ja? ooh meid ik heb er wat van gegeten zeg! schepijs idd. Maar mag dat niet tijdens de zwangerschap? heb dat niet eerder gehoord.
Dank je wel rebel. Ik ben onderbegeleiding van de gynaecoloog, dus die houdem me wel goed in de gaten, alhoewel het toch een gecompliceerde zwangerschap is hoor! heb nl een probleem met mn stolling!
Jaaaa, alle dames die vandaag iets te vieren hebben: GEFELICITEERD! @ MyAngel: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum. Het lijkt me leuk om een buddy te hebben die een beetje in de buurt woont (Arnhem) en ook in verwachting is van haar eerste... Iemand beschikbaar? Heel veel liefs en een fijne dag vandaag! Merijn
Alle meiden die iets te vieren hebben GEFELICITEERD! Nieuwe meiden, Welkom. Voor de rest gaat het hier wel redelijk. Kan al iets meer. Maar moet echt wel rustig aan doen. Anders wordt ik de volgende dag echt wel terug gevloten! Morgen mag ik weer naar de VK, ga dan meteen vragen of we mijn ontstekingswaardes in de gaten kunnen houden. Want zit er echt niet op te wachten om weer zoveel pijn te hebben. @duha: Ik heb al wel een buddy, maar wil jou best als buddy er bij hoor. Woon zelf in de buurt van Arnhem, dus laat maar weten!
Wat een vrolijke berichten zeg Mik gefeliciteerd met je 29 weken! Babsie, gefeliciteerd met je zoontje, geniet het ervan! My Angel, fijn dat je hier ook bent!
ik zie het overal staan dat je geen schepijs mag omdat dat in die bakken zit en dus een bron van bacterien kan zijn. ik was helaas zo ongelukkig dat ik voedselvergiftiging kreeg van die schepijs. gewoon in een restaurant bij een italiaan
bemy van harte met je 27 weken!!! je bent nu al meer dan een half jaar zwanger, echt super. voel je je weer helemaal beter? ik voel me hartstikke goed maar heb onwijs moeie voeten, moet echt om de haverklap gaan zitten. Hoe heeft manlief het gehad met vissen? aan de nieuwe dames: van harte welkom en onwijs veel lees/schrijfplezier
Ik kan met googelen ook al niet meer vinden dan ik al wist. En of het nu 1 meo of 1 juli ingaat, ik weet het niet. Ik ga morgen het uwv eens bellen. En als zij me niet verder kunnen helpen probeer ik het eens bij de belastingdienst ofzo. Er moet toch onderhand wel al meer bekend zijn?
@Austin; Van harte met je verjaardag! @Babsie; Van harte met je kleine! @Mik; Van harte met je 29 weken! @Petrabr; Van harte met je 30 weken! @Bemy; Van harte met je 27 weken! Zo wat een felicitaties, hihi! Nou, ik heb vanmorgen het probleem van te strakke positiebroeken ook opgelost geloof ik. Ik had bij Jamie een hele mooie spijkerbroek, alleen was die mij in het begin deze zwangerschap te groot, omdat ik na Jamie's bevalling nog 12 kilo was afgevallen. Maar nu zit hij als gegoten! Enne, de kogel is eindelijk door de kerk! Gisteravond hebben we een heel mooi geboortekaartje uitgezocht, en we hebben eindelijk ook een supergave naam voor een jongen uitgekozen! Kwamen we per toeval tegen toen we naar kaartjes keken! Meisjesnaam hadden we nog van toen ik zwanger was van Jamie, maar nu hebben we ook een jongensnaam! Nu kan ik leuke teksten voor in het kaartje gaan bedenken, jippie! Nou dames, fijne dag verder en tot snel! Xx
Hey allemaal, sinds een aantal dagen zijn het niet enkel stampjes meer, maar zie ik mij buik van links naar rechts bewegen. Zijn er nog al die dit hebben. Mijn babytje is nog niet geboren en ik kan er al uren naar kijken...
