Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Opgeven is het laatste wat je moet doen!
    Vechten tot het einde!

Sterkte!
    probeer een beetje van je zwangerschap te genieten, hoe moeilijk dat ook mischien gaat!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo vanaf 10 uur tot daarnet in bed gelegen, zoveel pijn had ik, nu wat minder na 1 paracentamol, maar nu wel beetje maar niet zo erg als vanmorgen.

Vervelend van je vader, ik hoop dat er nog een hoop is voor hem! Idd zoals My Angel zegt, vechten!

Huh, volgens jouw banner is toch niet nog 10 weken? (My Angel)

3. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Dankje wel meid!

Het valtie niet mee nee,wil daarom de "gezonde" zwangere meiden onders ons met nadruk zeggen, maak je niet teveel zorgen om de kleine dingen, want alles komt eindelijk toch wel goed.

groetjes.

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @schatje tuurlijk ik duim mee.

@naat80 en hoe is de echo geweest?

@Esprit mooie wieg hoor vooral met voor geschiedenis he
    maakt het extra mooi.

@bemy fijn dat de misselijkheid wat weg aan het trekken is.

@MY Angel jee das ook hoop gedoe bij jou dan he elke week in ziekenhuis.
    gelukkig krijg je er dadelijk iets heel moois voor terug.

@miranda3xmama ik heb ook nog steeds geen intake gehad hoor met kraamhulp.

@schatje1 die jeuk heb ik ook heb wel tube mentol zalf liggen,
    maar nog niet gebruikt.
    @sjorsje geen leuke situatie zeg je hebt het er maar zwaar mee en dan met die hormonen er nog bij.
    sterkte meid blijf aan je denken :knuffel:

@Linka76 vervelend joh pijn hebben ik kreeg gisteravond in eens last van kiespijn.
    en dacht ook bij mezelf niet weer joh.

Hier net eerste baby wasje weg gestreken en ben was nu aan het stofzuigen en ga zo gordijnetjes strijken en ophangen heb er nu zin en beetje puf voor .
    Al moet het met veel pauze,s maar wachten tot .....? doe ik niet meer want wie weet heb ik morge nog minder energie .

Moet nog boodschappen doen maar tis zo druk heb geen zin :( ik kijk wel anders ga ik pas heel laat ms is het dan minder druk in de winkel.

Fijne dag dames ga weer aan het werk voor zolang ik het vol kan houden :D

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey meiden!

Heb een tijdje niks meer van me laten horen. hoop dat alles goed gaat met iedereen heb wel de berichten gelezen maar zijn er zoveel dat mijn geheugen niet alles meer kan onthouden(net een vergiet). Ik hoop binnekort wat van de levering van de babydump te horen binnen nu en 3 weken hebben ze de tijd. Anders leg ik daar voor de deur om dan maar gewoon alles uit de zaak te halen wat ik besteld heb.
    Maar we gaan er vanuit dat alles goed loopt en dat ik alles compleet op tijd en zonder beschadigingen binnen krijg.

nou mijn intake van kraamzorg ging goed volgens de kraamzorg zou ik gewoon de volle 49 uur krijgen ( ik zit bij meander zuid limburg) Ze heeft niks gezegt over mensen die op vakantie gaan en drukte en mensen die minder uren krijgen daardoor. Meander is sinds kort samen gegaan heb ik een brief van binnen gekregen ze zijn samen gegaan met nog een kraamzorg centrum en samen vangen ze elkaar op met personeels tekort. Misschien leg het daar aanmaar we zien vanzelf hoe dat gaat lopen.

hoop dat jullie nog een fijn weekend hebben! groetjes en tot maandag !

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb alleen gehoord dat alleen in Rotterdam gebeurd is, dat alle mensen brief kregen in Rotterdam en buurt.

Ben zelfs ook benieuwd!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

hier ben ik ook nog fftjes,

alles goed met iedereen?
    Hier wel hoor,vandaag lekker wat in de tuin gedaan,mn pa heeft meegeholpen dus ziet er weer netjes uit!
    Net naar de kapper geweest en heb mn haar opgestoken,vanaaf feestje van mn kleine broertje,gezelli(geen zin eigenlijk maar komt wel hoop ik).

@Naat,en hoe was de echo?

@Esprit,WOWIE,mooi zeg!
    Wat speciaal dat je daar zelf ook nog ingelegen hebt :thumup:
    Mooi buikkie meis!
    Gefeli met je 30 weken \:D/

@Bemy,en geslaagd voor 'de kleine dingetejs'?
    Fijn om te horen dat het toch bij iemand WEL in orde is zeg,ben benieuwd,wij zijn Vrijdag aan de beurt!

