Goeiemorgen meiden! Moest zo lachen om het idee van Austin! Om ze daar bij de babyzaak te pletten met onze buiken! Ik doe graag mee dames, ben wel toe aan een portie actie, hahahahaha...... Is toch ook niet normaal hoe ze daar met klanten omgaan! je betaald zo machtig veel geld om alles goed voor elkaar te hebben en dan krijg je rotzooi (wat overigens wel netjes in dozen en piepschuim verpakt zit).....Wanneer is de BIG-BELLY-SQUASH? ? ? @daisy: mn voeten hebben goede en heeeeel foute dagen...heb heel veel zin aan de zomer, maar als ik dan aan mn arme voetjes en enkels denk, wordt de zin wel minder.....Zijn jouw voetjes constant zo dik dan? @Bemy: meis herken t wel een beetje, soms zo gammel dat ik alleen nog maar wil liggen....ons beebje wordt groter en drukt alles omhoog, dat was de verklaring van mn VK.... @Diana: lekker dat je zus weer terug is, kan ze jou weer wat ontlasten en kun je heerlijk rust nemen! @Petra: o, lekker zeg een weekendje weg! En met zulk mooi weer, heel veel plezier! @Mik; werkse meid! Hier beginnen de zenuwen toe te nemen....moet a.s dinsdag naar de gyneacoloog om te kijken of de placenta nu wel goed ligt...op zich is dat niet zo'n probleem, want als die niet goed ligt krijg ik een keizersnee en er zijn ergere dingen op de wereld toch?.....Maar heb vannacht zo akelig gedroomt, dat het met de placenta niet goed zit en mn kindje het heel moeilijk had....T was zo echt, kan t gevoel niet van me afschudden....maar als ik het probeer te relativeren bedenk ik me dat ons kindje goed voor ligt op de groei en dat bewijst toch dat de placenta goed functioneert? T beweegt ook minder dan anders, minder heftige schopjes...of komt dat nou weer doordat t groter groeit en niet meer de ruimte heeft om zo krachtig te schoppen en te bewegen? Herkent iemand dit? De onzekere duiveltjes nemen ff weer de overhand..... Was t maar vast dinsdag 9.30, dan krijg ik weer rust.... Liefs
@ bemy waar komt dat nou opeens vandaan? heb je misschien iets verkeerds gegeten? hopelijk voel je je snel weer beter! @ daisy mijn vriendin heeft afgebeld.... nou dan begin ik maar lekker zelf @ schatje leuk he dat winkelen, das een van de weinige dingen ( naast mc donalds en burger king ) waar je me voor me bed uit kunt trekken hahaha! veel plezier morgen klinkt als een super leuke dag! @ petra veel plezier meis geniet ervan! @ denicepino hahaha ik heb ook een hele woezel en pip collectie hier thuis, schattig he! veel plezier! @ jeetje kim ik kom pas net mijn bed uitgerold zak je nou opeens als een plumpudding in elkaar meis? doe jij wel rustig aan? volgens mij maak je je veels te druk! heb je iets van druivensuiker ( dextro ) in huis? sterkte! @ puck ik kan eigenlijk niet meer op mijn rug liggen, dat doet gewoon zeer... is te zwaar, moet wel meer plassen maar merk bij ontlasting dat mijn darmen continue geïrriteerd zijn zeg maar ( sorry voor het misschien onsmakelijke verhaal ) @ Miranda hoe is het met mijn prachtige buddy deze morgen? xxx
Idd ff wat eten meis, anders ff glas cola...lijkt op suikertekort....wel ff rustig gaan zitten hoor! laat die permanentjes maar ff wachten ...
