Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond augustus mama's! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Heb wel een hoop bij gelezen maar ben de helft (lees alles) alweer vergeten...

Iedereen een heel fijn weekend gewenst in ieder geval!

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ muis wat een super nieuws dat je kamertje op tijd komt! wij hebben vandaag die andere klamboe opgehangen...wat blijkt...deze vloekt ZWAAR bij het kamertje is een heel andere kleur wit...lijkt wel blauw! gaan we maandag maar weer ruilen...

xxx

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi nu staat er bij leeftijd 26 !

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    zijn er al dames die wakker zijn? zit ff met een vraag!

Ik had vanmorgen bloedverlies, wel lichtrose niet van dat donkere maar ben me helemaal kapot geschrokken! de keren daarna dat ik naar het toilet ben gegaan was het veel minder of helemaal weg...gisteren morgen had ik het ook maar dan heel veel minder en ook alleen bij de eerste x plassen....moet ik me zorgen gaan maken? Moet ik de Vk inschakelen?

xxx

5. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Oei Austin, dat is schrikken zeg bloedverlies. Volgens mij hoeft het niet echt iets te betekenen. Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap gehad en dat bleek te komen doordat de baarmoedermond gewoon heel erg doorbloed is en je dan een soort bloedneus hebt. Voor de zekerheid kan je altijd je VK bellen he! Beter een keertje teveel bellen dan een keertje te weinig.

Her en der lees ik iets over lekkende boobies. Nou, ik weet precies hoe dat is hahaha. Vanaf vier maanden lekker ze bij mij al en ik ben wel heel snel begonnen met die pads in mijn BH te stoppen. Ze zijn groot en helemaal niet charmant, maar het werkt wel. 's Nachts draag ik geen BH en als ik dan 's morgens wakker word dan ligt er echt een hele grote vlek. Volgens mij wel een teken dat er genoeg melk in zit toch? Hoef ik me daar alvast niet druk om te maken.

Deze week was ik in de stad om positiekleding bij de kopen en ik liep even bij NewYorker naar binnen. Ik kan er bijna nooit slagen, omdat ik van mezelf al maat 42 heb en hun collectie ook maar tot 40/42 loopt, maar ze hebben er zulke leuke dingen dat ik toch even ging kijken. Op een gegeven moment had ik een mooie paarse rok gevonden. Evne gepast en toen ik het pashokje uitkwam om in de spiegel te kijken stond daar de verkoopster. "Maar mevrouw, wat heeft u nu gedaan? Dat is geen rok, maar een jurk!" Het bleek een strapless jurk te zijn met een knoopband voor onder de borsten. Nou, bij mij past die knoopband toevallig precies onder mijn buik. Ik ben heel blij met mijn nieuwe rok en niemand die hoeft te zien dat het eigenlijk een jurk is :D

Kan iemand mij trouwens vertellen wat dat buddysysteem inhoudt? Ik zag het er ineens bij staan bij de bevallingslijst en heb geloof ik iets gemist.

Hele fijne zondag allemaal en geniet van het getrappel van de kleine!

Merijn

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hee austin,
    ik zou gewoon bellen hoor! liever een keer teveel dan te weinig en daar zijn ze voor. Zij zijn degene die jouw zorgen weg kunnen nemen. succes

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben je gek, natuurlijk VK inschakelen!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gelukkig niet zoveel pagina die ik moest bijlezen :) !

Ja, ik vond heerlijk om uitzetlijst weg te strepen, hoef alleen de rolgordijnen en doorzichtige gordijnen hebben en dan ga ik heerlijk klaar zetten in babykamer en wassen! Hoera!

En me schoonouders zijn vanmorgen vroeg vertrokken, dat hebben wij niet gezien, maar was heel gezellige dagen en wij zijn gisteravond naar oma van me vriend geweest, het was gezellig. Uurtje gebleven.

Nu schijnt de zonnetje, heerlijk, nou hele fijne dag vandaag!

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Austin: zeker gezien je eerdere klachten gewoon bellen! Echt doen meid. Stelt waarschijnlijk niets voor maar je neemt het jezelf kwalijk als er wel wat is en je hebt niet gebeld. Laat je ons horen wat de VK heeft gezegd?

10. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Austin: Inderdaad die regen hoeft van mij ook niet en een paar graadjes warmer mag ook wel.
    Gewoon zo rond de 20 graden met een zonnetje.
    @Jolanda: Fijn dat je weer thuis bent. Wat vervelend van je schoonvader. Heel veel sterkte.
    @Binna: En nieuwe camera en tv gekocht?
    @Pendrag: Ik vind het zo jammer dat dus al verschillende mensen haar naam nu weten, heb er goed over nagedacht en besloten een andere naam te kiezen. Nog steeds een hele mooie hoor en misschien vind ik hem zelfs wel mooier.
    Ben je de dag een beetje goed doorgekomen gisteren?
    @Esprit: Inderdaad als tweede naam gebruiken is ook nog een optie.
    @Austin: Ikhad ook maatje 25 van spijkerbroek. Daar pas ik nu ook echt even niet in! Maar ik vind het wel fijn om wat kilo's aan te komen. Ik hoop dat er een paar blijven zitten. Heb jij dat ook?
    @Linka: Vandaag nog 99. Tijd gaat echt erg snel nu.
    @Nadje: Zoals jij het omschrijft lijkt het erg op bandenpijn. Maar ik zou het wel even in de gaten houden.
    @Noura: Eigenlijk wist ik al dat ik ze niks vertellen moest, ze geven 9 van de 10 keer van die jaloerse reactie en alles wordt met iedereen besproken. Maar nou had ik gehoopt met zo'n ongelukje dat ze wijzer zouden zijn, maar helaas.
    @Queenbee: Vervelend he dat de zwangerschapskleding ook al niet meer gaat passen. En vind het zo zonde om weer nieuw te kopen voor die nog kleine 3 maanden.
    @Daisy: We hadden nog een naam, zou eigenlijk haar tweede naam worden.
    Rust maar even lekker uit meis, hopelijk voel je je snel weer beter, want de meiden kunnen beter nog even blijven zitten hoor!
    Inderdaad dan maar even niet mee naar het huis.
    @Jenny: Wat leuk een fotoshoot. En fijn dat de cursus leuk was en je man het ook leuk vond.
    @Bemy: Dat is erg makkelijk zo'n vriendin. Fijn zeg.
    @Nadje: Fijn dat het weer wat beter met je gaat!
    @Diana: Inderdaad meis, gewoon even hulp vragen. Je moeder wil je vast wel even helpen.
    Vervelend dat je zo moe bent.
    @Austin: Jee meis ik zou me ook rot schrikken. Ik zou voor de zekerheid gewoon even de VK bellen. Liever één keer teveel dan één keer te weinig en daar zijn ze overigens ook voor toch.
    @Duha: hihi moet wel lachen om jou aktie.
    Als het lekker zit, wat maakt het uit, toch?
    @Linka: Fijn dat je zulke leuke dagen met je schoonouders hebt gehad.

Hier verder alles goed. Voel me redelijk goed moet ik zeggen. Zou alleen wel wat langer door willen slapen 's nachts.

Weet iemand vanaf hoeveel weken je de blije doos mag ophalen? Ik heb namelijk ook nog geen mail of bon gehad.
    Anders ga ik ook even mailen.

Gisteren hebben we de rolgorijnen voor de kinderkamer uitgezocht, nu nog een gordijn voor erover en dan zijn we klaar.
    Verder ben ik nog aan het kijken voor een nieuwe rolgordijnen voor de slaapkamer en een nieuw vouwgordijn voor in de keuken. Dan is eindelijk ons huisje helemaal af. We hebben vorig jaar augustus verbouwd, dus mag ook wel een keer.

Ga vandaag weer lekker aan het rommelen in huis, het is hier nog nooit zo geordend geweest. Ik ben er helemaal blij mee.

Fijne dag allemaal.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ik zal wel de eerste zijn die haar feliciteer vandaag voor haar verjaardag!

Austin, gefeliciteeerrrddddd :whistle: !

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Naat, leuk dat je rolgordijn hebt gekocht, hier moeten wij nog doen, hihi!

13. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    goedemorgen meis,

jeetje dat is wel vervelend. Ik zou even de verloskundig bellen of de huisartsenpost? Helaas kan ik je ook geen andere tips geven.

14. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Austin gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! Liefs Marije

15. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Austin, Van harte gefeliciteerd meis.
    Maak er een leuke dag van!

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    dank je meiden zowel voor de felicitaties als voor de tips...vind het alleen zo moeilijk misschien is het maar een vaatje geweest ik bedoel heb nu echt absoluut helemaal niets meer en de baby is nog super druk zoals normaal....

xxx

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Austin gefeliciteerd.

Hier ontzettend moe zo moe dat ik de bank of bed niet meer uit kom verschrikkelijk gevoel is het.
    Moet nog van alles doen en komt er gewoon niet van bah bah

Fijne zondag dames

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Austin,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Ik zou alijd ff bellen meis,laat je ff iets weten?
    Succes!

19. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hey austin,

allereerst gefeliciteerd. ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat. ik denk niet dat het iet ernstigs is. ze zeggen dat je baarmoeder/vagina nu heel erg doorbloed is en het minste of geringste kan een adertje doen springen, zelf denk ik dat je daar last van hebt. laat ons weten hoe het is gegaan bij de vk..

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@buddie happy birthday
    @austin happy birthday

@ austin o dat is wel schrikken.ik zou gewoon doen wat me gevoel zeg. als ik jou was. als jij denk ik bel dan bel je.

@duha nou toppie toch jij hebt een rok die niemand heeft. het buddie systheem houd in.dat je met iemand je telefoon nummer wisselt.en dan afspreek dat als er wat is. bevaling begonen ziekhuisopnamen dat je dat dan tegen je buddie zegt.zodat wij het hier ook weten.

@linka leuke he de baby kamer af. heerlijk

@naat nou we zijn niet eens tot de mediamarkt gekomen want die camera was hier in het dorp in de aanbieding. dus gaan na de vakantie naar de media markt maar wel me nieuw camera. ben zo benieuwt naar de foto's straks

@Jenny: Wat leuk een fotoshoot waar ga je dat doen.en is dat duur.wij willen het ook.

@joy luister goed naar je lichaam he meis.

@daisy goed naar je lichaam luistteren

nou meiden. met mijn gaat alles goed. gisteren was ik erg moe van de trouwerij maar dat is nu gelukkig weg. ben nu alle kleding aan het wassen.en ga morgen de kofers maar eens paken. wel grapig heb niet eens zo veel zomer kleding dus zal wel ruimte over hebben.

liefs sabrina

Deel Deze Pagina