Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    daisy lijkt me heel verstandig als je thuis blijft, ik denk echt dat die stress vanwege de vloer e.d. niet goed is voor jou. laat je man zich daar maar mee bezig houden.
    en die pijn is vast een teken dat jehet rustig aan moet doen, als het te lang duurt of je maakt je zorgen wel gaan bellen he

pendrag lekker dat je hebt kunnen slapen, hier ook eentje die op 1 oor ligt, ik vind dat altijd wel even lekker hoor, een rustmomentje
    erg he als je kleding ineens niet meer aankunt. onze heupen worden breder, moet straks een kindje doorheen ;)

ik heb trouwens zo`n heerlijke zwarte broek van een zachte stof die een omslagband heeft bovenaan,geloof dat ze ook zulke hebben bij de prenatal. zit heerlijk en rekt mee, en kleed ook nog mooi af omdat het zwart is.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja derek ogilvie, iedere keer als zijn show is dan moet ik aan jou denken daisy. ik vraag me af of je er ooit nog wat van gehoord hebt?

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Daisy1975, cursus was erg leuk, 2 van de 8 mannen zat daar in eerste instantie met tegenzin haha die van mij vond het erg leuk. oefeningen gedaan voor de bekken en een hoop info gekregen. dacht zelf dat het een algemene cursus was maar het gaat voornamelijk over de bevalling en vervolgens de baby, bv welke huilsoorten betekenen wat? dus ben benieuwd.

vervelenda van je vloer zeg, hoop dat het intussen is opgelost

@CynthiaB mooie foto's van je 3D, wel grappig om te zien al hoe verschillend ze er dan al uitzien vergeleken met die van mij.

@binnabinna gefeliciteerd met je huwelijk ; )

@naat80, jammer van je babynaam, hoop dat je wel tevreden bent met je nieuw gekozen naam. nu je ducktape op je mans mond plakken hè haha

gister een fotoshoot gehad met 2 vriendinnen, was echt super. ben benieuwd naar de foto's

verder heb ik het hele weekend niks dus ga daar heerlijk van genieten.
    hoop jullie ook

liefs J

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Oja mijn borsten lekken de laaste dagen echt héél erg. vanacht was mijn shirt echt 10 bij 20 cm op borsthoogte kleddernat en dus ook mijn beddengoed helaas ; (

meer mensen dit nu ook of gehad bij 26 weken?

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    even op m'n gemakje aan het bij-lezen (met 'n zak paprika chips, mmm)

Gisteren zijn ze langs geweest voor de muurschildering, het begin is gemaakt. :D

kan iemand omschrijven hoe een harde buik voelt? Gister had ik het gevoel alsof mijn buik een steen was die in de weg zat (bijna heel de avond) :confused: Maar ons beepje was gisteren ook nog meerde malen aan het draaien? dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.

verders heb ik geen problemen met kleding kopen! ik heb van mijn vriendin een hele zwangerschaps-gardarobe gekregen en zij was 26kg aangekomen dus het gaat van klein naar groot. Als ik 'n feestje heb kan ik telkens weer wat anders uitzoeken :D super handig!

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Weet even niet meer zeker wie het was (en of het wel in dit topic was) maar de mail van de Blije Doos van Prenatal krijg je niet van Wij Jonge Ouders of Prenatal zelf.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Noura; hmm, moet toch nog even naar de Prénatal om mijn doos op te halen (klinkt trouwens wel erg raar zo, hihi! :oops: ), de blije doos dus, kan wel even kijken naar zo'n broek. Want dit is zo ook niet handig...

@JennyS; jeps me 2! Ze lekken al een aantal weekjes, naja, voornamelijk mijn linker (.) en dan vooral 's nachts....

@Bemy; da's idd errug handig! Enne paprikachips... hmmm.. heb net gister voor ik het in de gaten had een hele zak naturelchips opgegeten...:oops:

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohja, ik kreeg de uitnodiging voor de Blije Boos bij mijn Wij Jonge Ouders in..

9. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hallo,

inmiddels is het gezakt en heb nu geen last meer van krampen.. :(
    ik hoop dat het hierbij blijft.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    grappig queen bee, bij mijn vorige kreeg ik hem ook inhet blad, ligt mischien aan hoe je aangemeld bent ofzo

die broeken zijn geloof maar 19,95 en verder heb ik veel pantalonnen en jeans, maar deze zit toch wel heel erg lekker hoor. en onder een tuniek staat die erg mooi omdat je dan de band over je buik doet en het niet aftekend.
    haha blije doos, ik denk daar ook altijd bij door, en toen we hem afgehaald hadden kwamen we meerdere bekenden tegen en die viel allemaal gelijk opdat wemet de blije doos liepen.

nadje blijdat het afgezakt is

lekkende boops, gelukkig geen last van, maar anders moet je gewoon zoogkompressen in je bh dragen.

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik heb ook een eigen zaak, maar als het zo doorgaat ben ik bank dat ik de 36 weken niet ga halen, wat doorwerken betreft.

En wat nesteldrang betreft: Ik wil het hier ook zo graag allemaal op orde hebben, maar ik kan gewoon niet meer. Als ik thuiskom van m'n werk ben ik op. De weekenden heb ik echt nodig om bij te komen. Dus het huishouden blijft liggen.
    Mijn man doet wel eens stofzuigen, of afstoffen, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Ik durf al geen bezoek meer binnen te laten zo'n puinhoop is het.
    De ramen moeten nodig gewassen worden, want we kunnen haast niet meer naar buiten kijken, maar ik denk dat ik daar m'n moeder even voor vraag. Doet ze wel.

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih ik weet het nog diana van een ander topic. maar jij had je zus nog he die eventueel voor je kon werken. als je samen een zaak hebt is dat toch fijn he?

ik doe het alleen in mijn eentje en ben anders bang voor klantenverlies. (kapsalon) dus ff doorbijten en ik werk al geen 5 dagen maar 3 dagen dus is redelijk vol te houden. en het voordeel is dat ik mijn eigen uren maak he?

@austin ik ga ff zoeken meis

gr kim

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  14. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hier nog zo iemand. Ik heb het idee dat ik nu alleen nog maar kan klagen. En dat ligt eigenlijk helemaal niet in mijn aard. Normaal heb ik er een hekel aan als andere mensen klagen, maar nu ben ik zelf dus ook de hele tijd aan het klagen. De kleine zit bij mij ook vaak tegen m'n ribben aan te drukken. Kan dan niet eens gewoon recht zitten, en moet echt achterover gaan hangen. Ook m'n maag is er niet zo blij mee. Veel last van maagzuur de laatste tijd. En dan m'n bekken, PFOEH, ik zal er maar over ophouden . . .

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Dat heb ik maar één keer gehad. Ik lag toen niet meer in bed, maar zat in m'n pyjama voor de pc. Echt een flinke natte plek. Ik dacht eerst dat het de hond dat met z'n natte snuit (als hij net gedronken heeft) had gedaan. Maar toen het opgedroogd was, voelde het hard aan, dus het was niet van water.
    De dagen erna (en nu nog) heb ik steeds kleine iniemini-lekkages. Wat zich meestal beperkt tot plekjes in m'n bh. Maar af en toe gaat het ook door m'n shirtje, en das best genant. Ik neem nu steeds een extra shirtje mee naar het werk zodat ik eventueel een schone aan kan trekken. Want die pads die ze verkopen voor lekkende tieten vind ik wel errug mega.

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @mik: Ik heb inderdaad m'n zus, die het dan maar even wat langer alleen moet doen.
    Mijn schoonzus is toevallig ook kapster met een eigen zaak zonder personeel en ook zwanger.

Ik moet trouwens nog eens uitzoeken hoe het zit met die ZEZ-uitkering. Had het aan de boekhouder gevraagd en die zou het uitzoeken, maar heb er niks meer van gehoord. Ik ga gelijk even googelen.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik probeer ook elke keer te googlen maar ken niet vinden hoe je je daarvoor moet aanmelden en wanneer erwijl het volgens mij per 1 mei zou ingaan toch?

18. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Zo ik ben bezig met een bijleesactie. Nu ik weer aan het werk ben, kan ik minder vaak reageren, dus vandaar.....

Austin je mag best even klagen hoor. Daar hoef j je helemaal niet voor te schamen. Het is ook allemaal zwaar en wat je al hebt moeten opgeven. Een dikke knuffel voor jou.

Vandaag belde gelukkig de babydump en 6 juni ( zoals gepland) wordt het kamertje en de andere spullentjes gelverd.

