Fijn dat je genoten hebt van je vakantie! Moet je ook doen, nu kan het nog! Volgens mij hoef je niet alles in huis te hebben/klaar te hebben staan voor de intake. Ik heb ook nog niets opgezet of klaarstaan, maar als je gewoon vertelt wat je hebt en wat je van plan bent, dan is het volgens mij ook ook goed.
@ Miranda ik kan me voorstellen dat je je super voelt nu je die grens voorbij bent! lijkt me zo schattig de dames helemaal optutten voor de foto vond dat vroeger zelf ook altijd leuk! met wafeltjes in mijn haar etc. hahaha! @ debbie ja ons lichaam maakt goed duidelijk wanneer het te veel is! Dat is inderdaad lullig! "he wat leuk hoe ver ben je al" "hoe ver waarmee?" net als die reclame van die meid bij de bushalte kent iemand die nog? @ joy meis we hebben gelukkig nog even dus maak je niet te druk om de gordijntjes, als je er zin in hebt dan ga je ze gewoon ophangen anders lekker zo laten joh. @ puck ja die katten zijn soms net kinders hahaha gefeli met je 28 weken! @ cynthia gelukkig wast het wasmachine alle kleertjes in een uurtje dus dat is dan ook nog te overzien heb echt respect voor je dat je toch je ex-man meeneemt zeker op zo'n emotioneel moment! veel sterkte en natuurlijk plezier tegelijkertijd! @ pendrag inderdaad gewoon de vk aanspreken! hopelijk zakt het snel weer! Hier ook weer veel last van harde buiken de afgelopen twee dagen en het ging net iets beter... Moet eigenlijk straks nog even langs de babyzaak want de klamboe is gescheurd! maar heb ook geen zin om een half uur te moeten rijden.... xxx
Welkom Duster2000 Jenny gefeliciteerd met je zoon Nu maar weer aan het werk, is wat na drie weken vrij, maar ja heb "mijn" kids wel gemist. En vanavond komt de ambtenaar van de burgelijke stand om ons huwelijk te bespreken, jemig over een week al gaan we trouwen Groetjes Maxi
Mooi! Dat is de goeie kant op in ieder geval! Over vanmiddag: ben wel zenuwachtig om hem te zien hoor....'t is vier maanden geleden.
@ Austin, gefeliciteerd met je poppetje ik schrik soms gewoon als ik mijn banner zie @ CynthiaB, succes vanmiddag met je ex en de echo! Ik hoop dat je er ondanks alles super van kunt genieten maar dat zal vast wel als je de kleine eenmaal in beeld ziet vergeet je alles om je heen! @ Maxi, wat spannend nog een weekje en dan trouwen! Geweldig!
heey meiden CynthiaB: geniet er maar lekker van en hopen dat de beeb een beetje meewerkt haha Zo heb me examen er weer opzitten nu afwachten wat me cijfer is Hoor het ongeveer over twee weken dus ben benieuwd.. Voor de rest ben ik even langs prenatal gegaan om te vragen in welke maand je bericht krijgt over de doos.. en ze zeiden met 7 maand.. hoeveel weken is dat eigenlijk ongeveer : : Groetjes
Ja dat snap ik! Spreek je hem nog weleens tussendoor over de zwangerschap of helemaal niet? Misschien een brutale vraag maar betaald hij nou ook mee aan de aanschaf van alle benodigde babyspulletjes? Vind het in ieder geval super knap van je! xxx
@ schatje daar ben ik ook niet helemaal uit! je zou denken 7 x 4 = 28 weken dus met 28 weken...aan de andere kant ben je ben je in totaal 9 maanden zwanger en dat zijn ( volgens de boekjes ) 40 weken en als je 28 - 40 doet hou je nog 12 over welke weer 3 maanden zijn.... xxx
@Daisy - soms zit het mee en dikwijls zit het tegen (zoals met je vloer) zullen we er maar van uit gaan dat dit het laatste is wat tegen zit? na regen komt @Joy - zittend slapen is ook goed \/ ik ga de kleertje's wassen als ze de babykamer brengen (23-mei). @Petrabr - gaat helemaal goed komen met je ademhaling en concentratie. zolang je maar zorgt dat je uitgerust aan de bevalling begint. (is tegen mij gezegd) @Miranda3xmamma - gefeliciteerd met je 29 weken @Debbie - oei, dat was een blooper! ik snap dat hij de volgende keer wel 10x nadenkt voordat hij wat zegt (hihi) @cyntiaB - veel kijkplezier met je 3d/4d echo. En je niet te veel bij nadenken. als er iets mis was geweest was dat er met de 20weken echo wel uitgekomen. @Pendrag - Rustig aan dan, ben benieuwd wat de vk zegt. @Austin - Heb je ze al gebeld over de klamboe ? dan hoef je er niet persee gelijk langs te rijden? want je moet wel rustig aan doen he, als je weer last van harde buiken hebt.
Ja, we hebben wel contact via sms en e-mail en soms bellen en hij heeft wel aangegeven dat hij heel betrokken wil zijn, en ook zoveel mogelijk wil meebetalen aan alles. Hij voelt zich wel schuldig over wat hij heeft gedaan en wil het mij daarom nu zo makkelijk mogelijk maken. Is in ieder geval een troost....
