@Daisy hahah denk dat we dan meer samen waggelen of niet ?hihi Ja joh schrok ervan van die vlekjes in me gezicht heb dat bij die andere 2 niet gehad.En striemen had ik nog over van de andere 2 is gelukkig niks bij gekomen .Sja en rusten heb niks anders gedaan vandaag ze blijven toch steeds komen .Vooral als ik naar de wc moet en van de wc af kom of wat gelopen heb zijn ze het ergste Hoe was jou dag beetje gegaan? @Muis80 geeft toch niks gewoon midden in de valreep in vallen, doe ik ook wel is .
Hi dames, alles goed met jullie? Ben vandaag voor de echo nieren geweest, gelukkig geen stenen te zien. De 28 weken echo zag er goed uit! de baby weegt nu 1150 gram, ze vond dat het wel een goed gewicht was. De baby is wel flink bezig hoor, ik voel me toch een partij pret daar binnen. @:mik25 ik vind je baby kamer helemaal te gek! Allen een fijne avond.
pfff....... dit is echt niet te geloven zeg! hoe kan het idd dat ze op de controles niks gezien hebben! heel veel sterkte meid voor jou en je familie! liefs rebbel
@ kim nee helaas niet! mis het wandplankje nog en toen we de klamboe uitpakte was deze al gescheurd dus wij ermee terug, kregen we een andere mee en die vloekt bij het kamertje...dus weer terug! ook zitten er letters op onze meubeltjes en bij de kast waren deze al beschadigt dus krijgen we nieuwe letters en kunne we deze opnieuw plakken.....wat een gedoe! @ my angel gelukkig was alles goed meid dat is weer een hele geruststelling! xxx
jee sjors, wat verschrikkelijk voor jullie, en wat oneerlijk zijn dit soort dingen altijd, zoveel vragen en geen antwoord, waarom vorig jaar hebben we ook zoiets gehad, met mijn moeder. weliswaar met goede afloop, hoewel het iedere 3 maanden spannend is. maar als jullie een second opinion willenheb je daar recht op! laat je niet afschepen door een arts, want ze willen wel eens niet meewerken en dat kost jullie kostbare tijd! heel veel sterkte meid!
nou zeg inderdaad austin wat een #$#!$^zaak die babydump. betaal je 1100 euro en krijg je dit. wat ik ook irritant vind is dat je ze niet gewoon kan bellen. ze zijn altijd in gesprek. sjorsje wat VRESELIJK! inderdaab wat ontzettend erg dat ze dat bij die longfoto's al die tijd niet hebben gezien. ik zou zeker wel voor een second opinion gaan ook al zal het niet uitmaken dan heb je toch het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan toch? veel sterktegr kim
Sjorsje, heel veel sterkte! Het lijkt mij heel beangstigens als het in korte tijd al zo snel is gegaan. Ik hoop op een wonder en dat het "voor de rest" heel langzaam zal gaan, zodat hij nog veel en veel langer heeft te leven als die 2 tot 5 jaar, wat ze zeggen. Ik hoop dat hij niet te veel pijn heeft. Mijn zus is net terug van hun huwelijksreis. Heb ze op het station welkom geheten. Is 2 minuutjes lopen bij m'n huis vandaan. Dus dat was geen moeite. Maar ze werden opgehaald door de ouders van haar man, dus we konden helaas geen uren bijkletsen. Ze zagen er erg zomers uit. Allebei een schelpenketting om. Florian in korte broek met "hawaiiblouse" en een kei fout mutsje wat hem wel stond, en allebei een heerlijk bruin kleurtje. Ben zooooo jaloers. Ik kan niet wachten om die meer-dan-1000 foto's te bekijken, die ze gemaakt hebben (+ circa 3 uur film).
@Petrabr: dank voor je hoeraatjes! @Maxi: gefeliciteerd meid. En alvast een hele fijne dag zaterdag. @Mik: jeetje meid, dat is zeker frustrerend dat je kamer niet heel is en niet compleet. Niets aan, zeker niet nu met een lijf vol hormonen en de bevallingsdatum die dichterbij komt. @Joy en Austin: dank voor je tip voor het toetsenbord maar het is vanzelf weer goed gekomen. Raar maar waar. @Daisy: vast een hele moeilijke tijd voor je. Hou je taai meid. @Sjorsje: wat een verschrikkelijk nieuws meid. Kan me heel goed voorstellen dat je er niets van snapt. Is ook niet te snappen dat iemand met zoveel controles nu ineens zo ziek is. Heel veel sterkte voor jou en je familie. @Joy: nog rustiger aan doen meid. Hoe moeilijk ook. Beter thuis bedrust dan verplicht in het ziekenhuis. Pas goed op jezelf. @Puck: vervelend voor je, die suiker. Wel fijn dat je kleine er geen last van heeft. Nog een paar weekjes afzien met prikken meid. Hopelijk is het leed dan geleden. @MyAngel: jij ook veel sterkte meid. Moet ook heel zwaar zijn voor je. Leven en dood zo dicht bij elkaar. Fijn dat je echo goed was! @Muis: fijn dat je een goede controle hebt gehad. Toch altijd weer geruststellend vind ik zelf. Vanmiddag heerlijk genoten van het groene licht van de gyn om weer meer te gaan doen. Aan het shoppen geweest voor nieuwe eethoekstoelen. Nog niet echt geslaagd. Wel vreselijk veel geld uitgegeven. Heb nieuwe schuur/stallen gekocht en nieuwe vloer voor de hal + keuken en schuren + opnieuw olieen/wassen van de vloer in de woonkamer.
kan even niet reageren op iedereen. Ben de laatste 2 dagen heel erg misselijk. tegen het overgeven aan. probeer wel een beetje bij te houden met lezen, zodat ik straks niet te ver achter loop.