@Miran,hier hetzelfde verhaal,vorig jaar ben ik ook zo vaak gebeld door de kraamzorg en nu ook nog niks gehoord.

@Sjorsje,ik duim voor jullie allemaal meissie,ik hoop dat er nog wat et doen is tegen die rotziekte!
    Sterkte!

@Linka,hoe gaat het met je,is de pijn weer wat afgezakt?

@Joy,take your'e time!

@deni,fijn dat je gewoon alle uren gaat krijgen,ik ben bang dat het hier niet gaat gebeuren,Brabant werd ook genoemd heh en daar woon ik,ach wachten maar af,zal morgen zelf ns bellen!

Iedereen lekker van het weertje genoten,was best warm heh,kan er echt niet meer zo goed tegen 8)
    Fijne avond allemaal!

Dikke kus!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo meiden,

Ik heb even de laatste 2 pagina's gelezen

Sjorsje, goed dat jullie gaan voor een second opinion. Opgeven moet je nooit doen meid!
    Vechten tot het einde, maar dat zijn jullie volgens mij ook van plan! Sterkte voor jullie allemaal!

Meiden, ik krijg nu toch ook last van pijnlijke buiken. Vanmorgen in bed ook weer. ALs ik me dan maar iets omdraai, dan gaat er een steek door mijn buik, vreselijk! Maar daarna trekt het langzaamaan wel weg. Ik merk dat ik ook niet zo lang achter elkaar door kan gaan. Moet veel pauze nemen

Wat een gedoe zeg met al die babykamertjes. Als ik dit zo lees ben ik blij dat dat klaar is.
    Ik moet de babywas nog, gordijntjes voor op de babykamer. En verder geboortekaartjes, wat een klus zeg. En natuurlijk ook nog een naam. Wij zijn er nog niet uit!
    Zijn er nog meer waar de naam nog niet besloten is?

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Iedereen de warme dag goed doorgekomen? Heb ook lekker in de zon gezeten, vanaf morgen is het weer regen, dus nog ff van genoten....kan nog wel tegen de warmte, als er maar een windje staat en die was er....Alleen mn voetjes zijn weer 2 maten gegroeid.....

@Linka: meis had je zo'n pijn dan? heb denk ik je brichtje gemist? vervelend joh! Gaat t nu weer wat beter?

@Aliekeleppink: ookal pijn in de buik...oefenweeen? Hoop dat je gauw minder geplaagd wordt!

@Sjorsje: wat goed om voor een second opinion te gaan! Ik hoop zo dat er beter nieuws uit voort komt! Ik duim heel hard voor jullie!

@Daisy: veel plezier vanavond! Hier ook een feestje, moet er een uur voor rijden....en vind dat niet zo prettig meer....en ik ga op slippers ;)....jij ook al weer last van worstteentjes en zeer natuurlijke beenwarmers?

Fijne avond allemaal!

Liefs

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,ja hoor,hier is het ook alweer zo ver :evil:
    Ik kan mn slippers bijna niet aan,zitten me toch een partij strak!(heb nog wel mn teennagels gelakt,ook geen porum)
    Maar ach dan maar voetjes omhoog vanaaf,jij ook?

@Alieke,rustig aan meid!

Ik ga eten!
    Doeiii

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, ja nu gaat het alweer, gelukkig maar, maar had zo pijn hoor, nu moet ik goed in gaten houden, ik kan niet meer zoveel doen die ik zo graag wil doen. Vandaag even bij buren BBQ gegeten, met onze BBQ en hun ook, het was gezellig en me moeder en haar man kwamen vanmiddag even langs, onverwacht, maar gezellig!

Wij gaan ff oude film Herbie kijken boven in bed, heerlijk! (hebben we geleend van de buren, ze zijn gek op oldtimers, dus hadden ze 4 in 1 dvd oude films Herbie) nou ga ik kijken want die vond ik altijd leuk :D !

Alvast slaap lekker allemaal lieve meiden!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Esprit en Daisy, wat naar van die worstenbeentjes en teentjes. Echt niet fijn.
    Ik kan gelukkig mijn schoenen nog aan, maar als ik de hele dag dan heb gelopen enzo dan zijn mijn voeten wel dik geworden.
    Maar verder gelukkig niet heel veel last. Wel wat last van tintelingen in mijn tenen.

Linka, gezellig zeg! BBQ-en is toch heerlijk met dit weer!

Ik ga zo lekker slapen.

Wij gaan morgen de hele dag weg, dus moet nu maar heel rustig aan doen. Anders ben ik bang dat ik het echt niet trek

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    morgen dames!

