LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 83 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 22 JONGENS: 17 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 34 : AGENDA: 22-5: Noura verloskundige 22-5: Petra verloskundige 22-5: myangel 28 weken echo 23-5: myangel ziekenhuisopname 24-5: Naat80 3D pretecho 26-5: Rebbel gyn 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 27-5: CynthiaB verloskundige 27-5: denicepino verloskundige 29-5: myangel gyneacoloog 30-5: schatje1 verloskundige 30-5: Linka76 verloskundige 30-5: QueenBee verloskundige 02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog 02-6: CynthiaB groei echo 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 03-6: Maxi gynaecoloog controle 04-6: Kiki verloskundige 09-6: aykietje gyneacoloog 11-6: Noura verloskundige 17-6: Noura gynaecoloog 20-6: schatje1 gyneacoloog 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
@ Miranda leuk k3 ja je dames zullen vast wel helemaal door het dolle heen zijn! vind die drie ook zo leuk met kinderen die blijven tenminste bij kinderen en schakelen niet ineens over! @ rebbel gefeli met je 29 weken! gelukkig gaat alles weer helemaal goed met je! de baby moet toch echt nog even blijven zitten, hoe langer hoe beter! hoe is het gegaan bij de Internist? @ ja bemy we gaan allemaal als een speer, ik weet nog wel dat we allemaal blij waren met de 12 weken grens moet je eens kijken waar we nu al weer zijn! enne ik denk dat ze de ouders niet tegengehouden krijgen hahahaha die stormen gewoon binnen! @ puck spannend he meis gaat wel hard opeens! en gefeli met je 29 weken! @ Esprit ja dat was lachen! ja ik denk dat ik na de bevalling ook wel toe ben aan een peuk...stom he dan ben je al zo lang gestopt! iemand vertelde me laatst dat haar man steeds bij elke wee aangaf wanneer deze op zijn hoogte punt was zodat ze wist dat het minder was en dat dit erg rustgevend werkte ook van die regenwoud geluiden moeten het erg goed doen! super die website, bedankt! @ Noura ik vind het altijd zo fijn dat jij dat soort dingen allemaal weet en helemaal uitzoekt, ik denk dat veel meiden daar helemaal niet bij stilstaan! was alles verders goed met je beepje? mooie buik hoor, wat heb je trouwens nog prachtige slanke benen! @ pendrag meis als je rechtonder in je beeldscherm kijkt zie je een icoontje van een toetsenbord staan, als je hierop klikt kun je kiezen wat voor instelling je wilt gebruiken ( nederlands of verenigde staten ) kies voor verenigde staten dan is alles weer normaal. super dat alles zo goed gaat met je beepje! en met jou natuurlijk! @ petra ja hahaha dat is bij ons ook, zo tussendoor beetje keten, ziet er wel raar uit met al die dikke buiken! wat lief dat je mannetje zich zo druk maakt hihi veel plezier bij de VK! p.s. ik heb ook mijn favoriet en wij hebben er helaas ook 6...maar hopen dat zij dan net dienst heeft! @ maxi van harte gefeliciteerd met je huwelijk meis! geniet ervan zaterdag het gaat zo snel voorbij! @ kim AAARRRGGGHHH wat is dat toch allemaal wat onwijs shit weer zeg! kunnen ze dan ook niets goed? ja logisch dat je alles af wilt hebben, waarom begrijpen ze dat nou niet? hoe gaan ze dat nu doen? Hier een hele hoop leuke stofjes gekocht hihi! dus ik kan lekker aan de slag, het wordt wel heel erg meisje meisje hoor! ik zal weleens een foto maken als het af is! xxx
@ Pruts: ik heb je op de lijst gezet hoor, maar ik mis nog een paar gegevens van je. Zou je dit nog willen doorgeven: wat zegt de geslachtskalender, wat denk je zelf en wat word het echt? @ Mik: wat enorm balen zeg, dat er direct iets kapot is. Is toch niet te geloven. #-o @ Maxi: gefeliciteerd met je trouwen. Alvast heel veel plezier voor zaterdag!
