Goedemorgen! Even snel gelezen wat jullie allemaal geschreven hebben. @ Mik: Fijn dat je man precies in die tijd vrij is! Kunnen jullie lekker samen genieten van jullie beebje! @ Binna: Succes met het inpakken van de koffers en alvast veel plezier op Mallorca, lekker genieten! @ Schatje: Ik zou aan je VK of gyn. om Antagel vragen voor je maagzuur, helpt mij heel goed. Wij hebben de box vrijdag neergezet, lekker vroeg Dit doen we i.v.m. de katten en de honden, kunnen zij ook vast wennen en kunnen we de katten leren dat ze er niet mogen, dit gaat tot nu toe best goed. @ Philly: Auw, dat doet vast pijn! Sterkte! @ Bemy: Fijn dat je nog zo veel kunt doen! Ik merk ook dat ik steeds minder kan, best lastig soms. @ Linka: Gefeliciteerd met je 26 weken! @ Daisy: Gefeliciteerd met je 29 weken! En hopelijk worden de kijkers kopers van jullie huis! @ Mik: Sterkte voor je mannetje. Weet helaas hoe het voelt, bah! Ik ga werken, fijne dag allemaal! Liefs, Puck
Goedemorgen dames! Iedereen die weer een weekje kan wegstrepen, van harte gefeliciteerd nog effe te gaan meiden! Ik ben inmiddels op mijn werk, wat gaat zo'n weekend toch snel voorbij he
Met mij gaat het wel hoor, smorgens heb ik zovaak last van onderen en gaat ook pijn krijgen in mijn benen en billen, dus ik moet even oppassen, verder gaat het goed hoor. Het was heel gezellig met mijn schoonouders, ze zijn gisterochtend vroeg weggegaan, altijd 3 nachtjes hier logeren dat vinden ze al genoeg hoor
Puck, wij hebben al 2 weken een box in woonkamer en afgelopen vrijdag pas kleed gekocht ! Om katten laten te wennen dat ze niet in mogen, maar doen ze toch en ik heb toch gekozen voor kleed die je makkelijk kan schoonmaken ivm kattenharen.
heey meiden Wij zetten de box met 30wk neer want dan ben ik jarig.. maar kan eigenlijk niet meer wachten haha Ik heb net naar vk gebeld.. en de assistent zei dat mijn suiker inderdaad te hoog was.. Ze gaan mij nu doorsturen naar gyn (denk om groei van baby in de gaten te houden?) Maar ze hadden de uitslagen nog niet binnen dus moet nog even wachten totdat ze contact met me opnemen.. Groetjes
Meiden ik heb de laatste dagen een heel beurs gevoel in mijn onderbuik, precies boven het schaambot. Denken jullie dat dat er vanaf nu gewoon bij hoort aangezien alles wat zwaarder wordt (wat ik prima vind hoor want heb niks te klagen gehad over mijn zwangerschap tot nu toe) of zou het kunnen komen omdat ons beebje nogal druk is de laatste dagen? Volgens mij was hij/zij gister echt salto's aan het maken!
@Mik,succes in het ziekenhuis! Hopelijk valt de pijn nu wat mee..... @Puck,werk ze meid! @Delilah,gaat idd zo snel,zeker als je nog werkt,ik werk op het moment niet maar vindt het nog snel gaan hoor.. Werk ze! @Linka,das vervelend ja,doe maar lekker rustig aan hoor! Net telefoontje gehad van mn schattie,hij zou eigenlijk per 02-06 bij een ander bedrijf beginnen,hier in de stad maar nu heeft ie een aanbod gehad en blijft daar waar hij nu werkt,hij gaat hetzelfde verdienen plus reiskosten erbij maar ik vind het jammer,nu moeten we wel een tweede auto erbij hebben,weer extra kosten... Ben wel heel erg blij voor hem want hij heeft het goed naar zn zin maar ik vind het echt jammer,anders was lekker in de buurt en 1 auto minder Ben inmiddels klaar met poetsen alleen nog dweilen,joehoe!
