Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hallo meiden

ik ben al zon 3 weken niet meer hier geweest. dus sorry heb ook niks bijgelezen .
    we zijn deze week begonnen met de verbouwing.
    en nu sinds woensdag hebben mijn vriend en ik hele erge ruzie zo erg dat we waarschijnlijk uit elkaar gaan.
    ik kan er nu helemaal niet tegen ik heb geen keuken geen vloer ik leef boven op de slaapkamer en hij bij zijn moeder.
    het is allemaal zo uit de hand gelopen. er zijn zoveel problemen bij hem zijn familie, en ik heb al een paar x aangegeven dat ik daar niks mee te maken wil hebben. ik had de hele tijd harde buiken.
    zijn moeder gebeld of ze hem daar even niet mee wilden lastig vallen , zegt ze dat ik hewm met rust moet laten.
    maar dinsdagnacht kwam hij pas om1.00 uur snachts thuis en toen is de bom gebarsten heb ik zijn mam gebeld dazt ze hun zin hadden s'morgens.
    Zegt ze dat haar dat niks intresseert haar aankomend kleinkind en mij.
    toen zei ik dat ik niks meer met haar yte maken wou hebben als zij er zo over dacht.
    en nu zit ik al dagen alleen met een verbouwing .
    Ik ben zo bang nou. ik ban nu 31 weken wat heeft dit voor een gevolgen voor ons kind stress is echt niet goed . ik heb de hele tijd harde buiken, het beweegt wel goed maar ik maak me zo druk. ik wilde deze week zoveel regelen de geboortkaartjes en nu weet ik niet eens wat ik erop moet zetten. samen of alleen . en hij schreeuwt alleen maar en maakt zich meer druk om zijn zus als om mij.
    mijn ouders zeggen dat het beter is als we uit elkaar gaan, maar hun hoeven dadelijk niet alleen een kind op tevoeden.
    alleen te bevallen volgende week is de partnerles op de zwangerschapsgym , kan ik ook alleen naar toe. het doet zon pijn nu meiden ik weet me echt geen raad
    het spijt me dat ik jullie hier mee lastig val maar ik weet me echt even geen raad.

2. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Wow, das een heftig verhaal. Zo te horen is het niet echt een ruzie die zo bijgelegd kan worden.
    Ik denk dat je het beste even naar de vk kan gaan wat betreft de harde buiken. En dan proberen uit die stress te komen.
    Goh, ik zou je zo graag goede raad willen geven, maar hier is niet zomaar even een oplossing voor.
    Ik zou zeggen, probeer er vanuit te gaan dat alles goed komt en wacht het rustig af, tot hij afgekoeld is. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
    Oh, wat zou ik je graag willen helpen . . .

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Janineenevie, oh meisje toch wat een verhaal. weet niet zo goed wat ik moet zeggen. enige wat belangrijk is nu is je kleintje, dus zorg dat je je kalmeerd en weer rust vind. lijkt me erg moeilijk tussen de puin en niet zo gezellige vriend en schoonma. misschien even bij je eigen mams slapen voor een paar dagen?

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    janineenevi.

jeetje meissie toch wat een ellende. nou ik wens je veel sterkte de komende tijd. ik ga niet zeggen wat ik zou doen want ik heb werkelijk waar geen idee!

veel sterkte en hou je rustig he voor je kindje

dikke knuffel kim

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jee janine, wat een verhaal en wat erg. ik hoop dat je er voor jezelf uit kan komen en snel weer wat rust kan vinden. heeel veel sterkte meid

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie wat een mooie commode, mag je met recht trots op zijn

rebbel doe je rustig, hier ook een wat drukkend gevoel onderin, mischien is het ook wel indalen ik weet niet.
    en een fijne dag nog vandaag

mik gefeliciteerd met de 30 weken

esprit gefeliciteerd met het aankomende neefje of nichtje

leuk hoor naat dat de echo zo leuk was. prachtig dat ze met echos toch zo recht in je buik kunnen kijken.

daisy dat klinkt als een erg leuk feest, en ik heb nu een bijzonder beeld van die stripster

gister trouwens even een schattig pakje gehaald, ik heb eigenlijk nog maar een paar dingetjes gehaald dus vond dat het wel eens tijd werd. en ook een heel lief roze mutsje

ga mijn kleine kereltje eens wat lekkers klaar maken

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Janineenevie: heel veel sterkte meid. Hopelijk vind je een manier om wat minder last van de stress te hebben. Hou je taai en pas goed op jezelf en je mannetje.

