Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Bemy gewoon lekker rustig aan doen! Wat leuk dat ze is gedraait!

Ik had gister ook het idee dat die kleine van mij dwars door mijn buik naar buiten wilde komen, ohhhh wat een geduw! Ik mag volg. week naar de vk, ben benieuwd hoe hij/zij ligt want voor mijn gevoel draait ons beebje de hele dag door!

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    phoe word hier kapot getrapt hele dag door. Ik geloof dat de kleine nu ook goed leg met het hoofdje naar beneden...

Ik denk dat ik vandaag maar paar dingetjes ga uitpaken uit de verpakking en gaat wassen. Ik weet niet wat ik anders nog moet gaan zitten doen hier thuis. Ik verveel me eigenlijk de hele dag door. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet afentoe.

Misschien daarna eventjes buiten wandelen het is zulk mooi weer buiten.
    Nu de bevalling dichter bij komt wordt het wel spannend eerlijk gezegt ik verheug me er enorm op. Klinkt misschien raar maar lijkt me een super ervaring. Ik zie op tv wel eens die bevallingen waar ze dan heeeeeeeel hard gaan schreeuwen ik hoop dat ik dat niet gaat doen en beetje rustig blijf arme mensen om me heen als ik me mond open doet om te gillen heb ik al gezegt tegen me vriend prop er een washandje in als je nog langer wil horen dan vandaag :D

Morgen komt meander zorg intake voor kraamhulp beetje zenuwachtig. Hoop dat het een leuk iemand is want aan de telefoon was ze nogal chagerijnig.

groetjes denice

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Delilah ik ga volgende week ook naar de VK ik denk dat het dan ondertussen ook 100 keer alweer gedraaid is ondertussen vooral in de avond gaat het tekeer in me buik. Volgens mij is het dan aan het ballet dansen ofzo. :D

iedere dag lijkt me buik groter te worden. Heeft iemand nu al trouwens last van strepen op de buik? Ik nog niet namelijk vraag me eigen af of dat nog moet komen. Ik smeer me eigen half lam hier hoop dat dat zijn werk een beetje doet. Het staat op de verpakking van wel maar ja je hoort verhalen van mensen die dat 3 keer per dag doen en alsnog hele buik vol strepen hebben staan.

Ik praat eigenlijk wel teveel vind ik zelf. maar ja ik moet sommige dingen gewoon even kwijt me gedachten enzo en misschien hebben jullie dat ook wel ik weet het niet :D

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

nog niet bijgelezen, maar ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album!

liefs rebbel

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@:Esprit, hoop dat het goed komt, ik had nl bij mijn vorige zwangerschap, ook al te weinig vruchtwater, en mijn zoontje is geboren bij 35 weken met een gewicht van 2100 gram.
    Ik heb toen vooraf 2 maanden in het zieknhuis gelegen met strikte bedrust, en wil niet dat het weer gebuert! :( :(

Nu heb ik een hummeltje van 2,5 thuis, dus blijft toch moeilijker dan dat je nog geen kind hebt en geen omkijk hebt!

Maar bedankt voor je geruststelling ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ denicepino, ik heb nog geen strepen! Mijn man smeert 's avonds mijn buik een beetje in met babylotion :D maar voor de rest doe ik er niet veel tegen eigenlijk. Zal eens kijken voor een speciale creme!

Ik weet ook echt niet hoe het kindje ligt, weet wel dat hij/zij al een week flink tekeer gaat! Dus die van jou doet aan ballet ;) vind het wel leuk om te voelen maar zou zo graag willen weten wat ik nou precies voel!

