hahaha ik heb me zo gelukkig een keer weten in te houden, en dat is maar goed ook want het is nu een collega van me waarbij ik dacht dat ze in verwachting was. helaas vragen klanten ons nu wel eens of ze in verwachting is kippenbrigade hihihihii
Ik zal ook nooit iemand feliciteren tenzij ik het zeker weet. Niet alleen omdat het lullig is vanwege de confrontatie met je figuur maar het kan veel dieper zitten als het gaat om kinderen krijgen... Hoorde eens het verhaal van iemand die had buikpijn en toen zei een meisje voor de gein, misschien ben je wel zwanger en toen werd die persoon heel boos en zei, "niet iedereen kan zwanger worden" je kunt mensen zo kwetsen terwijl je het niet zo bedoeld... Maar uhhh... Volgens mij slaapt mijn beebje overdag helemaal niet, voel hem/haar de hele dag wiebelen... Of hij/zij is net zo beweeglijk als mama in de slaap dat kan natuurlijk ook
delilah je kan beter hebben dat ze overdag wakker zijn dan snachts. zeker na de bevalling, dan kan je snachts in ieder geval slapen i.p.v. de eerste tijd proberen het dag/nacht ritme om te draaien pfff het word hier nu heel drukkend warm. volgens mij komt er onweer
Ja ik klaag ook niet! Vind het super gezellig dat gewiebel de hele dag! En inderdaad je kunt nu een beetje een ritme gaan ontdekken las ik in mijn zwangerschapsboekje, leuk! Onweer maakt het altijd erg benauwd he! Nou ja, nog even geloof ik dan wordt het weer wat minder warm... Ik ga richting huis! Meiden fijne avond allemaal!
hey meiden nou vakantie is geboekt we gaan volgende week woesdag ochtend om 6.50 de lucht in. en dan landen we in spanje in malorca. heerlijk 9 dagen op een resort. niet all in want dat was 500 euro duurde en dat krijg je nooit met ze 2 op aan eten en drinken @ austin grapig. dat je het badje herkend. ik weet alleen neit waar het vandaan komt @pendarg gelukig dat je goedmet de vk heb kunne praten @ellen ja dat is echt leuk.schrijven aan je ongeboren kindje.ik doe dat in een dag boekje. zo leuk. lang moeten zeuren maar me vriend(man) heeft ook geschreven. @mik ik weet niet of alle baby kleertjes in de drooger mogen. @noura het is hier nu nog wel droog maar geen zon.en erg benauwt @Delilah nou dan moet je het maar rustig aan doen he hoogzwangere vrouw. nou ik kan me zelf nog niet zo noemen hoor.zie er apsollut niet supper hoog zwangeruit de meeste schaten me niet eens 25 weken nou ben nu alleen wel op van alle bootschpapen. ga dus nog maar even een schoonheids slaapje doen. liefss sabrina
Dit is al jaren geleden maar geloof me, het gebeurd me NOOIT meer, vond het vreselijk! Hoe bedoel je ADHD-ige flapuit want in dezelfde adem had ik ook haar vader nog gefeliciteerd met het aankomende opa-schap. Wat is jullie ergste blunder allertijden? Nu we het er toch over hebben, wel leuk onderwerp,...
ooooooooooooooooohhh meiden nesteldrang ten top hierzo net gangkast uitgemest en gezogen en gedweild. daarna nog eventjes hihihihih het dressoir in de woonkamer uitgemest en schoongemaakt nu heb ik mooi de helft van de kast over voor de kleine zometeen. en we zitten nog midden in de verbouwing bah bah bah. ik wil het af hebben . nesteldrang ik wil lekker kunne zitten zonder er oer na te denken. ag nog een paar weekjes en dan de laatste vier wekne maar even rusten denk
Kim: lekker toch? Alles uitmesten maar ook op tijd rust nemen he? Ik heb ook al zoveel gedaan, voel me er zo lekekr door. Maar ruggetje begint het nu beu te worden hoor,...
