Ja inderdaad spannend. Het aftellen kan beginnen. Ben gelukkig zelf heel nuchter en zie dan ook niet echt op tegen de bevalling, ook al is het de eerste. Enneh ze zullen haar vast niet laten zitten
Hey lieve meiden! Tjee, wat weer veel geschreven! @Miranda: Joepie! 30 weken, Heerlijk toch! Geeft vast rust hè?! Wat leuk dat je met je meiden naar K3 gaat! Ik kan ook niet wachten om dat soort dingen met ons beebje te ondernemen....en ook al wordt het een jongen dan gaat ie nog mee naar K3, hihi....Als ze dan nog bestaan, hihi.... @Daisy: wat fijn dat je een w.c-loze verjaardag hebt gehad! Klinkt beetje krom, bedoel meer dat je ondanks dat wel je verjaardag hebt kunnen vieren! Wat shit van die lekkage, breng altijd weer extra werk met zich mee...hopelijk valt t mee meis, jullie hebben wel genoeg tegenslag gehad met jullie nieuwe stulpje! Mooie buik hoor, vind het altijd zo wonderlijke gedachte dat daar dus 2 frummeltjes zich vermaken! @Sjorsje: jeetje meis, wat een rotnieuws! En idd zeg alles wat je nog wilt zeggen meid en probeer te genieten van de tijd die jullie nog samen hebben! Ik kan me er geen voorstelling bij maken over hoe je je nu moet voelen! Ik wens je heel veel sterkte toe en aan je familie natuurlijk! Dikke knuffel! @Rebbel: weet je ook wat dat vocht nu was? Gelukkig geen vruchtwater meis, maar was vast wel weer schrikken....Ben benieuwd naar je foto's! @Austin: al 32 weken joh! jaja die bevalling komt steeds dichterbij! Ik moet ook eerlijk bekennen dat dat niet iets is waar ik heeeeeeeel erg naar uitkijk! Ik ben er ook best wel bang voor...Ik zei al tegen mn vriend: bij de eerste wee wil ik graag een gals cola-beerenburg aan de ene kant en een peuk aan de andere kant, voor de ontspanning ....Ik keek altijd naar friends en heb toen zo machtig moeten lachen om die bevalling van Rachel. kweet niet of je die hebt gezien? maar ja dat was acteren hè, wij moeten straks t echte werk doen....Maar telkens voor ogen houden wat we er uit gaan werken, dat trekt ons vast over de pijngrens heen.... @Kim: en al helemaal vertederd en weggezwijmeld bij je kamertje? kweet nog goed hoe ik heb staan wegdromen toen alles eenmaal op t plekje stond, zo mooi, zo'n droom die uitkomt! geniet er maar lekker van! @Linka: niet boos zijn hoor en ook niet weggaan, kwil mn buddy niet kwijt! @Meiden die weer een week verder zijn; gefeliciteerd! T einde komt in zicht! Nu weet ik het ff niet meer hoor, sorry als ik mensen vergeten ben! Liefs
welkom pruts (vind het ook grappig klinken) sjorsje wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte nu en de komende tijd! daisy wat een pracht buik! echt heel mooi joepie miranda 30 weken! rebbel gelukkig dat het geen vruchtwater was. austin, joh al 32 weken wat gaat dat hard he linka waar ben je? niet weggaan hoor puck hiep hoi 29 weken oh en rebbel ook! nou vandaag vk geweest, het was lastig om te voelen hoe ze lag, maar het hoofdje lag naar beneden en verder lag ze als een rare macaroni aan de rechterkant, links was leeg. asymetrische buik dus en heb ook gepraat over die rekening en eigen risico, en het schijnt dus dat ze iedere keer als je naar het ziekenhuis moet daar kosten voor in rekening mogen brengen vanwege de ruimte die je gebruikt en apparatuur. na jaaaa belachelijk. maar dat vond ze ook, en ze adviseerde om nog niet te betalen. het klopt toch ook niet, aangezien er overal is aangegeven dat als je naar het ziekenhuis moet vanwege zwangerschap dat dat niet onder eigen risico valt. plus dat de voorwaarden van noclaim, hetzelfde blijven nu met het eigen risico. nou en vorige keer hebben ze dit echt neit berekend. ik hoorde laatst ook al dat iemand een rekening kreeg vanwege het feit dat die stond ingeschreven bij de huisarts. iets van 50 euro, alleen vanwege het feit dat je in het bestand staat. pfff hoe kunnen we geld aftroggelen.
