@Mik,die link van augustusmama's is:http://augustusmamma2008.hyves.nl/ Maar daar had ze niks opgezet,ze schreef het naar mij,Linka en Esprit vandaar... Kom ook hyven meis,gezelli! @Noura,vergeten? Tegenwoordig nemen ze het allemaal niet meer zo nauw,belachelijk! Nah dan maar een weekje wachten heh! Enne doe idd maar rustig aan meis!Ik heb het net andersom,begint onderin mn rug met af en toe uitstraling naar mn onderbuik. Ben benieuwd,vraag maar na idd! @Monique,wat en geruststelling zeg,ben echt blij dat alles goed is met jullie! En ja idd ALTIJD een mobiele telefoon,you never know! @Pendrag,Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! \/ \/ Fijn dat het zo goed gaat met je harde buiken,als je het maar in de gaten houdt heh! @Naat,je hebt het er maar druk mee zeg! Slaap lekker meis! Ik heb een mailtje van Austin gehad en het gaat goed hoor,ze is vandaag wezen shoppen met Eel en is heel erg moe vandaar dat ze niet aanwezig was vandaag! Wat een opluchting zeg!
Gelukkig maar dat het goed is met Austin! Zo zie je maar hoe iedereen aan elkaar denkt! Heb me trouwens ook aangemeld op de augustusmama-hyve hoor! Fijne avond verder! Ga nog even lekker niks doen en dan morgen weer aan het werk, blergh... ach, nog 21 dagen werken (7 wkn) en dan verlof! Aftellen maar! Xx
Dank je Daisy, ben blij dat er niks aan de hand is met Austin. Petra, geweldige kamer heb je idd! My Angel, ik heb Quinny Buzz via marktplaats gekocht, vind geweldig, myrna heeft ook Quinny gehad maar 4 style of zoiets, weet ik niet meer. heb zere pink dus kan ik niet zo goed typen helaas.... Nou ik laat mijn pink ff rusten en ga spoorloos kijken! Slaap lekker meiden!
@Buddy,petra - schitterend kamertje, mag je heel trots op zijn @Noura - leuk is dat ja, als ze je vergeten zijn :x @Moniquekenitra - verschrikkelijk is dat als je man geen mobiel bij heeft! ik word er ook razend van. Zal hij de volgende keer niet meer doen volgens mij! wel fijn dat alles goed was. @Pendrag - GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG @Linka - arme pink, laat die maar lekker rusten 8)
ik heb vandaag de schrik van me leven gehad. ik ben gevallen van 'n trapje De verloskundige is langsgeweest alles is goed. Maar wat was ik bang. Ik was wel blij dat ik niet op mijn buik gevallen was! ik snap er niks van mijn rechter elleboog is bont en blauw en heb een bult aan de linkse kant van mijn hoofd en links net boven m'n kont is het ook blauw. ??? ik snap niet hoe ik gevallen ben? WAARSCHUWING AAN IEDEREEN; Doe niet zo ONGELOOFLIJK stom als ik, en vermijd keukentrapje's. 'n ongelukje zit echt in een heel klein hoekje.
fijn dat het goed gaat met austin! @noura: hou je het wel in de gaten, ik vind kramp maar eng! @bemy: poeh! das schrikken! laat dat trapje maar staan meid! liefs rebbel
Hey allemaal, Bemy: Dat is schrikken.... Pendrag: gelukkige verjaardag! Petra: Mooie kamertje seg! Net terug van de gyneacoloog, onze baby weegt momenteel 1,380 kg, hij ligt alleen terug in stuit. Moet het alleen wat rustiger aan doen, niet te veel meer rondlopen want de reserve voor mijn baarmoederhals is reeds opgebruikt. De baarmoederhals was nog goed gesloten. Bij te veel harde buiken moet ik naar de kliniek. Moest me geen zorgen maken van de dokter zolang ik het maar wat rustiger aan doe! Dus ik weet wat te doen...
