ach ja austin, ik ben het al helemaal gewend, het is niet meer zoveel als eerst, want ik had in het begin echt een doorlopende menstruatie, met 5 verbandjes per dag, en dat was ook best eng. maar nu het kleintje goed beweegt en groeit, moet ik zeggen dat je er ook wel aan gewend raakt. wat ik alleen wel eng vind is dat je normaal gesproken bij bloedverlies aan de bel moet trekken omdat er dan iets niet goed kan zijn, omdat ik regelmatig bloed weet ik niet wanneer ik kan oordelen of het niet goed zou zijn en dat wil ik toch eens gaan vragen dinsdag. ik ga eens lekker onderuit op de bank kijken of er wat op de tv te zien is fijne avond iedereen
Ik weet het ik ben een beetje laat, een dikke proficiat met jullie huwelijk. Laat je goed verwennen op jullie huwelijksreis. Kan je de site van hyves eens doorgeven want die ken ik niet en ik ben wel nieuwsgierig
@Binnabinna; Super gefeliciteerd getrouwde vrouw! Wat fijn dat jullie een mooie bruiloft gehad hebben! @Noura; Idd zit heel veel verschil in beebjes! Mijne is weer heel druk, die voel ik constant. Als ik zit, sta, loop, fiets, lig. Soms schrik ik er zelf van en zit ik op het werk en dan vlieg ik ineens een stukje omhoog uit mijn stoel, omdat ik dan ' hard' getrapt word, hihi! @Daisy; Jeetje wat een gedoe met je vloer en badkamer zeg! Logisch dat je het even niet meer ziet zitten! Dan is het toch wel lekker dat dit forum er is he, kan je het lekker van je afschrijven! Rustig aan meis! Knuff! @Austin; Je bent niet de enige hoor! Mijn beebje is ook zo'n druktemaker dat ik er soms ook wel moe van word hoor! Vooral als ik rustig op de bank of op bed lig, gaat mijn buik soms alle kanten op, dat ik soms bang ben dat hij/zij zo uit mijn buik kan komen! Kan natuurlijk niet, maar zo lijkt en voelt dat dan wel! @Schatje; Heb geen idee of ze je dan vaker op controle ofzo laten komen. Zou je even kunnen navragen bij je VK. @Chantico; Goed dat ze je in de gaten houden. En zoals al eerder gezegd, een extra echo is altijd goed natuurlijk! @Esprit; Gezellig zeg, een vrijgezellenfeest! Alvast heel veel plezier toegewenst! @Lique; Nog maar 11 daagjes werken! Heerlijk! Ik moet nog 7 weken, 3 dagen per week, dus nog 21 dagen. Is eigenlijk ook niet eens zo veel meer bedenk ik me net! Zo zeg, leg ik net tegen half 8 Jamie op bed, dus schone billen, verhaaltje voorlezen en hij op bed. Hij was heel moe, wreef in zijn oogjes, dus ik dacht, die is zo vertrokken. Net om kwart over 8 ofzo een gekrijs en gegil uit Jamie's kamer! De babyfoon knalde lekker door de kamer heen... Dus ik naar hem, hij tranen met tuiten huilen, handjes omhoog, "mama pakke! demie au! pijn!" Dus ik pak hem even op, houdt hij meteen op met huilen en begint grappig te doen. Kijkt mij met een big smile aan, begint te grinniken en overal naartoe te wijzen, dat hij naar beneden wil, dat hij een ballon wil... dikke dondersteen! Dus ik hem weer in bed leggen, kwartiertje later weer een megagil dus ik dacht; ''t is goed met jou kleine, ik trap er niet weer in!" En nu ligt hij in croma... Hoezo ze testen je uit? Hihi! Fijne avond verder dames! Tot snel! Xx
Ik zie het al dat ik nog alles bij moest lezen, laat maar zitten, haha! Ik kan toch niet bijhouden omdat ik al paar dagen niet achter pc heb gezeten, sinds gisteren, ach is niet erg Is heel gezellig met schoonouders, ze zijn al in Veenedaal voor feestje enzoovrt. Me vriend en ik zijn naar Prenatal in Aalsmeer geweest, nog paar dingen gekocht zoals luieremmer, luiertas (woei lekker roze, haha) en lakens en molton hoes lakens en voor kinderwagen ook de lakens en deken (extraatje) en boxkleed enzovoort, ik dolblij! Ga ik uitzetlijst weer bijwerken, hihi! En Austin, je mag altijd bij mij komen huilen hoor meis! Schatje, vervelend van die suiker, je moet altijd bij VK vragen als je niet vertrouwt. Binna, fijn dat alles goed is gegaan en foto's zal ik zeker bekijken op hyves als ik daarop kom Daisy, wat een lullo's zijn die mannen voor vloer! Tjeetje, dat verdien je helemaal niet om zo te krijgen meis! Dikke knuff. Esprit, je bent al naar vrijgezellenfeest, nou ik ben hartstikke benieuwd hoe je vond dat? En hoe is dan met je enkels? Cynthia, ik vind nog steeds knap hoe je ermee omgaat. Nou ik heb met mijn best gedaan, als ik anderen niet heb op gereageerd, sorry en neem mij niet kwalijk!
