Hey Kiki, lees net dat jij ook een keizersnede krijgt, hoe heb je de vorige keizersnede ervaren? Bij mij word het ook een geplande keizersnede, maar zit er VRESELIJK TEGEN OP!
ik heb nieuwe foto's in mijn album en ook al vinden andere iets anders, ik vind dat wij het allermooiste kamertje van de hele wereld hebben, hihi We moeten nu alleen nog donkere gordijnen en dan zijn we klaar. Het is zo naar onze zin geworden, ben er echt superblij mee. Als ik 's nachts eruit ga om te plassen ga ik telkens even kijken hoe het eruit ziet in het donker en hoor mijn lief hetzelfde doen. Ook mijn buik is nu echt rond aan het worden (totaal niet handig met veters strikken) maar het is wel pronken geblazen. Krijg nu ook leuke reacties bij winkels en dergelijke *** EINDE EGO BERICHT ***
austin waar ben je? en miranda3xmama waar ben jij? WAAR IS IEDEREEN? hihihihih ben wel een beetje bezorgd om die twee! laat even wat van je horen meisjes. of was miranda nou op vakantie?
@Petra,mooie buik hoor! En kamertje is ook supermooi! Jullie zijn er klaar voor,hihi.... @Mik,Waar Austin is vraag ik me ook al heel de dag af,Miranda is wat minder actief op het forum heeft ze aangegeven op hyves..
petra mooie buik hoor, en ik vind het een heel mooi kamertje! ben ook benieuwd naar austin fijn kiki dat je zoveel uren krijgt. zal best een geruststelling zijn. my angel, wij hebben een quinny buzz en ben er heel blij mee, hadden eerst een quinny freestyle, en die rijd wel heel fijn maar was zo groot om mee te nemen. zodoende heb ik hem omgewisseld voor de buzz. kijk wel uit waar je hem koopt, sommige zaken hebben zulke scherpe aanbiedingen die je echt zo 200 of zelfs 300 euro doen schelen met een prenatal wij zouden een nieuw groot dakraam krijgen, en ik vond het al zo lang duren, bleek dat het vergeten was..... fijnnnn... nu komt het volgende week dinsdag, hoop maar dat het niet te veel rommel opleverd ik heb nu weer die krampen onder in mijn buik, richting rug uitstralend. ik ga zo maar even heel rustig aan doen, en morgen toch eens vragen wat dat is.
@: noura, bedankt meid voor je tips, ik was idd bij prenatal vanmiddag en mn voorkeur ging toevallig ook gelijk naar de Quinny buzz! Maar wel erg prijzig zeg! Had jij hem ook bij prenatal? En wat betreft de pijn, zit het in je li of rechterkant-zij? Ik heb daar nl ook heel veel last van, en moet nu donderdag voor een echo van de nieren! Het is erg pijnlijk, en het schiet richting je flank. Meid hou het in de gaten, en wel aan de bel trekken hoor! Succes!
@ binna wat zag je er mooi uit op je trouwdag en nog proficiat! voor de rest snel bij gelezen en ik zag dat ik niet de enige ben die soms schrikt en onzeker is. normaal beweegt mijn babietje echt enorm veel over de hele dag verspreid behalve snachts dan slaapt t maar sinds zaterdagavond geen kik, heel af en toe dacht ik wat te voelen maar ik zat er zo op te letten dat ik het niet meer wist vandaag op het werk nog niks dus ik heb t ziekenhuis gebeld en ik kon gelijk langskomen gelukkig ze hebben een inwendige echo gemaakt omdat ik last onder in mijn rug had ze waren bang dat ik al weeen had maar gelukkig niet, verder urine afgenomen en een cultuur van mijn vagina ook dat was in orde en de baby leefde en bewoog een pak van pijn hart ik heb nog een half uur aan de monitor gelegen zodat ze het hartje in de gaten konden houden maar ook dat was goed toen is mijn eigen gynaecoloog gekomen en hij zei dat het heel normaal was en dat het ook lag aan t feit dat de placente vooraan de buik ligt en dat de baby eerst daar tegenaan trapt en dan pas de buikwand en dat de kleine nu waarschijnlijk een rustige periode had Ook gaf hij de tip om dan cola te drinken; door de suiker zou de baby dan extra actief worden en t erge was dat ik mijn man niet te pakken kreeg, die zat in de sportschool zonder mobiel hij is nu op zijn werk maar straks neem ik hem te grazen hij mag niet zonder mobiel meer de deur uit
pff monique dat was schrikken, en groot gelijk dat je je man zijn mobiel moet laten meenemen. fijn dat alles goed was my angel, er zijn veel bedrijven die hem via internet aanbieden, ik heb hem gekocht via een vrouw in friesland, die heeft er altijd veel te koop staan, en ze heeft hem naar me opgestuurd, dat is allemaal perfect verlopen, en paar maanden terug moest die opgestuurd worden en dat is ook via haar prima verlopen. moet zeggen dat ik eerlijk gezegd al een paar keer bij prenatal erg slechte service heb gehad toen iets niet goed bleek te werken. en dat voor die hoge prijzen die je daar neerlegt ik zal even wat leuke links voor je opzoeken. ik heb echt onderin de buik wat kramp wat aanzwelt en dan ook aantrekt naar mijn rug. ik zit nu maar heel rustig met de laptop op de bank.