@CynthiaB, ja we moeten het geslacht geheim houden en dat is zeker heel moeilijk haha. ben benieuwd naar je echo vandaag vanavond naar cusrus van buik tot baby, ben benieuwd of het wat is Gr J
@ binnabinna: er is nog weinig geregeld heheh de bbq komt hopelijk op tijd en tussen de bruiloft en het feest moeten we met zijn drieen in een dag alles voor 30 man in elkaar flansen incl de boodschappen drank e.d. Dan zaterdag alles naar de feestlokatie vervoeren om twee uur kan de pret beginnen whaaaaaa waar ben ik aan begonnen. Ik wou gewoon een gezellige dag geen bruiloft in een zaaltje waar iedereen aan zijn eigen tafel zit te zitten....mmmm dat was wel minder werk geweest. Maar ja het komt vast in orde, ik werk goed onder druk. Groetjes
nou meisjes lekker macaroni gegeten en nu zit ik lekker aan een bakje aardbeitjes. heerlijk met suiker
Hey meiden, Vandaag een lange dag op de bank en in de zon doorgebracht, ben helemaal brak....jammer dat ik die energie-boost heb gemist! Straks komt een vrouwtje die misschien straks op ons kleine hummeltje gaat passen....Vind t best wel spannend, straks doet ze zich mooier en liever voor dan ze is....kwil natuurlijk wel t allerbeste voor ons beebje! Kben benieuwd! Heb haar via flexmoeders.nl gevonden...gelukkig heeft ze wel ervaring en ze is flexibel inzetbaar en dat is een voordeel....Duimen jullie op een goede afloop? Beetje ego-bericht, kweet t...maar er was volgens mij ook niet bijzonders gebeurt? Behalve dan dat er 2 gaan trouwen! Spannend en leuk zeg! Geniet van jullie bijzondere dag dames! Ik wens jullie heel veel zon toe! Doen jullie ook zo'n Maxima-traan? Liefs
Ik heb dus gewoon 24 pagina's gemist. Ikga zo een poging doen om even wat bij te lezen. Hier gaat het op zich goed. Moet weer flink wennen aan het werken. Maar het is nu weer weekend! Ben erg moe nu, straks lekker douchen en vanavond vroeg naar bed!
hoi meiden Esprit: wij zijn ook druk op zoek bij flexmoeders.nl maar veel mensen reageren niet eens is echt ontzettend vervelend wij dachten nu iemand gevonden te hebben moet ze in ene keer afzeggen omdat ze zelf in verwachting is dus baalde er flink van Morgen gaan wij geboorte kaartjes bestellen ben echt benieuwd! Groetjes
Spannende dag vandaag voor Sabrina! Meis,geniet van jullie dag! Heel veel plezier! @Buddy,wat ben jij toch weer druk bezig geweest zeg,petje af! Als je tijd over hebt dan weet ik nog wel een adresje @Jenny,hoe was de cursus? @Esprit,en hoe is het afgelopen met de oppas? Sorry voor al mn geklaag meiden! De vloer is nog niet af,ik zie het ff niet meer zitten! Ik haal m er echt uit als ie vandaag niet afkomt,vanmiddag komt de bigg boss zelf kijken,ook naar alle beschadigingen die ze achter hebben gelaten met vloerbedekking leggen,ze hebben een paar keer al gelogen tegen ons en gister wilde ze de vloer afmaken met een heel andere kleur hoekstukken,ze hadden tegen die man die legt gezegd:zet er maar gewoon op,wat niet weet wat niet deert Ja wat denken ze dat we achterlijk zijn ofzo! We wilden vorig weekend over,lukte niet,dit weekend dan,dat gaat helaas ook niet lukken Ik ben helemaal op,gister ook weer harde buiken gehad,je doet gewoon teveel als je de hele dag in het huis moet zijn... Moest het ff kwijt!
@binnabinna Gefeliciteerd en hele fijne dag vandaag. @mik25 lekker he die nesteldrang maar helaas als je het al zo vroeg doet moet je het dadelijk weer doen haha Schatje & Esprit mijn lijkt dat maar niks hoor een oppas die je helemaal niet kent en van internet.Ms dat ik een beetje teveel zelf heb meegemaakt maar ben blij dat ik het gewoon zelf kan en ga doen . Nou dit word weer een luie dag ben al harstikke moe en begin weer last van me nek en rug te krijgen. Hopelijk is het wat anders dan de vorige keer .
@Daisy jee het is wat he ze moeten gewoon doen wat afgesproken is .Heb je al betaald anders zou ik dat is even achter wegen laten en zeggen dat je pas betaald wanneer het gemaakt word zoals jij het wilt klaar.Doe beetje rustig aan he
hey meiden nou hier is ie dan me laatste berichtje als ongetroude vrouw. straks maar eens douchen en klaar maken. @ daisy jeetje meis. wat een gezijk over die vloer. ik snap wel dat je je ei hier even kwijt wilt. ik zou ook helemaal gek worden. en jullie hebben dan nog een soort gelukje dat je huisniet is verkocht (is ook niet geluk) maar daar door kan je nog daar wonen. maar denk je wel aan je zelf en je meisjes. want straks moet je naar het ziekehuis of zo en dan heb je nog niks aan de vloer. @joy jeejte meis ik hoop ook dat het wat anders is. want het ging zo goed. ik duim voor je. @mik is de nesteldrang al begonen. jeetje straks heb je het tot de zwangerschap wat zal je huis blinken dan. nou spreek jullie weer. msichien vanaf en anders morgen. liefs sabrina
hey buddy. op je strepen staan hoor! laat niet over je heen lopen door die kwallen. ooooohh wat vreselijk lijkt me dat. anders dreig je gewoon dat je inderdaad niet betaald als het niet mooi word. vannacht weer lekker geslapen jeetje wat een mazzel heb ik. wel lekker hoor dat het wat minder warm is nu