Heey dames! Alles goed met iedereen? Hier wel hoor, heb alleen afgelopen maandag een giga off-day gehad. Ik heb me te druk gemaakt met schoonmaken en boodschappen doen (tillen dus ook... ), dat ik verder de hele dag buikpijn had, steken in mijn buik en harde buiken. Dus ik dacht dat een warme douche wel zou helpen, maar daar werd het helaas alleen maar minder van. Was dus een echte baaldag. Ach, ik hou in mijn achterhoofd dat het voor een goed doel is! Ik ben de laatste week niet veel on-line geweest, heb ook niet veel terug kunnen lezen... Komt doordat we nu ook aan het werk zijn in ons nieuwe huis. Ik wil er eigenlijk nog wel in voor ik moet bevallen, dus de planning staat nu op half julie. Nu maar hopen dat we voor die tijd kopers voor ons huis krijgen... Desalniettemin wilde ik jullie bij deze allemaal een heel fijn weekend wensen! Geniet van het mooie weer! Xx Bianca.
nee er is gewoon buisjes bloed afgenomen. dus dat duurt een dag maar aangezien het weekend is hoor ik het maandag. ze prikten vandaag voor glucose en hb!
Hoi dames, Hier ook al problemen met de babykamer. Zowel de achterwand van de kast als het ledikantje beschadigd. Komen ze pas binnen 2 tot8 weken weer brengen. ( erg ruim begrip) En ik heb even een vraagje. Heeft iemand hier ook bericht gehad dat je niet de voledige kraamhulp krijgt? Je hebt recht op 49 uur en ik krijg maar 3 tot 4 uur per dag wegens personeelgebrek en vakanties. Ik had het wel op tv gehoord maar toch....... En waarschijnlijk is het nu al te laat om me ergens anders in te schrijven. En het probleem schijnt landelijk te zijn. Alleen waar ik mij bij heb aangemeld wil hun clienten op deze manier vast voorbereiden. Ben benieuwd of nog iemand een brief heeft gehad. Fijn weekend. Bumba.
hoi meiden, Heb vandaag bloed moeten prikken voor van alles en nog wat dus ben benieuwd.. heb ook urine in moeten leveren.. Ik moet 29 mei naar Diabeet verpleegkundige en dan krijg ik denk ik de uitslagen daarvan [-o< Ik weet af en toe niet waar ik het zoeken moet ik hoop zo dat alles goed afloopt Op 5 juni moet ik naar Dieëtiste dus ik weet echt niet wat me allemaal te wachten staat.. Ik baal er flink van dat de zwangerschap zoveel problemen in ene keer met zich meebrengt eerst de bloedingen en nu weer dit.. Duim alsjeblieft voor me meiden! Groetjes
Goedemorgen, Wat een gedoe met de babykamers hebben jullie allemaal! Erg irritant, vooral omdat wij natuurlijk nu alles op tijd in orde willen hebben! Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel opgelost is! @ Pruts: het 2 gedichtje vind ik het leukst! Leuk he om dat zelf te doen? Mijn man heeft zelf ook wat gemaakt voor op het kaartje, zo mooi en lief. @ Queenbee: veel succes met jullie huis! @ Bumba: Nee, ik heb nog niets van de kraamzorg gehoord. Ik ga ze nog wel bellen omdat ik eerder ga bevallen, dan weten ze dat alvast. @ Schatje: ik hoop voor je dat de uitslag goed is! Fijn weekend allemaal! Liefs, Puck
Even een ego bericht. Zometeen om 11.00 uur hebben wij de 3D/4D echo. Oooo ik kan niet wachten, heb er zoveel zin in! Ben er vanavond weer en dan zal ik foto's plaatsen en laten horen hoe het is geweest! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden! Wat is het nog rustig hier..... Gisteravond hebben mn ouders het wiegje gebracht, jippie! Mn vader heeft deze wieg zelf gemaakt en mn moeder heeft de wieg bekleed...zelf heb ik stof gekocht voor het hemeltje, want het origineel was wel wat veroudert...Mn zus, broer, neefje en nichtjes en ik heb hier de eerste maanden van ons leventje in geslapen en straks mag ons lieve kindje hier lekker in dromen! O, ik kan niet wachten! Doe niks anders dan ff er naar kijken, vind t zo super! Natuurlijk ook een foto geplaatst in mn album! Ook een buikfoto geplaatst, ben daar wel trots op, maar ken mezelf qua omvang echt niet weer..... Kga nu ff met mn ventje boodschappen doen, misschien nog tot straks! Fijne dag allemaal! En jaja...... 30WEKEN VANDAAG! ! ! ! \/ \/ (al moet de banner nog ff wakker worden....) Liefs
@naat, heel veel plezier bij de echo en ben zeer benieuwd naar de foto's @bumba, mijn verloskundige zei al tegen ons dat we niet raar moeten kijken als we minder uren kraamhulp krijgen en alvast voor een backup moesten zorgen bv de oma's, dus hoop dat er ook iemand uit de famillie bij jou wilt helpen. vast wel.
Esprit, wow, wat een mooie wieg, echt prachtig! Is heerlijk om naar te kijken idd! Mooie buik ! Zwangere vrouwen zijn gewoon prachtig! Naat, succes bij echo!
Goedemorgen Dames, Hier ben ik heel snel even, ik heb om 10 uur afgesproken om naar babydump in eindhoven te gaan. Even kijken voor een box, kinderwagen en dan nog wat kleine dingen. Even alles compleet maken. Gisteren de babykamer gebracht. Ik was natuurlijk heel benieuwd (na alle verhalen hier) of alles compleet en onbeschadigd gebracht zou worden. Ik heb de mannen die het in elkaar gezet hadden nog 10 min extra laten wachten voordat ik betaalde heb ik op m'n gemak alles nagekeken, maar het bleek ''gelukkig'' allemaal in orde te zijn. Alleen moet ik zelf nog even een hemeltje halen voor het bedje en wat overtrekje's voor het bedje e.d. Verders gaat het redelijk, de misselijkheid is al minder. Ik heb alles bijgelezen, het is net of ik dat niet kan laten ! (hihi) soort verslaving denk ik. Maar reageren op iedereen zit er helaas niet in. Ik heb wel gelezen over dames die nog wat uitslagen en onderzoekje's moeten hebben/doen. Succes, ik duim voor jullie. Groetjes,
Goede morgen meiden, Gister een hele dag in het zh gelegen vandaar mn afwezigheid. @: Naat veel succes straks met de echo! @:esprit GEFELICITEERD met je 30 weken, zet'm op meid nu zal het snel gaan! bijzonder hoor dat wiegje! @:kim hoe is het met je HB? @ sjorsje: meid denk aan je , hoe is het met je vader?hoop dat je wat stuen hebt! @ bumba: wat vervelend zeg voor jullie allen die straks met kraamzorg te maken gaat krijgen! ik hoef er niet naar om te kijken, aangezien ik 5 dagen na de operatie in het zh verblijf en daarna kan ik nog een dag of 3,4 naar een KRAAMHOTEL. @schatje; meid veel sterkte en zet'm op he, hier ook eentje met een zeer gecompliceerde zwangerschap! Ik heb een probleem aan mijn stolling, waardoor ik 20 weken lang elke week een dag opgenomen moet worden in het zh! moet dan aan het infuus. en de bijwerkingen slopen me letterlijk! en heb haast geen vaten meer door al het elke keer een infuus inbrengen! Ik heb er al 10 weken achter de rug, en HEB NOG 10 WEKEN TE GAAN! Dus meid je weet waarvoor je het doet, en straks vergeet je het allemaal, want niks is zo bij zonder als een gezond kindje baren! Daar kan ik over mee praten,heb 3maanden voor de bevalling in het zh gelegen en mijn zoontje heeft het op het nippertje gered! Als ik daar aan terug moet denken, word ik er heel verdrietig van! maar gelukkig is het nu een sterk en gezond manntje! En voor alle andere meiden, veel plezier vandaag met de activiteiten die julle gaan ondernemen, wel voorzichtig aan he! Fijn weekend allemaal!