@BUDDY,volgens mij komt het doordat jij geen enkele rust kent! Als ik lees wat je vanochtend alweer allemaal gedaan hebt en dat ook nog voor je moet gaan werken,doe het aub een betje rustig aan meis! Neem gewoon even je rust,zakt het niet bel dan ff de vk! @Puck,ik kan ook niet op mnn rug liggen hoor,als ik dat doe krijg ik het gelijk benauwd,pfffff... @Esprit,wat naar dat je akelig gedroomd hebt meis,soms kan het zoo echt lijken heh! Dat je minder leven voelt kan zeker door de grootte komen hoor,op een gegeven moment hebben ze te weinig ruimte. Maak je niet te druk(makkelijk gezegd,i know)alles zal wel in orde zijn met jullie beebje... En over mn voeten/enkels/hele benen,haha zijn idd constant dik,OF ik moet heel de dag omhoog zitten met mn benen,ik merk nu dat het wat minder is,nog wel dik maar niet zoasl s'avond.. Hou je rustig heh! @Petra,klinkt gezelli zeg! Veel plezier! @Austin,jammer van je vriendin,als ik het kon zou ik je helpen maar daar ben ik geen type voor,soow ongeduldig Succes!
@ esprit ach meis, verschrikkelijk van die dromen die dan zo super echt lijken! ik weet zeker dat alles helemaal goed gaat met je beepje, misschien heeft je kleintje nog niet zo'n zin om druk te doen is natuurlijk ook nog niet zo heel erg laat. en naarmate ze groter worden voel je ze wel minder vaak heb ik begrepen. in ieder geval alvast heel veel sterkte voor dinsdag en probeer van 't weekend lekker iets te doen wat je zinnen verzet! Hahahaha big-belly-squash ja die is leuk! Ik zat ook te denken aan een "stampede" maar weet het Nederlands woord er niet voor, maar met andere woorden "een op hol geslagen kudde dieren" hahahaha en dan rammen we zo de pui eruit, babybadjes, zwitsal flesjes en boxkleden vliegen in de rondte in onze "quest for destruction" en dan komt de "big-belly-squash"...dan moeten ze toch wel wat doen zou je denken hahahahahahaha! xxx
nou het gaat nog niet veel beter ik zal even iets met veel suiker eten. maar ja dames ben ondernemer he en die mensen staan voor mijn deur om geknipt te worden kan ze moeilijk laten staan. gr kim
Daar heb je gelijk in meid, maarre.....denk dat ze liever met een leuk modelletje de deur weer uit gaan dan dat ze een hele hap uit hun kapsel hebben omdat je onderuit gaat.....Neem echt ff de tijd hoor, hebben ze vast wel begrip voor, je bent bijna 30 weken zwanger meis...t gaat allemaal niet meer zo zoals je zou willen..... Thanks meiden voor jullie reacties, echt een naar gevoel! kzou mn navel wel ff willen opendraaien om te kijken of alles wel goed gaat daarbinnen... Gelukkig een aardig vol weekend en vanavond wat heel leuks, want mn ouders komen mijn wiegje brengen....whoehoe! Heb daar zelf ook lekker in gelegen en straks komt dus mijn kindje erin! Ik had zelf stof gekocht, hele schattige met kroontjes, sterretjes en zonnetjes en mn moeder heeft m voor mij bekleed ( ben zelf niet zo handig en ook zeker geen geduld)....ben zo nieuwsgierig......kzal foto maken als t wiegje staat.... Liefs
hallo meiden, Hier ben ik ook weer even. Ben weer helemaal bij! Wat een gedoe zeg met al die babykamers, het lijkt wel of daar alles mis gaat. Nou snap ik waarom je zo vroeg moet bestellen, want als alles daarna nogmaals geleverd moet worden dan duurt het wel even. Ik hoef alleen maar een ledikantje te halen bij Ikea, dus dat moet lukken (hoewel ik daar ook vaak onderdelen mis, maar ja het blijft Ikea natuurlijk ) @ Daisy, ik kan me voorstellen dat je nu met een hoop dubbele gevoelens rondloopt. Moeilijk hoor. