Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mooie wagen monique, is dit de maxi cosi mura als ik het goed zie?

2. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@: noura,

Jou kinderwagen vind ik ook wel erg mooi hoor! ook de kleuren.

3. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Nou wat een stilte meiden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

iedereen zit vast tv te kijken, te eten, in de tuin en noem maar op!

Ik ga naar bed, heb veel last van mn rug en bekken!

Fijne avond allemaal.

groetjes

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dankjewel. ik heb ook de maxi cosi met voetenzak in deze kleuren,
    maar ook nog een tweelingwagen waar ze straks met zijn 2en in kunnen zitten. we hebben straks een heel wagenpark.

oh ja wat ik vandaag op de site van vgz las, i.v.m. het tekort aankraamhulpen en als je dan aanvullend verzekerd bent en dus ook verzekerd bent voor 20 uur extra hulp, en als dit dan niet geleverd kan worden dan krijg je voor ieder uur wat je minder zorg hebt gehad 20 euro uitgekeerd

handig om te weten mocht je bij vgz een gezinspolis hebben, want volgens mij gaan ze mensen er niet persoonlijk van op de hoogte stellen

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    slaap lekker my angel, en vervelend zeg van die bekken

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Linka,
    Heb jij ook gezien dat ze het topic over roken tijdens de zwangerschap hebben weggehaald? (tenminste dat denk ik). Lijkt me een goeie zet... wat een rotsfeer was dat zeg.

Mooie wagens zie ik voorbij komen! Leuk hè om zo met de baby bezig te zijn. Ik ben nu druk met een geboortekaartje uitzoeken... wat een keuze allemaal!

Fijne avond!

Elle

7. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    dank je wel noura ja de mura 4 wieler we krijgen hem 2 weken voor de uitgerekende datum
    is dat niet te laat?

ja jij zit straks met 2 kleintjes dan is een dubbele super!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja heb ik gezien, drama zeg! Is maar goed dat ze hebben verwijderd, pff!

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb niet zoveel meegemaakt vandaag..
    Ze hebben op mijn werk gelukkig geregeld dat ik niet meer van 9-20 uur hoef te werken maar gewoon tot 18.00 uur en dat ik vanaf nu voor mijn verlof iedere vrijdag extra vrij ben dus dat is wel lekker!
    Morgen hebben we een gesprek bij een gastouder dus ben heel benieuwd hoop dat het wat word!
    En volgende week vrijdag vier ik mijn 21ste verjaardag (ben 4 juni jarig) en ga lekker deze week of volgende week kleren kopen die ik aan kan trekken op verjaardag! :)
    Vrijdag kunnen we proefdruk van kaartje ophalen dus ben heel benieuwd!

Nou ik gaat weer even verder
    Tot morgen?!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sorry moest weer een hoop bijlezen

@Joy72, jemig dat klinkt niet best, hoop dat je beeb weer lekker door gaat groeien.

@jolanda1979, denk wel een dikkertje ja haha, maar ik vind dat juist super leuk. van die lekkere rolletjes, heerlijk.

@denicepino 11 kilo geeft toch niet? gewoon gezond blijven eten en van de rommel afblijven dan komt het wel goed. ik zelf 7 kilo al een paar weken, denk dat het komt omdat ik niet zoveel ruimte heb voor eten. zit gauw vol, voelt heel naar nu.

@miranda3xmama fijn dat je echo goed was, voelt lekker hè

vandaag bij de verloskundige, alles ok, bloedruk ietsjes omhoog 95/50 whoehoe erg hè

verder heb ik alles weer uit de kinderkamer gehaald, had eergister een kinderkamerdip en was het helemaal zat. dus weer opnieuw beginnen haha.

trusten voor straks

liefs j

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @moniquekenitra jeetje wat weinig geld. ik kom naar belgie toe. hebben jullie nog plek voor een zwangere walrus?

@delilah jaaaaaaaaaaaaaaaa in het verkeer ben ik helemaal een bitch . volgens mij rijden er ook alleen maar oude mensen die kruipolie hebben getankt. hihihih.
    het matje moet er pas in met 36 weken volgens mijn verloskundige.

@miranda gefeliciteerd met je goede echo!

@esprit jaa die mooie man is weg jammer hoor maar hij heeft de dakkapellen wel mooi gemaakt

voor diegene die ik vergeten ben sorry maar ben bekaf!

sweet dreams
    dikke knuffel kim

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Meiden, ik kan het tempo hier echt niet meer bijhouden.
    Gister al tien pagina's geschreven en nu weer tien.
    Dus sorry, maar ik heb echt geen tijd om al die pagina's bij te lezen.
    Hoop dat alles met iedereen goed gaat?
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Nu lekker douchen en dan naar bed.

Slaap lekker voor iedereen.

Daisy: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! Heb je een leuke dag gehad?

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Miranda: plaatselijke ziekenhuis in Assen? Daar ga ik morgen weer heen.

