@ schatje laten we eens kijken: - foto's inplakken of bewerken op de pc - kleertjes wassen - uitzetlijstje maken voor de baby - bevallingskoffer inpakken of een lijst maken met wat er allemaal in moet - die persoon die je al maanden een brief moet schrijven maar wat er steeds niet van komt toch maar eens gaan schrijven - spelletje spelen op Zylom - zwangerschapsboek invullen of in een powerpoint presentatie zetten - taart bakken ik hoop dat je hier iets mee kunt? hahaha zit met hetzelfde probleem hahaha! xxx xxx
@ ElleNY, mijn zwangerschapsboekje gaf inderdaad ook nu aan bij week 28 dat ik in het 3e trimester zat en dat was het begin van maand 7! Pfffff.... Waarom zo lastig he meiden! @ Austin, hoogzwanger? Hmmm... Dan zou ik denken vanaf week 38? Maar ja, ik ben maar een leek natuurlijk
VK heeft inmiddels terug gebeld. Duidelijk doorgesproken wanneer ik haar moet bellen. Tijd maakt haar niet uit, hoort bij haar werk. Al is het midden in de nacht. Vriendlief is met dochterlief boodschappen doen. Ik ga nog even tukken. @Binna: veel plezier met boeken, ben benieuwd waar jullie naar toe gaan!
Ik denk in ieder geval vanaf week 37 omdat je vanaf dat moment niet meer spreekt over een vroeggeboorte.. Bij tweelingen denk ik dat je er anders naar moet kijken! Leuke dingen om te doen? Tja, ik hou me op het moment bezig met mijn nieuwe huis maar heb tijden in een hotelkamer gezeten (met slecht weer is geen huis hebben echt vreselijk). Geen keuken dus koken zat er niet in (doe ik wel graag) maar foto's inplakken, spelletjes doen, boeken lezen, thema's verzinnen voor kinderfeestjes, kadootjes bedenken voor aankomende verjaardagen, mensen kaartjes / briefjes sturen (vinden mensen echt zo leuk), een brief sturen aan je ongeboren kind etc... Sterkte!
@ austin meissie be carefull what you wish for. ik ga zo met je shoppen hoor hihihihihihihih. nee ik ben wel wat rustiger nu hoor maar word ook echt door mijn lichaam teruggefloten . schrok me net helemaal kapot dikke voeten! niet normaal ah bah bah ze doen ook zeer, jeetje alweer bijna 32 weken voor jou wat schiet het op he heerlijk? @miranda joepie 29 weekjes nog maar 11 te gaan. en zo tellen we af he? hier is het nog 22 gradej hoor en de zon schijnt volop. is weer het voordeel van aan het strand wonen he? @debbie rustig aan he . je moet nog eventjes @joy heb ik ook hoor maar moet zeggen dat goed slapen wel wonderen doet. ik ga de kleertjes pas wassen in mijn verlof want dan heb ik ook een droger en die heb ik nu niet! @puck gefeliciteerd met je 28 weken mijlpaal! @cynthia die nesteldrang is hier al volop aanwezig hoor jammer dat je lichaam dan niet mee wil doen hihihihihih. veel plezier trouwens mte je echo vanmiddag! @arri welkom terug meis. fijne dat je een leuke vakantie hebt gehad nou ik ga ff lunchen
hoogzwanger vanaf week 37? dat ben je al eerder hoor, vanaf een maand of 7 mag je jezelf al hoogzwanger noemen. hoe is het daar bij jullie allemaal? schijnt overal de zon nog? hier wel, heerlijk weer en warm. ben benieuwd wanneer het om gaat slaan en of er dan onweer komt. ik ga straks snel aan het koken, marokkaans. heb zelf geen trek in warm eten, ga er maar een lekkere salade bij maken. en ik ga denk ik een cake maken, lekker voor vanavond
Inderdaad grappig Linka! Nooit geweten, ik vond iemand altijd hoogzwanger als ze op knappen stond laat maar zeggen! Maar goed, weten we dat ook weer hihihi... "het is wel warm op mijn werk voor een hoog-zwangere zeg"
Haha, op mijn werk ook zo warm vanmorgen maar gelukkig mocht ik in andere kamertje met airco werken, nou heerlijk! wij hebben ook airco hier voor dat wij gaan slapen gaan die even aan. Nou handig en ook voor allergie van me vriend (huisstofmijt en katten) Maar ik wil niet dat airco aan gaat als wij gaan slapen in onze slaapkamer.
Nou onze airco doet het op het moment volgens mij niet? Normaal zat ik in de zomer altijd met een lange broek omdat die airco zo ontzettend koud was maar nu is het benauwd hier zeker bezuinigingen?! Wel lekker dat jij vanmorgen niet in de hitte hoefde te zitten! Als het in aug. ook zo heet is wil ik ook een airco thuis! Lijkt me wel lekker ja!
Delilah A.K.A: Delikip van de SKSB wat betekend dit. also known as ? ben niet nieuwsgierig hoor wil alleen alles weten. hihihihih ik zie het bij wel meer mensen staan en ben benieuwd
Hey Mik, het is wel uit te leggen Het is inderdaad also known as en het is ontstaan ong. een week voordat ik positief testte volgens mij in een topic bij zwanger worden dat heet klachten na je eisprong... Daar zaten we met een paar dames in spanning voor we konden testen en we hadden allemaal "klachten" en waren de tijd tot onze NOD aan het uitzingen met elkaar en toen werden we erg melig en werd er eens gezegd dat we een stel kippen leken ofzo... Toen kregen we dus allemaal een eigen kippennaam. Dat sksb is echt te flauw om uit te leggen maar betekend superkippenspionnenbrigade, nou goed... Zo hebben we in ieder geval een leuke tijd beleefd na onze eisprong en voor onze NOD en tot ver daarna want ik hang daar nu nog iedere dag in het kippenhok en we hebben een leuk stel meiden bij elkaar en zitten samen op hyves en gaan binnenkort met z'n allen een dagje uit "de kippendag" Nou zo is het een beetje gegaan... Erg leuk maar wel erg flauw! Maar goed beter dan gefrustreerd zitten wachten tot je NOD dachten wij zo!
whahahahahahahahahahahahahhahahahahah whihihihihihihiihihihihihih whahahahahahahahahahahahhahahahaha wat een lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Ja ik was ook wel blij met een paar van die melige meiden in die spannende tijd! Pff... Inmiddels alweer een half jaar geleden joh! Tijd vliegt he!
Ik heb wel eens een vrouw gefeliciteerd die opgezwollen was van een Prednison kuur dus het kan nog erger