@Joy,heb nog niet betaald en als het eenmaal ligt zal ik ook hun ns laten wachten! Ik moet btw om 11.30u in het ziekenhuis zijn Dinsdag,jammer dan zien we elkaar niet! @Sabrina,ja idd laatste paar uurtjes als ongetrouwde vrouw,spannend! We spreken je snel weer als 'getrouwde vrouw'! @Buddy,heerlijk als je zo goed kan slapen,dan ben je overdag ook een stuk relaxter! Weet niet of 1 van jullie interesse heeft in het EK2008? Mijn schattie heeft een site gemaakt waar je kan poulen,inzet 10 en je maakt tuurlijk kans op op een mooi geldbedrag! www.EK2008.larshunze.nl
goedemorgen, ik ben al helemaal fris en fruitig alleen mijn voeten zijn nog steeds niet uitgeslapen. Maar goed nog 1 dagje werken en dan WEEKEND. En......nog 4 weken werken en dan VERLOF. Dat zijn nog 4 maandagen, 4 dinsdagen, etc, hihi, gaat echt zo snel, had van tevoren nooit gedacht dat een zwangerschap zo snel zou gaan. iedereen een fijne dag (Binnabinna helemaal natuurlijk!)
@daisy gewoon gebruiken hoor dat je nog niet betaald heb goed werk afleveren anders no money .jammer maar ms komen we elkaar nog wel tegen wie weet. Spannend binna hoop dat het weer wat bij trekt hele fijne dag wens ik je toe
ja petra wat gaat het snel he. zat net te denken volgende week komen de dakkapellen en ben ik 30 weken zwanger. toe ik net zwanger was zat ik smachtend naar die datum te kijken en dacht ik was het maar zo maar dat duurt nog zoooooooo lang!1 en nu is het alweer bijna zover. en dan nog tien weekjes en dan ................... kijgen we ons kadootje
@ Binnabinna; een hele mooie bijzondere dag gewenst! Geniet van alles en heel veel geluk samen! @ de rest, goede morgen! Ben ff aan het wakker worden op mijn werk met een bak koffie! @ Petrabr Lekker joh, nog 4 weekjes werken! Ik vind de tijd ook zo snel gaan! In het begin dacht ik wat gaat het langzaam maar nu schrik ik er gewoon van soms!
vier weken werken? hihihihih i wish! nee heb een eigen zaak dus werk gewoon door tot het bittere eind hoor! in ieder geval tot 36 weken
@ Daisy - hopelijk wordt het vandaag eindelijk opgelost met je vloer, kan me voorstellen dat je daar alles behalve vrolijk van wordt. @ Binnabinna - heel veel plezier vandaag. @ Buddy, Petrabr - nog maar 4 weken werken, lekker hoor. ben wel 'n beetje jalours @ Mik - ik moet me bij jou aansluiten helaas, ik mag ook doorgaan tot het niet meer gaat iedereen vind de tijd snel gaan, waarom gaat het bij mij zoooo langzaam! De weken zijn niet om te krijgen. komt het omdat ik een paar weken achterloop op jullie misschien?
Ja ik zag het later toen ik het terug las maar je hebt het snel gelezen ik had je naam er bij gezet in eerste intstantie omdat jij ook zei dat de tijd zo snel gaat... Maar volgens mij vinden we dat allemaal wel?! Hahhaaha, behalve bemy lees ik net... Meis, ik weet ook niet waarom het bij jou anders voelt! Misschien komt het nog wel!
