Jeetje wat wordt er een boel afgekletst. Wel heel gezellig. Als ik het allemaal zo een beetje lees, gaat het met de meesten heel goed. Verzekeringen zijn een drama... maar toch veel beter geregeld dan bijvoorbeeld in de US. Oja, ondanks het feit dat je bij dezelfde maatschappij verzekerd kan zijn, kan je wel een ander pakket gekozen hebben. Hier gaat alles goed. We zitten inmiddels in het nieuwe huis en ik kan me nu op de babykamer gaan storten. Wit en oranje zal het worden (nee, ik ben niet geïnspireerd door het EK ) Chris is helemaal blij met zijn piratenkamer! Erg cool zegt ie zelf. Nog fijner is dat ik af en toe in de tuin kan gaan zitten. Lekker even uitrusten. 8) Bijna 27 weken! Het schiet al op! Iedereen een heel fijne dag en Pendrag: een beetje te laat: Nog van harte gefeliciteerd! Elle
ik heb in me leven zo vaak een blaasontsteking gehad maar zovoeld het niet.. ja dat vraag ik me nou ook af he misschien is dat wel domme vraag gaan ze dan alleen met 1 of 2 vingers naar binnen of hoe doen ze dat? want volgens mij zijn vingers toch te kort of niet. dat voel je toch niet zomaar? als ik vanmiddag nog last van blijf houden dan doe ik eventjes bellen nog een keer kijken wat ze er van vinden.
hihihihih wat een vragen zeg! nou meisjes net naar winkelcentrum geweest met mama. en werd weer verwend. hebben een boxmobiel gekocht van woezel en pip en een boxspiraal van woezel en pip. heb ook een voedingsbh gekocht bij de hema. ff proberen. en een onderbroek, moet nog veel meer onderbroeken hebben want heb alleen maar strings en een kraamverband in een string lijkt me ook niet je van het! bij mij kost een ziekenhuisbevalling in beverwijk 407 euro en krijg 175 euro terug van de verzekering. dus moet 225 euro zelf betalen. alles wat je niet verzekerd krijg kan je trouwens in je belastingaangifte aangeven en dat scheelt behoorlijk. gr kim
Blaasontsteking kan je ineens krijgen zonder je dat hebben gemerkt, ik had ineens steekpijn ja hoor ff naar de dokter, ja hoor blaasontsteking terwijl ik weinig symptomen heb! Dus altijd oppassen geblazen bij blaasontsteking. Net wakker, ben lekker bijgetankt, pfff!
we waren tegelijk met posten, zie mijn verhaaltje boven! toucheren doen ze met 2 vingers (ik weet er helaas alles van ) en geloof me ze komen diep genoeg! het is niet prettig, maar noodzakelijk om te zien of je geen ontsluiting hebt.
Lekker hoor, lekker winkelen! Hihi! Even uit huis van de herrie! Ja omabroeken moet je idd hebben ! En ja ik ga gewoon met mijn schoonpa te regelen Komt dik in orde hoor!
denicepino, als ik je was zou ik idd naar VK bellen kan ze voor zekerheid je controleren wat je precies hebt! Als je niet doet ben je stront eigenwijs
Dankjewel jullie zijn allemaal zo aardig tegen me is toch wel fijn zeg hier praten als je beeje bezorgt ben enzo...beetje ervaringen delen. ik heb hier een pip ( van woezel en pip) muziek speeltje is eenleuk liedje erin ik zou ook graag een box spiraal willen kopen maar die heb ik nog niet gezien van woezel enpip is zooooo leuk he die beesjes... ik heb ook een voedingsbh van de hema en onderbroeken gekocht ik draag ook nogsteeds een string op dit moment die hoge zwangerschaps strings en die zitten echt super die van de hema. Ja ik kijk altijd heel erg uit naar blaasontstekingen daar denk ik altijd het eerste aan omdat ik dat zo vaak al heb gehad. Nou had ik dus een tip gekregen van iemand. En dat is om cranberry sap te drinken of die tabletjes te halen. Nou drink ik gewoon iedere dag een glas cranberry sap en ik heb al meer als 10 maanden geen last meer gehad van blaasontstekingen terwijl ik altijd 6 of 7 keer per jaar wel ene had..
Linka ik ben altijd stront eigenwijs altijd al geweest. Ik ben niet zo iemand die direct naar een dokter rent ik kijk het altijd eerst eventjes aan en kijken hoe het gaat gewoon. En ben zeker niet iemand die als ik pijn heb meteen aan de pijnstillers zit. Of ik moet half kapot gaan dan neem ik 1 paracetamol. Daarom wil ik met bevallen ook geen rugge prik hebben ( vind dat dood eng eerlijk gezegt ) vind naalden niet erg maar om nou een naald in je rug te krijgen lijkt mij niet fijn. Ik hoop het met de bevalling zonder pijnstillers te redden. En ik ga gewoon positief denken daarover dat het me allemaal wel lukt zo. maar ik kijk het nog heel eventjes aan en dan bel ik wel naar de VK. Ben ondertussen eventjes net onder de douche gedoken.... zover ik eronder kan duiken tenminste En voel me beetje beter nu.