Goedemorgen dames, @Muis,wat goed om te horen dat alles er goed uit ziet @Austin,ik maak me ook niet druk om mn meiden,heb ook sterk het gevoel dat Merel* ze goed beschermt Succes strakkies met naaien @Buddy,ow ik dacht aankomende Maandag al,nog langer wachten @Joy,ja ik herken het wel,met alleen maar een stukkie lopen heb ik het ook vaak gehad,nu wat minder gelukkig! Vorig jaar had ik ook een zwangerschapsmasker en nu weer precies zo Wegtrekken doet het niet helemaal maar je kon er op een gegeven moment weinig meer van zien,gelukkig! Hopen dat het nu ook weer zo gaat heh! @Myangel,fijn dat de echo er goed uit ziet meis,en wat een heerlijk gevoel als ze zo aan het bewegen zijn he! @Pendrag,sow dus jullie kunnen weer vooruit met boenen Fijn dat je weer iets meer kan gaan doen,maar let wel op hoor! @Bemy,jee wat vervelend zeg! Hopen voor je dat het snel over gaat! xxxDais..
heey meiden even snel een bericht van deze kant.. Moet vandaag weer prikken ivm suikerwaardes dus ben benieuwd! voor de rest kan ik vandaag proefdrukjes ophalen en ga lekker even naar de markt! Morgen ga ik met mijn mannetje leuke nieuwe kleertjes enzo kopen omdat ik volgende week me verjaardag vier moet ik er wel een beetje leuk uitzien he Groetjes
ik kom me even afmelden voor het weekend Ik ga lekker vanaf vandaag tot maandag met een heel stel vriendinnen (en paarden) een weekend weg naar Kootwijk. Volgens mij wordt het prachtig weer dus dat wordt genieten geblazen.
goedemorgen meiden ! Heb alles gelezen weer jullie kletsen ook veel Sjorsje heel veel sterkte meid ! Vandaag ben ik weer niet zo van de klets zeg maar ik ga gezellig met zus en moeder naar de prenatal zwangerschapsbox op halen. En dan ga ik even kijken wat er van woezel & pip aan dingen te koop zijn vind het zooooooo schattig ! Dat doekje met ramelaartje eraan is ZOOOO schattig !
hey meisjes vanmorgen alweer erg actief geweest. eerts bloed wezen prikken toen naar de gemeente om de dozen en piepschuim weg te werken van de babykamer en toen en boodschappen gedaan, nu eerst werken van 9 tot 4 en dan lekker relaxen of misschien nog even een deur schilderen hihihihih morgen ook werken maar dan weekend. gr kim
veel plezier denicepino leuke box is het en de woezel en pip is ook fantastisch. ik heb de boxmobiel en de boxspiraal van hun helemaal te gek gr kim
Goedemorgen! @ Austin en Mik: wat een gedoe met de babykamers! Hopelijk is het allemaal snel voor elkaar! @Petra: veel plezier het weekend! @ pendrag: Fijn dat je weer wat mag doen. Lekker kalm aan doen! @ Bemy: sterkte meis met de misselijkheid, hopelijk is het snel over! @ Schatje: succes vandaag met het prikken. Ik hoop voor je dat de waarden mooi laag zijn! Veel plezier met shoppen! @ denicepino: ook jij veel plezier met shoppen! @ Mik: werkse! Ik werd vannacht wakker en ging op mijn rug liggen. Toen begonnen mijn darmen te werken! Ik kreeg een pijnlijk gevoel, werd er misselijk van. Mijn darmen zijn heel rustig geweest tijdens mijn zwangerschap (ik kan er normaal wel eens flink last van hebben), maar nu wordt beebje denk ik te groot en raken ze in verdrukking. Merk ook dat ik vaker naar het toilet moet. Schrok er wel van, dacht eerst dat het wat anders zou zijn na het verhaal van mijn gyn. van de week over de kans op vroeggeboorte . Hebben jullie hier ook last van? Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 83 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 22 JONGENS: 17 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 34 : AGENDA: 23-5: myangel ziekenhuisopname 24-5: Naat80 3D pretecho 26-5: Rebbel gyn 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 27-5: CynthiaB verloskundige 27-5: denicepino verloskundige 29-5: myangel gyneacoloog 30-5: schatje1 verloskundige 30-5: Linka76 verloskundige 30-5: QueenBee verloskundige 02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog 02-6: CynthiaB groei echo 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 03-6: Maxi gynaecoloog controle 04-6: Kiki verloskundige 09-6: aykietje gyneacoloog 11-6: Noura verloskundige 11-6: Pruts verloskundige 17-6: Noura gynaecoloog 20-6: schatje1 gyneacoloog 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
oooohh meisjes ik weeet niet wat ik heb maar ben zo zwak als een vaatdoek. duizelig etc. wat kan dit zijn? moet ik de vk bellen. ik moet wel werken! ik heb net ontbijtkoekje met candij gegeten. hopen dat het helpt. ik werk tot half een anders bel ik dan de vk wel. heb dan pauze tot twee uur gr kim
Zou het suikergebrek kunnen zijn? Even een flinke schep suiker of suikerklontje opeten en even gaan zitten.