hebben jullie trouwens ook al sinds jullie zwanger zijn dat jullie vaak lopen te niezen? ik nies de hele dag door! word er helemaal gek van word zelfs wakker van het niezen ( en man ook)
Hmm, ja, nies wel vaak inderdaad en ben helemaal niet verkouden... Maar niet snachts gelukkig. Vind het ook vrij vervelend niezen met die buik, hihi
Wacht ff, misschien helpt het voor je Mik, een zonnebril o p doen? Me vriend heeft af en toe last van niesbuien ivm allergie.
@: Noura, hoe is het nu met de kramp? hoop dat je een rustige nacht hebt gehad! @ Bemy: Meid wat moet jij toch geschrokken zijn zeg, hoop dat je niet al te veel spierpijn over houd. Doe dat niet meer he! @etra Wat een prachtige babykamer zeg! erg mooooi heel natuurlijk! Meiden veel plezier vandaag, en voor de werkende dames, doe rustig aan allemaal! ik heb a.s donderdag een uitgebreide 28 weken echo, ben wel beniewd hoeveel de baby weegt, omdat de gyn vond dat ik een te kleine buik heb groetjes
Dames, wat maken jullie zo'n bevalling aantrekkelijk zeg ach ja, ik ga er ook niet van uit dat ik me op dat moment druk maak om "viezigheidjes" Ik nies sowieso vaak maar dat komt denk ik vanwege de airco op mijn werk, iedereen niest hier de hele dag door! Laatst moest ik ook in bed een keer maar dat deed flink zeer in mijn buik! Hopelijk heb je daar geen last van Mik! @ My Angel, hoop voor je dat het allemaal goed is met de groei van de kleine! Zo'n buik zegt toch niet zoveel?! Kennisje van ons had met 35 weken net zo'n buik als ik had met 20 weken en daar kwam gewoon een 7 ponder uit, hopelijk is het allemaal goed!
Ik ook niet...misschien dat je door je zwangerschap vatbaarder bent voor stofallergie? Maar nies maar lekker door hoor, dat zorgt voor mooi weer
Ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap al een snotneus! Zal wel een van mijn weinige kwaaltjes zijn! Hebben jullie dat niet? Misschien vandaar die nies-buien?
@My Angel: niet te veel zorgen maken meis! De 1 heeft nu eenmaal een heel grote buik en de ander een heel bescheiden buikje! Mn zus en schoonzus hadden een buikje alsof ze een voetbal hadden ingeslikt en ik heb een buik alsof ik een skippybal heb ingeslikt.....het bij iedereen weer verschillend! Mn zus en schoonzusje hadden allebei superbeebjes, dus komt allemaal goed! Liefs
Ik heb sinds ik zwanger ben elke dag bloed in snotjes en verstopte neus, daar kan ik niks aan te doen en verwijder wel vanzelf na de bevalling.
@ Aykietje - Doe maar lekker heel rustig aan. @ Diana - Fijn dat je gisteren een top-dag had, helaas vandaag daar de na-weeen van. @ Buddy, petra - Ai, grote teen zonder vel ! We moeten allemaal uitgaan kijken volgens mij. @ Daisy - onze ruggen hebben wat te verduren met de beep(jes) en dan nog met de stunten die wij uithalen En veel plezier bij de Gyn. weer lekker naar de meiden kijken. @ Mik - ik ben heel de zwangerschap al verkouden, niezen, hoesten, snutten enz. lekker hoor ! @ Esprit - dat zou handig zijn, zwanger kijken ! hihihi! @ Debbie - de kleine wil nu al mee vergaderen, lief hoor. wel vervelend maar wel lief.
Gisteren avond was ons meisje DRUK. ik dacht ze wil er langs m'n ribben uit! Toch wel een beetje ongerust door de val van gisteren omdat ik ze zo druk nog niet meegemaakt had. Nu kom ik vanochtend bij de VK en wat blijkt . . . . Ons meisje is omgedraait! en ligt nu zoals het hoort met het bolletje naar beneden! Als ze nu zo maar lekker blijft liggen! Ik moet wel zeggen dat sinds dat ze omgedraait is, ik veel meer leven voel . Ben nog wel helemaal gebroken van gisteren, rug, nek, arm enz. maar zolang het met de kleine goed gaat sla ik me er ook wel doorheen
Ik heb nieuwe lakens gestreken daarnet, ik vroeg me af wanneer jullie al bedden hebben opgemaakt? Ik wilde nog even wachten totdat ik 30 weken ben, maar ik vind zelfs ook leuk om nu al te doen, maar klamboe moet eerst opgehangen worden en lamp anders is het zo vies, nietwaar?