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Sluit ik me bij aan. Veel sterkte! Misschien is even uit elkaar zijn al genoeg om een beetje rust te vinden. Niets hoeft definitief te zijn.

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Janineenvie: Meis, ik schrik van je verhaal! wat een stress, kan me indenken dat je er flink kapot van bent en vol met twijfels zit! Want wat moet je nu...wat wil hij en nog belangrijker wat wil jij! Kan er niet over uit dat dit gebeurt en dan zijn moeder! Tjee! Ik zou je heel erg graag willen helpen, maar heb geen idee wat zou kunnen helpen...Denk dat idd het meest verstandige nu, hoe moeilijk ook, dat je voor jezelf en je beebje ff afstand neemt van hem en tot rust probeert te komen...Misschien moet hij idd ff afkoelen en wie weet wat zijn moeder hem wel allemaal niet inpraat....Heel veel sterkte in deze moeilijke periode meis! Dikke knuffel!

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @myangel - dat is idd niet leuk om iedere week 'n dag in het ziekenhuis te verblijven. maar positief blijven bekijken je bent al op de helft.

@Sjorsje - heel goed, dat jullie voor een second opinion gaan. ik zou ook alles tot op het laatste uitzoeken hoor.

@Linka - gaat het al wat beter dan zaterdag ?

@Denicepino - yo go girl, je niet op je kop laten zitten door die babyzaak.

@Daisy - jahoor, geslaagd voor de kleine dingen. moest op 'n gegeven moment stoppen met kopen anders kon ik het allemaal niet tegelijk meenemen! :( Geweldig dat je het toch naar je zin gehad hebt op het feestje, ook al zag je er eerst tegenop.

@Aliekepink - doe lekker rustig aan meis.

@Austin - eerlijke mensen zijn zeldzaam tegenwoordig. :(

@Joy - lekker bijgekletst met je nichtje.

@Noura - gefeliciteerd met je 30 weken. en is het meegevallen met je buik met het werken.

@Naat - mooie foto's, leuk is dat als je al herkenningspunten kunt zien.

@Mik - dat is toevallig ik ben gisteren ook naar de japanner geweest. ik ben in bergen op zoom geweest en jij ?

@Lauwie - heerlijk, griekenland. maar ik denk dat als je thuis geweest was je misschien weer over andere dingen nagedacht had. ik denk dat dat toch zwangere vrouw eigen is.

@Rebbel - gaat het al wat beter met je buik? en . . . goed dat je zelf niks hoeft te doen. geniet ervan. fijne verjaardag. p.s. mooie commode.

@Esprit - gefeliciteerd met je neefje/nichtje. weer iemand om lekker over zwanger, baby's etc. te kletsen.

@Janineevie - poeh, poeh. Dat is nogal wat, alles bijelkaar. heel veel sterkte. probeer aan je gezonde kindje te denken en niet over alles tegelijk nadenken, verbouwing, e.d. Denk eerst aan jezelf en je kindje.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Deze las ik meteen en ik kreeg hier tranen van, sorry zit hier te janken en dat verdien je helemaal niet terwijl je hoog zwanger bent!

Hele dikke knufff van mij en sterkte en ik denk aan je!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, hele mooie commode zeg!

@bemy, het gaat alweer wat beter, godzijdank idd!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nieuwe buikfoto! (normaal 26 weken en 6 dagen maar zeg alvast 27 weken ;))

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,

leuk dat jullie naar de foto van onze commode gekeken hebben en dank voor de complimentjes!

@esprit, gefeliciteerd! leuk een nichtje of neefje zo dicht bij jullie eigen kleintje!

@daisy, lekker gegeten vanavond?

@noura, wat heb je voor pakje gekocht?

@bemy, ben je er nu helemaal klaar voor?

@linka, je buik groeit goed! mooi hoor!

