Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ik wel in iedere geval hoor, als ik wakker ben, toen dacht ik hee, ik voel ze niet, maar paar minuten laten ging ze al lekker veel bewegen hihihi :) !

Me vriend vind zo prachtig als ze zoveel beweegt en dat me buik mee beweegt zodat hij kan zien! Lief he!

Jouw vriend ook toch? ;)

Sinds ik echo heb gehad heb ik nu wat meer zekerheid gevoel dan daarvoor, raar, maar toch blijft er een angst die gaat pas over als baby is geboren, het geldt ook voor Daisy en Miranda, nietwaar? ;)

Bevalt dat goed in je nieuwe huis meis?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Binnabinna: weet niet of je het al gepost heb, zo ja dan heb ik het gemist, maar waar gaat je huwelijksreis naar toe? Je had het wel over zon volgens mij.

@nieuwe dames: welkom!

@Austin: hoe is het nu met je? Geen bloedverlies meer? Heb je nog contact gehad met je eigen VK? En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Daisy: hoe moeilijk ook, laat de vloer en lekkage zoveel mogelijk voor wat het is meid. Laat je man/vriend het lekker opknappen. Als je straks 80 bent, was die vloer en die lekkage helemaal niet belangrijk maar je meisjes wel! Concentreer je lekker op jezelf en je zwangerschap en stop daar je energie in. Ik weet het, makkelijk gezegd, moeilijker om te doen maar wel belangrijk meid.

Wij zijn vanmiddag heerlijk met z'n drietjes uit lunchen geweest. Alvast voor mn verjaardag. Was heerlijk, even met eigen gezinnetje. Normaal is jongste dochter van mn vriend het weekend bij ons maar dit weekend dus een keer niet. Voor de afwisseling ook wel eens lekker. Mn buik houdt zich heerlijk rustig. Vandaag nog geen harde buik gehad. Gaat nu echt de goede kant weer op.

We zijn nog steeds niet uit de geboortekaartjes. Wat een drama.

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ja mn vriend geniet er ook zo van....alleen wanneer hij de hand op mn buik ligt gaat t beebje zich heel stil houden...mn vriend heeft dan ook geen geduld om te wachten op de nieuwe schopjes, hihi.....

Nieuwe huis bevalt super! We hebben nu lekker veel ruimte, ons oude huissie was heel knussig klein en prima voor ons 2en....Nu lekker grote tuin, daar geniet ik nog het meeste van! Als t tenminste mooi weer is ;)......

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Beebje slaapt geloof ik, dus ik ga nu ook een poging doen....

Nu echt Sweet dreams allemaal!

Liefs sleepy esprit

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Dames ik zou zeggen welterusten allen voor straks.
    Ik kruip mn bed in, want trek het niiet met mn pijnlijke rug, heb nl ook nog eens bekkeninstabiliteit! :(

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry meisjes niet alles bijgelezen geen fut voor

diana ik hoor het graag meis als je meer weet
    !

mijn man werkt in de bouw en is vanaf 3 augustus 4 weken vrij! dus nou maar hopen dat de kleine op de dag af komt!

gr kim

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ZZP'ERS: dit vond ik op uwv.nl

Is er een uitkering voor zwangere zelfstandigen?
    Op dit moment kunt u als zelfstandige geen uitkering krijgen als u zwanger bent. Maar vanaf 1 juli 2008 komt er waarschijnlijk wel een uitkering voor zwangere zelfstandigen: de ZEZ-regeling (Zelfstandig en Zwanger regeling). De ZEZ-regeling betekent dat zwangere zelfstandigen minimaal 16 weken een zwangerschaps- en bevallingsuitkering krijgen.

De ministerraad heeft ingestemd met de ZEZ-regeling. Het wetsvoorstel moet nog worden goedgekeurd door het parlement. Bent u op of na 1 juli 2008 zwanger, dan kunt u zo’n uitkering krijgen

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als me vriend zijn hand op buik legt gaat ook niet hoor netals bij jullie, haha! Kijken gaat makkelijker ;) Hihi!

Fijn dat je daar goed bevalt, ben ik heel blij om!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhh da's heerlijk joh!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welterusten meis!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @pendrag we gaan 9 dagen naar malorca en hoopen op zon. want tot dinsdag regend het daar.

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

nog even snel een berichtje van deze kant..

hebben jullie ook zon last van maagzuur? :( het is bij mij echt heel erg.. voor de rest ben ik lekker lui en hebben we van het weekend de laatste dingen gekocht..

Kan niet wachten tot mijn verjaardag dan gaan we de box neerzetten :)

Groetjes

13. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @nieuwe dames, welkom

@Petrabr - hier nog geen last van moeie voeten, maar ik heb dan ook zittend werk ;) . Wel vind ik het heerlijk om veel te slapen. Manlief is heeft het gisteren naar z'n zin gehad met het vissen, en ik heb tot half 3 s'middags op bed gelegen :oops: (we lagen er wel pas om 2uur s'nachts op)

@Mik & Diana - mijn boekhouder zou het regelen voor mij. ik kan weleens vragen hoe/waar dat hij dat gedaan heeft. Ik zie hem volgende week dinsdag.