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve veel sterkte en een dikke knuffel en kom vooral hier je verhaal doen als je daar behoefte aan hebt! @ sjorsje, wordt echt verdrietig van jouw nieuws, nogmaals sterkte. Mijn vader is overleden tijdens mijn eerste zwangerschap, dus ik kan een beetje begrijpen hoe je je nu voelt. @ Noura: prachtig buikje heb je hoor!. Ben wel een beetje jaloers op je mooie lijntje. Voel me zelf meer een zee-koe op het moment . Ik las dat je placenta verschoven is, mag je dan wel "gewoon" bevallen? of kan het weer terug ervoor schuiven(of groeien?) @ puck, vervelend joh die suiker, of ben je er al aan gewend? is dat iets wat straks meteen over is na de zwangerschap? of blijf je daar last van houden? Zolang alles met de kleine jongen maar goed is! @ Esprit, het is wel normaal dat je nu veel droomt hoor. Ik las ergens dat dat in de 7e maand op z'n ergst is en dat ook je emoties nu het meest met je op de loop kunnen gaan. Het zou inderdaad goed kunnen dat je minder beweging voelt omdat ze/hij niet meer van die grote uithalen kan maken. Zolang je maar regelmatig wat voelt is er niks aan de hand. @ Bemy: doe rustig aan meid en hopelijk voel je je snel weer wat beter. @ austin, die darmen heb ik ook regelmatig last van. Het hoort erbij (ik weet het weer van de vorige keer, was het vergeten...) maar kan behoorlijk vervelend zijn. @ diana, kun je nu wat rustiger aan doen op je werk, nu je zus weer terug is? en ga je zelf nog op vakantie, of zit dat er niet in? @ de rest: ik heb m'n best gedaan om te reageren op alles wat ik heb onthouden, dus als ik iets ben vergeten sorry Gisteren ben ik met m'n man naar Sara Kroos geweest. heb erg gelachen, ik vind haar wel leuk. Ook lekker om er weer eens tussenuit te zijn, dat mis ik wel. ik ben gewend om vaak naar bandjes enzo te gaan kijken en het komt er niet zo vaak meer van. Ach mijn tijd komt wel weer, maar soms baal ik er even van. Ik moet ook opletten dat ik niet te veel ga shoppen (online) want ik blijf leuke dingen zien ha ha, we gaan er nog failliet aan. Maar ik heb wel een behoorlijke garderobe bij elkaar geshopt voor het eerste jaar Verder gaat het hier wel z'n gangetje, geen gekke dingen meer gebeurt. Fijne dag allemaal en vast ene fijn weekend! Liefs Philly p.s. jeetje al 30 weken...als ik 70 dagen zie staan dan begin ik het best benauwd te krijgen ha ha, het gaat zo snel ineens
Hoi! Wat een gedoe met die kamertjes zeg! @sjors Meid, heel veel sterkte.. heb er geen betere woorden voor... @esprit heb ook het gevoel dat het bewegen wat minder extreem is; ze beweegt wel heel veel, maar het is meer gewurm en gewring. Hoewel, als je 'r de ruimte geeft, zoals vanmorgen...: Ik werd om half zes wakker van een heel wakker beebje, dat doordat ik op mn zij lag, lekker op dr rug lag, met dr pootjes de licht in. DIE moest ze es even goed strekken, zo mn andere zij in. Ze schopte en duwde helemaal hard toen ik met mn hand die kleine bobbeltjes van dr voetjes zachtjes terugduwde. Net een beebje dat op je schoot in je handen ligt te trappen. Ik kon gewoon voelen hoe ze, als ze heel hard tegen mn hand duwde, dr kontje in mn buik/de matras duwde. Zooo leuk... Geweldig is dat, hoe een beebje op je kan reageren in je buik zeg. Mn man heeft het ook gevoeld, hij kon het gewoon niet geloven hoe sterk dat kleintje al is. Ben deze week naar de gyn geweest: alles is helemaal prima in orde. Kleintje groeit goed en ligt met dr koppie naar beneden. Het komt al dichtbij he dames... wow... ik ben zooo benieuwd!
