ik heb hier bij de poli moeten prikken en moet pas 30 mei weer naar vk.. daarom was ik benieuwd of jullie het misschien wisten.. Groetjes
@ mik daar heb je gelijk in meid! ik kan niet wachten tot ik ons engeltje in mijn armen heb, dan weet je dat het het allemaal waard is geweest! xxx
Austin, je hoeft je er echt niet voor te schamen! Ik denk dat we allemaal wel eens dipjes hebben. Zwanger zijn is niet niks! Je maakt allemaal heftige veranderingen door met je lijf, je emoties, je relatie, je leven. Ik herken het in ieder geval wel. Kop op meid! Schatje, vervelend dat je suiker niet goed was. Voel je je ook niet lekker als je suiker zo hoog is, of merk jij er niets van? Je kindje eet er waarschijnlijk goed van Dat zullen ze misschien in de gaten gaan houden, of die niet te hard groeit. Wat was eigenlijk de aanleiding dat ze je suiker gingen prikken? Ik heb zelf ook het gevoel dat suiker iets is wat ik in de gaten moet houden, vandaar dat ik graag wil weten waar ik op zou kunnen letten... Ik moet maandag naar de gyn, heb ik net te horen gekregen. Voor de zekerheid toch even onderzoeken waar dat lichte bloedverlies door zou kunnen komen. Ben op zich blij dat het niet afgedaan wordt als onbelangrijk en ik maak me er ook niet echt zorgen om, maar leuk is het toch niet. Misschien moet er wel een echo gemaakt worden om nog eens te bekijken waar de placenta ligt ofzo Dat zou ik natuurlijk helemáál niet erg vinden!
@Schatje - waarschijnlijk zullen ze niet echt iets bijzonders gaan doen, alleen de groei van het kindje in de gaten houden. Maar is er tegen jouw niet gezegd om te letten op wat je eet ? (minder suikers). @Austin - het valt allemaal niet mee. jij klaagt dat je baby druk is en ik vraag me hele dagen af waarom ik het nog steeds maar heel lichtje's voel. ik voel ze alleen maar als ze zich omdraait! ik denk dat het voor je gevoel uiteindelijk nooit goed is. Maar idd. alles voor het goede doel. @Chantico - fijn dat ze er toch even rekening mee houden en idd. een extra echo is altijd welkom.
Wat kan je jezelf soms ellendig voelen hè! Maar je bent ECHT niet de enige hoor. Dit meisie is ook veel bewegelijker dan alle 3 de andere meiden. Het gaat er soms echt heftig aan toe hier binnen. Ik heb de laatste paar dagen het gevoel dat dit kleintje op het moment behoorlijk tegen mijn ribben aan drukt. Voelt ook niet echt lekker. Maar we moeten toch echt nog even volhouden meid. We slepen elkaar erdoor heen, ok?
Hoi! @ Binna: ook een beetje laat maar veel plezier nog en gefeliciteerd! @ Austin: ik heb dat ook wel een beetje hoor. Ons beebje is ook erg bewegelijk, soms kan ik een "Auw!" ook niet onderdrukken, dan doet hij me echt pijn! Dus je mag lekker klagen hoor! @schatje: vervelend dat je suiker te hoog was, moet je nu nog een dagje prikken als extra controle? Je vraagt wat ze er aan doen, ik heb ook een te hoog bloedsuiker, maar dan al vanaf het begin van mijn zwangerschap. Bij mij gaat het als volgt: (wil niet zeggen dat het bij jou ook zo hoeft te gaan hoor! Ik wil niet de wijsneus uithangen hier ) ik sta onder controle bij een gynaecoloog en internist. Elke dag prik ik een aantal keer mijn bloedsuiker, ik let erg op wat ik eet d.w.z. ik let erg op het aantal koolhydraten, een keer in de maand wordt mijn GlycHB (lange termijnsuiker) geprikt. In overleg met de internist ben ik nu 3 weken een langwerkende insuline aan het spuiten, niet zozeer omdat mijn suikers erg hoog werden maar omdat beebje erg hard groeit. Verder wordt ik dus in de 2e helft van juli al ingeleid, ik zal dus niet de volledige 40 weken uitdragen. Nogmaals, zo gaat het bij mij. Ik ben wel heel blij dat het zo strak onder controle gehouden wordt. Zo een heel verhaal, ik hoop dat ik het wat duidelijker voor je heb kunnen maken en dat ik je niet bang heb gemaakt met mijn verhaal. Ik vind het op zich allemaal nog mee vallen als je het mij vraagt. Sterkte en ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat! Liefs, Puck