De kalender zegt een meisje en dat heb ik ook vanaf het begin gezegt en wat het echt wordt zien we in augustus. Ik weet niet of het relevant is maar ik moet 11-6 weer naar de VK.
hoi hoi, hier ben ik weer eventjes, is al een poosje geleden maar ik kan me er niet toe zetten om een tijd achter de comp te kruipen, ik heb de 2 laatste pagina's gelezen,meer lukt me echt niet, sorry hiervoor. met iedereen gaat het nog steeds allemaal goed gelukkig. Ik ben vandaag weer naar vk geweest, babyt groeit goed,de baarmoeder loopt ietsjes voor, heeft de grootte voor 29 wkn .dus ben benieuwd of het niet iets eerder komt, dat idee heb ik zelf namelijk wel, was 2 kilootjes aangekomen, dus in totaal 7 kilo valt mee hé. Mijn HB was wel te laag, dus moet aan de ijzertabletten, ben ook ontzettend moe en steeds duizelig, moet nog steeds veel rusten van de vk, dus vandaar dat ik ook niet zo heel veel achter de comp zit. de vk kon helaas niet goed voelen hoe kleintje lag, ze dacht het hoofdje bovenin maar ze wist het niet zeker, maar hij heeft nog de ruimte hé om te draaien, vanaf wanneer kunnen ze het zeker goed voelen hoe babytje ligt, weten jullie dat? Het wordt steeds spannender en gaat echt opschieten nu hé. veel liefs
Haay, @Petra,wat lief van je ventje zeg Succes strakkies bij de VK! @Pendrag,wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat met jullie! @Maxi,van harte gefeliciteerd getrouwd vrouw =D> Enne lvast heel veel plezier zaterdag en maak er een mooie dag van! @Noura,mooie foto meis,en wat een mooi buikje,ja echt wel een buikje zeg maar errug mooi! @Pruts,welkom! En vanwaar die naam als ik vragen mag? @Buddy,jeetje wat vervelend zeg,kan ner nou nooit eens wat goed gaan de eerste keer? Tuurlijk wil je het allemaal zsm af hebben,krijg je zo spoedig mogelijk een nieuwe thuis? @Joy,ik heb ook nog niks gehoord van de kraamzorg,misschien worden we wel overgeslagen? Ze hebben bijne geen kraamhulpen meer voor die tijd ook Brabant zit erbij.. We gaan maar ns zelf aant bellen of niet dan! @Miranda,leuke verassing zeg voor de meiden! Wat zullen ze blij zijn! @Austin,ben errug benieuwd naar je kleed als het klaar is! @Bemy,raar hoor van die Mevrouw! Je mag toch zeker zlf weten wie je meeneemt of niet,zal wat zijn als hun dat gaan beslissen voor je! Moet je in Amerika zien,daar is heel de familie bij de bevalling,niet dat dat nodig is maar ik wil maar zeggen! Vandaag ben ik volgens mijn gyn 29,4weken zwanger scheelt 1 dag met de banner,met dit aantal weken ben ik vorig jaar ook van onze Merel* bevallen,beetje rare dag is het wel,maak alles weer beetje mee van die dag! Verder net even stad in geweest,dekbed en overtrek gekocht,slippers want heb Zaterdag feest en pas echt nergens meer in,balen! Heb zoveel schoenen aan gehad net,nu een paar slippers van esprit gekocht,ook leuk en lopen lekker! Tsja moet iets heh!
@Mik: meis wat een domper zeg! Ben je boven op de bezorgers gaan zitten? Stelletje oelwappers (was t netste wat ik ff kon bedenken ) Kan me voorstellen dat je daar flink pissig van wordt! Al zo lang naar uitgekeken en dan krijg je brandhout.....Is de rest wel naar je zin? @Austin: graag gedaan meis, hoop dat je er wat mee kunt.... Kheb me hier weer wat ontdekt.... kheb helemaal bonte boobies, allemaal rode vlekjes, gelukkig geen jeuk, maar ze worden er echt niet mooier op! Ook ontwikkelen zich naast de geweldige striemen op mn buik allemaal aders....kben nu niet meer alleen een wandelende wegenkaart, maar geef de rivieren en kanalen ook al aan.....Ben echt zo'n wereldbol.....kwist dat mn lichaam ging veranderen, maar dit had ik toch echt niet verwacht... Wanneer mn beebje in de pubertijd komt en in een grindtegeltje veranderd, kan ik zeggen dat is nog niks joh, toen je bij mama in de buik zat......Hihi.... Nou kga nog ff gestrekt, vanavond een verjaardag en daar wil ik toch wel heel erg graag heen... Liefs
@Daisy: dat zal vast wel even moeilijk zijn! raar idee lijkt me...Dikke knuf! Maar gelukkig gaat nu alles goed meis! En heb je straks 2 superbabes die je lekker mag verwennen! Wat een leuk idee trouwens, die namen op dekentjes...moet je wel zorgen dat je t goede meisje onder de juiste deken legt hè........ga je ook nog armbandjes laten graveren? Welke slippers heb je gekocht? Ik heb toevallig ook slippers van Esprit gekocht, mooie zwarte en een zilver plaatje met daarop esprit...waren niet goedkoop, maar lopen heeeeeeerlijk.... Liefs
@Esprit,ik heb witte met een dun zilver bandje,lopen heerlijk! Kan jij intussen wel schoenen aan of ook alleen maar slippers? En ja is idd erg raar,vanaf morgen ben ik langer zwanger dan toen.. Zo zullen er nog vele dagen komen dat het 'raar' zal zijn,bijna een jaar geleden,moeten nog iets leuks gaan bedenken wat we gaan doen dan... Heb jij ook al nieuwe buikfoto's?