Haha, ja dat ken ik ook. Laatst moest ik echt lachen. Ik lag in de zon en voelde de baby rechts tegen m'n ribben aan drukken. Toen ik naar mn buik keek, was hij rechts heel dik en links niet. Ik prikte met m'n vinger in mn buik en toen bewoog die bobbel van rechts naar links. Begon ze links tegen m'n ribben te duwen. Echt grappig, zo'n scheve buik. Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken. En oei ja, geboortekaartjes . . . moeten we ook nog. Ik vind het heel moeilijk. Ik wil zelf iets bedenken/ontwerpen, omdat we ze bij mijn man op z'n werk (gratis) kunnen laten drukken. Ik wil dus wel iets speciaals, maar dat is moeilijk! Het lijkt wel of alles al een keer bedacht is. We houden ieder jaar een tuinfeest en we krijgen altijd hele leuke reacties op de uitnodigingen, omdat die ook altijd heel speciaal zijn. En als kerstkaarten hebben we ook altijd iets aparts, maar ja . . . in geboortekaartjes is wel al ontzettend veel op de markt gebracht.
wil ook iedereen die wat te vieren heeft feliciteren, want ben op mijn werk en kan geen 4 of 5 paginas terug gaan lezen. hemeltje wat ben ik moe vandaag, heb het idee dat ik zo om kan vallen. nog paar uurtjes te gaan. en joepie vandaag 29 weken fijne dag nog iedereen
Vreemd hoor, gisteren hebben wij ook italiaans gegeten in de dorp was al vers en ook schepijsjes, oeps!
Hallo dames, Ik kom even zeggen dat hier alles goed gaat. ben alleen erg druk, dus geen tijd om alles te lezen en iets te schrijven. Als het goed is ben over 3 weekjes van alle drukte rondom mijn studie af en is het dan echt klaar. Ik kom dan weer kletsen!
Felicitaties voor alle jarigen! Naat, wat superstom van die vrienden dat ze de naam-verspreking hebben doorgeluld! Maar met een nieuwe naam verras je straks iedereen! Dat is ook zo! Austin, wat jij had met bloedverlies is precies wat ik ook had. Ik heb me er geen zorgen om gemaakt, maar het wel aan de vk verteld toen ik een tijdje later een controle had. Ze maakte zich ook geen zorgen, maar wilde graag dat ik het voor de zekerheid even na liet kijken. Nu mag ik morgen naar de gyn, die vond ook al dat er geen haast bij was maar wilde er wel even naar kijken. Als je je echt zorgen maakt, gewoon de vk bellen op het spoednummer. Ik heb gemerkt dat ze dat echt niet erg vinden. Jolanda, ik kan je alleen maar sterkte wensen met alles Linka, nu nog maar 99! Leuk hè, zon mijlpaal?! Bemy, ik krijg van het draaien van de kleine ook wel eens een hard gevoel in mn buik. Soort reactie van de baarmoeder op prikkels. Een hele avond is alleen wel lang, zo fijn voelt het niet, toch?! Onder een warme douche wordt het bij mij altijd lekker zacht. Ik waggel al weken! Loop af en toe ergens heen om iets te doen, maar weet dan niet meer wat het ook al weer was Uitbarstingen en huilbuien (nog) niet gehad. Heb wel erg veel zin in fruit de laatste tijd (t is gelukkig een goed seizoen daarvoor!). En ik hou graag de hele tijd mn handen op mn buik om van al dat wonderlijke getrappel te genieten, maar voel me in gezelschap toch een beetje bezwaard Denk trouwens dat dat wel ophoudt na de bevalling. QueenBee, fijn dat jullie uit de namen zijn!
Hoe voelen jullie je eigenlijk over de periode rondom je uitgerekende datum: hoe ver ga je zelf nog van huis en hoe ver mag de a.s. papa bij je vandaan gaan? Mijn vriend gaat binnenkort nog een lang weekend weg, dat voelt helemaal oké. Maar een feest van een vriend op ruim 2,5 uur reizen bij ons vandaan een week voor de uitgerekende datum vind ik weer minder prettig voelen. Ik wil hem natuurlijk niet wekenlang aan huis kluisteren, maar het lijkt me ook afschuwelijk als hij er niet is en ook niet snel kan komen mocht de bevalling zich aandienen. Hij voelt het gelukkig net zo en wil ook in de buurt blijven tegen die tijd, maar toch voelt het dubbel om hem thuis te houden terwijl ik net zo goed tot 42 weken door zou kunnen lopen Hoe gaan jullie daar mee om? Hebben jullie daar afspraken over?