Gooien enzoovoort ben ik heel goed in...... ! Ja, het is ook niet goed hoor, maar is veel minder dan vroeger, vroeger was echt erger en was ook depressief.
een nichtje van mij die is op dit moment zooo depresief die is bevallen 2 weken geleden is beetje moeilijk gegaan. en ze wil niemand zien ze wil niemand horen en die man doet echt alles voor haar en ermag niemand op bezoek komen en niemand bellen. dan gaat ze helemaal door het lint heen. vind het zo zielig niet alleen voor haar man maar ook voor haarzelf ze mist zoveel mooie dingen ! ik hoop serieus dat ik niet verander in een of andere bloedzuigende tiran !
Dat meen je toch niet? Ze moet hulp inschakelen, je weet het maar nooit met postnale depressief, beter nu ingrijpen dan later....... Sterkte voor je nicht
15 kilootjes hhihihih 80 kilo schoon aan de haak zeggen we dan! hihihihihihihihih en ja gooien kan i heel goed
Het is een heel gedoe he? met die zogenaamde ziektekosten verzekeringen ik heb het idee dat je steeds meer moet betalen aan premie en er nada voor terug krijgt. Ik werk in Nederland en ben dus verplicht verzekerd, ik zit via mijn werk bij delta lloyd en betaal 68 euro per maand, daar krijg ik dus helemaal niks op terug! Ik woon in belgie en daar ben ik verzekerd voor nog geen 9 euro per maand. Ik heb dan wel kleine bijdragen die ik niet vergoed krijg, bv een bezoek naar de huisarts moet ik contant betalen, 24 euro en ik krijg 16 euro terug Hetzelfde met de controles van het ziekenhuis, daar moet ik zelf ook iets van 8 euro aan betalen. Nou dat heb ik er graag voor over als ik zie wat de premies in nederland zijn. Verder heb ik besloten om, als het kan, poliklinisch te bevallen op het ziekenhuis en na een paar uur naar huis te gaan, en dan met hulp van kraamhulp erbi. Mijn schoonmoeder is dan ook over uit Marokko dus hulp genoeg Ik heb het niet zo op ziekenhuizen @denice doe je rustig aan en bel even met de VK want dat klinkt allemaal niet goed hoor!
Hey dames, ben even wezen wandelen in mijn pauze, 't is weer heerlijk weer! Ik gooi nog niet met dingen maar merk wel dat ik in het verkeer veel last heb van agressie Of er rijden tegenwoordig echt alleen maar domme mensen voor en achter mij op de snelweg! Zit soms echt te schelden hard op maar dan ga ik maar snel lieve dingen zeggen tegen beebje want die moet wel een goede indruk krijgen van me natuurlijk! Vanaf welke week zou je zo'n matje op je matras moeten leggen denken jullie?
hallo allemaal, daisy van harte gefeliciteerd iedereen die verweekdag heeft ook van harte. Gisteren heerlijk bij mijn vader gegeten (moeders is met vriendinnen een weekje weg) en hebben lekker lang nagetafeld en over de baby gepraat, was superleuk! ik pas met mijn ontvelde teen niet in mijn (werk)schoenen en heb me dus voor het eerst in een jaar of 5 ziek gemeld, wist geeneens waar ik heen moest bellen en met slippers tussen de paarden lijkt me geen goed idee. Ik ben nu lekker met mijn slippers aan aan het rondlummelen. Had veel plannen voor deze dag maar kom nergens aan toe. pompidompidom nog maar 3,5 weken voor mijn verlof en als ik me zo voel als vandaag dan gaat dat heel relaxt worden
wat lees iknu ? gooien met spullen, hmm heb ik ook wel eens gedaan en daarna ben ik nog bozer aaaargh nu kreeg ik ook een brief van zorgverzekeraar, ik was bij gyn geweest en nu word er een ordertarief gedeclareerd. ik gebeld, krijg ik een kneus aan de telefoon die zegt dat sinds januari er een eigen risico is. ja duuuh dat weet ik ook maar dat geld niet voor zwangerschap, jawel hoor zegt die dat is wettelijk, dus ik voorlezen wat op hun eigen site staat. gaat die het navragen, sta ik in de wacht, hoor ik een bandje waar het ook op verteld word. hoezo lekker voorgelicht personeel? komt die kneus terug, zegt die ja u heeft gelijk, ik ga een huppeldepup aanvragen dat ik het niet hoef te betalen. nah ik vind het zooooooo stom snap niet dat ze bij de belasting en al die zorgverzekingen zo lopen te klooien met ons. wij betalen ons blauw (blauwe envelop, vandaar) en moet je kijken hoe er met ons omgegaan word joy meid doe rustig aan, ik ga voor je hopen dat de volgende echo ze een groeispurt maakt en wil even iedereen bedanken voor de lieve reakties, echt super denicepino, ik ben nu denk ik iets meer als 4 kilo aangekomen, maar ja, heb eigenlijk ook geen honger. vorige zwangerschap had ik ruim een 20 kilo erbij (na die 20 durfde ik niet meer te wegen) erg zeg gevoelige tanden, zowieso is iets met je tanden hebben verschrikkelijk, ik ben ook bang van de tandarts, maar ja wie niet weet niet wie het zei over bed ophogen, je kan er ook een extra matras opleggen en zeil in je bed dat kraakt maar bij de hema hebben ze waterdichte moltonzeiltjes. laat niets door en is niet van plastic weet je wat ook een voordeel is van een hoog bed, je kan er meer onder verstoppen haha esprit belasting, ze hadden een keer mijn en mijn mans sofinummer verwisseld nou het heeft anderhalf jaar geduurd voordat alles recht gezet was, en hoe vaak ik daar wel niet heen heb moeten rijden, had er reiskosten voor moeten vragen
Over bed omhoog zetten dat ben ik idd, me vriend had al grote bed met goede kwaliteit, maar die kan niet omhoog gezet worden, met matras erop? Hmmmmmmmm, dan is niet meer zo hoog hoor, zal vanavond ff controleren of het kan en daarna overleggen met kraamzorg en verloskundige. Ik wil ook toch een rondleiding hebben in juni in het ziekenhuis voor zekerheid.