@janine, wat een rotsituatie, meid! misschien idd wel een goed idee om in een wat minder stressvolle omgeving wat afstand te nemen? vergeet niet dat jullie wel emotionele tijden hebben nu. (verbouwing, problemen van zijn familie, spannende tijden met kindje op komst en hormonen). misschien ziet de situatie er na wat dagen rust en afstand al wat minder heftig uit en kunnen jullie er wat rustiger over praten. of heb je er sowieso geen vertrouwen meer in?
    hoe dan ook hoop ik voor jou en je baby dat je ergens rust kunt vinden. sterkte & knuffel!

weltrusten allemaal!
    liefs, lauwie

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Janine,jeetje meis,ik schrik van je berichtje,wat een toestand!
    Ik hoop met heel mn hart dat jullie er saampjes uitkomen,misschien komt het ook wel door alle commotie van de verbouwing?
    Doe het wel rustig aan in zoverre je kan meis,je beeb staat op nr 1,misschien idd een ideetjes om een tijdje bij je moeder te logeren?
    Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte!
    Knuffel voor jouw en je beebje...

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Bemy,nou dat klinkt goed idd,shop till you dropp :D
    Dus nu moet je nog en keertje terug?
    Ach is ook heeeelemaal niet erg ;)

@Noura,hoe is het werken gegaan vandaag,nog last van je buik gehad?

@Linka,wow,mooi buikkie hoor :thumup:
    Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat!

@Lauwie,ik heb niet zo lekker gegeten,daar waar we waren is niet echt mijn keus,maar was wel gezellig!Ook belangrijk heh!
    Slaap lekker meis!

Ik ga ook afsluiten,morgen weer vroeg dag!
    Welterusten allemaal!

xxxDais..

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Janine: jeetje meis, wat een verhaal! Denk in de eerste plaats aan je kindje en jezelf, dat is het belangrijkste! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Ik ga zo werken, fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat een rust hier zeg ;)

Vandaag 30 weken! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ \:D/ :whistle:

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Linka,gefeliciteerd met je 27 weken! \:D/ \:D/ \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Goedemorgen meiden!

Misschien leg het allemaal aan mij en verbeeld ik het me maar maar iedereen heeft last van harde buiken en stress van babykamertjes en is moe en slaapt slecht! Volgens mij zit het een beetje in de lucht want ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken over me kinderwagen en box die nog geleverd moet worden door de babydump ik hoop zo dat alles compleet geleverd word anders betaal ik niet helemaal maar de helft. Maar we gaan er natuurlijk vanauit dat alles goed komt ik heb nog paar weekjes maar wil zeker 3 weken voor uitgerekende datum me maxi-cosi hebben anders ga ik serieus trippen !

Janine meisje wat een verhaal. Heeeeeel veeel sterkte meis.. toen ik het las toen kreeg ik tranen in me ogen. Ik denk dat je het beste even bij je ouders kan gaan intrekken paar weekjes even niet in de rommel thuis zitten en je laten verwennen door paps en mams. Denk dat je je man maar even met rust moet laten. Misschien een brief maken alles in zetten wat je wil zeggen tegen hem en die aan hem geven. Niet in de brievenbus anders is je schoonmama misschien er eerder bij om de brief open te maken ( klinkt misschien raar maar ik ken een vriendin en had het zelfde, die brief was nooit bij hem aangekomen) En over je geboorte kaartjes, ik denk dat je wel samen met je moeder kaartjes kan uitzoeken en dan zeggen dat je de tekst later zal in leveren heb ik ook gedaan ! was geen probleem dan heb je nog een paar weekjes om te bedenken he ? ze kunnen het altijd nog aanpassen ze drukken de kaartjes pas als de naam gewicht en datum bekent is. Doe in ieder geval rustig aan maak een afspraakbij de verloskundige en praat even met haar misschien heeft ze een oplossing om de stress een beetje weg te nemen. Kopje kamille thee drinken helpt misschien om je wat rustiger te voelen. meis ik duim voor je dat alles goed komt, en dat je een pracht van een baby krijgt die helemaal gezond is!1

verders meiden ik heb alles gelezen maar jeetje ik denk serieus dat ik dement word. Alles wat ik lees gaat ene kant in en andere kant komt alles er weer uit.

Ben van het weekend twee keer naar de griek geweest lekker lamskotelletjes op met zatziki :D jamjam ik ben verslaaft aan de griek... hihi
    En heb een mooi t-shirt gehaald en een mooi jurkje gehaald. hihi heb nog een leuk verhaal ! Stond ik in de winkel een HEEEEEEL mooi jurkje gezien had ik hem aan nou ik dacht ik lijk een olifant die probeert zichzelf te verstoppen achter een lap stof ! hahahahaha die jurk stond ZOOOOOO ver van me benen af dat was geen gezicht echt waar !

Me navel gaat trouwens nu helemaal naar buiten staan hihi vind ik wel grappig eruit zien.

Deel Deze Pagina