Goedemorgen dames, @Alieke,fijne dag vandaag! @Austin,jeetje,wat zal jij straks moe zijn joh! Ga je vandaag nog iets doen? En idd errug lullig dat diegene dat niet durft te zeggen(ben jij zo erg ?) @Linka,balen dat je slecht geslapen hebt zeg! Veel plezier vanmiddag bij je vriendin! @Joy,Ben benieuwd naar de babykamer.. Veel plezier vandaag! @Noura,hier is het ook grijs en regenachtig maar wel lekkere temperatuur.. Lijkt me ook zeker niet de bdoeling dat je van die pijnlijke buiken hebt door het werken,hoeveel uur werk je nog? Rustig aan heh! Enne gefeliciteerd met je 30 weken! \/ \/ @Naat,wat een schattige foto's zeg,heel mooi! Onze meiden hielden ook iedere keer de handjes voor hun gezichtjes,ach zo blijft het toch nog een verassing heh! Fijne dag! Nou gister was het supergezellie,heb wel lekker met mn beentjes omhoog gelegen en af en toe een keer ergens wezen kletsen maar niet teveel hoor ivm lange staan,hihi.. De vrienden van mn broertje hadden een stripper voor hem geregeld,pfff whahaah,het was echt een Ma Flodder,en toen kleedde ze zich nog helemaal uit ook nog,ow my god.. Om 01.00u had ik het gehad en zijn we gegaan,veel foto's gemaakt dus die ga ik nu maar ns ff bekijken... xxxDais..
naat leuk dat de echo zo leuk was hihihih austin lullig he dat soort mensen hier gisteren naar de japanner geweest. jeetje wat een feest aan zo'n plaat maar wat DUUUUUURRR . dacht dat ik van mijn stokkie ging, manlief ligt met zware hoofdpijn etc (kater ) op bed te pieuwen. heeft gisteren bier toen wijn en toen bier op dus......................... ik ben nog erg moe dus reageer even niet op iedereen
Goede morgen dames, Lekker geslapen allemaal? ik heb geen oog dicht gedaan vanacht, ben zo duf als ik weet niet wat. @mik25 en noura, gefeliciteerd met jullie 30 weken! @naat fijn de de echo goed ging, en wat heb jij trouwens een prachtige babykamer! Even persoonlijk, ik heb zelf niks met die 3D echo's. Allemaal een fijne zondag!
@Mik, Japans is erg lekker maar ook erg duur inderdaad. Niet iets om iedere week te gaan doen. @Naat, fijn dat de echo goed gelukt is. Jammer van het handje, die van ons wilde z'n armpje ook niet weghalen. Verder ben ik blij dat wij geen gedoe hebben met de babykamer. Lianna gaat de grote kamer, met meteen een groter bed. En de baby komt dan in het ledikantje wat we al hebben. Wel 'n heel gedoe om alles voor elkaar te krijgen. Mijn ouders kwamen eerst iedere dinsdag om de zolderkamer op te knappen. Als die klaar is zou onze slaapkamer naar de zolder moeten en van die slaapkamer wordt dan Lianna d'r kamer gemaakt. Nou heeft m'n broer een aantal mensen geregeld die half juni komen om alles in 1 dag af te werken.