@Sjorsje: heel veel sterkte meid. Wat een verschrikkelijk nieuws. @rebbel: hoe is het nu= "Joy hoe is ie nu met jou, kun je het volhouden= Heb iets raars gedaan met mn toetstenbord. Alle leestekens zijn opeens veranderd. Raar hoor. "Daisy+ wat een leuk idee zeg van de namen op de dekentjes. Fijn ook dat jullie er nu uit zijn. "Austin± hier nog niet echt sprake van minder eten maar jij bent ook wat verder dan ik. Zal hier straks ook wel komen. Inderdaad steeds minder ruimte. "Pruts± welkom meid. "Bemy± de mevrouw van de kraamzorg heeft daar helemaal niets mee te maken. Het is aan jou en je man-vriend en het ziekenhuis hoor. Doen waar jullie je prettig bij voelen. Vanochtend bij de gyn. geweest. Eerst een groeiecho. Alles heel mooi gemiddeld. Vooral met gemiddelde hoofdomvang ben ik erg blij. Dat bevalt wel zo prettig. Wel heeft madam relatief lange bovenbenen, die heeft ze van haar moeder. Gyn. was verder erg tevreden. Mag stoppen met mn bloeddrukverlagers en over 4 weken weer op controle. Tussendoor dan nog een extra controle bij de VK. Verder mag ik weer actiever gaan worden. Moet er rekening mee houden dat ik 2 weken terug vroegtijdige weeen heb gehad maar dat dat toen was en het nu goed gaat. Gewoon weer een normale zwangerschap. Heerlijk nieuws dus. Kan ik in ieder geval thuis weer vanalles gaan doen. Morgen met de arbo overleggen hoe we dat met werk gaan doen.
hihi pendrag, heb je zeker op een ander land staan je toetsenbord en ik ben het met je eens, bemy ze hebben daar niets over te zeggen hoor. ik ga even de lijst zoeken
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : #denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ wordt: meisje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # myangel 33jaar/ 2e kindje *kalender: ......../denkt zelf:........../word: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 80 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 27 JONGENS: 17 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 32 : AGENDA: 22-5: Noura verloskundige 22-5: Petra verloskundige 22-5: myangel 28 weken echo 23-5: myangel ziekenhuisopname 24-5: Naat80 3D pretecho 26-5: Rebbel gyn 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 27-5: CynthiaB verloskundige 27-5: denicepino verloskundige 29-5: myangel gyneacoloog 30-5: schatje1 verloskundige 30-5: Linka76 verloskundige 30-5: QueenBee verloskundige 02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog 02-6: CynthiaB groei echo 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 03-6: Maxi gynaecoloog controle 04-6: Kiki verloskundige 09-6: aykietje gyneacoloog 11-6: Noura verloskundige 17-6: Noura gynaecoloog 20-6: schatje1 gyneacoloog 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
hallo, net even geslapen dat was wel eventjes nodig, na die fysio. Er is hier een leuke braderie waar ik nog overheen wilde lopen maar m'n beentjes doen het niet meer :S
hallo maar weer eens noura wat een prachtige buik heb je en een foto waarop je gezicht te zien is, hihi hartstikke leuk. Vind het toch vaak prettig om een beeld te vormen van hoe iemand eruit ziet en bij sommige weet ik precies hoe de buik eruit ziet maar heb ik geen idee hoe iemand er verder uitziet linka en denice echt super hoe jullie het hebben opgevat, had ook helemaal verkeerd kunnen lopen en dat zou echt heel erg niet leuk zijn, maar vind het echt gaaf dat iedereen weer op iedereen reageert pendrag drie hoeratjes voor het babytje in je buik omdat het zo onwijs goed gaat: hoera, hoera, hoera Gisteren weer naar de yoga geweest en net als Austin heb ik voor het eerst gepuft, had wel het idee dat ik dat onder de knie kan krijgen. Verder vind ik het nog steeds onwijs leuk met al die dikke buiken bij elkaar maar vind ik het concentreren echt HEEL erg moeilijk, weet