Jeetje wat gaat dat snel hier. In één avondje 4 pagina's vol. Kan het allemaal niet bijlezen op mijn werk (zal mijn baas blij mee zijn hihi). @Daisy1975: Sinds dat we wisten dat ik zwanger was hebben we het Pruts genoemd. Vonden het wel grappig klinken. @Sjors: Veel sterkte! @Mik: Hoop dat je je weer wat beter voelt. Niets zo erg dan als een vaatdoek de hele dag aan het werk moeten. Heb je wel hulp in je eigen zaak of werk je alleen? Vanavond een lekkere verwenavond voor mezelf gepland. Lekker scrubje, maskertje, eten etc.... Hopen dat die kleine zich dan een beetje rustig houdt. De afgelopen week leek wel of ie nagels had gekregen en had uitgevonden hoe ie kon draaien! Gelukkig is het 's avonds behoorlijk rustig zodat ik goed kan slapen. Gisteren mijn eennalaatste les gegeven op de hondenclub. Ben straks blij als over 2 weken mijn cursisten hun test hebben gedaan. Dat gehobbel op het veld en telkens maar oppassen of er geen hond opspringt! Kreeg gisteren wel complimenten van de groep dat ik ze goede tips en uitleg had gegeven, dus dat maakt weer een hoop goed.
Goedemorgen dames, Jeetje wat is er veel geschreven...ben meer dan de helft alweer vergeten(oeps) Wij hebben ook veel dingentjes van woezel en pip, vind het ook zo schattig en lieve kleurtjes. Ik hoop dat bij onze babykamer wel alles compleet wordt geleverd. 10 juni komen ze van de babydump. Ik heb erg last van mijn stuitje, ben al bij de ha geweest en nu zit ik op zo'n luchtband, dat het wat ontlast. Maar het begint nu uit te stralen naar mijn billen en heupen en dat was niet goed. Ik moet over een uurtje voor controle naar de vk en zal het daar ook nog even aangeven. Het gaat nu snel he! wordt ook steeds zenuwachtiger,haha. kan gewoon niet meer wachten...maar moet gewoon nog even 12/14 weken geduld hebben.
Even een ego bericht: Zwakjes en af en toe down en veel moe en blije doos gehaald vanmorgen, hoera, er zitten idd leuke dingen in doos zoals speen, voor in bad speelgoedje, tijdschrift enzovoort!
Ik kom ook even snel! Heb weer niet bijgelezen, sorry! Ik heb het ook zo druk en ben zo moe als ik s avonds eindelijk zit. Lag gisteravond ook alweer om half 9 te slapen op de bank. Om half 10 maar naar bed gegaan. Het lijkt wel of we weer zo'n 4 maanden terug gaan inde tijd, toen had ik dat ook zo erg. Maar verder gaat het hier goed. Kindje beweegt heerlijk, schopt lekker, reageert op mij en mijn man, geweldig dus. De rest neem ik op de koop toe. Ben daarnaast ook nog druk om mijn studie af te ronden, maar woensdagavond zit het er helemaal op als het goed is, jippie! Doe allemaal rustig aan, en als ik weer wat meer tijd heb en minder moe ben, dan kom ik wel weer langer kletsen
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik doe nu al een paar dagen heel rustig aan en het lijkt te werken. Het bloeden is vrijwel gestopt. En wat gaat het snel nu, hè?! Opeens komt die bevalling wel een stuk dichterbij Maxi, gefeliciteerd met je huwelijk! Veel plezier morgen op het feest. Joy, oei: voorweeën Voorzichtig meid! Hoe is het nu met je? Zou wel bijzonder zijn als je het draaien van het kindje zo bewust hebt meegemaakt! Sjorsje, wat een afschuwelijk nieuws over je vader Sterkte de komende tijd. Twee tot vijf jaar is in ieder geval al weer een stuk langer dan wat ze eerst vreesden, maar het blijft veels te kort En waar bemoeit ze zich mee? Jij mag toch zeker zelf wel weten waar je je ouders bij wilt hebben en wanneer?! Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor! Pendrag, heerlijk dat je weer een normale zwangerschap hebt nu! Mik, dat was je babydumpkamertje toch? Bij mij kunnen ze ook elk moment (tussen 10.00 en 14.00 uur) op de stoep staan. Ben benieuwd en een beetje huiverig En bij suikertekort kun je beter langzame suikers eten (bruin brood ofzo) dan snelle suikers (suikerklontje), omdat je van dat tweede wel even een boost krijgt, maar daarna dubbel zo diep kan terugvallen. Sinaasappelsap schijnt wel snel te werken, als je het echt niet langer volhoudt. Daisy, moet zeker een rare dag zijn voor jullie. Veel terugdenken aan toen en vooruitdenken aan straks, of niet? Is niet leuk voor je, maar ik moet wel grinniken om hoe je het opschrijft Ik herken dat zeker. Ik voel wel veel bewegingen, maar ik heb al twee weken ofzo het gevoel dat de kleine minder hard schopt, maar meer aan het draaien is en langs mn buik schuurt (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ga het volgende week aan de vk vragen, denk ik, want ben wel benieuwd of het klopt wat ik denk. Puck, prik ze Gelukkig vermaakt je kindje zich nog steeds prima daarbinnen. My Angel, fijn dat de echo goed was! Bemy, beterschap! Mn kraampakket is binnen (heb er maar niet te veel in gekeken, moet de moed er natuurlijk wel in houden ) Van de kraamzorg heb ik ook nog niets gehoord.