Hoi hoi, @Austin,ach meissie toch,tuurlijk kan je hier altijd je ei kwijt hoor,en je hoeft je zeker niet te schamen hoor! Het is soms ook errug zwaar! Beebje van Austinoe het een beetje rustiger voor je mama,ze weten wel dat jij er bent,hahahah! Misschien helpt het? @Schatje,zou het even navragen voor de zekerheid. @Chanti,fijn dat je langs mag komen Maandag! En tuurlijk vinden wij een echo niet erg Nou hier is de bom gebarsten,de vloer is eindelijk klaar alleen de mat ligt er nog niet. Ik haat die mensen,ze willen me tegemoet gaan komen,schade wordt ooik vergoed maar daar gaat het niet om,ik haat het hoe ik behandeld ben,doen of ik lieg daar hou ik niet van! Ik zei,haal aub de vloer er weer uit en neem mee,tuurlijk deden ze dat niet,gelukkig! De lekkage is ook weer terug,rara hoe kan dat,waarschijnlijk moet heel de badkamer eruit Meiden,ik trek het echt niet meer,maak ruzie met Lars,kan niks meer hebben van niemand meer,wil weg,ver hier vandaan en pas terug als alles klaar is Sorry sorry maar ik moet het ff kwijt...
ze hebben mij nog helemaal niks verteld.. misschien omdat ik wat flinker ben dat ik het daarvoor heb moeten prikken ik weet het niet.. Weet allemaal niet hoe het verder gaat.. Groetjes
Hallo dames, Ik schrijf niet vaak iets maar lees vrijwel alles mee. Willen jullie mij misschien helpen te proberen mijn moppie baby van het jaar te laten worden? Stem dan alsjeblieft: http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F6159 Verder verloopt de zwangerschap hier aardig. De tijd vliegt. Ik moet nog maar 11 dagen werken (echte werkdagen) Das effectief nog 4 weekjes. Wat een vooruitzicht. Kan niet wachten want ik ben een beetje aan het rommelen met mijn bekken. Dus bezoekjes aan fysio en band om, om het te ontlasten. Hoop snel weer makkelijk uit bed te kunnen komen 's nachts en 's morgens!
Geen sorry meis! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt! het is ook allemaal wel heel erg veel wat er op je af komt! En bedenk wel: je hebt nu zwangerschapshormonen en verbouwingshormonen! En dat is erg overdonderend! Kun je niet een avond de boel de boel laten en er samen met je mannetje een gezellige rustige avond van maken? Gewoon ff de zooi achter je laten? Filmpje pakken ofzo? Denk dat je mannetje ook ff niet weet hoe met jou en je hormonen om te gaan...tis voor hem echt een situatie van: ik stond er bij en keek er na....Ik heb met je te doen meis, ik hoop echt dat je je rust ff kunt pakken! Dikke knuffel van mij! @Austin: geeft niks dat je af en toe ff lekker van je afklaagd hoor! Denk dat iedereen daar wel last van heeft! Komt denk ik ook doordat t einde al in zicht komt en de laatste loodjes wegen altijd het zwaarste hè?! We moeten allemaal er doorheen en we gaan elkaar er door heen helpen hoor! Dikke knuffel! Morgen een vrijgezellenfeest....gelukkig doen mn voetjes het op dit moment weer redelijk slank...hopelijk morgen ook, anders moet ik net als Daisy maar schoenen van mn ventje aan of op slippers...tzal hoe dan ook een fraai gezicht worden, hihi....We gaan naar een workshop sieraden maken en daarna lekker uit eten..de nietzwangeren gaan daarna nog de kroeg in...dat gaat mij niet meer lukken vrees ik... Een hele fijne avond meiden! Liefs
