Hey Jolanda, wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk mag het allemaal meevallen en gaat alles goed met de kleine! Rustig aan en heel veel sterkte!
@ jolanda veel sterkte meis! we wachten je berichtje af! @ delilah ja ik weet precies hoe ze ligt ze ligt al weken zo en ik voel ook haar ruggengraatje dus weet precies waar alles zit, is wel grappig hahaha! en wat je zegt de tijd vliegt voorbij voor je het weet zitten we allemaal met onze kleine prutsjes in onze handen! xxx
Goedemorgen! Ik ben weer helemaal bij gelezen. Over de bewegende buik kan ik ook meepraten inmiddels, wat is dat een maf gezicht! Van de week was mijn buik helemaal scheef, lag meneer helemaal aan 1 kant, echt raar! En soms zie ik idd zo'n bolletje van een rug, voetje, billetjes. Mijn man droomt nog niet over de baby. Hij zei wel van de week dat hij er erg naar uit ziet nu, dat hij het leuk vindt om in de babywinkels alles uit te zoeken en dat hij erg nieuwsgierig is naar ons mannetje! Gisteravond zaten we op de bank tv te kijken en legde hij lekker z'n hoofd op mijn buik en probeerde contact te maken. Dat lukt hem elke keer als hij dat doet, zo leuk! dan heeft hij hele verhalen tegen de kleine, zo lief! Vanmiddag weer naar yoga, is ook altijd gezellig. Wederom een zonnige dag! Liefs, Puck
Yolanda, veel sterkte meid en doe het vooral rustig aan! Ik ben al een tijdje niet meer op de site geweest, heb me de laatste tijd enorm beroerd gevoeld. Maar heb nu voor het eerst in maanden 3 dagen gehad waarin ik niet over hoefde te geven (Jippie!) teminste zolang ik me aan het tempo van een hoogbejaarde hou De kleine voel en zie ik vooral 's avonds flink bewegen. Hij is vooral goed in het schoppen heb ik gemerkt. (auw) Willen jullie voor mij stemmen op mijn kleine meid? Want Raven dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op www.babyvanhetjaar.nl... Winnen we, dan komt Raven op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Raven een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Raven een AEGON Rendementplan met 10.000,- van AEGON Bank. Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Raven te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen: http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F7091
@ Austin, wat grappig dat je dat precies weet! Ik denk het soms wel te zien vooral als ik op mijn zij lig dan verschijnt er zo'n hele bult aan de andere kant maar ja, zeker weten doe ik het niet... Zal de volgende keer eens vragen bij de vk hoe hij/zij ligt!
Hoi meiden, vanwege vakantie en heerlijk weer echt al veels te lang niet hier op het forum geweest. Durfde bijna niet in te loggen om te zien hoeveel pagina's ik achter liep... Meer dan 35 dus... Heb nog niets gelezen, maar met mij en de kleine gaat het goed. Kom snel weer echt bijkletsen! Groetjes, Chantico
Grappig, broertje van Myrna (bij haar vader) doet dat ook mee en zij heeft natuurlijk op hem gestemt!
goeimorgen meiden Jeetje zeg wat een erg nieuws bij de juni mama's @rebecca hoop dat het nu weer beter gaat.dat je niet meer zo deprie voelt. @austin gefeliciteerd met je 31 weken. en ja nog 2 dagen. echt leukkkkk @bemy wat lekker dat je je top voelt. @austin en bemy ik ben nu 25 weken en ook nog maar 4 kilo aan gekomen @petra ik heb dat ook was al gezeter en ben weinig aan gekomen @linka ik smeer ook geen brood hoor. maar ja hij eet het ook niet smorgens @daisy suces op het werk. maakt je sterk. enne shopse voor een cadauetje @mik balen zeg van het slaapen. kan je over dag niet een beetje inhalen want je moet wel uitgerust zijn @Delilah jeetje dat is lekker zo'n man.pikt gewoon je kussen. nou dat ken ik hoor.als ik naar de wc ben geweest.dan ligt ie over het hele bed. @austin oo wat gaaf dat je handjes en voetejs ziet. @jolanda jeetje meis. hoop dat alles goed gaat. wel balen zeg dat je in het zieken huis ligt @puck wat leuk dat je man goed contact heeft metjuliie kleine man @jekkia hey meis blij dat je je weer wat beter voelt. ga zo stemen hoor. @Chantico wat fijn dat alles goed met jullie gaat nou meiden. moet vandaag langs de vk dus ben benieuwt. ga meteen alles vraagen voor de vakantie. en ga zo drekt ook maar eens de auto wassen. liefs sabrina
