@ Bemy, nee ik was op m'n rug gevallen. In eerste instantie ben ik naar de vk geweest en die heeft gevoeld en geluisterd en alles was toen wel goed, alleen voelde ik bijna geen leven meer in de 24 uur daarna (terwijl ze normaal heel erg druk is) en kreeg ik last van krampen. Maandagavond moest ik weer op controle bij de vk en toen wilde ze toch dat ik voor de zekerheid even een echo en hartfilmpje liet maken. Ik weet dat als je op je buik valt dat ze je meteen doorsturen naar het ziekenhuis. Maar als je goed leven voelt en verder geen bloedverlies oid hebt hoef je je geen zorgen te maken hoor. Het is wel schrikken he!
ja ik was aan het twijfelen in de winkel zou ik een buzz halen of een quinny maar het moest en zou een quinny worden mega mooie wagens En daarbij ik ben helemaal van de kleur limoen groen dus ja die wagen moest ook die kleur hebben .. we hebben zelfs de keuken hier in een gekke bui helemaal limoen groen geverft toen we hier kwamen wonen 2 jaar geleden was schrikken hoor toen we die kleur met de roller op de muur deden en ook toen we de pot open deden op het kaartje in de winkel zag het er toch anders uit maar het ziet er fris uit
gossie je hoort wel vaak dat mensen vallen nu he... ik zelf was eergister bijna gevallen kon me nog net aan de leuning van de trap vast houden ... zou een lange rol zijn geweest naar beneden want ik stond nog boven. die rot slippers ook he heb ze meteen verbannen tot de kast hihi
Altijd oppassen met slippers uiterdaad. En over Quinny, ik vind geweldige wagen, dus daarom heb ik genomen En ik wilde geen nieuwe wagen, vind ik zonde. En over babydump, ik ben blij dat ik niks heb besteld daar, nu ik alles lees over babydump en levertijd. Nou ik heb gewoon meubelen gekocht bij Ikea, ik keek naar de toekomst, vind ik hartstikke zonde om dure meubelen te kopen. Denk maar na: ledikant kan je maar 2 jaar gebruiken, commode ook, dus wattan? Ik heb commode die plank kan ik in toekomst weghalen zodat baby een gewone leuke kast heeft.
Maarrreee toch vinden wij de babykamers hartstikke mooi natuurlijk hoor zoals die van Petra, prachtig! Maar ik ben zoiets van: Geef mij maar simpels zoals de geboortekaart, meubelen enzovoort, dat ben ik type voor
ja ikea zijn leuke meubeltjes te vinden ja als ik daar ben dan loop ik ook half te kwijlen afentoe echt mooie betaalbare meubels Ik heb zelf een grene kamertje gekregen tweedehands van me moeder. maar mankeerde helemaal niks aan.... Met de babydump zijn verschillende winkels ja dat het fout is gegaan. Maar bij deze winkel waar ik ben in Heerlen ( Zuid-Limburg ) heb ik alleen maar goede reacties van gekregen veel familie leden hebben daar dingen besteld en altijd goed geleverd zonder beschadigingen en op tijd. Dus ik dacht ja ik lees het even hier na op het forum maar ik zag ook hier dat er veel mis ging. Maar toch zo eigenwijs als ik ben toch bestellen. Ik werd super leuk geholpen in de winkel ze wilde me niks opdringen en ik ga er echt op letten of ik gebelt word op tijd en dat alles goed loopt. Gelukkig heb ik als het toch fout gaat nog eventjes de tijd zodat ze de fout kunnen herstellen... Maar ik laat het jullie weten of alles compleet geleverd is hier. Ik kon alles ook een week na de bestelling ophalen of laten bezorgen maar om 2 maanden geleden al een kinderwagen in huis te hebben staan en een box vond ik nogal vroeg.
De kinderwagen voor Jarissa komt ook bij de Babydump vandaan. Wij zijn prima geholpen, betalen en bezorgen ging ook uitstekend.
