Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Cynthia, ik wens je heel veel succes morgen.

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, en als ik eenmaal de baby zie, dan heb ik toch alleen maar daarvoor oog!

Ben ook wel een beetje zenuwachtig, ten eerste omdat ik altijd een beetje bang ben dat ze iets zien dat niet goed is, en ten tweede, stel dat nu opeens blijkt dat het toch een jongetje is..... :confused:

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahaha cynthia het zal vast niet in een keer een jochie worden toch? wel goed van je dat je met je ex gaat. het is toch de vader van je dochter he . en hoe hij jou ook behandeld heeft hij moet er toch zijn voor julie dochter

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ CynthiaB, tegenwoordig kunnen ze het geslacht toch wel heel goed zien, je hoort niet vaak dat ze het fout hadden toch?! Maar het kan natuurlijk wel...

En ja, een beetje spannend blijft het wel natuurlijk maar als je een 20 wk. echo hebt gehad kun je toch wel wat geruster daar heen gaan toch!

Ik vond het ook een beetje eng maar zodra dat wondertje in beeld kwam vergat ik alles en kon het me ook niks schelen allemaal :D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ daisy bij ons is het verplicht dat we een maand van te voren het rooster weten. zou anders de bond of zo eens bellen en vraagen wat bij jullie in de branch verplicht is.

@ chynthia vindt het een wijs besluit.maar ook onwijs knap. want het lijkt me wel heel moeijk. enne is snap wel dat je bang bent dat het mischien toch een jongen is. heb ik ook. hele kamertje is met roze en dan wordt het een jongen oepsss.

liefs sabrna

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk ook niet dat de kans heel groot is dat ze het mis hadden bij 20 weken, maar you never know.....zal wel niet hoor.

K heb er zooooooo'n zin in!

Maar goed, dat weten we nu wel, ander onderwerp.

Morgen gaat het regenen he? Jammer...

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja jammer dat gaat regenen, maar goed voor onze plantjes 8) En wij mogen wel even de koeling gebruiken :rolleyes: !

Maar niet hele week gaan regenen :) !

Wat anderen ook zei ik vind idd knap hoe je ermee omgaat, zou ook moeilijk zijn ivm ervaring uit elkaar met vader van me dochtertje, maar ze was 1,5 jaar dat is wat anders.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier is het nu al bewolkt! En vanmorgen had ik ook last van een plaatselijk buitje op de snelweg!

Mag niet klagen over het weer maar zo heel warm hoeft het voor mij persoonlijk ook niet te zijn.

Maar als het wel zo is dan genieten we daar van, incl. olifantenpootjes :D

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dit vindt ik nou geen leuk onderwerk regen. ze zeggen dat het dat vrijdag ook gaat doen. IK WIL HET NIET! al weer even mooi weer. en dan trouw ik en dan REGEN

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gelukkig hebben ze het wat weer betreft vaak mis Binnabinna! Hopelijk klopt het voor vrijdag ook niet en hebben jullie een lekkere dag!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij jou moet idd mooi weer zijn ja!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja we gaan met ze'n allen duimen voor binna dat het vrijdag mooi weer is!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik hoop het ook. hoeft niet warm.maar wel droog. ach we zien het wel

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als het maar gelukkige dag wordt voor jullie!

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

EllyNY gefeliciteerd met je ‘nieuwe’ zoon!

Miranda, fijn dat het zo overduidelijk goed gaat met jullie meid!

Daisy, dat van je tintelende hand doet me denken aan het carpal tunnel syndroom (of zoiets). Via de zoekfunctie vind je er vast en zeker meer over op deze site! Hoop dat het minder wordt!

Rebbel, heel fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Succes met rust houden. Hoop dat je snel weer echt op de been bent!

Noura, naar dat je spataderen hebt. Lijkt me geen pretje, steunkousen met dit weer…

Muis, succes met je scriptie. Knap dat je daar nu aan werkt, met dit weer en een zwangerschap om je aandacht af te leiden!

Alieke, jij ook al aan een afstudeerstuk. Knap hoor!

Happy, wat raar dat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden. Ben wel blij dat je je om je kindje geen zorgen maakt. Beterschap!

Puck, naar dat je nu waarschijnlijk echt zwangerschapssuiker hebt. Goed in de gaten houden!

Passiepaard en Diana, fijn dat jullie nog leven!

Diana, volgens mij mag je niet meer in bad als je vliezen zijn gebroken.

Pendrag, jeetje weeën! Niet mee door gaan hoor! Sterkte met rust houden.

Daisy, heb jij 2 blije dozen opgehaald?

Monique, wat naar zo’n tumortje in je nek. Duimen dat het goedaardig is en dat het verwijderen pijnloos gaat!

Joy, wat vervelend dat een gewone bevalling er weer niet in zit. Goed groeien daarbinnen babietje!

Jekkia, fijn dat je je beter voelt!

Meiden die rust moeten houden: doe je best! Moederschap is opoffering… En wie moest er ook al weer juist bewegen? Ook succes!