hey meiden daar is onze getrouwde vrouw. nou we hebben een supper dag gehad. was erg mooi leuk gaaf. alles gewoon. haden smorgens toen we foto's maakte droog weer. en bij gemeente huis miezer. alleen smidags met de foto's hoosde de het.maar hadden gelukkig lokatie die overdekt is. ik wou jullie verasen doormeteen een foto in me album te plaatsen maar de site werkt neit meer.krijg hem niet verkleind en weet niet hoe je het in een bericht plaatst. maar jullie kunnen ze bekijken op mijn hyves. voor de geen die nog geen vrienden me met zijn dat moet dan wel. maar meld je aan en het komt goed. liefsss sabrina ps bedankt voor al jullie geluks wensen
Gefeliciteerd meis! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad! En ach die druppies regen, zorgt voor een heel zonnig huwelijk Kga gauw ff foto's gluren! Liefs
@ chantico dank je meis! ik wist trouwens niet dat je bloedverlies hebt? dat is wel schrikken, inderdaad goed dat je er even naar laat kijken! enne nog een echo is altijd lEUK HIHI! @ bemy tja zwangerschap is toch wel heftiger dan ik had verwacht, maar inderdaad op het einde is het het allemaal waard! heb je je vk al gevraagd waarom je haar misschien minder goed voelt? @ buddy dank je meis! en ja we slepen elkaar er doorheen! jij hebt ook zo'n ribben liefhebber! soms ben ik bang dat het de komende 8.5 week alleen maar erger wordt....dikke x @ puck vind het stiekem wel fijn dat ik niet de enige ben die er last van heeft toch weer iets wat we kunnen delen! @ daisy dank je meis! ik heb al gezegt dat ze naar tante daisy moet luisteren hahaha! vind het echt super klote om te horen dat het niet goed gaat met je op het moment! wat een eikels van die winkel wel fijn dat ze je tegemoet komen met een schadevergoeding maar dat neemt de irritatie nog niet weg en dan ook weer een lekkage.....je maar er zoveel over praten als je wilt hoor meis is super begrijpelijk! @ Esprit we gaan elkaar er zeker doorheen slepen nog even een aanslag op ons lijf maar daarna zijn we allemaal gelukkige mama's van prachtige engeltjes! onwijs veel plezier bij het sieraden maken, leuk joh! tja de kroeg in...klinkt verleidelijk maar helaas kunnen we dat niet zo goed meer! @ sabrina oh meis wat zien jullie er prachtig uit! GEFELICITEERD! dikke xxx xxx
@ espirit nou dat zeiden we net ook tegen me kaar vindt het nog niet echt anders voelen. alleen me ring moet ik aan wenen. maar voor de rest niet. gewoon een top dag gehad. @austin soms is het zwanger zijn gewoon zwaar.en toch wel een soort van vervelend. had het vanmidag ook.me buik deed echt zeer.had ook een aantal keer harde buiken en zo.
sabrina, wat super fijn te horen dat jullie een mooie bruiloft hebben gehad, geniet er nog maar lekker even van austin, klagen lucht vaak lekker op en kom dus maar rustig klagen hoor, want als ik je zo hoor dan kan ik begrijpen dat het je moeilijk valt. dikke knuffel daisy wat een grrrr toestand zeg, ik hoop dat je alles snel achter de rug hebt, want dit is niet fijn, en stress is niet goed voor je schatje wat raar dat ze je niet verteld hebben hoe nu verder. ik zou zelf even contact opnemen met je vk maandag en dan vragen wat er nu moet. vaak proberen ze het eerst door je voeding aan te passen geloof ik. maar ik vind niet dat je moet wachten tot eind mei chantico fijn dat je terecht kan bij de gyn. een echo is altijd leuk bij mij keken ze vorige keer inwendig en dan zie je niet zo veel ja, de baarmoedermond en placenta ik moet volgende week ook weer, voor het bloed en de placenta gaan ze kijken of die nog ervoor ligt, en ik hoop ook dat ik dit keer meer mag zien. wat een verschil in kindjes is er, ik lees dat sommige heel druk zijn, en sommige niet, hier ook een rustig kindje. maar ik voel wel bewegen, alleen rustig
@ noura dank je meis! veel succes bij de gyn volgende week hopelijk ligt de placenta niet meer voor de uitgang! heb je nu nog steeds last van bloedverlies? xxx