Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Zoe, wat fijn! Kijk, als dat geen bevestiging is...
    En nu urine gaan sparen...

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he zoe,

dat is een hele gerustelling!
    ben blij dat je je nu beter voelt!

groetjes!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heej lieven meiden,wat kunnen jullie kletsen zeg! :D

@Rachel,ik wil je ff laten weten dat ik aan je denk meissie en dat ik met heel mn hart hoop dat het goed zit!

@Littleme,weer afwachten,pff word je ook niet vrolijk van,maar als jullie vruchtje gegroeid is is dat toch een goed teken?

@Austin,wat fijn dat ze gelijk een echo maakte,een heerlijk gevoel he om zo je kindje te zien en dat het hartje klopt!
    Ziet er heel goed uit jullie mini mensje,SUPER!

@Mik25,ik ben ook zo ontzettend moe,ongelooflijk!
    Gister uit wezen eten met een vriendin en mn ogen vielen bijn adicht,gelukkig begreep ze het wel :D

@Zoe,nou meis,nu gaan genieten heh! :thumup:

Ik voel me buiten het moe zijn nog best redelijk,met vlagen misselijk en een vol gevoel maar dat was het eigenlijk,mn borsten beginnen nu een klein beetje gevoeliger te worden,GELUKKIG!

@Miranda,waar ben jij gebleven,ik mis je hiero?

Liefs Dais..
    xx

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    meid ik ben ook wel zo onwijs gelukkig! snap heel goed hoe jullie je gevoeld hebben tijdens de echo!

ik vind het zo gaaf dat jullie er gewoon twee gaan krijgen! heb je al de echo in je album gezet?

ja gevoelige borsten is toch best pijnlijk....wacht maar bij jouw komt het formaat straks in tweevoud! Pamela is er niets bij hahahaha!

dikke xxx

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    poe wat een geklets, wat gaan jullie hard zeg paar dagen niet hier geweest en al zoveel pagina,s terug lezen.
    @AUSTIN SUPER ECHO leuk dat ze het gelijk deden.
    Ik moet volgende week naar de vk.
    mvm is gisteren hier geweest had me vorige week al aangemeld maar ze belde dinsdag pas.
    kreeg dus geen echofotolijstje want ik was 7 weken wel een beetje dom vind ik maar ja.
    Kreeg wel een nachtlampje omdat ik zelf de kannen weg moet brengen.
    Vind dat eigenlijk ook fijner
    Ik heb een eigen zaak aan huis en erg nieuwschierige buren.

Liefs Janine

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    O ja ik ben ook zo moe ik liep net even naar boven en dan is het ook net of ik een marathon gelopen heb. hebben jullie dat ook
    Ik heb alleen geen last van ochtendmisselijkheid maar avondmisselijkheid.

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Ja tuurlijk zijn jullie gelukkig,ben echt superblij voor je!
    Ik heb helemaal geen foto mee gekregen,ik heb wel gevraagd of ik ze mocht zien en dat moch maar er was idd ook niks op te zien alleen vlekjes vandaar.
    Ze zijn pas 3 mm geloof ik dat is toch niet te geloven en dan al hartactiviteit :confused:

@Janine,ik heb ook meer s'avonds last van misselijkheid dan s'morgens,ik had dit bij Merel* ook zo,raar he?

Liefs....
    xx

8. @ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! Er wordt hier druk gekletst....

@ Rachel, meid ik denk aan je! Zou het kunnen dat je verkeerd hebt getelt en dus minder ver bent?

@ Austin, wat leuk dat je zelfs al verder blijkt te zijn!

Hier ook een sportster. Ik doe aan softbal, dus denk dat dit een rustig jaar gaat worden. Onze competitie begint in maart/april en denk niet dat ik dan veel wil softballen, is toch wel wat link denk ik.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey Rachel,

*Even een inbraak van de juli mama's ;)*
    Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Maar ik heb in het begin ook bloed verloren, veel bloed. Ik heb toen ook een echo gehad en ik was ook minder ver dan ik dacht. Dat kan hoor, als de innesteling later is geweest of/en een verlate eisprong.

Ik moest 2 weken wachten en na twee weken zagen ze een hartje kloppen en werd toen gemeten als 7,5 weken zwanger, de eerste echo was ik dus 5,4 weken terwijl ik 6,4 weken in gedachte had. Nu ben ik natuurlijk in afwachting van de 12 weken echo. Maar het kan dus wel goed zitten ;)

Succes en ik hoop dat het toch goed zit bij je ;)

*Ik breek weer uit*

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ook hier enorme vermoeidheid! Ik heb volgende week een gesprek met mijn clusterhoofd over een aangepast rooster. Vind het eigenlijk van de zotte omdat ik nog maar 7 weken ben dan...maar mijn lichaam geeft aan dat genoeg genoeg is en ik willuisteren naar mijn lichaam....Maak wel de afspraak dat wanneer ik me weer beter voel en dus meer energie heb weer nachtdiensten en zo ga draaien....Voel me ook zo schuldig tegen over mijn collega's....Maar het is voor mijn kindje dat heeeeeel hard aan het groeien is en dan mag je best egoistisch zijn vindt ik dan ook wel weer.....;)

Liefs

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat een super echo Austin! Gefeliciteerd!