Vanmiddag hebben m'n ouders een gesprek gehad op het ziekenhuis. Het zou een langzaamgroeiende kanker zijn, maar van april naar nu is het van een paar vlekjes naar een volledig aangetaste long gegaan. Ik weet niet wat hun dan langzaam en snel vinden. De arts zei nog wel dat hij het tussen de 2 en 5 jaar al heeft. De kanker is nog niet uitgezaait, maar de aangetast long willen ze niet verwijderen omdat de andere te weinig capaciteit zou hebben. Bestraling zou ook al geen zin meer hebben, dus moet hij nu chemokuur gaan doen. Maar ook daar heeft de arts geen vertrouwen in. Ik heb nu zelf naar de Daniel den Hoed kliniek gebeld voor een second opinion, maar dat moet weer via de behandelend arts lopen. Maar we moeten er gewoon rekening mee houden dat het snel afgelopen kan zijn. Ik vind het gewoon zo raar. Al 30 jaar is hij longpatient en loopt al die tijd dus ook al bij een longarts. Ieder jaar 2 keer op controle met longfoto's en de afgelopen jaren zouden ze dan niks gezien hebben. En nu is het ineens te laat voor behandeling. Ik kan er echt niet bij.
@Daisy nou zal niet verkeerd zijn als ik dadelijk tenminste wel gebruik kan maken van kraamhulp want heb er maar 1 x 1 dag plezier van gehad in die tijd met joy lynn. Bij andy al helemaal niet. Meis begrijpelijk dat je alles weer herbeleeft doe rustig aan he. @Esprit gezellig he rode vlekjes mijn benen staan er helemaal mee onder .Heb ik het nog niet gehad over de bruine vlekken in me gezicht zag het gister in eens. @sjorsje longkanker kan heel snel gaan zo was dat ook bij me pa.in eens had hij hele vlek over zijn longen . Ook altijd longpatient geweest.Nogmaals wens je veel sterkte . Jee heb echt pijnlijke harde buiken hoef maar iets te doen of het is er weer zo ben ik net van ellende maar weer terug naar huis gereden in de winkel
@ Sjorsje: Jeetje meid wat een verhaal. Kan me voorstellen dat jullie willen weten waar jullie aan toe zijn! Heel veel sterkte! Ik ben net terug van de internist. Mijn suikerwaarden zijn inderdaad gestegen de afgelopen weken. Ik ga nu dus naast de langwerkende insuline ook een snelwerkende insuline gebruiken die ik voor de maaltijd moet spuiten. Daarnaast is het volledig bingo want ik mag nu elke dag de hele dag mijn bloedsuikers bijhouden (met de prikjes in de vinger) Gelukkig gaat het met beebje goed en heeft hij er weinig hinder van. Het ziet er wel echt naar uit dat het zwangerschapssuiker is. Nog even een aantal weken volhouden dus, pfff! Liefs, Puck
@Puck2008 jee das ook vervelend zeg maar goed in de gaten houden dan. Ik ga wat eten en dan ga ik lekker in bad ms dat me buik dan wat ontspant
OOh lieve meid, ik leef zo met je mee! Ik hoop dat hij de moed op zal brengen, om de chemo therapie aan te kunnen, het gaat niet meevallen omdat het heel veel bijwerkingen met zich mee brengt! Daniel den Hoed kliniek is een goeie, maar je vader heeft recht op een second opinion, dus als het jullie gerust steld gewoon doen! Ik hoop dat het niet ondertussen snel gaat uitzaaien, want dan kan je er niet veel aan doen meer. En om hem op de lijst te zetten voor een longtransplantie, daar is het te laat voor! Ik snap zooooo je machteloosheid, het is je vader, je bent zwanger, alles gaat er door je heen. probeer nog zoveel dingen met je vader te doen, steun waar nodig! Een hele goeie vriendin van mij is op dit moment terminaal, en kan het ook niet plaatsen, maar ben er voor haar zoalng het nog kan. STERKTE, leef echt met je mee! mocht je mij een PB willen sturen doe het gerust! xxxx
