weekjes vandaag!

XXX

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb wel alles bijgelezen, maar alleemaal in stukken. Dus ik ik weet niet meer wat ik wilde reageren :oops:

hier gaat alles goed ;) ik groei goed, dus ik ga ervan uit dat ons meisje ook goed groeit :D ! ben nu in 2 weken meer dan 2 kilo aangekomen.

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen! jij bent er ook vroeg bij!
    Super dat jullie meid het zo goed doet!
    bizar he dat gewichtstoename...ik kom ook nog steeds elke week een kilo aan....als ik zo doorga eindig ik dus ongeveer op de 30 kilo meer :confused:

op 15 juni heb ik een reünie van de KSE....moet ik daar rondlopen als een walvisje, en je wilt vooral op dat soort dagen juist super goed voor de dag komen!

ach ja heb iig een super goed excuus hahaha!

xxx

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Mijn man gaat rond 6 uur half 7 naar z'n werk en ik smeer z'n brood voordat hij weggaat, dus als ik dan mijn laptop bij de hand heb, ben ik meestal wel vroeg.

Ik dacht dat het gewichts-toename met ups en downs ging, maar als dit bij mij zo doorgaat, kunnen ze mij straks ook rollen :confused: Ach ja, als ons meisje het goed doet vind ik het prima.

En ik denk dat je 15 juni heel zwanger en trots jezelf kunt vertonen hoor 8)

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik ben ook zo'n broodsmeerder hahaha!
    volgens mij zijn we straks allemaal te rollen niet normaal!
    eergisteren was een vriendin van mij bij mij en die is nu 26 weken zwanger en maar 1 kilo aangekomen :confused: ze is wel super ziek geweest ze is zelfs opgenomen geweest in het ziekenhuis maar ik vond 1 kilo wel bizar weinig!

ik zal sowieso iets nieuws kopen om aan te trekken hihi, lijkt me zo leuk om iedereen weer te zien!

xxx

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen,

ja ik ben schatje idd Austin, ahum :rolleyes: ! Haha! Ja ga ik zeker doen hoor als me schoonouders hier zijn!

Bemy en Austin? Broodsmeerder? Mij niet gezien 8) ! Mijn vriend zou wel fijn vinden, maar dat doe ik niet absoluut, daar heb ik onwijs hekel aan :) ! Ik maak al een broodje voor Myrna dat vind ik al voldoende :)

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    ook ik heb niks te klagen over de gewichtstoename, ben nu bijna 5 kilo aangekomen en dat zit echt allemaal in mijn buik, heb het idee dat ik verder slanker ben geworden.
    Volgens mij heb je het gewoon niet voor het zeggen hoeveel je gaat aankomen, ik was al niet super superslank dus het eerste vetje had ik al.

hele fijne dag voor iedereen en werkse

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Jolanda,heel veel sterkte meis,hou je rustig he!
    We denken aan je!

@Buddy,ja ik vind het ook jammer dat ik er niet meer zo vaak ben,maar dat komt wel weer als we verhuist zijn,druk druk!
    Met jouw gaat alles goed?

@Linka,jij onthoudt idd erg veel zeg,knap hoor!
    Mooie buik hoor! :thumup:

@Jenny,veel plezier bij de pretecho vandaag!
    Ben erg benieuwd!

@Rebecca,fijn dat je weer iets van je laat horen.
    Doe het maar lekker rustig aan,enne emo dat ken ik ja en ik denk vele met ons ;) Hormoontjes heh!

@Austin,ik zal vandaag maar gaan bellen,zeg dan niet Dinsdag of niet dan,ik vind het gewoon belachelijk,kan hier ook zo boos om worden!
    Breng je daar bijna al je geld naartoe en wordt je zo behandeld :evil:
    Jij ook al zo slecht geslapen,zoo irritant!
    En gefeliciteerd met je 31 weken alweer! \:D/ :whistle:

@Bemy,ja nu vliegen de kilo's eraan zei mijn gyn ivm vetten aanmaken,oei oei ;)
    Ik blijf hangen op de 15kg maar wie weet volgende week....
    Wat lief van je dat jij zn brood smeert zeg,petje af!
    Ik maak er geen gewoonte van,het moet wel leuk blijven en geen automatisme,hihi..

@Petra,dat valt idd mee ja,heb je geen nieuwe buikfoto's?
    Enne nog bedankt voor je berichtje he,superlief!

Vandaag druk daggie weer,moet om 9.30u op mn werk zijn,moet wat tekenen van Arbo en over mn dagen heben als ik straks weer terug kom,ben benieuwd,vorig jaar zou ik geen vaste dagen krijgen,nu eis ik het anders maar iets anders zoeken!
    Moet nog een moederdag cadeau kopen want ze komen vandaag thuis,naar de huisarts,verjaardag en hopelijk komen ze de bvloer afmaken vandaag anders.......... :evil: :evil: :evil: :evil:

Meiden fijne dag en iedereen die vandaag controle heeft,succes!

xxxDais..

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka hahaha ik heb ook niet gezegt dat ik het leuk vind maar aangezien hij eerder begint dan ik en zo'n beetje alles in huis doet nu vind ik het wel net zo eerlijk!

@ petra dat klinkt lekker meid! ik was dan ook wel een mager poppetje maar is toch wel extreem vind ik hoor hahaha!

@ daisy ja vind ik ook, dan moeten ze dat niet zeggen! je zou bijna om een schadevergoeding gaan eisen! ik zit hier ook weer een hele dag te wachten tussen half 1 en half 6 komt de monteur voor de ketel....en voorbij is de dag weer! stelletje kloters! en je hebt gelijk hoor gewoon je dagen eisen! doe je wel een beetje rustig aan vandaag? niet te veel doen he?

xxx

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aha snap het, ja als je zelf wilt moet je ook doen ;)

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje meisjes wat zijn jullie er weer vroeg bij.

met mij gaat alles wel goed maar ik slaap zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht. wrd er echt niet leuk van!

maar ja alles voor het goede doel he?

gr kim

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik denk dat wij vroege vogels dat met je delen :(

xxx

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihih en hoe doen jullie dat dan want ik word er elke dag slechter van . en ik werk nog dus.............................

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen dames!

Heb nog niet bijgelezen maar zie op deze pagina al dat er slecht wordt geslapen.... Balen is dat! Ik slaap eigenlijk best wel aardig, moet er alleen vaak uit om te plassen en heb 'smorgens wat last van mijn buik/onderrug...

Maar kunnen jullie gewoon niet meer lekker liggen of ligt het ergens anders aan?

Deel Deze Pagina