@philly: Wel uitkijken hoor! Niet meer doen hè! Hopelijk is de pijn al wat minder. @bemy: Jij ook al! Niet meer doen hoor! Blijf voortaan maar gewoon gelijkvloers. @Pendrag: Proficiat! @petrabr: Echt een kei leuk kamertje! Ben jaloers. Hier moet nog heel veel gebeuren. @Bumba: Begrijpt je baas niet dat je het rustiger aan moet doen? Werkelijk! Komt hij van mars ofzo? @Esprit: Angst of het allemaal wel goed blijft gaan, heb ik gelukkig niet. Ik heb er alle vertrouwen in. Maar ik ben wel bang dat het vell te vroeg komt, en dat ik dan nog helemaal niet goed genoeg voorbereidt ben. Dat ik nog niet genoeg weet over het bevallen enzo. @chantico: Gelukkig hoeft mijn man niet meer ver weg. Ten minste, hij heeft nog geen afspraken staan ofzo. Ik denk dat ik me dan ook niet op m'n gemak zou voelen. Wij hebben er (nog) geen afspraken over gemaakt, maar ik denk dat hij er ook wel graag voor wil zorgen dat hij niks zal missen. @mik25: Stomstom! Helemaal vergeten te bellen vandaag. Ik heb het nu gelijk opgeschreven dat ik het morgen niet vergeet. (als ik het blaadje dan niet vergeet te lezen). @schatje1: Ik heb af en toe ook last van maagzuur. Melk en vanillevla werkt bij mij helaas niet. Ik neem dan Gaviscon. Dat werkt bij mij gelukkig wel heel goed. @dililah: Wij zetten de box ook binnenkort. Ook omdat onze hond er dan al aan kan wennen. @maxi: Ik weet wel een oplossing tegen die luizen: Kettingzaag. Nee echt, de gemeente moet daar toch wat aan doen, als jullie daar overlast van hebben? Anders zou ik ze gewoon in de bast rondom inzagen. Dan gaan ze dood en hebben jullie er in ieder geval volgend jaar geen last meer van. Of helemaal afzagen natuurlijk, dan ben je er sneller vanaf. Vandaag had ik voor de eerste keer zwangerschapscursus. Was eigenlijk meer een kennismakingsuurtje. Maar ik denk wel dat het interessant gaat worden. Ik kijk al uit naar volgende week. Gisteren had ik echt een top-dag. Ik had veel energie en weinig pijn. Tja, en als het makkelijk gaat doe je veel. Dus ik heb weer veel te veel gedaan. Resultaat: Vandaag niet vooruit te komen. Ik barst weer van de pijn in m'n bekken, en voel me helemaal brak. En ondanks dat ik zoveel pijn had vandaag, ben ik de afspraak bij de fysiotherapie helemaal vergeten. Stomstomstom! Wat vinden jullie trouwens van de geur van Zwitsal? Ik ben er helemaal verslaafd aan! Ik zit de hele tijd aan flesjes zwitsal te ruiken. En ik heb overal zwitsal geurbuiltjes opgehangen. Wordt er helemaal happy van! Waar ik niet happy van wordt is van onze tussenpersoon. Ons huis staat al lang te koop, maar omdat het niet wil vlotten, hebben we nu een bouwdepot aangevraagd en gaan we het eerst eens wat opknappen, en proberen het dan opnieuw te verkopen (voor een hogere prijs, hihi). Maar de babykamer wilden we opnieuw laten stuccen, dus dat wilden we ook van dat bouwdepot laten doen. Dus wij maar wachten wachten, op bericht van onze tussenpersoon. Een tijdje terug al gebeld, toen was er al wat misgegaan met verkeerde gegevens ofzo. Vandaag belde mijn man weer. Blijkt dat er weer iets mis is gegaan. Nou, sorry hoor, maar ik geloof het niet. Mijn man heeft aan de telefoon eens flink paniek gezaaid en uitgelegd dat het (ook) voor de babykamer is en dat ik nog maar 11 weken hoef, en dat het tijd wordt, want de stucadoor heeft het ook druk, bla bla bla, etcetera. Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren.
goedemorgen allemaal en onwijs bedankt voor de complimenten voor het kamertje , is toch leuk om te horen dat anderen het ook mooi vinden! bemy, jeetje wat zal jij geschrokken zijn en gelukkig is er niks met de baby. We vragen al zo veel van ons lijf en nou ook nog bont en blauw. Ik hoop dat je het even rustig aan kan doen, al zal dat moeilijk zijn met een eigen zaak. @pendrag, nog van harte, volgend jaar vier je het gewoon dubbel en dwars @ maxi, spannend zeker zo die laatste dagen als ongetrouwde vrouw? @ diana, ik lis bijna dagelijks in een zwitsal bad en had ook die geurbuiltjes opgehangen in het kamertje maar die vind ik toch iets te heftig ruiken. @aykietje, wat weegt je baby al lekker veel, ongelovelijk hoe snel dat het gaat @ queenbee, is leuk hè dat aftellen naar van alles? @ jennys, hoop dat je snel weet wat je wil met het kamertje, ik wist het ook niet precies, maar zijn gewoon begonnen en langzaam maar zeker wisten we steeds beter hoe we het wilde. Ik ga er weer vandoor naar mijn werk. Hoop dat het een beetje gaat want heb net mijn grote teen ontveld (miste een traptree) Iedereen een hele fijne dag groetjes petra
Goedemorgen dames, Vandaag ga ik niet werken, ik wil even bijkomen van pijn enzovoort, afgelopen zondag heb ik veel pijn gehad en ben steeds vermoeider. En Diana, ojeetje vervelend allemaal van je huis en je bekken, sterkte, dus nu heb je lesje geleerd, als je geen pijn hebt enzovoort niet druk maken want je krijgt toch volgende dag weer last van, heb ik gelezen, heb ik ook hoor als ik veel heb gedaan krijg ik ook volgende dag last van, dus ik denk dat ik lichte bekken heb, maar toch blijven opletten. En Bemy, auw! Keukentrapje doe ik ook niet hoor, vind nogal eng! Myrna is 2 keer wakker geweest vannacht, ik maar 2 keer uit bed komen, maar tsja, zo gaat af en toe als je kind hebt. Aykietje, vervelend van je buik, gewoon rustig aan doen. Pendrag, gefeliciteerd met je verjaardag!