Vanmiddag samen met mn moeder laatste babyshoppen gedaan. Fantastische duowagen gekocht (ABC Zoom) met fikse korting. Verder een Lodger Bunker voor brusje (zelfde kleur als Jarissa heeft, staat wel in mn album) en nog wat kleine dingetjes. Enige dat nu nog 'moet' is een nieuwe luiertas. Mn vorige is kapot (rits) en die is te klein. Gebruik nu een weekendtas maar ben toch zo'n trutje dat ik een tas wil die mooi kleurt bij de wagen met de Bunkers. Wagen is zwart/goudgeel en de Bunker is Aubergine met ook goudgeel erin.

Verder hier een superdag gehad. Begin van de avond even wat last van harde buiken maar stelde weinig voor. Morgen maar eens met de gyn. overleggen wat ik wel en niet mag doen en of ik toch niet nog aan het werk mag tot mn verlof. Mis het wel!

En over het bijlezen: het was al amper bij te houden maar met 2 fanatieke meiden die zoveel posten is het echt niet te doen. Niet om jullie weg te jagen ofzo maar is het niet handiger als jullie saampies via MSN chatten? Gaat voor jullie veel sneller en leest hier heel veel makkelijker.

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,ook hier niks teruggelezen,sooo veeellll :D

Dank jullie wel voor alle felicitaties,heb een leuke maar drukke dag gehad,deed niks bijzonders maar alleen naaste familie en een vriend maar dat is wel vanaf 11.30u vanmorgen tot net,pfffff....
    Ben blij dat we weer thuis zijn(appartement) en ga nu lekker douchen en naar bedje,heerlijk...

Heb nieuwe buikfoto geplaatst!

Slaap lekker allemaal!

Liefs dais..

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, wel mooie buik voor tweeling!

slaap lekker meis!

ik ga ook zo slapen!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    daisy gefeliciteerd met je verjaardag! :D kan nog net...

onze pretecho was super! :D

daarna helaas door naar het ziekenhuis omdat ik vocht verloor, net pas van terug, het duurde allemaal zo lang! maar het was gelukkig geen vruchtwater! wel een heel vervelend onderzoek gehad waar ze me flink pijn mee hebben gedaan, dus ik duik nu lekker mijn bedje in en zal morgen weer wat bijlezen!

liefs rebbel

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Poeh dames, ik begin het geklets toch wat teveel te vinden… Krijg bijna stress elke keer als ik de pagina open en zie hoeveel ik nú weer moet bijlezen… Van mij mag het tempo wel een paar tandjes terug! Ben het eens met Pendrag dat het misschien handiger is om het chatten via MSN te doen ofzo. Dan kunnen de dames die maar één keer per dag of minder nog kunnen inloggen hier ook tussen de bomen het bos weer zien :D

Toch een dappere leespoging gedaan.

Noura, wat vervelend allemaal dat juist zo’n onderzoek weer een bloedverlies geeft. Maar wel goed dat de placenta omhoog gegroeid is. Betekent dat dat je toch gewoon kunt bevallen?

Schatje, het komt vast allemaal goed. Je suiker in de gaten houden is niet leuk, maar gelukkig maar tijdelijk, toch?

Joy, wat een naar nieuws dat je kindje niet goed groeit en het goed in de gaten moet worden gehouden. Het is vast heel moeilijk om je nu te ontspannen om een groeispurt mogelijk te maken, terwijl je juist zo in spanning zit…

Bemy en Philly, dat is wel schrikken, die valpartijen van jullie. Voelen jullie nu wel weer goed leven?

Puck, fijn dat het goed gaat!

Sjorsje, niet leuk dat je zo’n baalweek hebt. Hopelijk ga je je snel weer beter voelen!

Denicepino, klinkt allemaal niet fijn wat je hebt. Hoop dat de rust thuis je wel goed doet (of in ieder geval zorgt dat het niet erger wordt).

Rebbel, ben je nu weer ‘droog’? Hoop dat je geen pijn blijft houden van dat onderzoek.

Hier gaat het wel oké. Ben van de week bij de gyn doorgelicht om te kijken waarom ik bloedverlies had. Het is niet duidelijk geworden. In ieder geval niet vanwege een laagliggende placenta ofzo. Met het kindje was alles prima. Mooie hartslag, lag lekker te dobberen. Maar ik moet het wel in de gaten houden. Niet leuk. Hoop dat het snel overgaat.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ben ik helemaal mee eens, maar wist geen manier om het te zeggen. vind dat je het mooi verwoord pendrag, merkte dat veel mensen (waaronder ik) geen tijd meer hadden of willen nemen om alle chatgesprekken bij te lezen.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik begrijp jullie het wel, zal vandaag niet meer te kletsen..... dan hebben jullie maar wat te tijd voor elkaar......

Lang leve de ziektewet.... :rolleyes: !

Sorry, maar voel opeens niet meer op mijn gemak!

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Goedemorge dames hopelijk alles goed met jullie?

Ik heb rot nacht achter de rug zeg van kuitkrampen en voetkrampen kreeg ik volgens mij ook harde buiken alhoewel het meer leek op voorweeen .Zo hard en pijnlijk waren ze :( en nu ga ik eigenlijk alweer moe de dag in :( Als de kids zo naar school zijn ga ik nog een tukje doen.

Fijne dag dames

Deel Deze Pagina