heey meiden net even bloed moeten prikken voor suiker.. straks weer terug en nog een keer prikken.. dat zijn nou echt gemene prikjes zeg heb vaker bloed moeten prikken dat vind ik niet erg maar deze vond ik niet echt fijn haha... Voor de rest heb ik lekker weekend! ga straks even met mijn moeder winkelen en daarna ga ik met mijn schatje geboorte kaartje bestellen! Even nog over gastouder: ik kies er liever ook niet voor maar ik heb een vaste baan en zie het niet zitten om na 4 jaar weer op zoek te gaan naar werk.. en in mijn omgeving is er niemand die elke dag thuis is zeg maar.. dus ik moet wel.. ik zou het liefst ook alle tijd van de wereld met mijn mannetje straks door willen brengen maar er moet ook brood op de plank komen haha Groetjes
@ schatje1, Ik heb ook moeten prikken voor suiker maar dat moest voor de 24 weken zei mijn vk? Als ze je precies op het vingertopje prikken is het gevoelig maar iets aan de zijkant voel je er niks van vind ik?! Succes straks met prikje 2!
bemy. ja misschien omdat jij een van de laatste aug mama's bent ofzo? ik vind het mijn hele zwangerschap al snel gaan. en wij zijn aan het erbouwen dus elke dag zit helemaal vol! delilah ik zag het! hihihihihihihihih ik zou het wel willen hoor lekker 16 weken vrij maar helaas als je eigen ondernemer bent zit dat er niet in he?
@Mik - dan is er voor mij nog hoop, wij zijn net begonnen met verbouwen op de zaak! misschien gaat het dan ook sneller :
Hoi allemaal! mijn schoonmoeder is over uit spanje, dus ben even weinig on-line geweest, mijn keuken is overgenomen en mijn baby zie ik ook al helemaal niet meer! ik heb wel de eerste 5 pagina's bijgelezen, meer kom ik even niet aan toe want de hondjes moeten zo lopen! Hier gaat de tijd ook zo snel, het vliegt echt voorbij, veel sneller dan de vorige keer, voor je het weet moet je gaan bevallen , heb ik echt totaaaaaal geen zin in! maar nog eventjes en we hebben ons lijf weer terug en eenprachtig kindje in de wieg! schatje: hoe was je suiker? ik vraag me af of ik dat ook niet moet laten checken, weeg nu boven de 110 kilo....is toch een risico denk ik dan? hoe ik al die kilo's eraf moet krijgen zometeen....wat een disaster!
Goede morgen meiden. Als eerste wil ik Binnabinna een hele mooie dag wensen vandaag! Geniet ervan meid, voor je het weet is de dag voorbij. @ Daisy: wat enorm vervelend dat het zo moet gaan met jullie vloer. Kan me voorstellen dat je alles er zo weer uit wil halen. Dit lijkt gewoon nergens naar! Probeer wel rustig aan te doen. @ Mik: heerlijk hè dat de tijd zo snel gaat. Ik vind het ook enorm snel voorbij vliegen. Bemy, ik hoop voor je dat bij jou de tijd ook iets sneller zal gaan de komende tijd. @ Schatje: wij gaan nu ook heel snel de geboortekaartjes bestellen. Leuk hè. @ Joy: doe je rustig aan met je nek! @ Petra: heerlijk hè dat aftellen van je werkdagen. Ik moet nog 5 WOENSDAGOCHTENDEN werken en dan VERLOF! Hier alles goed. Lekker aan het bijkomen met dit "niet zo'n warme weer". Wel goed voor je voeten dit. Fijne dag allemaal.
Je vraagt het niet aan mij maar ik moest ook prikken voor suiker maar dat heeft te maken met het feit dat er suikerziekte in de fam. voor komt (mijn vader) Ik zou me niet druk maken als ik jou was, je wordt toch goed in de gaten gehouden bij de vk! Als ze iets verontrustends zien dan hoor je het wel!