geboorte kaartjes vond ik moeiljk uit te kiezen we dachten we gaan naar de winkel even kaartje uitzoeken. We kregen vervolgens 9 mappen mee naar huis om te kijken naar kaartjes.. heel veel van die kaartjes met kleertjes knoopjes strikjes vouw kaartjes en prutseltjes erop.. zo ben ik niet maar uiteindelijk een map van anne geddes in me handen ik kon niet ophouden met kijken zulke leuke en lieve kaartjes zitten daar tussen dus uiteindelijk alle mappen terug gebracht een week later toch nog even in de winkel gekeken in de map van anne geddes en daar sprong echt het kaartje gewoon uit ! we hadden een kaartje voor een jongen en een meisje uitgezocht eerst. En toen er 2 keer op de echo werd gezien het word een meisje hebben we meteen maar die voor een meisje besteld Nou hopen dat het tochniet besluit een jongetje te worden en hun het beide keren fout gezien hebben hahah dat zou zeer lachwekkend zijn ik heb stiekum vorige week nog een leuk luierpakje gehaald een roze en roze mutsje en een roze slaapzakje zag er snoezig uit en nog niet duur ook ! Hema is tochook wel een toffe winkel
Er zijn verschillend die wel goed is geholpen en anderen niet, dat is best jammer idd. 2e hands is ook niks mee hoor Vind ik ook goede keus!
Wij krijgen vandaag of morgen 6 proefkaartjes die ik via internet besteld heb. Hopelijk zit daar HET kaartje bij. Mn vriend gaat zo weer 3 mappen terugbrengen naar de drukker. Daar zit ie in ieder geval niet tussen, net zo min als in de vorige 3 mappen.
@ Linka, je moet ook lekker doen waar jij je goed bij voelt! Niks mis mee! @ denicepino, wij hadden ook al heel vroeg spullen in huis, voelde wel vreemd inderdaad maar onze broers/zussen hebben 12 kinderen dus toen wij als laatste stel zeiden dat we zwanger waren kwam er ineens een hoop onze kant op en uiteindelijk ook heel veel nieuw gekregen van trotse oma... Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt met babydump! Ik weet in ieder geval wel dat als er wat mis is je daar mee wel goed wordt geholpen... Ik zou alleen niet tegen dat gestress kunnen, ben geen laatste moment type. Maar we zijn positief, alles komt goed
ja tweedehands dingen zijn echt niet slecht ofzo. De dingen die je op marktplaats en speurders enzo ziet die zijn soms echt weinig of niet gebruikt. En je heb ze maar een paar maanden nodig soms. Maar toch de kinderwagen gewoon in winkel gehaald wij willen heel graag nog een tweede kindje en zouden dan die kinderwagen weer kunnen gebruiken als het niet te dicht achterelkaar geboren word natuurlijk Zijn altijd wel dingen die fout gaan in winkels en nou ja het zijn ook gewone mensen daar ze doen het niet voor jou te pesten natuurlijk
Pfff... Kaartjes... Dat is volgens mij ook lastig! Moeten wij nog achteraan maar met het trouwkaartje konden we het ook al zo moeilijk eens worden. Ga gewoon een avondje bij de drukker zitten en mappen kijken denk ik...
Ikea en MP zijn bijna hetzelfde voor prijs! Bed heb ik gekregen van me moeder, klerenkast van onszelf en commode van mijn vader. Wij waren wel lekker verwend door me ouders en schoonouders, maar me zussen en broertje en van mijn vriend zijn broer en vriendin hebben wij NIKS gekregen, ben benieuwd na de bevalling hoor...... Ik vind zelfs raar eigenlijk, maar tsja.
@ Linka; Ja moet goedkomen bij ons trouwkaartje duurde het ook even en er was er maar 1 die we beide mooi vonden maar toen waren we er ook wel echt superblij mee!
Goeiemorgen meiden! @Joy: meis dat is schrikken! Heb je wat hulp thuis? Zodat je wat meer rust kunt nemen met die 2 die al thuis rondlopen? kan me nog herinneren dat je een poos terug op schreef dat vooral je zoontje een handenbindertje is? Ik duim hard voor je dat het allemaal mee gaat vallen en je gewoon thuis kunt blijven! Dat is toch het fijnste, lekker in je eigen omgeving..... Daisy van harte gefeliciteerd meid! laat je maar lekker verwennen vandaag! Meiden met de 29weken vandaag, gefeliciteerd @Mik: plezier met die mooie man bekijken vandaag .....Lekker dat je nu eindelijk dan met het kamertje kan beginnen hè! Wie van jullie heeft het bed ook al op klossen staan? Ik kan mn bed haast niet meer uitkomen namelijk en kreeg de tip om het bed hoger te zetten....lijkt me nog zo vroeg? Hier ook veel 2ehands hoor! T scheelt zoveel geld en als het nog netjes is heb ik er geen moeite mee....het is allemaal al zo duur, schrik er iedere keer weer van... Kga ff wat aan het huishouden doen..... Fijne dag allemaal! Liefs