niet of andere daar ook last van hebben? Ik wil eigenlijk een beetje lol trappen omdat het erg lang geleden is dat ik in een "klasje" zat, maar snap ook wel dat de yoga niet onwijs geschikt is daarvoor. ik "mag" om 18.00 uur weer naar de verloskundige, is toch wel even tijdelijk mijn nieuwe hobby, vind het elke keer zo leuk. Heb tot nu toe ook hele aardige waarvan ik denk: "bij jou zou ik wel kunnen bevallen". Ze zijn met zn zevenen dus je leert ze niet onwijs goed kennen maar voorlopig gaat het prima. Meneer Petrabr gaat trouw mee en maakt zich netjes elk bezoek weer een tikkie druk of alles wel goed zal zijn met de lieve kleine schat in de buik en met Petrabr zelf, want ook daar maakt hij zich weleens druk om. Echt wel lief
Hoi meiden, Niet echt doorgelezen hoor veel te druk met de bruiloft. @Joy Ik las je stukje en ik hoop dat alles goedkomt met de kleine sterkte. @sjorsje ...... weet niet goed wat te zeggen, jij ook heel veel sterkte. Hier was de bruiloft geweldig een mooie dag, zaterdag het echte feest maar het kan nu al niet meer stuk. raar hoor ik ben getrouwd hehehe heb altijd gezegd ik trouw nooit! als je de juiste maar tegenkomt zei iedereen en ik moet toegeven ze hadden gelijk .
Ik dacht al maxi! Heb ik wat gemist, maar t feestje is dus zaterdag! Van harte meid met je trouwen! En een hele fijne dag zaterdag, t word mooi weer, dus dat gaat vast lukken! @Pengedrag: fijn dat t allemaal goed gaat met jee beebje! @Petra: hihi, ja soms zou je wel ff weer terug willen naar die goede oude tijd hè, dat loltrappen in de klas...maar helaas meid, we moeten ons volwassen gedragen nu en het goede voorbeeld geven! Succes bij de Vk en wat lief dat meneer Petra zo zorgend voor je en je beebje is! Fijn toch die betrokkenheid! @Noura: mooie foto hoor! T schiet wel erg op hè, spannend maar ook fijn te weten dat t nog maar een paar weken is voor we ons kleintje mogen bewonderen en knuffelen! @Linka: jaaaaa, ze is er nog! Voelde me al ff buddy-loos :sad:
@Pruts: er zijn een paar meiden hier op het forum die de lijst bijhouden...ik ben er zelf nie zo'n ster in, maar als je een verzoekje doet vult 1 van de opperlijstbijhouders de lijst voor je aan...
@Austin: ben je er laatst nog uitgekomen met die kledingmaten? Ik kon nu toevallig op een site waarop ze aan de omvang in cm de maat aangeven. www.babywinkel.nl Dan moet je kijken onder zwangerschapsmode.... Misschien heb je er wat aan? Liefs
@#$^%Y$%@&^@$!#&Y#%^nou de babykamer is gearriveerd minus een doos want die word nageleverd. de kamer word net in elkaar gezet maar ik dacht misschien kan ik de box zelf wel doen. ik pak hem uit................................................................................................................................................................................................................................................... stuk! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de plaat waar de kleine op komt te liggen is stuk. lekker @$@$%&* bah bah bah sorry voor ego bericht maar ja ben al bijna dertig weken en ik wilde et grootste gedeelte nu wel klaar hebben
@rebbel fijn dat de echo leuk was.en gefeliciteerd met de 29 weken . @bemy haha ja alles tegelijk en van de eerste wee ook gelijk om de minuut. dus niks wennen of opbouwen vol erin vol eruit whehe Daarom wel wat bang hoor. Ik heb nog geen telefoontje gehad van de kraamhulp hoor raar. @Puck2008 jij ook gefeliciteerd met de 29 weken . @noura mooie buik hoor.En belachelijk he van die eigen risico . @Pendrag dat van dat toetsenbord heb je onder op je werkbalk NL staan als je die aanklikt en even op EN zetten fijn dat alles goed was bij de gyn. @Maxi nog gefeliciteerd getrouwde vrouw fijn dat de dag zo leuk was. @mik25 nou das lekker dan dat word weer bellen dan .