@Queenbee - ik heb de kaartje's ook besteld maar moet nu ook teksten gaan verzinnen, vind het best moeilijk.

@Aykietje - Hier nog voorzichtige schopje's, maar lijkt me wel heerlijk.

@Chantico - Mijn ouders gaan 20 juli op vakantie (4 weken voor uitgerekende datum), dus van die tijd wil ik manlief dicht in de buurt hebben. En als we dan nog 'n feestje/ verjaardag hebben in het weekend zal hij geen pilsje's meer drinken, hij moet me wel naar het ziekenhuis brengen :)

@Joy- hier ook zo'n dozen-trappertje! ik zou graag willen dat ze binnenkort eens 'n keer om gaat draaien!

@Binnabinna - lekker, koffers inpakken, pas ik er ook in :D ik wil mee !

@Philly - Jeetje meis, wel uitkijken he. Gelukkig is alles goed.

@Bumba - dagen van 15uur is wel lang hoor. kan begrijpen dat je het even wat rustiger aan gaat doen.

@Esprit - hier nog zo'n onzekere muts, kan me over van alles en nog wat druk maken.

14. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    kan sinds een paar dagen zo heerlijk wegdromen als ik denk aan de eerste keer dat ik ons meisje vast mag houden :D :D :D :D

Maar er is volgens mij nog wel een lange weg te gaan, als ik jullie berichtjes lees (van degene die al verder zijn). Hier nog steeds heel weinig klachten, ik kan alles nog bijv. werken, huishouden, veters strikken, feestje's volhouden enz. Maar het word per week wel steeds moeilijker.

Ik ga me maar eens klaar maken om naar kantoor te gaan. Afgelopen weekend hebben ze de muur tussen mijn kantoor en winkel uitgebroken, dus ALLES ligt onder het stof. Maar ik heb er wel zin in want de verbouwing moet natuurlijk klaar zijn voordat ons meisje komt :D . Dus hop,hop,hop ik ga mezelf aan het werk zetten !

kom natuurlijk tussendoor wel bijlezen

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Even hele egobericht:

26 weken :whistle:

(vind wel langzaam gaan hoor :p)

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

@Linka,gefeliciteerd met je 26 weken! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

@Bemy,fijn toch dat je alles nog kan,geniet er maar van!
    Succes vandaag met werken en verbouwen,druk druk!

@Chanti,mijn vriend heeft een nieuwe baan per 02-06,spannend dus maar is maar 10min fietsen van ons huis,heerlijk!
    Mocht er iets zijn is hij er zo en bijkomend voordeel,ik heb dan een auto,jippie!

@Binna,ow ben jaloers,pas ik ook nog in de koffer?Of anders ga ik wel bij je man in de koffer?

@Philly,zooo,das schrikken meis!
    Gelukkig alles goed zeg!

@Bumba,ja das ook veelste veel meis,regel maar snle idd dat je minder kan gaan werken..

@Esprit,leuke dag gehad las ik?
    Wel heavy tegenwoordig heh,maar komnt weer goed hoor,nog ff geduld en dan kunnen we er weer tegenaan!

@Pendrag,ik had me ook voorgenomen om het zo maar te laten,als ik er niet ben is alles goed maar zodra ik het huis binnen loop,gggrrrr...
    Je hebt helemaal gelijk meis,thanks!
    Wat lijkt me dat heerlijk om met je eigen gezinnetje iets leuks te gaan doen,ik kan niet wachten!

@Austin,hoe gaat het met je?
    Leuke dag gehad gister?
    Bloeden helemaal over?

Hier bewegen de dames ook zo erg,en al 2 dagen de hele dag door,ben er zo trots op,ik moet er naar blijven kijken...
    Wat zijn ze toch allemaal aan het doen vraag ik me dan af...
    Vandaag komnt de loodgieter,hij gaat het lek zoeken,ik ga er maar vanuit dat er gehakt wordt kan het alleen nog maar meevallen,toch?
    Wel zonde van ons nieuwe tapijt etc,heb het idee dat het altijd wat lijdt...

Ik moet zo gaan poetsen,morgen weer kijkers in het appartemnet,spannend!

Fijne dag!
    xxxDais..

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Vandaag 29 weken,jippie! \:D/ :whistle: \:D/

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd Daisy met je 29 weken :whistle: ! Enne loodgieter, ik hoop dat er oplossing is.

Oei, spannend de kijkers! Ik duim hard voor je.

Enne gefeliciteerd met je man nieuwe baan!

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je wel lieverd!
    Ik ben ook benieuwd wat die beste man gaat vinden....

Hoe gaat het met jouw?
    Leuke tijd gehad met je schoonouders ?

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih gefeliciteerd meisjes met jullie jubileums

ik ga nu naar het ziekenhuis want mijn mans laatste verstand word er vandaag uitgesneden. erg zielig want de vorige keer had hij echt heel erg veel napijn. dus de komende dagen heb ik een zieke kerel thuis. wish us luck!

die kleine is trouwens erg aanwezig hihihihihihihih. soms is het alleen wel irritant als het precies op mijn blaas is!

gr kim

Deel Deze Pagina