Daisy, kop op meid! Misschien inderdaad even een time-out met je schattie. Die snapt heus wel dat het zwaar voor je is! Esprit, fijn dat je voeten weer herkenbaar zijn Binna, gefeliciteerd! Heerlijk dat het een topdag is geweest. Op naar een tophuwelijk! Noura, hoop dat jij ook antwoord krijgt op je vraag over hoe jij nou moet weten wanneer je bloedverlies niet meer normaal is. QueenBee, wat een pienter jochie heb je T is vast lastig om om te gaan met zulke situaties, maar stiekem ook wel heel schattig, toch? Ennu het is helemaal niet gezegd dat ik bij de gyn een echo krijg hoor. Dat heb ik zelf bedacht als troost, wishful thinking
@ wat een gave jurk heb je aan zeg. meer foto'sss Hier is me hyves : http://binna-binna.hyves.nl/ Meiden Weltruste en slaap zacht
Hoi Meiden, Pff had weer heel wat pagina's bij te lezen. Heb wel alles gelezen, maar ben te moe om op iedereen te reageren. Binna: Van harte gefeliciteerd meid. Daisy: Meis doe je wel een beetje rustig aan? Kan heel goed begrijpen dat je het allemaal zat wordt. Dikke knuf. Hier verders alles goed, alleen erg moe, net het huis weer helemaal schoon gemaakt. Lekker voor het weekend. Nu lekker mijn bedje in! Slaap lekker allemaal.
@Daisy - hou je 'n beetje rustig. het zijn nu voor jullie allebei dubbele spanningen. zwanger & verbouwen en dan nu de badkamer nog. probeer er aan te denken dat het uit eindelijk goed gaat komen, dat weet ik zeker @Austin - ik ga het dinsdag aan de vk vragen waarom mijn beepje zo rustig is : @Aykietje - mooie bruidsfoto @Binnabinna - Fijn meis, dat je 'n mooie dag gehad hebt en idd. mooie foto's
Goeiemorgen meiden! Ben weer mn bedje uit geschopt, hihi....denk dat ons beebje mn blaas een leuke rammelaar vind hahahaha....Hij/zij lag helemaal rechts vanmorgen, denk dat ik veel op mn rechterzij heb gelegen en dat t beebje daar naar toe is gezakt? Echt een hele harde bult rechts en links kon ik mn buik zon indrukken...Past zich goed aan de mama aan hihi ... T wordt een nat vrijgezellefeestje , t giet hier de lucht uit...vanmorgen maar veel met de voetjes omhoog, tot t feestje begint, anders worden t echt Daan zijn schoenen Kga nu ff met een bakkie thee en een doos tissues All you need is love kijken (gister opgenomen).... Oja, vandaag 29 WEKEN! ! ! ! ! ( de banner is daar pas rond 12.00 aan toe, maar daar ga ik niet op wachten hoor ) Fijne dag allemaal! Liefs
Goedemorgen allemaal. Inderdaad Esprit, even lekker de voetjes omhoog. Het is zeker somber weer vandaag. Veel plezier met All you need is love en heel veel plezier bij het vrijgezellen feestje. Ik ga maar eens beginnen met de eerste taak van mijn "nesteldrang" nog te doen lijstje. Hihi. Volgende week zaterdag de pretecho, kan niet wachten om ons ukkie weer te zien. En wij zijn van naam gewisseld voor de kleine. Helaas heeft mijn manlief de naam die wij hadden per ongeluk eruit gegooit bij vrienden. Hij noemde hun kindje van 4 weken, Kirsten, de naam die wij ons kindje wilde geven en dat bleef niet ongemerkt. Nu had ik zoiets van ok jammer dan als alleen hun het weten, maar helaas hoorde ik gister van een vriendin dat deze naam nu de hele vrienden groep doorgaat. Jammer hoor van onze vrienden, dat ze het zo nodig aan iedereen moeten vertellen. Dus wij gaan toch maar een andere zoeken. Ben wel een beetje pissig op die vrienden, waarom kunnen ze het niet gewoon voor zich houden? Kom later vandaag wel weer even kijken.