hallo allemaal, Wederom kan ik het niet zo goed bijhouden allemaal. Waar halen jullie de tijd toch vandaan? Slapen jullie niet ofzo? Nee hoor, zonder gekheid, ik heb wel gelezen dat er al wat dames in het ziekenhuis zijn geweest. Daar kan ik ook alleen maar op zeggen: doe rustig aan, ze moeten nog even blijven zitten. Verder las ik dat Elle officieel moeder is geworden van Chris, wat ontzettend fijn zeg, gefeliciteerd! En Binna gaat bijna trouwen, spannend hoor! Mocht ik verder iets belangrijks over het hoofd zien, sorry. Hier gaat alles wel ok. Zoonlief heeft fikse oorontsteking aan beide kanten en 40+ koorts, wel zielig hoor Verder aan het shoppen voor geboortekaartjes en spulletjes voor het kamertje, het gaat wel lekker z'n gangetje allemaal. Fijne dag allemaal, liefs Philly
jolanda rustig aan he meis. we denken aan je! oh meiden ik blijf niesen. hihihih en die kleine van mij is zooooooooooooooooooooooooooooooo druk. oh oh h. dat alles heel blijft van binnen vind ik nog een wonder
@Jolanda,rustig aan meis en we wachten op meer nieuws van je... Knuff voor jullie... @Puck,veel plezier bij je yoga les! @Jekkia,wat vervelend zeg dat je je zo ziek hebt gevoeld! Fijn dat het nu beter gaat! Ik zal zo mn stem gaan uitbrengen! @Chanti,Heyyy! Goed om te horen dat het goed gaat met jullie! @Binna,succes bij de vk! @Philly,wat sneu voor jullie zoontje,geef m maar een dikke knuffel van ons! Veel plezier met het shoppen voor jullie beeb! @Mik,wat kunnen ze toch tekeer gaan he! Wel fijn! Kom net van mn werk,heb 2 mooie Mexx mutsjes gekregen van mn baas,lief he? Het was gezelli tot we op het gesprek kwamen over mn dagen straks als ik terug ben,ik wil 2.5 dag blijven werken,het liefst tuurlijk vaste dagen maar hij wil me maar 1 vaste dag geven en de rest wanneer het hem uitkomt. Het rooster hangt er pas vrijdags voor die volgende week,dat kan ik toch niet maken to oppas? Ik heb gezegd als hij het rooster minimaal 2 weken van te voren op hangt dat ik het geen probleem vindt,hij gaat erover nadenken,anders ga ik ander werk zoeken.. Wat vinden jullie?
@ daisy ik vind dat je groot gelijk hebt waarom maakt hij daar nou zo'n punt van? gewoon om te stangen?
Ik ben met je mee eens Daisy! Hij moet ook rekening meehouden met je, zoals Austin zegt zit hij soms je te stangen. Leuk 2 mutsjes! Lief!
@Austin,anders komt hij vast te zitten met personeel zegt ie,maar dat is niet zo,er maar 2 dames met vaste dagen dus wat dat betreft. Wachten maar af! Ik ben er weer vandoor.. Doeiii!
Hèhè, het kost me echt de hele morgen om bij te lezen! Nou ja, ook omdat ik tussendoor nog wel iets aan m'n werk moet doen Wat verschrikkelijk zeg, op het junimama's forum... Ik kreeg er helemaal tranen van. Lijkt me het ergste dat je kan overkomen..... Daisy, jouw baas is volgens mij verplicht vaste afspraken met je te maken, maar misschien is dat in jouw branche anders? In ieder geval lijkt me dat hij moet beseffen dat je niet heel flexibel meer bent straks. Over bewegen, ik voel m'n kleintje wel als ik ga slapen, als ik op m'n zij lig wel minder dan wanneer ik op m'n rug lig, maar ik blijf/wordt er niet wakker van. Maar de hele dag door wordt er lustig geschopt dus ik ben wel tevreden. Ik onderscheid trouwens geen lichaamsdelen, althans nog niet. Morgen 3d-echo! Ik ben héél benieuwd en zie er zo naar uit! Trouwens, ik heb toch besloten met mijn ex-man te gaan. Maar eens kijken hoe dat gaat, samen in dezelfde ruimte....
@Jolanda, jeetje meis. hopelijk straks beter nieuws @Jekkia - ik heb gestemd. @Daisy - Ik denk dat die baas van jou nog wel bijdraait.
@CynthiaB, succes morgen met je ex samen! Hopelijk gaat dat allemaal goed, jullie zijn toch aan elkaar verbonden natuurlijk dus dan is het wel prettig als het contact zo goed mogelijk is!