Ache meid toch, wat een opluchting zeg dat alles goed is. Het is idd zo als de placenta vooraan ligt en baby er tegen aan trapt je veel minder voelt! Maar mocht je het niet vertrouwen, gewoon naar het ZH voor een CTG hoor! heb medelijden met je man, weet niet wat hem te wachten staat!
http://www.kinderstoeltje.nl/default.aspx http://www.dekinderwagenconcurrent.nl/ hier hadden ze ook vaak mooie aanbiedingen. en ik heb van veel mensen gehoord dat ze goede service leveren. babymax of babydump had volgens mij laatst in het boekje staan dat je er de buzz papillon voor 395 of 495 helemaal compleet kon halen maar je moet echt goed rondkijken
Meis superbedankt voor de moeite! Ja zal idd rond gaan kijken. Ik heb op marktplaats zitten kijken , maar moet je zeggen dat er niet veel bijzit.... En doe je het rustig aan? aan de bel trekken als de kramp blijft aanhouden!
@Rebbel: mooie update van de gyn. Nog maar even saai leven toch? @My Angel: wij hebben zelf een Mutsaerts. Bevalt erg goed. Van Quiny hoor ik vaak hele enthousiaste verhalen maar ook vaak dat je baby erg snel uit de wagenbak is gegroeid. Daar zou ik persoonlijk wel even naar kijken. Als de bak erg klein is moet je nl. al heel snel over op de buggy en dat is niet zo goed voor hele jonge ruggetjes (onder de 6 maanden). Ik ben vandaag weer wat actiever geweest. Ben meegeweest boodschappen doen en heb eten gekookt. Resultaat: tot nu toe 0 harde buiken! Het gaat dus echt de goede kant op.
O, en nog even een egoberichtje: ik ben jarig vandaag! Haha, een waar spektakel. Hele ochtend op bed gelegen. Boodschappen doen en schoonouders op bezoek. Tot zover mijn heftige feest. Vind het niet erg, ben allang blij dat mn buik zo mooi rustig is.
Hoi Meiden, Inderdaad Austin, waar ben je? Misschien kan haar buddy haar even een sms sturen. Petra: Super mooi kamertje hoor. Wow. Linka: Gefeliciteerd met de 26 weken Monique: Fijn dat je gelijk langs kon komen in het ziekenhuis en gelukkig is alles gewoon goed met de kleine. Pendrag: Wat ontzettend fijn dat het beter met je gaat. Esprit: Laat het kleintje nog maar even een paar weekjes zitten hoor. Hier gaat het redelijk. Vandaag weer 6 uurtjes gewerkt en ben dan wel erg moe. Morgen een langere dag, omdat ik morgen ook naar school moet, maar goed nog 3 keer en dan zijn we daar ook weer vanaf. Dan alleen de examens nog, doe er veel te weinig aan op het moment. Maar goed we zien wel hoe het loopt. Ik ga even lekker onder de douche en dan naar bed. Slaap lekker allemaal voor straks.
@petra. oh ben jaloers dat je al helemaal blij met je kamer. ik heb babykamerstress en zie het niet meer zitten haha heb er net een half uur ingestaan en ben echt crealoos. en je hebt echt al een superbuik, fijn dat het zo lekker doorgroeit hij/zij komt niets tekort bij jou.