hey meisjes nou de cola heeft gewerkt gelukig en voel me een stuk beter! gelukkig maar want dat is echt niet lekker gezellig met de klanten praten terwijl je zo slap bent. ben benieuwd of het echt mijn suiker was want ben net geprikt voor suiker vanochtend en toen voelde ik me ook al slap dus misschien zien ze het wel ! gr kim
he bah bah bah ze komen pas in week 25 of 26 de beschadigde digen van het kamertje leveren dus dan ben ik al 34 of 35 weken zwanger jeetje wat duurt dat lang, maar ik mag alles gewoon in elkaar zetten en dan gaan hun het dan uit elkaar halen en de nieuwe onderdelen erin zetten dus dat is wel weer lekker. maar ik denk niet dat mijn man dit wil omdat niemand het kan zoals hij en je gaat toch wel goed om met je eigen spulletjes heel anders als hun. ik baal echt als een stekker. al was het nou alleen die box nou ja daarkan ik wel overheen komen. maar ik wil het kamertje gaan inrichten........... gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gr kim
fijn dat gedoe met babykamers, je zou toch denken dat ze daar proberen verbetering in te brengen maar ik hoor al jaren hetzelfde. jammer want ze bezorgen een zwangere zo extra stress en zichzelf een slechte naam gister even de erkenning geregeld mik blij dat de cola hielp, je kan ineens een keldering in je bloeddruk of suiker krijgen en dan helpt cola goed. daisy nog een knuffel was ik gister geloof ik vergeten fijn aliekelepink dat het er bijna opzit, en hier ook weer meer vermoeidheid hoor hihi ego bericht mag af en toe hoor linka, en leuk dat er leuke dingen in doos zaten kelly dat klinkt niet zo fijn, hoop dat de vk advies voor je heeft lekker pruts zo`n verwenavond, dat heb je soms nodig he debbie wat leuk om zo wakker te worden, en wat wonderlijk is het toch he haha philly ik voel me ook wel lomp af en toe hoor. esprit dromen zijn normaal hoor, of eigenlijk zijn het vaak meer nachtmerries. diana klinkt heerlijk om zo terug te komen van vakantie hahaha esprit navel open draaien, alsof je er eenkurk in hebt, maar een raampje zou wel leuk zijn ja pffff ik werd hier wakker van gekriebel op mijn gezicht tot 2x toe, ik dacht een mug, maar toen ik het licht aandeed zag ik een spin! wejow, gelukkig niet een hele grote maar toch.
Ben dus niet de enige die problemen heeft met de babykamer pff wel vervelend hoor dat die winkels maar doen waar ze zin in hebben, lijkt me niet leuk. maar ja als je net als ik niet weet wat je wilt schiet je ook niet echt op haha Heb nog steeds niet echt nieuws dus lees lekker met jullie gkletst mee. lekker weer vrij vandaag, vind 4 dagen werken echt meer dan genoeg. liefs j
Wilde net een mooi plaatje voor jullie neerzetten, maar het is mislukt. Dan doe ik het maar zo: FIJN WEEKEND ALLEMAAL!