Goeiemorgen meiden! Als ik kijk naar hoe ver ik ben denk ik, tjee wat gaat de tijd snel, maar als ik de babykamer in loop denk ik: WAS T MAAR VAST ZO VER, dan zijn 11 weken nog heel ver weg! Hebben jullie dat nou ook? Dat t eten heel hoog in je strotje blijft zitten? Ik heb de hele dag bijna het gevoel dat ik alles er uit kan gooien, bleh...Nou zit mn beebje ook wel erg hoog, maar vind t niet fijn.... @Daisy: meis wat een gekl**t zeg met die vloer! Ik word er al een beetje moedeloos van als ik het lees! Tjee, dat zij denken dat ze met bepaalde dingen zo weg kunnen komen! Ik heb een keer zoiets gehad met een ander bedrijf en ben toe gaan dreigen met het programma Kassa, ken je dat? Dat bedrijf leverde telkens maar niet en ik had al wel betaald, op een gegeven moment het programma Kassa genoemt en dat ik daar wel even contact mee op ging nemen en toen rook ik bijna hun angstzweet door de telefoon, hihi...binnen 2 dagen had ik het door mij bestelde in huis, ze wilde het persoonlijk nog wel brengen! Misschien helpt t? Vidn t wel enorm K*T voor jullie zeg, dit is nou niet echt iets wat je er nu bij moet hebben! Ik hoop dat t allemaal gauw geregeld is en je kunt genieten van de rust in je nieuwe huissie! Dikke knuf hoor! Wat gemeen zijn die prikjes voor t suiker hè! Kheb er nu nog schade van aan mn vinger...Ik ben volgens mij 2 weken terug geweest, dus voor 24 weken is mij niet bekent.... @Binna: Happy Weddingday! Hoe ist met de zenuwen? Geniet lekker van deze speciale dag! @Mik: ik hoop voor je dat je gauw je huissie, helemaal onder invloed van nesteldrang, tiptop in orde kunt maken voor je beebje! Ben al weer een heleboel kwijt geloof ik, dementie? Fijne dag allemaal! Liefs
Goeiemorgen allemaal! Allereerst wil ik Binnabinna vandaag een hele mooie dag wensen en alvast van harte gefeliciteerd! En geniet ervan he! Moet eerlijk bekennen dat ik niet alles teruggelezen heb...... Wij moeten trouwens nog steeds op zoek naar geboortekaartjes... hebben er gewoon nog geen tijd voor gehad ivm de verhuizing van mijn schoonouders. Daar heeft mijn hubby heel veel bij geholpen, dus was hij vaker weg dan thuis.. Zal volgende week maar even naar de drukkerij gaan om een aantal boeken te halen.. En ook hier gaat de zwangerschap als een speer voorbij.. ik weet het nog als de dag van gister dat ik posi testte, en nu zit ik alweer op een dikke 28 weken! Nog maar 12 weekjes... wel spannend allemaal hoor! Zit alleen nog steeds met 2 huizen in mijn maag helaas, dus dat helpt me ook niet echt zeg maar! @Esprit; dat heb ik ook! Vooral na het avondeten. heb dan net het idee alsof het halverwege mijn keel blijft steken ofzo, is ook best wel vies... @Daisy; oe da's lekker zeg! Hoop voor jullie dat het allemaal snel in orde komt! Xx
Binnabinna, gefeliciteerd meid! Maak er een geweldige dag van! Queenbee, ik zit ook nog met twee huizen, da's niet fijn he? Vooral omdat je niet weet hoe snel je huis zal verkopen. Nou ja, afwachten maar. Dames, 3d echo was FANTASTISCH! Echt, wat is dat mooi om te zien zeg! Ik kon alles zien, hoe ze ligt, wat ze deed en haar gezichtje. Ik ben zoooo verliefd, en als ik er qua omstandigheden klaar voor zou zijn en mijn kleintje ook, dan zou ze nu al mogen komen! Maar ze kan beter nog een tijdje blijven zitten Het was zoals ik verwacht had moeilijk om mijn ex te zien, maar ik ben wel blij dat ik hem heb laten meekomen. Op de een of andere manier ben ik toch blij dat we dit samen hebben ervaren. En hij heeft eigenlijk de hele tijd tranen met tuiten zitten huilen....