@ Petra, dat klinkt goed, nog 3 en halve week! Lekker hoor! En uhhh, nu maar rustig aan doen dan op de slippertjes! Ik ben ook aan het aftellen, nog 6 weekjes en vanaf deze week werk ik ipv 40 uur 32, dus lekker een dagje vrij, had nog een hoop dagen op te maken en een week vrij zat er niet meer in! @ Noura, dat klinkt inderdaad niet als de meest goed ingelichte werknemer volgende keer moet ie eerst zelf even het bandje beluisteren
ja me nicht moet hulp krijgen ja maar ze wilt het zelf niet, die man weet er geen raad mee gewoon. ze maakt zich druk om alles en niemand doet iets goed alleen maar schelden en schreeuwen. Agressie ja weet er alles van k heb geen geduld als ik auto rij en er rijd iemand 60 waar je 80 mag dan zit ik al te schelden ik vind het helemaal geweldig dat ik wat zwaarder weeg dan anders, mensen zeggen nu MEID wat zie je er goed uit met je buikje ! ben altijd zo latje geweest platte buik maat 32 van broek, NU niet meer hahahah maat 38! Ik doe zo rustig mogenlijk lekker op de bank zitten kopje thee erbij met een koekje ( niet te vergeten dat koekje is ERUG belangrijk ) Kijk je uit met je slippers petrabr ik ben er van de week bijna mee de trap afgevallen ! Noura hahahahaha dat is waar je kan heeeeeeeeeeeel veel kwijt onder je bed als die hoger is maar ik heb mezelf voor genomen niks eronder te zetten zodat ik iedere dag even met de stofzuiger eronder door kan zuigen Ik ga ook maar een moltondingetje halen voor me matras voor aan het einde. Ik denk dat ik zelf dat moltonnetje dan rond 35 weken op me bed gaat leggen ik weet niet wat de rest doet maar ik heb steeds zo het idee dat me vliezen toch eerder gaan breken dan normaal hoort.. is gewoon een gevoel 4 kilo Noura ! wouw hoe doe je dat ik eet ook niet echt veel maar ik kom toch mega veel aan. maar nu heb ik zitten letten erop he en lijkt alsof ik vocht vast hou ik drink me eigen te pletter hier. en ik had gister toch dat ik duizelig en al was nou zei me moeder ja misschien leg het aan je suiker en dan kan dat ook weer aan leggen dat je veel aan komt. krijg je JUMBO baby straks ! ik hoop het toch niet hey ! maar 27e een controle en dan maar eventjes vragen hoe dat allemaal zit.