Het is weekend!!!! Hoop dat iedereen nu even tijd heeft om rustig aan te doen (maar dat zal wel niet) In elk geval een hele fijne dag groetjes petra
Ik had ook nog niks gehoord van de blije doos, dus ik heb een mailtje gestuurd naar WIJ consumentenservive, of ik misschien een berichtje gemist had. Toen kreeg ik een mailtje dat ze mij op 26-4 een mail hadden gestuurd dat ik hem kon ophalen. Ik heb toen een nieuw mailtje gekregen waarmee ik de doos kan ophalen. En ik heb in m'n oude mail gekeken, maar 26-4 heb ik toch echt geen mailtje ontvangen van WIJ of prenetal. Dus als ik jou was zou ik ook gewoon even mailen.
@ noura ja kan me voorstellen dat je dat bezighoudt want precies wanneer weet je nou wat normaal is en wat niet....hopelijk kun je dat op een een bepaalde manier controleren ofzo? @ queenbee ja het zijn een stel druktemakers hahaha! Die jamie wat een stouterd precies wat je zegt ze testen je gewoon uit maar je zou je werkelijk waar een ongeluk schrikken! @ aykietje mooie trouwfoto! @ linka je ik mistte je al! fijn dat het zo gezellig is met je schoonouders! enne wat super lief van je dat ik bij je mag komen huilen hihi! @ chantico "there's nothing wrong with a little wishful thinking" zei mijn moeder altijd hahaha! @ bemy je kan het natuurlijk ook zo bekijken als ze nu zo rustig is is ze misschien straks ook zo rustig en niet bv. een enorme huilbaby @ Esprit jippie 29 weken! en onwijs veel plezier op het vrijgezellenfeest! @ naat dat is inderdaad een rotstreek van die vrienden zeg! ik vind dat ze het gewoon voor zich moeten houden jullie hadden toch niet voor niets niets gezegt! @ petra oeh bijna 30 weken meis! wat een rotweer dames! ik weet dat we zeiden dat het warme weer funest was voor onze voetjes en handen maar dit is nou ook weer overdreven....had best wel een beetje in de tuin willen zitten. xxx
kon iemand mij trouwens nog eens die website geven waar je kon checken hoe vaak een naam als was gebruikt?
Hoi meiden, Ben donderdagavond weer thuisgekomen uit het ziekenhuis, ze verwachten me wel weer terug te zien maar dat wachten we wel af he. Moet in ieder geval vrijdag weer op controle komen. Heb wel weer een paar echo's gehad deze week en zondag was de placenta nog te laag en woensdag was het ineens goed. Ik vertrouw dat helemaal niet en heb wel besloten dat ik in het ziekenhuis ga bevallen want stel je voor dat tijdens de bevalling blijkt dat hij er toch voor ligt wil ik niet eerst nog op een ambulance moeten wachten. Blijf in ieder geval onder strenge controle. Om half 12 hebben we vandaag de 3d-4d echo en daar hebben we erg veel zin in! Alleen weer slecht nieuws van mijn schoonvader, die heeft begin dit jaar 9 chemo's gehad vanwege prostaatkanker, ongeveer 4 weken terug het herseninfarct en gisteren kregen we te horen dat in 2 maanden tijd de kanker door zijn hele lichaam is gaan verspreiden althans in de botten.. Nu maar hopen dat het niet helemaal zo snel zal gaan dat hij de kleine niet eens mee zal maken... Ik heb niet alles teruggelezen maar zullen nu toch ook ''druk'' blijven met het ziekenhuis voor mijn schoonvader en zelf mag ik bijna niets en heb ook geen laptop door de week.. Tot gauw lieve meiden!
@ Jolanda: Blij dat je terug thuis bent, doe het rustig aan! Veel sterkte gewenst aan je grootvader! @Binna: Mooie foto's, jullie stralen er echt op! @Esprit: Veel plezier op je vrijgezelle, ik ben net uitgenodigd voor een vrijgezelle op 2 augustus, dat zal er toch om spannen vrees ik. Voor de rest vind ik het niet zo erg dat het terug wat frisser is. Het moet alleen droog blijven en daar ziet het niet echt naar uit Vanaag gaan we de Vinyl halen voor de kinderkamer, want het wordt nu echt wel tijd dat die afgeraakt, al vrees ik dat het weer niet dit weeknd zal zijn. groetjes
@ jolanda jeetje meis jullie hebben het wel super zwaar te verduren deze periode! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je super geniet van je 3D! Ook hoop ik voor jullie dat je schoonvader de geboorte van zijn kleinkind nog mag meemaken, de wereld is soms zo ontzettend oneerlijk! ! ! ! ! veel sterkte en een dikke knuffel!