Ik ben vanmiddag even naar HA geweest ombloed druk te laten meten, die was nu heel netjes. Morgen nog weer even nuchter bloedsuiker laten meten, was nu iets hoger omdat ik net gegeten had.

Verder alles ok hier, ga nu eten!

Fijne avond allemaal!

Liefs, Puck

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ja soms. Ik dacht dat het kwam omdat ik echt weinig aan mijn conditie doe, maar misschien maakt zwanger zijn het nog wel erger.
    En echt suf dat jij geen fotolijstje krijgt omdat MvM zo laat is met een afspraak maken! Maar als dit het ergste is dat je tijdens je zwangerschap meemaakt, zal jij vast niet klagen. ;)

Graag gedaan! Welkom hier, en alle andere nieuwe zwangeren ook natuurlijk!

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Knap hoor, ik ga (voorlopig) niet meer rijden, ik heb zelf zo'n jong springding en neem het risico niet. En je boobs schudden maar heen en weer dat doet ook pijn. Nee laat mij maar even met beide beentjes op de grond!

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wauuwww wat een mooi beebje hebben jullie al!

15. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    @Chantico: bedankt voor de tip hoor. Ik heb zojuist opnieuw getest en er kwam nog voordat ik de dop erop deed twee vette blauwe strepen. Nu maar ophouden met zeuren en genieten toch?

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @austin: super echo meid! geniet ervan!

@littleme: ik blijf voor je duimen meid!

@mik: ook ik ben echt overdreven moe, niet normaal meer, gister heel vroeg in mn bed en was vanmrgen bij het opstaan nog dood moe!
    maar ja we moeten er wat voor over hebben he! ;) verder kan ik om alles janken! :( :)

liefs rebbel

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik ben blij dat ik geen ander paard gekocht heb nadat in maart mijn paard overleden is. Ik was zo af en toe wel eens aan het rondkijken, maar mis mijn lieve paardje toch nog te erg. Nu ben ik blij, want degene die het paard eventueel zou kunnen rijden tijdens mijn zwangerschap is ook zwanger! :) Ik houd het voorlopig alleen maar even bij mijn lieve schet. En als je je er goed bij voelt en je paard goed kunt vertrouwen kun je idd heel lang nog rijden. Ik ken dames die tot zeker in de 7e maand reden, toen werd het echt onhandig. Lijkt mij echt niet prettig! :(

Ik heb trouwens dat ik af en toe een beetje duizelig kan zijn, een beetje sta te tollen op mijn benen. Ik ben nu ook weer moe, maar vanmiddag was ik dat nog niet echt en toen had ik dat ook. Herkent iemand dit?

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih rebbel ik ken het

kreeg net een vrok in mijn keel bij het kijken naar...............................de transformers.

belachelijk toch een film over robots en mik janken........................!

nou meiden ik ga weer plat.

welterusten
    gr mik

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Meiden, ik ben er nog wel hoor!
    Zo dat was even een aantal pagina's doorlezen sinds dinsdagavond.

@ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom.

@ alle meiden die de lijst ook aanpassen: bedankt is was het overzicht een beetje kwijt geraakt.

@ de meiden met slecht nieuws: heel veel sterkte.

@ Austin: super dat je nu al 9 weken bent, mooie echo hoor!

@ Mik: ik ben ook moe, moe, moe, moe enz......

Gisteren hele dag heel druk gehad, eerst werken, mijn moeder terug naar huis brengen (was hier aan het oppassen), kerstboom kopen, boodschappen doen, kids weer ophalen bij vriendinnetje en kerstboom versieren.
    Is ook geen wonder dat je dan moe bent toch?
    Vandaag ook hele dag gewekt.

Liefs Miranda

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

@ Passiepaard: fijn dat je zo goed testte. Genieten! Nu! ;)

@ Puck: ik heb ook al een paar keer zomaar een duizelig gevoel gehad, bv een keer toen ik rustig op de bank zat :( Het zal wel hormonaal zijn.

Maandag komt MvM langs. Ik ben een beetje zenuwachtig of ik wel door de test kom. Voor het zelfde geld ben ik nog niet ver genoeg (of is er iets mis...) Ik voel nog steeds vrijwel niks...

Deel Deze Pagina