ohhhwwwjjjeeeeetje die vrouw voor intake kraamhulp die belde net ze kan het niet vinden zonder navigatie arme vrouw en het is al een doolhof hier dus als ik zo niks meer zeg ik ben eventje in gesprek met het vrouwtje had pasgeleden een andere vrouw volgens mij aan de telefoon die was me een chagerijn maar nu klonk die vrouw HEEEEL aardig maar misschien was ze alleen aardig zodat ze het zou vinden hihi
ja weet ik ook niet hoe dat kan hoor/ bij mijn eerste kwam ik 7 kilo aan, en hij woog 3200 gram bij mijn dochter 18 kilo en die woog 3800 gram bij mijn zoontje dikke 20 kilo en die woog 2780 gram ja en nu heb ik geen trek, en eet gewoon de normale maaltijden. maar heb geen aanvallen van snoep honger ofzo moet wel zeggen dat toen ik vorige keer veel aankwam dat ik alles luste, maar vanaf 17 weken hield ik ook vocht vast, en had snachts pijn aan mijn polsen (carpaal tunnel syndroom) en nu heb ik dat nog niet, dus mischien had dat toen ook wel mee te maken met wat ik at ofzo 3 en halve week zwangerschapsverlof oooooh lekker joh slippers kunen gevaarlijk zijn ja, ik ben eens in de stad uitgegleden toen het regende en ik zat op handen en knieen, echt voor aap. toen ik opstond ging ikzowat weer, leek wel of ik op ijs stond
Hahaha Noura, kzie t al voor me...in spagaat met een dikke buik midden in de stad...en dan gauw om je heen kijken of niemand je heeft gezien.....Was toen vast niet zo grappig, maar heb nu eenmaal een rijke fantasie.... Met dingen gooien, dames toch! Niet echt ladylike hè Heb ook wel van die dagen, kijk dan echt in t rond of ik iets zie wat ik kapot kan gooien, maar vind mn spulletjes veel te mooi! En om nou ergens tegen aan te schoppen, heb geen zin aan ontvelde tenen..... Kheb de laatste tijd wel heel erg de tranen hoor, pfff...als mn ventje iets liefs tegen me zegt kan ik al wel huilen...ben echt een emoKOE! In de auto heb ik altijd al enige agressie gehad! Vooral wanneer mensen 80 rijden op een 100km weg....ik heb een keer een bord gemaakt, rond met rode rand en in t midden 100 geschreven...wanneer ik achter iemand reed die zich asociaal langzaam als slakje voor bewoog, ging ik toeteren en stak dat bord de lucht in! 9 van de 10 keer hielp het hoor, hihi.....Vind ook serieus dat ze die slakken moeten bekeuren! daar krijg je toch ook alleen maar ongelukken van! Zoals verrekte middelvingers en gescheurde kaken van het bekken ...... Volgens mn zus helpt dat vierkante doekje niet tegen het vruchtwater dat er loskomt....zal wel ff van dat landbouwfolie ergens wegkapen....hihi...bed hoog is idd wel handig om zooi onder te verstoppen....minder is dat je dan die zooi daarna weer op moet ruimen als t bed weer om laag moet.... Haha, net mn zus aan de telefoon...mn nichtje van 2 heeft de oren niet ingebruik...ze zat voor straf op de trap, mocht pas terug komen als ze weer kon luisteren....komt ze ff doodleuk vertellen dat ze nog niet kan luisteren....portretje hè! heerlijk toch zo'n pittig wiefie! Dat van die nicht klinkt niet best zeg! Hoop toch niet dat ik daar ook last van krijg...idd mist ze zo de mooiste periode...Ik wil straks lekker pronken met mn kindje hoor, heeft mn kindje en de papa en mama ook verdiend vind ik! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met haar! Qua kilooooooooooos is t hier echt heel erg niet normaal meer! Ben echt een kamerolifant geworden! De weegschaal rent gillend weg als ik er alleen al naar kijk! Dus dat doen we maar niet weer...straks als ik ben bevallen en me er goed voor voel, maar weer strak aan de lijn en aan t sporten.... Noura: had ik toch helemaal jouw berichtje niet meegekregen, vast vlak na mijn bericht gepost...doe t wanneer mogelijk maar rustig aan meis! Wel fijn dat je extra controles krijgt! Hier gelukkig al een hele poos geen bloedverlies meer gehad...volgende week moet ik voor controle naar de gyneacoloog, kijken hoe de placenta ligt...ben wel benieuwd!
ja iedere baby is weer anders ... Hoop dat het niet een al te grote baby word anders ben ik bang dat ik haar niet eruit krijg. Heb daar steeds nachtmerries over... Net de vrouw van de kraamzorg voor intake geweest. Ze was echt heeel erg aardig vond ik. Goede uitleg van wat ze hier in huis gaan doen, en ze stelde heeeeeeel veel vragen natuurlijk. Wilde eventjes baby kamertje zien dat vond ze natuurlijk wel heel erg leuk en ze zei tegen mij over het bed dat omhoog moest dat je er kratjes onder kon zetten wat hier ook was gezegt maar dat sommige bedden met zo'n plank bij hoofdeinde en voeteneinde toch soms nog passen in die steunen blijken verschillende steunen te zijn lag er alleen aan hoe breed de planken waren. Maar denk dat ik hem toch op kratjes zet het bed
Hey meiden, hier even snel een berichtje van mij. Hier gaat alles goed. Gisteren weer een groei-echo gehad, alles ziet er super goed uit. Ons meisie voldeed precies aan de maten van 30 weken! Ik hoef ook niet meer naar Groningen toe voor de echo's maar mag hier nu naar het plaatselijke ziekenhuis. Daar ben ik héél blij om. Ik las dat het met bijna iedereen goed gaat. @ Joy en Noura: die kleine baby's worden ook wel groot hoor. Onze oudste meiden waren ook klein bij de geboorte maar ze zijn super gezond. @ Daisy: ook hier nog maar eens GEFELICITEERD met je verjaardag! Verder weet ik eigenlijk niet zo veel meer (ik heb wel alles bijgelezen hoor). Oja iedereen die er weer een weekje bij heeft: gefeliciteerd!
Kut Connexxion, waarom moeten ze nou plat liggen om te staken ! Na 4 uur rijden ze het weer, maar dan ben ik rond half 6 a 6 uur bij tweeling, dus hebben wij geen zin in en Myrna overstuur en ik word alsmaar verdrietig van!