Ooh Diasy vervelend he die verbou- verhuisstress! Lekkages en uitgestelde karweitjes grrrrrrrrrr Lars snapt echt wel dat je het niet naar hem toe meent. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden. Sterkte....

Esprit hopelijk heb je vandaag een hele gezellige dag gehad. Een mooie ketting gemaakt?
    Binna gefeliciteerd! Jammer dat de foto niet gelijk lukte maar misschien later..... Ahaik heb net even op je hyves gekeken. Wat zagen jullie er prachtig uit!

Lique lekker zeg nog maar 11 dagen werken. Tjjetje dat is inderdaad aftellen geblazen. Ik maak het schooljaar af, dus ik denk dat dat neerkomt op een week of 8. Moet het eens gaan natellen. Ik zie er wel een beetje tegenop. Het is zo druk op school, rapporten, oudergesprekken, schoolkamp, leerlingbesprekingen, onderzoeken...... Maar goed we nemen 1 dag per keer.

Linka fijn dat jullie het gezellig hebben met je schoonouders. Heerlijk gevoel is et om de spulletjes van je lijstje weg te strepen en natuurlijk het shoppen op zich. Vandaag ook weer een dekentje gekocht. Leuk leuk leuk.

Aykietje mooie foto zeg! En die van die 3 meiden op een rij, hihihh

Naat wat irri dat de vrienden het door hebben gekletst. Hopelijk kunnen jullie nog een net zo leuke naam verzinnen.

Diana bedankt vor de tip vor het aanvragen van de blije doos. Hier nog een die niets heeft vernomen. Ik ga zo eens mailen.

Queenbee wat een deugniet is je zoontje zeg. Zo slim zijn ze dus al....

Jolanda blij om te lezen dat je weer thuis bent. Moeilijk hoor, blijf er vertrouwen in hebben. Sterkte met je schoonvader, het is o'n nare ziekte.

Nadje wat naar zeg dat je zo'n pijn hebt gehad. Ik zal het zeker even aakaarten bij de verloskundige.

Ik heb zelf sinds donderdaag een klein dametje dat mijn ribben helemaal bont en blauw schoptt en loopt te wringen! Donderdag was het nog leuk... nu niet meer.

Noura ik herken ook dat mijn heupen breder worden, over mijn borsten nog maar niet gesproken!. Qua kilo's zitten er nu 5 bij, maar het gaat wel hard nu... Ik heb van de week de rest van mijn zomerkleding naar beneden gehaald en heb nog 2 truitjes gevonden die ik pas.

lekkages in de badkamer herken ik, maar nog geen lekkende boobs gelukig.

Ik ga wat voor de tv hangen. Ik en mijn vriend hebben echt geen fut vandaag. Hij is zelfs een beetje ziekjes. Das wel heel sneu. Ligt al 3 uur te slapen in bed. Saaie avond ben ik bang.

groetjes Marije

P.S. Zoekt er trouwens nog iemand en buddy?

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,

@Pendrag,ja dat was ik idd,we ijn nu bij 4 opname's geweest van Derrick maar niet uitgzonden,of nog niet dat kan ook.
    Hij is echt waar steengoed!
    Enne bedankt voor je knuff...

@Bemy,wat fijn dat je zoveel keus hebt qua kleding,ben jaloers!

@Noura,zo'n broek heb ik ook idd,ik heb m van de Whekamp,zit echt heerlijk!
    Niet met zo'n vervelende band die tegen je maag aan duwt en waar je dan misselijk van wordt...

@Nadje,fijn dat het gezakt is meid!
    Ik hoop voor je dat het weg blijft!

@Diana,ja dat herken ik ook maar al te goed,klagen klagen,normaal ook echt niet,ben altijd positief over alles maar NU EVEN NIET,haha...

@Jenny,fijn dat de cursus zo leuk was!
    En je man,gezellig hoor!

@Muis,ook aftellen naar het kamertje,wij ook,30Mei wordt het bij ons geleverd,heb zo'n zin om alles te wassen,in te ruimen,aan te kleden...
    Beterschap voor je mannetje!

Hier nog steeds hetzelfde,mn buik blijft weer hard,maar ze zijn wel heel erg druk dus denk niet dat ik me druk moet maken..
    Ik heb het heel rustig an gedaan vandaag,zo weer op de bank!

Fijne aaf!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina