Hij zegt dat hij er goed over nagedacht heeft, maar er was ook een ander meisje in het spel, dus ik denk dat hij zich heel erg daardoor heeft laten beïnvloeden. En inderdaad, het kindje was echt heel bewust gepland, dus dan had hij gewoon iets moeten zeggen. Hij is inderdaad Marokkaans.
nou heftig hoor! wel raar als je voor een kindje gaat en dan ineens beseft dat je toch iets anders wilt. maar ja het gebeurt vaker
Wil iemand jennifer70 en mij op de buddy lijst zetten? alvast bedankt. Was weer lekker gaan slapen maar nu ben ik nog meer op dan voor ik er in ging
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 80 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 27 JONGENS: 17 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 32 : AGENDA: 18-5: Austin jarig (26 jaar) 19-5: Aykietje gynaecoloog 28 weken echo 19-5: Happy1980 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 20-5: Miranda groei-echo UMCG 20-5: Joy gyn + groei echo 21-5: Rebbel pretecho 22-5: Noura verloskundige 22-5: Petra verloskundige 24-5: Naat80 3D pretecho 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 27-5: CynthiaB verloskundige 30-5: Linka76 verloskundige 02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog 02-6: CynthiaB groei echo 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 03-6: Maxi gynaecoloog controle 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
binnabinna, een hele fijne dag, en ik hoop dat het bij jullie niet regent, dat het alleen hier is. brr ik moet volgende week ook een prik in de vinger, dat zijn altijd de gemeenste cynthia, ik bijf het een egoistische zet vinden, en vind het knap dat je er zo over kan praten en dat die zelfs mee mag naar de echo. want hoe wil hij het later uit gaan leggen aan zijn kindje? en hij mag wel eens gaan denken hoe dit voor jou moet zijn, i.p.v. zo met zichzelf bezig te zijn. sorry hoor, moest er even uit, hoop niet dat je het erg vind wie had hier nesteldrang? kim? ik ook al een paar dagen en ben ook kasten aan het uitmesten en ruimte maken
oooh ja, dat was gister in het nieuws, dat de kraamzorg uren niet meer gegarandeerd zijn vanwege een tekort aan kraamverzorgenden. vooral gelderland, brabant en nog ergens was het erg. nou lekker is dat dan, moet mijn man maar als kraamverzorgende optreden
Geeft niet hoor, ik vind het ook heel egoïstisch van hem. En het kwam juist zo erg als een verassing voor mij omdat hij echt een man is die familie en gezin ontzettend belangrijk vindt. Maar er dan geen problemen mee hebben om je eigen gezin kapot te maken. Ken je s7ir? Daar denkt zijn familie aan, dat iemand iets met hem gedaan heeft. Maar ik weet het niet hoor, ik denk meer aan een vervroegde midlife crisis ofzo.
Bruidje Binna, gefeliciteerd met je trouwdag! En volgende week heerlijk samen op huwelijksreis! Bemy, voor een weekje of anderhalf voor de uitgerekende datum bevallen zou ik zo tekenen, denk ik nu! Duster, welkom hier! Daisy, balen van dat carpaal tunnel syndroom. Hoop dat je er met hulpmiddelen geen last meer van hebt en dat het idd in augustus weer over gaat. Austin, ons kamertje heet zo uit mn hoofd Summertime. Irritant van die klamboe! Arri, wat fijn dat het beter met je gaat! Cynthia, ben blij voor je dat de echo zo fijn was (zowel wat je kindje betreft als dat je met je ex samen was). Is dat andere meisje nog steeds in het spel? Moeilijk allemaal, hoor! Dames met de harde buiken: RUSTIG AAN DOEN! Is natuurlijk hartstikke moeilijk, maar oh zo belangrijk... Ik zit er over te denken om toch 6 ipv 4 weken van tevoren met verlof te gaan. En dan misschien aansluitend nog wat weekjes vakantie op te nemen. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat het belangrijk is om thuis te blijven tot het kindje 4 maanden is... Dat die ene maand extra echt belangrijk is om een goede basis te leggen. Raar hè, dat ik opeens zo'n gevoel heb... Ik vind trouwens ook dat de tijd snel gaat nu. Al bijna 28 weken zwanger! Maar als ik dan denk aan dat mijn buik nog 3 maanden doorgaat met groeien, dan vind ik het opeens wel weer héél lang duren. Dat gaat toch nooit passen?!
Ik heb volgens mij nog nooit een harde buik gehad. Hoe voelt dat dan? Haha, ja, die buik gaat nog héél groot worden! Ik vind het leuk, maar aan de andere kant vraag ik me af of het over 2,5 maand nog steeds leuk is. Chantico, ik weet niet of ze nog in het spel is. HIj zegt van niet, maar ik geloof hem sowieso niet meer.
ja dat ken ik , en ik vind dat makkelijk de schuld bij een ander neerleggen. of een excuus ergens voor zoeken. wat jij noemt lijkt mij eerder, dat die schrikt omdat hij de verantwoordelijkheid nu zwaar op hem voelt rusten, en moeite heeft met zijn vrijheid los te laten of zoiets. maar goed je hoort het wel vaker, zelfs bij vrouwen dat ze schrikken als ze dan echt zwanger zijn, ook al zijn ze er al heellang mee bezig. alleen is het voor een vrouw toch anders omdat het in je groeit, en de natuur regelt het ook zo dat je die 9 maanden ook echt nodig hebt om je geestelijk en lichamelijk voor te bereiden. na ja, ik hoop maar voor je ex dat hij ermee leven kan hoe die zich nu gedraagd, want het verdient geen schoonheidsprijs. en ik vind jou gewoon een kanjer hoe je ermee omgaat!
