austin gefeliciteerd!!! en bel even meis liever een keer te veel als een keer te weinig toch? ook al is het opgehouden, gr kim
@ Austin: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG HOERA ONZE ZOON IS VANDAAG 1 JAAR allemaal een fijne zondag groetjes
Hier moeten nogal wat felicitaties over de toonbank gaan. Austin gefeliciteerd met je verjaardag Mik gefeliciteerd met je 29 weken, nog 11 te gaan! Ik hoop dat die sneller gaan dan die eerste 12 weken bij mij want die vond ik lang duren... Van dan af is het voorbij gevlogen! Babsies zoon, gefeliciteerd, een eerste verjaardag is toch iets speciaals denk ik! Ik ben er waarschijnlijk nog vergeten, maar zij die er nog één verdienen: Gefeliciteerd Verder hier alles rustig, de vinyl voor de kinderkamer is gekocht alleen nog niet geplaatst Mijn ventje heeft het te druk met zijn zaak, hopelijk schiet er straks nog een uurtje over... Voor de rest heb ik af en toe last van mijn onderbuik, dan moet ik een beetje lopen als een eend, ook het rechstaan uit de zetel wordt al wat moeilijker en het schoenen knopen gaat nog net. Binnenkort zal ik aan mijn ventje moeten vragen om mijn schoenen vast te doen Net zoals toen we klein waren dat we het nog niet konden... Hopelijk blijft het droog vandaag! groetjes Aykietje
@Buddy,gefeliciteerd met je 29 weken alweer! \/ @Babsie,gefeliciteerd voor je zoontje,nog een leuke dag in de planning?
@ babsie gefeli met je zoontje @ kim gefeli met je 29 weken @ alle dames ik moet morgen toch naar de VK om dat bloedprik apparaatje terug te brengen dan vraag ik het meteen, ik denk maar zo zolang het bloeden op is gehouden kan het nooit zo heel veel kwaad lijkt me.... xxx
@mik, gefeliciteerd met je 29 weken @daisy, we houden het klein dus alleen fam en goede vrienden. Wel is de kamer vol met slingers en balonnen. En een eigen taart krijgt meneer natuurlijk ook. groetjes
Hoi meiden! @austin: gefeliciteerd meid! en over dat bloedverlies... ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik zou het morgen zeker even vragen bij de vk! en je moet onthouden dat je altijd kunt bellen naar je vk hoor, in het ziekenhuis zeiden ze ook tegen me; je bent nooit een zuer, beter 10x te vaak dan 1 x te weinig. ik denk ook dat het onschuldig is geweest, maar als je het morgen even vraagt ben je helemaal gerust gesteld denk ik! @mik: gefeliciteerd met je 29 weken! @babsie: van harte gefeliciteerd met je zoontje! @petra: het schiet op meid! alweer 30 weken! ik had gister een dipje, niets mogen en dan ook nog binnen moeten zitten is niet leuk! gelukkig krijgen we vanaf vandaag weer meer zon! liefs rebbel
Austin - gefeliciteerd met je verjaardag Babsie - gefeliciteerd met de kleine Mik - gefeliciteerd met je 29 weken Petrabr - gefeliciteerd met je nog 10 weken te gaan en ikzelf gefeliciteerd met mijn 27 weken
Haha, dan ga ik kort door de bocht: Meiden gefeliciteerd met verjaardagen en verweekdagen! Gek he, dat we nu allemaal zo'n beetje het 3e trimester ingaan... Wie waggelen er ook al? Hebben jullie je hersenen nog allemaal? Wie ontploft er ook om het minste of geringste? Zijn de kleenex nog aan te slepen bij een ontroerende film? Ook van die onverzadigbare eetbuien en dan vooral ijs? Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf overgaat als ik mijn zoon in mijn armen heb... Groetjes van Kiki
Beste dames, Ik ben hier nieuw, en ben inmiddels al 27 weken zwanger. Ik heb een zoontje van 2.5. I.p ben ik 15 augustus uitgerekend, maar door dat ik bij mn vorige zwangerschap en spoed keizersnede heb gehad, is er een kans dat ik bij 38 weken al moet bevallen! De reden dat ik met een ks moest bevallen was dat ik een hellpsyndroom heb gehad bij een zwangerschap van 35 weken! Dus we zien het wel, zit wel erg tegen de ks op Jullie allen ook van harte gefeliciteerd met jullie buikjes!
Hallo dames, Ik heb begin van de topic ook weleens meegeschreven en lees nu ook af en toe mee. Ik ben 8-8-8 uitgerekend en heb nu een zoontje van 1,5 jaar. Ik hoop hier ook mee te kunnen kletsen, als ik het allemaal kan onthouden, ben net een zeef soms en de tijd Vanmorgen even lekker naar de kinderboerderij geweest, lekker weer hier hoor. Gisteren de pretecho gehad, oh wat is dat toch weer mooi! Denk ook dat de meeste de pretecho al hebben gehad he. Fijne zondag
Hi kiki, Ijs? daar kan ik van blijven eten, maar dan echt naar de italiaan, niet verpakt uit de winkel of zo...
denken jullie eraan meisjes GEEN SCHEPIJS he. heb ik ook voedselvergiftiging van gehad in mijn 19de week. tijdens je zwangerschap dus geen schepijs. gr kim
@my angel: welkom! ik hoop dat het deze zwangerschap beter zal gaan! @charissa: opnieuw welkom dan! @kiki: ijs! ik ben er ook echt verslaafd aan! liefs rebbel