Goede morgen meiden. Ik heb dan geen problemen met leveringen van spullen maar ik wil jullie wel meehelpen met jullie actie TEGEN de babyzaken! Extra gewicht kan geen kwaad. Ik heb ook weer een paar mooie buikfoto's gezien: super! Naat: veel plezier bij de echo. Mik, wat denk je: ik maak Miranda helemaal gek met mijn plaatjes! ](*,) Ha ha, ik heb het ook niet meer geprobeerd hoor, dat laat ik nu maar aan jou over. Daisy wat een geruststelling dat alles wel vergoed word. Nu maar hopen dat ze snel gaan beginnen. Ik heb nog niks van de kraamzorg gehoord. Je snapt er soms niks van, vorig jaar wilden ze nog een intake doen nadat Lindy* geboren was en nu hoor ik niks. Gelukkig hebben we nog even. Hier alles goed. Eerst vanmorgen een paar keer heen en weer naar de gymnastiekzaal, de meiden zitten beide op gym maar in andere groepen. (Goed voor mijn conditie, zullen we maar zeggen). Verder weet ik nog niet wat we gaan doen. Fijne dag allemaal.
heey meiden Zag dat iemand vandaag3d/4d echo had.. heel veel plezier! Voor de rest heb ik aardig geslapen ik heb ontzettende last van jeuk op mijn hele lichaam word er gewoon wakker van.. maar vannacht was het rustig Heb nog wel wat leuks te melden: gister liep ik hier op de markt en waren ze aan het filmen voor: Hoe Schoon is jou huis? Dus die twee vrouwen liepen over de markt.. op een gegeven moment komen ze langs mij lopen maar ik had een buikband om met de tekst : Made With Love Zegt 1 van die vrouwen oooh wat leuk en wreef ze over mijn buik! Kan teminste nog zeggen dat er een bekende nederlander aan me buikkie heb gezeten haha Voor de rest moet ik vandaag boodschapjes doen en gaan even de stad in zolang ik het volhou haha Fijne dag meiden! Lief dat jullie met me meeduimen! Groetjes
Ik ben er gisteren geweest en we hebben het uitgebreid over de mogelijkheden gehad. Volgens het ziekenhuis in Veghel is er niks meer aan te doen. Die long verwijderen heeft geen zin, omdat de andere niet voldoende capaciteit zou hebben en daarnaast beweerde die arts dat in de praktijk is gebleken dat mensen daarna snel alsnog overlijden. Nou ken ik uit mijn omgeving iemand die al zeker 4 jaar leeft met 1 long en mijn zwager kent iemand die al 6 jaar leeft met 1 long. En die laatste had volgens de behandelend arts ook geen mogelijkheden meer. We hebben nu dus besloten om naar de Daniel den Hoed kliniek te gaan voor een second opinion en anders naar een kliniek in Nijmegen. We geven mijn vader in ieder geval niet zomaar op. Bedankt voor alle steun.
sjorsje ik ken iemand die ook longkanker heeft gehad hebben ze ook een long weggehaald. en die leeft al zeker tien jaar met een long en heeft zelfs een eigen zaak (kapsalon) en werkt gewoon drie dagen per week en als je het niet wist zou je het ook zeker niet zien. maar ja ik weet natuurlijk niet het verschil tussen haar long of die van je vader he? misschien is jouw vaders long wel veel slechter (diegene die dan overblijft) dat ie het inderdaad niet redt gr kim
Sjorsje, ik duim ook voor je vader. Gaat het met je zwangerschap wel goed genoeg om je daar even geen zorgen om te hoeven maken? Schatje, MyAngel QueenBee en Bemy sterkte met jullie gezondheid. T is niet niks hè, zwanger zijn Misschien heb ik nog mensen gemist bij wie het ook even moeilijk is, sorry daarvoor. Moet nu echt even wat gaan eten eerst.