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 80 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 27 JONGENS: 17 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 32 : AGENDA: 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 20-5: Miranda groei-echo UMCG 20-5: Joy gyn + groei echo 21-5: Rebbel pretecho 21-5: Kiki 2D/3D/4D pretecho 22-5: Noura verloskundige 22-5: Petra verloskundige 24-5: Naat80 3D pretecho 26-5: Rebbel gyn 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 27-5: CynthiaB verloskundige 30-5: Linka76 verloskundige 30-5: QueenBee verloskundige 02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog 02-6: CynthiaB groei echo 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 03-6: Maxi gynaecoloog controle 04-6: Kiki verloskundige 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
Hoi! @ Philly: wel kalm aan doen he! Fijn dat alles goed is! @ Rebbel: mooie buik! @ Esprit: striemen heb ik ook, het wordt met de week erger @ Maxi: gefeliciteerd met je 28 weken en succes met aftellen! Het weer wordt alleen maar beter volgens mij, dus dat gaat al goed! @ ElleNY: succes met de babykamer, leuke kleuren! @ Mik: lekker dat shoppen he? De mobiel van Woezel en Pip vind ik ook erg leuk! Ik ben weer aan het wassen vandaag! Ik heb zelfs de knuffels gedaan. Morgen alles opvouwen en strijken en dan in de kast leggen. Heerlijk als alles zo klaar ligt! We kregen weer bericht over het geboortekaartje, het ziet er heel mooi uit. Ook de uitnodiging voor de babyborrel die we willen houden is super geworden! Morgen weer een afspraak bij de gyn., dan zien we ons mannetje weer! Ik ga kijken of de was al droog is. Fijne middag nog! liefs, Puck
hey mag ik ook daar aan meedoen kiki? is me eerste kindje 10e augustus uitgerekend 27e mei heb ik afspraak verloskundige chinees kalender gaf jongen aan ik dacht zelf een meisje en het word een meisje en ik ben 21 jaar
Hola, daar was ik weer! jullie kletsen veeeeel meer dan de september2007 mama's waar ik nu nog meeklets, sjonge jonge! daisy: over je vloer, ik heb zoiets gehad met mijn auto, ik noemde alleen al het feit dat wij lid waren van de consumentenbond en dat wij al contact gehad hadden en ik kreeg een geheel nieuwe motorblok ter waarde van een kleine 10.000 euro! ha! sommige bedrijven doen het er gewoon om, niet te vertrouwen gewoon! Binna: gefeliciteerd! je bent nu officieel een married woman! we zijn benieuwd naar je dag! denicepino: grapefruitsap helpt ook tegen blaasontsteking, als er maar lekker veel bitter zuur in zit! maar cranberrie sap is natuurlijk heerlijk! als je tegen de ruggeprik opziet...ik ben afgelopen oktober bevallen met remifentanil, een pca (patient controlled amnestetic)pompje, je kunt het zelf bedienen, of je man, helpt onwijs goed tegen pijn, is binnen 10 minuten je lichaam uit, niet schadelijk voor baby en je wordt er totaal niet suf van! steeds meer ziekenhuizen zien nu dat onnodig pijn lijden niet hoeft en staads meer ziekenhuizen hebben nu remifentanil, zoek het op op google! het is het waard, echt waar! Vanaf deze zomer is het verplicht voor ziekenhuizen om 24/7 een arts in huis te hebben om de ruggeprik voor bevallende vrouwen toe te diene, dus laat je niet van de wijs brengen! vertel dit ook je man!
Ik heb pasgeleden ook een bericht gekregen over het geboorte kaartje is ECHT heel erg mooi geworden had een proef drukje gekregen met tekst enal. Heb de enveloppen al thuis leggen zelfs om te schrijven. Die mensen waren zoooooo aardig bij multi copy, Bij veel winkels en drukkerije moet je vooruit betalen of een aanbetaling maken maar hier hoefde je dat niet eens te doen en ze vertrouwen er gewoon op dat je terug kom om de kaartjes te halen. Heb een anne geddes kaartje met een meisje op een roze rode bloem en daar heb ik dan ook weer het geboorte boek van gekocht. Echt zooooo leuk allemaal gewoon. Heb pasgeleden zelf een hemeltje gemaakt ook ik had een creatieve bui. Ik had een HEEEEEL mooi hemeltje gezien wit met allemaal lintjes erop in gebroke wit en creme. Echt ik was verliefd geworden. Zag ik het prijs kaartje 95 EURO ! ik dacht ik kreeg een hartaanval. Dus even goed gespiekt en zelf gemaakt. Hij is zoooo mooi geworden. Nou moet ik nog foto's maken en zet ik die even hier in het fotoboek. het heeft me 24 euro gekost om hem te maken.
jeeeeeeeeeeetje wat heb ik een grote zolder zeg................................................ ik vind het altijd zo eng joh die mensen als apen bovenop de dakkapellen staan....
Eng he? Ze hebben ervaring he! Me vader durft wel eens in hijskraan helemaal naar boven ! Dat doet hij zo'n zijn werk ja! Nu veel minder omdat hij ouder is geworden ! Mij niet gezien, op trappen van Leenbakker vind ik nogal eng ga ik niet naar beneden kijken, ai!