Goedemorgen meiden, wat een rust hier zeg! @Queenbee,het is idd aftellen nu meis,werk ze vandaag! @Linka,wat heb je gedaan aan je pink dan? @Bemy,jeetje meid dat was zeker ff schrikken,gelukkig alles goed met jullie beebje en met jouw tuurlijk,ja weet je wat het is,wij zwangere denken dat we alles nog kunnen maar dat valt echt tegen heh Ik was gister een dansje aan het doen(gekkigheid) en had het idee dat mn rug doormidden brak,hahaha... @Aykietje,nou dan weet je wat je te doen staat,rustig aan! @Diana,nou ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren zeg,wl een slim idee van jullie om alles op te gaan knappen! Veel werk of valt het mee? Succes iig! Vandaag komt als het goed is echt de loodgieter,hij zou bellen dus ben benieuwd,(gister ook al maar wast vergeten ) Zo nog ff het bad schoonmaken en dan ben ik er klaar voor! Ben morgen jarig en mocht het bij mn ouders vieren maar ik heb gister iedereen afgebeld op ouders en opa en oma's na,helemaal geen zin in,dan gaan we toch lekker in ons nieuwe huis in de tuin zitten,lekker relaxed! Fijne dag allemaal! liefs..
Goedemorgen Daisy, ja, ik pakte fiets, ik heb toch mama fiets, nou met stoere grote stuur, nou mijn pink kwam tussen de haak van de poort deur ineens moest ik stoppen, vreselijk, doet nog pijn hoor.... En ik begrijp je heel goed dat je allemaal hebt afgezegd ivm je verjaardag, gewoon aan jezelf denken!
hey meisjes oh kan wel janken . zitten een stel bouwvakkers boven. het lijkt wel alsof ze in plaats van dakkapellen een kelder willen bouwen. zoveel herrie en lawaai. bah bah bah maar goed het zal wel mooi worden denk ? pffffffffffffffffffffffff pendrag gefeliciteerd meissie voor de rest weet ik het echt niet meer word helemaal gestoord van die herrie hier, ik ga zo maaar weg denk gr kim
OEIII,das pijnlijk lijkt me Linka,is toch niet gekneusd ofzo? Zijn wel fijn die mamafietsen heh,ik heb er ook 1 een mooie blitse blauwe! Had eerst een mountain bike maar dit fgietst echt veel lekkerder! Mag straks weer naar de gyn,spannend weer,zal blij zijn als ik ze weer zie,hihi... Volgens mij ben ik niet meer zo heel erg gegroeid terwijl nu de tijd is om toch flink te gaan groeien ivm vet aanmaking van je baby(s),zijn jullie wel allemaal flink gegroeid de laatste 3 weken? Ik ben er vandoor,ff aankleden ben bang dat de loodgieter om 9.00u belt.... Dikke kus!
@Morgen Mik,jeetje das minder die herrie s'morgens zo vroeg! Moet je niet werken vandaag? Succes meissie!
Gekneusd, niet dat ik weet, maar ik laat die wel rusten... Ja, ik heb gele Union Flora, ik ben nog steeds zo blij mee en zo trots als ik op fiets zit, hihi! Of mijn buik snel is gegroeid laatste 3 weken, neej, nu gaat wat langzamer.....
Goedemorgen, vannacht eindelijk weer een beetje geslapen. Heb de hele dag agressie training cursus op mijn werk...ben benieuwd. Onze wasmachine is kapot, nu moeten we een nieuwe kopen, balen! @Pendrag nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Goedemorgen dames! Moet nog effe kijken of ik een hoop moet bijlezen zo, ben inmiddels op mijn werk dus ga kijken of ik er door kom! Hoop in ieder geval dat het met iedereen goed gaat!
nee ben vrij ivm de dakkapellen. dus...................... mijn man is gelukkig ook thuis dus das dan weer wel gezellig he? hebben we vandaag nog plannen meisjes? gr kim