Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Veel happy-berichies lees ik! Van harte allemaal!

@Austin: meis dat is schrikken...Volg je gevoel! Je mag de VK ten alle tijde bellen en je bent dan echt geen zeur hoor! Ik weet dat uit ervaring, belde ook met schaamrood op de kaken, van oie zullen ze me wel een zeikertje vinden, maar dat vwa sniet het geval! Zoals al eerder geschreven, kunt beter te vaak bellen dan te weinig! Ben wel blij dat t weer over is meid!

Hier geen lekkende boobies...wel enorm gevoelige tepels, tijdens het douchen kon ik er geen straal op verdragen...

Mn vriend speelt in een band en gaat rondom de uitgerekende datum niet meer optreden, was helemaal zijn idee, maar kben er erg blij mee!
    Enne...vind niet meer dan normaal dan dat hij in de buurt blijft, jullie zijn samen zwanger!

Kben wel erg snibbig, vaak ook erg onredelijk en jaloers op mn mannetje die nog wel alle puf heeft voor van alles en nog wat, die nog wel normaal zijn veters kan strikken, de trap op en af kan rennen als hij wat vergeten heeft, laat in nacht thuis kan komen van een feestje en ik al halverwege die avond brak op moet geven....Pfff...voel me soms zo zielig!

Gister een leuke dag gehad, lekker crea bezig geweest en een leuke ketting en armbanden gemaakt....Al voor het eten wilde ik eigenlijk al wel naar huis en gestrekt, maar niet aan toe gegeven, dus na het eten nog een half uurtje terug lopen naar de auto, ondertussen mn buik vasthoudend (wat vast een heel fraai gezicht was voor de mensen die me zagen) en om 22.00 met schoenen en al op bed geploft...Daan heeft me geholpen met alles wat niet in bed hoort uit te doen, toen hij later thuis kwam en ik lig nu nog op bed omdat mn buik en beebje hevig protesteren tegen de activiteiten van gisteren....Bleh...

IK WIL MIJN KADOOTJE!

Zo al te lezen hoe dubbel en wisselend mn buien zijn, hihi....
    Sorry voor mn af en toe geklaag meiden.

Ik ben supertrots en blij blij blij met het wondertje in mn buik hoor! Wilde alleen dat het af en toe wat makkelijker ging.....

Liefs

2. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@: Linka76, dank je wel meid, leuk hoor al die zwangere meiden, en over alles en nog wat kletsen!

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Welkom My Angel.

Jullie hebben het vooral over het trappen in de ribben maar word vooral getrapt in me doos :oops: niet erg plezierig gevoel kan ik wel zeggen.En is het niet daar schopt ze wel in me zij dus zal ze nog wel niet met het hoofdje naar benenden liggen schat ik.

En kwa gevoel ben ik het af en toe echt zat maar heb zo,n dubbele gevoelens ene kant heb ik zoiets was het maar voorbij maar andere kant van blijf nog maar even zitten hoor want dan begint er ook weer drukke periode.
    Ms komt het ook wel dat even alles tegen gezeten heeft en ik zo ontzettend moe ben .De kids ontzettend vervelend de laaste tijd :cry: .Wat een klaagzang weer zeg :oops: 8)

4. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Nee hoor meis, heel begrijpelijk!

Ik zou zeggen lekker je hart luchten!
    We zijn hier ook om elkaar erdoorheen te slepen!

zet'm op meis! :thumup:

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantico. mijn vriend wijkt denk ik niet van mijn zijde. geen afspraken gemaakt maar weet dat hij liever in de buurt blijft

nieuwe meiden, welkom

hoop dat het weer over is austin? anders toch even bellen.

verder geen nieuws, het word weer lekker weer.

fijne avond

liefs J

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Graag gedaan, is altijd plezier hier! Ik heb veel mogen leren kennen via forum en hyves ;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantico, ik begrijp je heel goed hoor, je vind fijner als hij in de buurt blijft, mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en hij wil tussen begin van augustus en 2 weken van september in buurt rijden, ik heb aangegeven dat ik eigenlijk nog prettiger vind rond 7 maanden zwangerschap, maar het is zijn werk, daar kunnen wij niks aan te doen, vind ik prima als hij begin van de aug in de buurt rijdt ;)

Is altijd fijn en lang rijden in auto kan ik ook niet meer, helaas....

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Mijn man moet voor zijn werk veel reizen naar het buitenland. Hij is elke week wel één of meerdere nachten weg. We hebben afgesproken dat hij vanaf augustus alleen nog maar europese bestemmingen doet waar veel vluchten gaan. Gelukkig is het in augustus ook rustig met zijn werk. 8)

Een voedselvergiftiging door ijs! Yech, dat is vervelend. Ik eet wel ijs hoor. Denk dat de kans klein is en een voedselvergiftiging is erg vervelend maar niet schadelijk voor het kindje (wel uitdroging voorkomen natuurlijk!).

Welkom aan de nieuwe dames! Ik vind het hier heel gezellig en ik hoop jullie ook. Veel geluk met jullie aankomende baby's.