nou de box word geregeld heb alleen net de rest van de kamer uitgepakt en helaas is er ook daar een paar dingen stuk geleverd. dus ben nu aan het mailen naar ze of ze dat ook volgende week maandag kunnen brengen. want dabn zouden ze zowieso langskomen om de laatste doos langs te brengen! sorry dat ik voor de rest vandaag niet heb gereageerd heb op iedereen maar druk druk druk he? gr kim
@Sjorsje,wat een verschrikkelijk nieuws zeg! En dan ook nog aan de chemo,pff heftig hoor. Meis ook ik leef ontzettend met jullie mee. Als je wat kwijt wil,kan altijd hier hoor! Sterkte voor jullie gezin! @Joy,als ik wat voor je kan doen,roep maar hoor,ik woon om de hoek duss... Over vlekjes gesproken,mijn gezicht is ook een hele landkaart,pfff.. Maar dat is ook het enige gelukkig,geen striemen ofzo,jij? En doe aub rustig aan meis! @Puck,vervelend meis,hopelijk is het zwangerschapssuiker,dan is het nog maar even heh! Fijn dat alles goed is met jullie beeb! @Buddy,echt kl*te zeg,zit je er zo naar uit te kijken Nou hopen dat Maandag alles geregeld is! Ik ga lekker op de bank hangen,Lars is naar ons huis dus heb het rijk alleen.... Fijne avond!
Hi meiden, Ik krijg het niet voor elkaar om te reageren en eigenlijk ook niet om alles te lezen. Als ik vrij ben log ik een paar keer per dag in, maar nu is het gewoon t druk. In mijn verlof zal ik er waarschijnlijk weer dagelijks zijn. Sjorsje, wat een vreselijk nieuws. ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben mijn vader 2 jar geleden verloren aan kanker en het verlies is nog steeds erg groot. Een dikke knuffel voor jou. Ik ben gisteren bij de gyn geweest en alles ziet er goed uit. Ik krijg 10 juni lekker een echo om de groei te bekijken etc. Dames ik ga nog snel even een wasje draaien,want de bouwvakker komen straks weer voor de muur van de babykamer. ( laatste keer gelukkig) Fijne avond! Groetjes Muis
@ daisy meis ik kan me voorstellen dat dit voor jou een rare en confronterende dag is en Merel zal nooit worden vergeten! Straks heb je 2 gezonde dametjes in je armen die de kleine Merel als beschermengel zullen hebben dus maak je niet druk jouw meisjes gaan perfect zijn! @ Esprit wat heb jij toch altijd een heerlijke manier van dingen uitleggen hahahaha! ja en die pubers straks maar zeuren! wacht maar tot ze zwanger zijn dan mogen ze pas klagen. veel plezier op de verjaardag! @ sjorsje wat een blunder! zou inderdaad ook voor een second opinion gaan, het kan toch niet zomaar dat ze dat nu pas ontdekken als hij zo streng onder controle staat? @ puck meis toch denk maar zo het is nu niet lang meer nog even volhouden! @ muis super om te horen dat het goed gaat met je beepje! Hier aan 't koken mannetje en ik gaan zo eten hij moet vanacht de nacht weer in jammer genoeg! morgen komt mijn vriendin en dan gaan we aan de naai! als er iets klaar is dan plaats ik een foto! dikke xxx
echt niet normaal meer! Ik vind dat we met z'n allen de babyzaak moeten boycotten! Laten we met z'n allen een lgrote ronde dikke buiken vormen en ze dan allemaal pletten! xxx