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @denicepino
    nou, genoeg andere meiden die het hier ook goed bont maken qua geleuter over niks hoor, hahaha!
    ik smeer ook netjes 2 keer per dag, maar geen dure troep (zag een spulletje dat je echt MOET hebben, flesje van 150 ml denk ik voor 10 euro. ja daaaaaaaag!). nog geen streepje te zien, maar ik ga pas opgelucht ademhalen NA de bevalling wat dat betreft... en ach, wat ALS. nou en!?

actieve beebs lees ik hier!
    Het zit blijkbaar in de lucht!
    Vandaag is het echt trampoline dag hoor... pfff, straks doe ik het nog in mn broek met al dat gehop op mn blaas.
    Er wordt NIET gestaan in mn buik, dat doen we ALLEEN buiten! (boodschap komt alleen niet helemaal aan)

8. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo allemaal,

Moest gisteravond naar de vk en ivm de val van de trap wilde ze toch dat ik naar het ziekenhuis ging voor een hartfilmpje en een echo.
    Eenmaal daar wilde ze me ook nog een nachtje houden ter observatie, dus ik ben net pas terug.
    Vanmorgen is er weer een filmpje gemaakt en alles zag er goed uit gelukkig.
    ben blij dat ik weer lekke thuis ben bij m'n 2 mannen.

Nu ga ik even bij lezen

liefs

Philly

9. MY Angel

Mooie buik hoor! :thumup:

10. MY Angel

Philly, fijn dat alles in orde is !
    Take it easy he!

groetjes.

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja echt een ballerina bij mij serieus afentoe voel ik echt een voet ( volgens mij is het een voet ) aan de ene kant en dan aan de andere kant strekt ze zich nog even uit en staat me buik als een piramide omhoog en een seconde later dan heb ik weet van links naar rechts zo uitsteken. HEEEEEL erg actief !

Ik heb gewoon van de kruidvat buik creme en ja ik vind het niet vies ruiken en het valt reuze mee met de prijs als je die vergelijk met die van zwitsal mama buik creme. Doe ik meestal s'ochtends op me buik als ik me eigen aan kleed en nadat ik gedoucht heb. Verders doe ik in de middag als me huid beetje droger word ( lijkt wel een spons me buik afentoe) beetje bodylotion erop van zwitsal omdat het lekker ruikt :p en dan in de avond dan smeert me vriend er altijd zwitsal olie erop en die olie is dan echt zo me buik ingetrokken. Me buik heeft het blijkbaar nodig zoveel smeren.

Ik zou ook graag willen weten en zien wie me nu al die tijd zo heeft leggen schoppen en slaan van binnen. Ik heb het wel gezien op de 20 weken echo maar dat is denk ik toch weer anders he :)Zou zo graag die kleine al in me armen willen hebben. Maar ik moet nog eventjes geduld hebben net zoals de rest hier.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, fijn dat goed is gegaan!

My angel, aha vandaar over je buik, is afwachten en komt goed hoor!

Mooie buik Rebbel!

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hallo dames even niks terug gelezen .
    Kreeg net rekening van de cz hahah leuk dagje in ziekenhuis liggen gelijk 150 euro armer :evil:

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    philly gelukkig dat alles goed gaat met je kindje!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Zo duur :confused: :( maar word je niet dan verzekerd?

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Jawel Linka is eigen risico :confused:

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Kun ja na gaan boven op je normale premie en dan moet ik nog de medicatie zelf betalen voor me zoon en dochter das ook weer 100 euro per maand :rolleyes: hoezo duur uit

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    joy 72 dat is echt minder dat je meteen een rib uit je lijf kwijt ben. Ik ben ook verzekerd bij CZ er word veel vergoed daar maar sommige dingen ook weer niet. Misschien dat je dat volgend jaar bij de belasting kan terug vragen zijn byzondere medische kosten he. Gewoon alle rekeningen mee nemen die Cz niet vergoed naar de belasting misschien krijg je dan het vergoed of een deel ofzo. Alle kleine beetje helpen he.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als je in het ziekenhuis gaat bevallen hoeveel zou het gaan kosten :confused: ?

(Zilverenkruis heb ik, waarschijnlijk dan maar thuis bevallen )

:(

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @denicepino het zijn geen kleinigheden hier maar toch een kosten post van 1200 per jaar extra ondanks de kosten van de premie .en dan nu nog is die eigen risico :(

Deel Deze Pagina