@ Daisy1975: Extra kosten zijn inderdaad nooit leuk maar wel fijn dat hij nu kan blijven waar hij het naar z'n zin heeft toch?! Poetsen/dweilen wat is dat? Dat heb ik echt al een tijd niet gedaan, het is bij ons een zooitje aangezien ze al 2 weken bezig zijn met het verbouwen van de keuken! Kan niet wachten tot ik ook weer los kan met mijn dweil en poetsdoekjes
Hallo, ik wil graag iedereen bedanken voor de felicitaties. Ik heb helaas niet genoeg tijd om alles terug te lezen, want er wordt hier heel wat gekletst. Ik weet zoiezo niet hoe ik alles gedaan moet krijgen voordat onze baby er is. Heb op het moment veel last van nesteldrang, maar ben eigenlijk te moe om naast mijn werk nog van alles te ondernemen.... Iedereen veel succes gewenst in het laatste trimester! Groetjes Silvia
Goeiemorgen meiden! Ben net terug van de VK en heb mn kindje "vastgehouden"....zo schattig, zij legde mn handen op de juiste plek en had mn beebje vast bij zijn/haar billetjes, hihi.....T ligt met het hoofdje naar beneden en t ruggetje rechts! Het ligt qua groei ongeveer 1,5 week voor, mn buik meet nu vanaf schaambeen 27cm....Dus t gaat helemaal goed! Ik ben zo trots! Er kwam ook nog een meisje helemaal in tranen bij de VK binnen, net toen ik weg wilde gaan. Ze had erge buikpijn en bloedverlies, was 12 weken zwanger...kben nu hard aan het duimen dat ze met goed bericht weer naar huis gaat! Kan me nog zo goed herinneren, die angst toen ik dat had...pfff.....Wederom een teken dat we eigenlijk nog geen klagen hebben hè..... @Linka: gefeliciteerd met je 26 weken meis! Kunnen de weken wel vooruit kijken hè! ! ! Nog ff geduld maar..... @Daisy: Ook al 29 weken! Gefeliciteerd! En war heerlijk hè al die bewegingen in je buik! Ik neem er altijd ff de tijd voor. Kga dan echt ff liggen en dan heerlijk wegzwijmelen bij alles wat ik voel! Succes met de kijkers! Ik ga heel hard duimen dat t verkocht wordt! Bij ons is de bankgarantie al binnen, dus de kans dat ze zich nu nog terugtrekt is minimaal. 2 juni is de overdracht en dat is gelukkig al snel. Kan nie wachten tot ik getekend heb en er echt van af ben! Ik heb geen idee wanneer de box in de kamer moet. Wij hebben geen huisdieren die er aan moeten wennen, tenminste...denk niet dat de goudvissen er een trauma van oplopen ... @Kim: oei het laatste verstand? ? ? Ik heb ze ook allemaal al kwijt hoor, viel bij mij gelukkig alles mee, wel koorts gehad en een enorme dikke bek....Succes met je mannetje! @Austin: meis hoe is t nu? Maak me nu wel beetje zorgen hoor! @Miranda: waar ben je? Of heb ik je berichtje gemist? Hoe gaat het met je? @Binna: o, heerlijk zeg! Wel lekker gaan genieten hè! Ik hoop voor je dat je lekker veel zon krijgt op je vakantie! @Delilah: Het kan best zijn dat je beebje zo hard getrappelt heeft dat het een beetje beurs aanvoelt...ik heb verhalen gehoord dat vrouwen zelfs blauwe plekken hadden op hun buik...of gekneusde ribben :shocked:.... Nou kga is ff wat doen hier, wasje vouwen en opruimen, ramen lappen, opruimen en eten voorbereiden....zo'n zin aan..NOT...... Fijne dag nog allemaal! Liefs
Oef poetsen. Ben ik ook niet meer van. Mijn man helpt me nu trouw. Komt ook omdat ik last heb van mijn bekken en met een kleintje zit. Zodra die op bed is deed ik normaal het huishouden. Nu ook wel het hoognodige en daarna lekker slapen op de bank. Echt niet normaal zoveel slapen. Wat de box betreft. Die stond hier 3 weken na de geboorte, maar dat kwam ook omdat ik er tot die tijd geen een had! Het is makkelijk als hij vlak na de geboorte staat voor alle kado's enz. Sam lag de eerste tijd meestal op het voedingskussen op de bank, en niet in de box. Nog 11 werkdagen, wat een vooruitzicht! Na deze week zijn er nog maar 8 over! joehoe! En op naar de 30 weken deze week! Oja zijn al jullie kamertjes al klaar? Wij gaan van het weekend eindelijk beginnen. Tenminste als de loodgieter kan, want de wasmachine en droger moeten uit het kleine kamertje verdwijnen!
@ Esprit! Wat gaaf dat je je kindje hebt vast gehouden! Ik had het hier laatst al een keer eerder gelezen maar natuurlijk denk ik er niet aan om er na te vragen bij de vk! Ik moet de 28e weer en dan wil toch sowieso wel eens weten hoe die kleine lig! Spannend voor die meid die je hebt gezien bij de vk... Hopelijk gaat alles goed! En inderdaad dan hebben wij zwangere niks te klagen! @ lique80, ik vind het wel gezellig als de box er staat voor de kleine komt maar ik moet er ook nog een halen! Ons kamertje is al klaar gelukkig! Dat scheelt weer! Moet alleen nog gordijntjes halen maar kan geen leuke vinden. Succes jullie met het kamertje!
esprit gaaf he om het vast te mogen houden, voor mij was het vorige keer ook de eerste keer, en vond het een heel bijzondere ervaring. ik zou er zeker ook om vragen voor iedereen. kraamhulp had gebeld, en ik heb dat gemist, ze zouden om 10 uur weer bellen maar nog steeds niets. lastig want ik kan nu niets doen. gisteravond steeds krampen gehad die richting mijn rug gingen en dan naar 40 sec weer wegzakten. ben er vanacht een keer wakker van geworden maar het is wel opgehouden. mischien zijn het mijn darmen ook wel geweest jemig zeg, wie vertelde er nu dat ze van de trap was gevallen, wat een schrik zal dat zijn geweest. daisy wel een tegenvaller voor jou ja. maar denk dat het wel belangrijk is dat je man ergens zit waar die zich lekker voelt. en dat die mischien daar toch meer zekerheid heeft. maar ja, mischien komt het andere bedrijf nu wel met een tegenbod?
hoi meiden! sorry niet bijgelezen want ik moet zo weer naar de gyn! ik voelde gister avond heel laag de kleine bewegen! mijn vriend dacht dat ik het me inbeelde, maar hij voelde het later ook, het zal toch niet aan het indalen zijn? zo maar even vragen... liefs rebbel
Wij gaan de box met een week of 30,31 neerzetten, dan kan de hond ook wennen, en ik vind het veel te leuk. Gisteravond had ik ontzettend last van kuitkrampen. Denk dat mijn bloeddruk nog steeds erg laag is, ik moet heel snel douchen, kan het niet volhouden zo lang te staan. as vrijdag voor controle ben benieuwd. Wij zijn gisteren ook druk bezig geweest met geboortekaartje/gedichtje en er bijna uit! Fijne dag allemaal.