@ Schatje en Austin, ik heb het volgende overzicht een keer hier op het forum voorbij zien komen; 1 maand = 4 weken 2 maand = 9 weken 3 maand = 13 weken 4 maand = 17 weken 5 maand = 22 weken 6 maand = 26 weken 7 maand = 30 weken 8 maand = 35 weken 9 maand = 39 weken
COOL! Wie herkent dit? Ik sta 's ochtends behoorlijk op tijd op om Chris klaar te maken voor school e.d (uur of 7) en dan voel ik me eigenlijk bijna elke dag niet zo lekker. Ik moet snel even wat drinken en het liefst ook eten en dan voel ik me wel wat beter. Het duurt vaak tot eind van de ochtend voordat ik me een beetje lekker voel. De buik is onrustig, darmen ook en last van voeten en handen (prikkelt). Het doet me erg denken aan de eerst weken. Bleh, vind er niets aan. Sabrina... nog één nachtje slapen!
@ bemy als ik wist dat ze op zouden nemen als ik bel zou ik het doen maar helaas leert de ervaring dat ik beter kan rijden dan heb ik 10 x zo snel een antwoord hahaha! xxx
Volgens mijn erg leuke Amerikaanse countdown boekje verdeelt men daar de trimesters als volgt: week 1 tot 14 = 1e trimester week 14 tot 28 = 2e trimester week 28 tot 41 = 3e trimester daarna heb je pech Een maand duurt ongeveer 4 weken en 2-3 dagen. 7 maanden is dus 7 x 30 dagen = 210 dagen / 7 = 30 weken (en dan nog een beetje erbij optellen voor die ene dag die je af en toe mist). Klopt aardig met wat erboven staat hè?
Nou dat prikkelen en darmen dat heb ik niet echt, maar wel dat ik me in de ochtend de laatste tijd vaak benauwd en onrustig voel. Later op de dag gaat dit inderdaad wel over. Maar ja, misschien is het allemaal een gevolg van dat je buik steeds meer plek in gaat nemen en andere organen in het gedrang komen.
@ cynthia dat is in ieder geval iets! Hoop dat je super geniet vanavond! @ delilah kijk dat maakt het al een stuk makkelijker, kan je me ook vertellen wanneer je kunt zeggen dat je "hoogzwanger" bent? @ elle las laatst nog een berichtje over iemand die opeens weer ochtendziek is, zou goed kunnen denk ik! xxx
okay haha.. dus moet nog heel even wachten dan nog net ging de deurbel hier ik schrok me kapot.. kwamen ze het kraampakket brengen van zorgverzekeraar! Verveel me kapot.. vriend heeft nachtdienst gehad dus die ligt nu te pitten en ik moet vanavond twee uurtjes werken en dan heb ik weekend Iemand nog een idee waarmee ik me de komende uurtjes nog mee kan vermaken? Groetjes
goeimorgen meiden @jenny gefeliciteerd met jullie zoon en wat leuk dat de echo zo leuk was @chantico dat zal vast wel mee vallen meis. @silvia welkom meis. gezellgi @bemy erg is dat he al dat slaapen kan het wel uuurrren @petra dat is wel gek ja die droom. wel leuk dat je zo met de meiden bezig bent toch @schatje suces vandaag @linka suces vandaag met all je taken @daisy jeetje meis.dat is wel even schrikken van je hand. enne we gaan duimen dat je vloer er vanaf in legt. wij gaan zo naar het reis brureo dus ben benieuwt jullie horen het straks wel. @austin en heeft de kat al eten wat balen zeg dat je klamboe stuk is. hoop dat ze die gewoon op vooraat hebben. @miranda wat een toppertje dat je onze lijst zo goed bij houd petje af. en toppie 29 weken. wat leuk he altijd die school fotograaf @debbie doe je wel rusig meis je moet nog zo lang. o dat van die colega dat snap ik wel zou ik ook niks meer drufen zeggen hoor. @joy ik heb de meeste kleertjes al gewasen. en de gordijen dat ken ik hangen bij ons ook nog niet @puck 28 weken joeppiee wat gaan jullie hard allemaal @Cynthia veel plezier vandaag. en geniet er van. @pendrag jeejte meis. dat is echt veel. hoop dat de vk antwoord heeft @ari gezellig dat je er weer bent. en een fijne vakantie hebt gehad. over de intaik weet ik ook niet. @austin doe je wel rustig met je harde buiken @maxi gaat snel he de tijd voor het trouwen ben je al helemaal klaar met alles @Cynthia jeejte meis dat is wel lang gelden. moet je wel voor je zelf gewon duidelijke maken tot hoe ver je gaat. @schatje dat is met 27 a 28 weken. wat lekker dat je exame klaar is. @ellen ik herken niet alles aleen dat mijn handen ook tintlen komt denk door het slapen. nou meiden ik ga naar het reisbureo en we gaan mooi even onze huwlijksreis boeken.ben erg benieuwt waar heen. spreek jullie straks weer. liefss
o ja meiden willen jullie als je daar zin en tijd voor hebt op me nichtje stemen? dit is de site. is erg makenlijk http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F8802 tanxsss