hey meiden, ik ben weer terug van een heerlijke week in griekenland! het was lekker 28 gr en ik heb heeel weinig gedaan (bij het zwembad in de schaduw boekjes gelezen). wel had ik opnieuw dat ik me van vanalles afvroeg of het wel mocht. feta, in de zon liggen, in een koud zwembad etc. ook had ik van te voren een paar verhalen gehoord van vrouwen die rond de 27 weken bevielen, waarvan 1 juist op vakantie door een voedselvergiftiging. dan ben je nog weken in het vakantieland als het kindje het overleeft. dus aan de ene kant was het heel relaxed, aan de andere kant was ik me ook weer heel bewust van vanalles. ik heb nog geen kans gehad om bij te lezen. ik weet niet eens meer waar ik gebleven was. dus ik kan helaas niet op jullie reageren. wel heb ik de laatste paar blz gelezen. sjorsje, begrijp ik dat je vader longkanker heeft? wij hebben goede ervaringen met de daniel den hoed. de opvang is daar heel goed. heel veel sterkte meid! liefs, lauwie
"mik± gefeliciteerd met je 30 weken meid! mn leestekens doen raar... vandaag komen er wat mensen langs voor mijn verjaardag, ik ben morgen jarig! ik wilde het toch niet helemaal voorbij laten gaan en ik krijg hulp, dus ik mag en hoef zelf niks te doen! en dat is maar goed ook want met mn buik gaat het sinds gister wat minder, gister al veel harde buiken en heb nu een vervelend drukkend gevoel onder in mijn buik, ga er echt een beetje van waggelen! liefs rebbel
Mik en Noura, gefeliciteerd met jullie 30 weken zwangerschap! Daisy, dat was zeker lachen, hahaha! Sjorsje, ik hoop dat het alles geregeld wordt! Naat, leuk dat echo heel leuk was, super ! Ik heb vanaf half 10 tot kwart over 11 bijgeslapen, viel meteen in slaap, zo moe was ik echt! Pfff! Ik ga nu lekker douchen en heb net lekker brood met aardbei gegeten en dan nog met beschuitjes! Hmmm! Fijne dag allemaal! Dikke kus
heb een foto van onze commode in mijn album gezet. mijn vader heeft m geschilderd. hij is zo mooi geworden en ik ben er zo blij mee!
Goeiemiddag op deze trieste zondagmiddag, wat een verschil met gisteren weer...bleh niks aan.... Wat een mooie foto's Naat! Lekker zo'n eigenwijsje! was vast genieten! @Daisy: dus t was een leuk feestje zo te lezen, hihi...grappig, kzie die stripper zo voor me, hahaha.... @Austin: lekker zeg, dat ze de boel slopen en dan niks zeggen, volwassen hoor...kan me indenken dat je er boos om bent! Of ben je, zoals daisy al vroeg, zo erg? ? ? ...... @lauwie: mooie commode hoor! @Linka: fijn dat je je weer beter voelt meid! @Rebbel: doe t idd maar rustig aan, laat een ander maar lekker lopen, kun je lekker genieten van je visite. Fijne dag alvast! @Mik: succes met je katermannetje! Vanmiddag komt een vriendin van me met vriend en 2 dochters, heb er zin aan....wordt vast weer gezellig bijbeppen! En niet te vergeten, vanmorgen kwam mn schoonzusje vertellen dat zij 12 december is uitgerekent van haar 2e kindje! Helemaal geweldig, we krijgen er een neefje/nichtje bij! Fijne dag allemaal! Liefs
lauwie: hele mooie commode! trendy! sjors: sterkte met je pa...goed dat jullie second opinion vragen...altijd alles proberen! kim: painten,plakken en verkleinen? Que? heb helaas nooit computers gehad op school, ben te oud! en op mijn werk hebben we geen pc's (boeing 747) wel heel veel computers, maar dan heel anders! dus helaas geen foto's voor mij...misschien one day...woon je dichtbij? dan krijg ik graag les van je! austin: trek je het nog een beetje? hoe gaat ie nu? moet je nog steeds plat liggen?
@Mik,gefeliciteerd met je 30 weken! \/ \/ Time flies when you're having fun @Lauwie,fijn dat je weer terug bent!Klinkt als een heerlijke relaxte vakantie 8) Mooie commode idd,snap dat je er blij mee bent! @Rebbel,doe het maar lekker rustig ana en laat je verwennen hoor! Heel veel plezier! @Linka,mmm lekker aardbeitjes,zou ik ook wel trek in hebben! @Esprit,wat leuk een nichtje of neefje erbij,dan wordt jullie kleine grote neef/nicht,leuk! Veel plezier vandaag! heel de middag op bed gelegen samen met mn schattie,hij Formule gekeken en ik half weggedoezeld,heerlijk! Nu weer helemaal klaar om zo uit te gaan eten,jammie! Misschien tot laters! xxx