Thanks! Tja, door de timing en de zwangerschap heb ik er heel snel mee om moeten leren gaan, want ik had gewoon geen tijd om in een hoekje te gaan zitten huilen. En dat is ook niet goed voor de baby. Maar ja, leuk is anders natuurlijk. En ik vind ook dat dat voodoo-verhaal gewoon afschuiven van verantwoordelijkheid is. Hij heeft gewoon 8 jaar kapot gemaakt in één keer, maar daarmee zijn die 8 jaar nog niet vergeten.
sterk hoor meissie en ik wens je nog heel veel sterkte toe want hte lijkt me niet niks alleen voor je kindje te moeten zorgen!
zo ik ga er even vandoor, even wat te eten halen, hoewel ik nergens zin in heb, voel me beetje beroerd.... mischien helpt een frisse neus
Cynthia, ik vind het ook heel knap van je hoe je nu verder gaat en de moed er probeert in te houden. Lijkt me heel zwaar. Een vriendin van me zit in een vergelijkbare situatie en het is allemaal zo dubbel: zo'n man doet haar zoveel pijn, maar al die jaren hebben ze ook veel van elkaar gehouden en dat is niet opeens over. Is het dan een klootzak of heeft hij het ook moeilijk? En moet je hem zo snel mogelijk dumpen of hem toch nog een keer een kans geven het goed te maken? Laat je het van zijn keuzes afhangen en wat wil je zelf eigenlijk? En hoe weet je wat het beste is voor je kindje? Gruwelijk moeilijk...
@Binnabinna: gefeliciteerd! Hoop dat je een hele fijne dag hebt (gehad). Hier ook nog geen geboortekaartjes. Net nieuwe boeken opgehaald maar ook daar staat niets moois in.
@ daisy wat een stel incompetente randdebielen zeg! maak je niet te druk ik weet dat het moeilijk is maar het is het echt niet waard de dames zijn belangrijker! @ binna een super dag toegewenst meid geniet ervan! en we willen straks wel foto's zien he! @ bemy de ene x vind ik het ook sneller gaan dan andere keren...soms lijkt het nog een eeuwigheid en soms denk ik "dat haal ik nooit op tijd meer"! @ cynthia wat fantastisch dat je er zo van genoten hebt! misschien realiseert je ex nu wat hij achtergelaten heeft..... @ Queenbee jij ook al van die mooie foto's! ben er maar trots op! @ Chantico niet te geloven dat ze niet begrijpen hoe belangrijk een babykamer is! Testraks terug gegaan naar de babydump met de klamboe, hebben heel het verhaal aan die mensen uitgelegt en die boden hun excuses aan voor het onbeleffde gedrag van hun callcenter mijn man heeft gelijk laten zien wat er allemaal niet klopte aan de handleiding van 't kamertje...echt belachelijk stonden gewoon groffe fouten in, 't is maar goed dat hij zo handig is! hebben een andere klamboe mee moeten nemen want de gene die we hadden had een levertijd van 3 WEKEN! deze was overigens wel 50 euro goedkoper....niet normaal meer! De laatste paar dagen heb ik het er echt moeilijk mee om zwanger te zijn , mijn lichaam is echt helemaal kapot...gewoon zo erg dat ik 's nachts in bed gewoon lig te huilen van de pijn...soms lijkt het net of mijn vel gewoon uitscheurt de baby is ZO druk...schaam me best wel om dat te zeggen ben ik de enige? xxx
hoi hoi, Wij hebben vandaag geboorte kaartje besteld! krijgen volgende week vrijdag de proefdruk dus ben benieuwd! Mijn suiker was niet goed nuchter was die wel goed was die 5.6 en toen ik gegeten had 10.0 en hij mag maar 8 zijn wat de verloskundige mij vertelde.. Heeft dit invloed op mijn kindje of wat gaan ze hiermee doen weten jullie dat? Groetjes
nee hoor meissie dat heb ik ook wel eens vooral 's avonds dan lijkt het wel alsof die kleine door mijn huis heen komt. en alles word nu gewoon onhandig etc. maar ja w doen het allemaal voor dat kadootje aanhet eind he? ik geloof dat je beter in de gaten word gehouden omdat je kleine wat groter kan worden maar voor de rest moet jij vooral op jezelf letten. geloof ik hoor maar hou me er niet aan vast[/quote]
Ik ozu het niet weten, kun je op de site van het diabetesfonds niks vinden daarover? En heeft je vk niks gezegd?