Wat een lekker weer vandaag hè? :p

Elle

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

wat een rust zo op de zondag. normaal als ik doorde weeks savonds weer kom kijken staan er heel wat pagina's bij. goh vervelen we ons niet in het wiekend. ikke niet hoor. heb vandaag lekker een rust dag gehouden.
    vanmorgen ons foto toestel uitgeprobeerd. kan namelijk ook onder water.dus even gebrobeerd in bad. was erg grappig.ben hel beneiuwt op de vakante.

en voor de rest leker gerust en de was gedaan.zodat ik morgen en dinsdag de kofer kan paken. gaan morgen toch nog even langs de mediamarkt. voor de tv.

veder niet veel te vertelen. en sorry voor ego bericht.

liefs

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lekker op huwelijksreis! Ben jaloers! Zal ik maar gaan trouwen :) !

11. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo allemaal,

Van mij ook even een korte gefeliciteerd voor iedereen die iets te vieren heeft :D

En welkom aan de nieuwe mama's, leuk dat er nog steeds nieuwe bijkomen!

Ik las ook dat Daisy veel problemen heeft met de verhuizing. Vervelend meid! Maar probeer het los te laten. Dingen gaan zoals ze gaan en het is belangrijk dat jij je rustig houdt voor je meiden. Als je over een paar weken lekker gesetteld bent, dan ben je alle ellende vergeten. Succes ermee en een dikke knuffel.

De rest ben ik alweer kwijt (sorry)

Verder zou ik ook tegen Austin zeggen: gewoon de vk bellen hoor, dan ben je weer wat geruster.

Zelf ben ik vandaag van de trap gedonderd van boven naar beneden en heb ik ook de vk gebeld op het weekend/spoed nummer. Ze vond het helemaal niet erg en ik mocht even langskomen zodat ze mijn buik kon voelen en het hartje kon beluisteren. Alles lijkt goed te zijn, ik heb wel veel pijn, maar dat kunnen ook m'n spieren zijn. Wat een muts ben ik he... :oops:

Ik ga maar weer lekker met de beentjes omhoog zitten.

fijne dag allemaal

liefs

Philly

12. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Dat is ook schrikken als je van de trap valt! gelukkig met de baby alles goed.

Welkom aan de nieuwe meiden, ik ben niet super actief, en kan lang niet alles terug lezen.gewoon geen tijd en energie voor.
    hier is verder alles prima.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka tis een iedee trouwen. maar je kan ook gewoon een vakantie boeken

@Philly jeetje meis. dat is wel even schrikken. wel lekker dat je meteen naar de vk kon

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Buddy: TROUWEN? Krijg is als buddy dan ook een feestje? ;) En als je dan ook nog een heeeeeeel grote koffer hebt kan ik ook mee op huwelijksreis, hihi....

Oei Philly, van de trap af moet je lopen hè ;) Heb het ook gehad hoor, en mn beebje is toen alleen een beetje door elkaar geschud gelukkig....Succes met de blauwe billen.....

Nieuwe zwangere mommy's to be: WELKOM!

@Austin: hoe ist nu? Heb je nog gebeld?

Morgen weer naar de VK, ben benieuwd of ons dikkertje t goed doet...beebje beweegt steeds meer, blijft bijzonder en genieten!

Nu lekker naar mn bedje, kval al weer om....

Sweet dreams alvast!

Liefs

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

het verklein programa van de site heeft eindelijk mee gewerkt dus voor de geen die de foto's nog niet hebben gezien op me hyves. heb er twee in me foto album gezet.

liefs sabrina

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi dames,

Alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb.

Degene die iets te vieren hebben GEFELICITEERD.
    Zelf ben ik erg actief geweest vandaag.
    Lekker huisje gesopt.
    Jaja die nesteldrang gaat komen nu.

Leuk dat er steeds meer augustus mamma's bij komen.

Zelf ga ik van de week wat minder werken.
    het is niet meer vol te houden om vijftig uur te werken en dagen van 15 uur te maken.
    ( helaas begrijpt mijn baas dit niet)
    MANNEN!

Ga even verder lezen hoe het met iedereen gaat.
    Ben alles al weer vergeten.
    Sorry.

Bumba.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi, was dat maar waar he :p ! Haha!

Binna, ja kan het ook, maar nu wil ik niet als zwanger op vakantie, lijkt me zo zwaar voor mij.....

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend van je baas, maar je hebt wel recht op om minder te werken want 50 uren per week voor zwangere is helemaal niet goed hoor :rolleyes:

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Buddy, nog veel plezier morgen bij VK! Heerlijk he als je beebie goed beweegt ;)

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Thanks meis! Idd en heerlijk gevoel en t geeft zo veel zekerheid! Nu zo druk dat ik er wakker van lig...hihi, dondersteentje!

Hebben jullie ook die angst af en toe? Van dat t allemaal toch wel goed zou blijven gaan? kan daar soms zo erg mee bezig zijn...Stom hè.....

Deel Deze Pagina