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jolanda ook al in en uit het ziekenhuis. Is het bloedverlies nu over? Hoeveel bloed verloor je? Beterschap!

Ik heb ook af en toe wat bloedverlies en ga vrijdag op aanraden van de vk naar de huisarts om het te laten onderzoeken. Ik vind het best een beetje spannend...

Weet iemand eigenlijk of je ook een beetje kunt gaan bloeden als het kindje vaak naar beneden schopt?

Hier nog een Babydumpklant die een beetje gedoe heeft met de levering… Het kamertje zou in week 21 komen (volgende week), maar toen kregen we bericht dat het begin juli (week 27/28) gaat worden. :confused: Problemen met de leverancier. Het kan dus nog veel korter dag zijn, Austin!

In week 21 komen ze nu wel een ander, goedkoop kamertje brengen, dat we mogen houden. Dan staat er tenminste wat. Hoop wel dat het in juli met het echte kamertje in één keer goed komt.
    Wilde eigenlijk een ruime marge, zodat bij eventuele beschadigingen het nog terug kon. Maar ja, het moet maar zo. En dan als een dolle gaan uitdampen die nieuwe meubels!

Muis, ik kreeg ongeveer 2 weken voor levering bericht over het dagdeel dat ze gaan komen.

Ik had al zo'n voorgevoel toen we bestelden bij Babydump, maar de aanbieding was te mooi. Jaja, dat krijg je ervan. Hopelijk krijgen we toch allemaal op tijd onze mooie, onbeschadigde kamertjes!

Cynthia, volgens mij gaat het kindje pas vanaf week 30 op z’n vroegst met het hoofdje definitief naar beneden liggen (daarvoor soms ook al, maar dan kan ie ook zo weer omgedraaid zijn). Maar het kan geloof ik nog tot week 35 draaien ofzo. Daarna wordt het geloof ik wel wat lastiger.

Onze kleine lag gisteren met het koppie naar beneden. Ik kon het zelfs voelen, zo bijzonder! Wel een beetje eng ook, je wilt niet te hard drukken op die buik. Maar de vk stuurde m’n handen, dus het was vast veilig.

En weet iemand hoe het met de te vroeg geboren juli-tweeling is? Twee meisjes dacht ik.

Geboortekaartjes… We zijn er een tijdje terug mee bezig geweest, maar hebben toen geen definitieve keuze gemaakt. Is daarna een beetje in de vergetelheid geraakt. Goed dat jullie me er aan helpen herinneren!

Voor de chocoladeliefhebbers onder ons: ik las van de week dat hele pure chocolade veel magnesium bevat, dat goed is tegen spierkrampen. Medicinaal aan de choco dus!

En nog een vraagje over de bugaboo. Weet iemand van jullie of het verantwoord is om je kindje de eerste weken in de reiswieg van de bugaboo te laten slapen ’s nachts? Die wilden we op onze slaapkamer zetten bij wijze van wieg, maar de meningen zijn verdeeld over of dat veilig is. Op zich lijkt de reiswieg me niet slechter ventileren dan sommige wiegjes die ze verkopen. Mijn vk zei wel dat het matrasje van de reiswieg misschien wat te dun was. Dus nu denk ik er over om een matrasje op maat te laten maken. Wat denken jullie, iemand ervaring hiermee, of de kraamzorg hierover gesproken?

En wat is er bij de juni-mama’s gebeurd? (Zit nu al veel te lang bij te lezen in augustus en heb het nu even gehad met het beeldscherm…)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantico, wat een bijlees en reactie - actie van jou! :D

Ik hoorde laatst wel dat het tegenwoordig wordt afgeraden om het kindje in de kinderwagen oid te leggen toen ik op kraamvisite was bij iemand.

Hopelijk is het bloedverlies niks ernstigs?! Ik heb geen idee of het van schopjes kan komen?!

18. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Tjonge,

Waarom word er zoveel geschreven? Ik zit op mijn werk en verveel me. Al mijn clienten doen het goed en dus heb ik niks te doen :) Ze zijn me gewoon niet nodig :( ;) Maar goed ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin meer om te werken.

Regen? wie wat wanneer? Ik hoop dat het zondag wel droog is want dan word onze zoon 1 jaar en willen we graag buiten zitten :D

Ik heb nog niks van Jolanda gehoord via sms. hoop dat het goed gaat. Ik kan hier niet op hyves dus ook niet zien of ze me daar een bericht heeft gestuurd.

liefs

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dus als je gaat wandelen mag je ook geen reiswieg gebruiken?

Babsie, hihi, tsja, ik krijg elke update via email, dus lijkt me ook handig. hihi

Tjsa, is afwachten met Joland!

Chantico, hopelijk is niks ernstig met bloedverlies, lijkt me ook niks hoor.

Ik ga nu vandoor, gezellig naar me vriendin!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ach, als het daarna weer lekker opgeklaard is, dan is het wel prima. Wat je zegt, goed voor de plantjes.

Ik ga er de ene keer beter mee om dan de andere keer, maar ja, tijd heelt alle wonden, dus ik hoop dat het snel beter gaat voelen.

Deel Deze Pagina