Bah wat een klote nacht was om kwart over 3 al wakker en heb sindsdien niet meer geslapen....

ook is mijn kat hartstikke krols en miauwt alles bij elkaar! ! ! ! om gek van te worden!

gisteren ge-bbqed nog voor mijn verjaardag met vrienden was gezellig alleen ben ik nog wel een beetje boos geworden!

iemand had het toiletraampje open gezet en nou zou dat op zich moeten kunnen maar wij hadden dat armpje sinds de verbouwing nog niet terug geplaatst, nu viel hij er tijdens het feest uit en zit er een heel gat in mijn nieuwe deur! en niemand durfde te zeggen wie het raam open had gezet...niet dat ze het hadden moeten betalen maar heb op z'n minst het fatsoen om dan te zeggen van " oh sorry dat heb ik gedaan" ach ja is nu te laat, kan ik weer weg voor een nieuwe deur!

Alles goed met iedereen?

xxx

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vreselijk Austin, ik hou niet van als iemand zwijgt..... :( ! Buren waren weekend weg en overburen zorgde voor kat en planten, er viel stroom uit bij hun en mijn zwager ook, dus overkant niet bij onze kant, hebben ze verlengsnoer gebruikt om naar overkant te gaan om stroom te gebruiken voor koelkast en tv. Ze wisten het ook niet en ze hadden ook niet vertelt en gisteren hebben wij doodleuk vertelt, ja hoor ze ging snel bellen of waar is, haha! Ze vonden toch niet erg, maar dat vind ik eigenlijk niet zo netjes! Gelukkig waren ze niet boos, wij dachten dat ze wel wisten, maar blijkbaar niet zo.

Verder gaat het redelijk met mij, heb op Myrna's bed geslapen, ja komt door airco dat me vriend aan had gedaan tijdens slapen terwijl ik niet wilde, ik werd wakker en toen zag ik dat ie aan is en ging ik naar Myrna's bed om te slapen, maar toch heel slecht geslapen.

Vanmiddag ga ik gezellig naar Zoetermeer, naar me vriendin!

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Goedemorge dames het is hier stil geweest zeg.

@Daisy hoop dat je fijne avond hebt gehad .

@aliekeleppink niet fijn he die pijnlijke buiken ik heb het ook .
    gewoon veel rust nemen.

@Esprit ik had gister ook dikke voetjes denk warm weer in combi met veel doen.

@Linka76 lekker joh film kijken in bed doe ik ook heel vaak met de kids.

@Austin ow en een krolse kat kan miauwen haha.lullig zeg dat
    niemand dat even zegt.

@linka veel plezier bij je vriendin vanmiddag.

Nou heb de gordijntjes dan eindelijk hangen baby kamer
    is mooi geworden.Alleen nu de lamp nog neem stukje mee ms dat me
    broer dat even kan solderen.Zal van de week foto,s maken.
    Ga straks naar me ma want me nichtje is overgekomen vanuit austalie even bij beppen.
    Wel weer hele rit dat rijden naar me ma pffff een uur in de auto heen en terug breekt me wel wat af zeg.

Fijne zondag dames

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goedemorgen allemaal

jeetje het is hier grijs buiten en regen

sjorsje ik hoop echt dat ze bij de second opinion meer voor jullie kunnen betekenen, want je wil achteraf ook weten dat je alles hebt gedaan
    sterkte

lekker austin van dat raampje, en naar dat niemand dan wat zegt

linka hoe was herby?

daisy hoe was je avond?

joy fijn dat de kamer zo opschiet

aliekeleppink veel plezier vandaag

ehm wij zijn ook nog niet uit de naam

hier gisteravond gewerkt, maar toen ik een uur later gestrekt lag op de bank heb ik echt een uur een pijnlijke buik gehad. ik moet vanmiddag weer werken en ga het maar even in de gaten houden, want als het van het werken komt lijkt me niet echt de bedoeling

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, ben 30 weken vandaag!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Noura, gefeliciteerd :whistle:

Meiden ik heb al het geklets een beetje bij gehouden maar ben al weer zoveel vergeten dus ga niet persoonlijk reageren...

Ik hoop in ieder geval dat het met jullie babykamers allemaal goed komt! Wat een gedoe is dat he! En dat we ons allemaal goed mogen voelen die laatste weekjes van onze zwangerschap :D

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Foto's van de echo gisteren staan in mijn album.
    Echo was helemaal super, alleen mevrouw had geen zin om haar handje bij haar gezichtje weg te halen. Nu al net zo eigenwijs als haar moeder.
    En wat me opviel is dat ze echt het neusje van papa heeft.

Verder geen puf om te reageren.

Fijne zondag allemaal.

Liefs, Naat

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier nog zo een die moe is. Op zich wel goed geslapen, maar ik wil nog niet echt wakker worden...

Deel Deze Pagina