Hoi kletskousen! Voor denicepino en joy: je kunt niets overdoseren met de remifentanil pomp want er zit een automatische stop op, je kunt alleen op de grote groene knop drukken als hij oplicht, doe je dat niet dan is het met 10 minuutjes je lichaam weer uit. niet alle ziekenhuizen hebben het in huis, hilversum,tilburg, den haag,leiden,almere en ik geloof amersfoort wel gelukkig! er zijn er vast meer. ik kwam erachter door gewoon de afdeling verloskunde te bellen en te vragen of ze een remifentanil pompje hadden. kijk ook op www.kindenziekenhuis.nl! echt een supersite voor alle ziekenhuizen in nederland! Kim: gefeliciteerd met je mooie zolder! wat een ruimte ineens eh? en nu lekker inrichten en opruimen, geef took altijd zo'n heerlijk gevoel! Schatje: jeetje wat een gedoe zeg, doe je wel rustig aan! stel je voor dat je 2 maadnen plat moet net als my angel...echt hoe je dat doet...respect! joy: heb je net een pbtje gestuurd voordat ik je verhaal had gelezen, heel veel sterkte met je buikkie en rustig aan doen, je bent in goede handen, luister naar je lijf, je hebt al 2 kiddos, dus je weet de signalen! ik denk aan je!
klinkt fijn zo`n pompje ik hoop weer een snelle bevalling te krijgen (ruim een half uur) en zou jullie dat ook toewensen maar weet dat het uitzonderlijk is. dus dan hoop ik dat jullie gebruik kunnen maken van dat pompje
Goede middag dames! Yeah, weekend! Ik heb al lekker weekend en ben maandag ook vrij maar ben inmiddels al vanaf vanmorgen vroeg druk in huis, nu dacht ik ga maar even pauze houden en aan de cornflakes en hier koekeloeren Heb niet alles bij gelezen maar wat een gedoe he met die babykamer's! Sjonge, ik heb het ook al vaker gehoord dus dat is wel slecht! Helemaal voor dat baby-spul zouden ze toch extra hun best moeten doen voor al die moeders met nesteldrang Wij hebben het kamertje al heel vroeg zelf opgehaald, na al die verhalen had ik dat maar uit voorzorg bedacht, ik haat stressen
@jennifer70 dankje wel hoor Wat een gedoe zeg met de babykamers geloof het goed dat jullie het beu zijn zo.Hoop geld betalen en dan nog service van niks. Ik heb wel terug gelezen maar lijkt wel of ik me verstand beetje kwijt aan het raken ben haha.En zo moe moest naar de zolder voor de was op de eerste trap heb ik boven aan gezeten om uit te rusten bij de zolder trap boven aan weer hetzelfde. Denk dat me hb gehalte veelste laag is of zo ondanks dat ik floradix en gravitamon slik . Word er zelf beetje vervelend van dat ik zo moe ben
Sow,de expert is net geweest en we krijgen alles vergoed,gelukkig! Het heel bad moet er toch uit incl tegels maarja moet toch gemaakt worden heh! Hopelijk beginnen ze Maandag al,heb het ZOOOOOOOO gehad! Wil wel een keer rust nu! Sorry voor mn gezeur meiden...
Even jullie mening. Ik ben bezig met een gedichtje voor op het geboortekaartje (je moet wat doen onder werktijd ). We laten een vriendin van ons een kaartje maken met een draakje wat uit een ei komt (we zijn gek van Draakje Dirk van de Prenatal, vandaar). Wat vinden jullie van: Ken je het sprookje van het draakje en het ei? Het is voor ons een sprookje en het draakje dat is hij/zij. of Er was eens een prins, en die vond een ei, daaruit kwam een draakje, en dat draakje dat ben jij. Hebben jullie nog ideeën?
@ kim nu weet ik het zeker kom we bestormen die gekken! zijn ze nou helemaal be$^%&*# @ daisy wat een opluchting meis, zou er nog bij moeten komen dat je het zelf moet betalen ook nog! snap dat je het helemaal beu bent en dat mag je ook gewoon zeggen! @ Pruts dat is super schattig, ik moet zelf ook nog aan de slag zal wel iets super zweverigs worden hahaha! @ kiki wat heb je toch een mooi bescheiden buikje zeg! xxx
Kiki, lekker hoor, zo'n kleine buikje! Wil ik ook! Veel mensen vroegen het al aan me, hoe lang moet je nog? Gaat het nog wel met je dikke buik ! Pruts, 2e gedicht vind ik leuk!
pruts: hier ook het tweede gedichtje leuker, maar wel goed bedacht allebei trouwens! kim: echt een drama met die babykamers! je hebt gewoon geen rust in je hoofd als het niet af is! wij hebben van Piet Hein Eek de babykamer, wordt op bestelling gemaakt en was op tijd klaar gelukkig... is het niet net als bij die keukenboeren dat je pas het resterende bedrag betaald als de meubels binnen zijn je en alles is correct? dan heb je nog een poot om op te staan en kan je dreigen het volledige bedrag niet te betalen als ze hun beloftes niet nakomen....hier moet de consumentenbond meer van weten!
hihihihihihihhiwhahahahahhaha ik geloof dat esprit ook wel zin had in een potje babydump bestormen. whahahahahahaha nou ja meis niets aan te doen helaas ik kan me wel heel erg druk maken maar daardoor komen ze echt niet sneller en het is alleen maar slecht voor onze kleine
kim: dit is mijn tweede zwangerschap op deze site en het is me nog nooit gelukt foto's te plaatsen helaas, zelfs banners lukt me niet en zijn gedaan door een lieve mede zwangere op deze site! ik probeer te plaasten, maar dan zijn ze te groot en moet ik ze verkleinen...mijn supertechnische zus had er ook al naar gekeken, maar het was teveel gedoe, en nu heb ik dus geen foto's! maar je kunt de baby kamer van piet hein eek op www.pietheineek.com bekijken, bij ons is dan de muur knalrood en hangt er een grote walruskop boven het ledikant, scary! we hebben ook een hertenlamp en een paddestoel om op te zitten en een grote piratenkist voor de knuffels! bij elkaar geraapt zootje van kringloopwinkels en duur design, maar het werkt gek genoeg! zie je het een beetje voor je? dan komt de foto nog een keertje! one day!
HAHAHAHAHAHA! gaan we als een stel sumoworstelaars er naar toe en bonken iedereen ondersteboven, hihi kzie t al voor me! Ik wed dat als we een oproepje plaatsen op internet dat er vast meerdere mommy's mee willen doen! kzie t al voor me...wat zullen ze dan raar opkijken zeg! dat zal ze leren om zo met hun klanten om te gaan, GNA GNA GNA......
whahahahahahahahahhaha jennifer een beetje a technisch met de computer? gewoon een foto in paint doen. dan verkleinen en plakken in je album. whihihihihiihihihihhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA esprit kunnen we dat dan doen ergens in het midden van het land kunnen we allemaal komen. gr kim
Bedankt voor jullie felicitaties, alles is klaar voor de bbq morgen en zoals het er naar uitziet de zon ook. Kim is je ijzergehalte niet te laag, kun je ook erg slap van worden toch? Tot zondag en niet teveel kletsen hoor jemig ik ben elke keer een uur aan het bijlezen....