Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nou ja er was rust totdat ik me aanmelde :D hihi met me mega verhaal hahahahaha scherm is vol

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goeie morgen allemaal.
    Iedereen het weekend weer goed doorgekomen?

Ten eerste @ Janine: heel veel sterkte meid in deze moeilijke situatie.
    Denk echt even aan jezelf en je baby!

Iedereen(Daisy, Linka) die weer een weekje erbij heeft: JOEPIE :whistle: \:D/ :whistle:
    GEFELICITEERD!

Iedereen die moet werken: succes ermee.

Lauwie : lekker, een weekje naar Griekenland

Rebbel: gefeliciteerd met je verjaardag

Hier een leuk weekend gehad.
    Zaterdagavond met ons gezinnetje lekker barbequen.
    Gisteren naar mijn ouders geweest, kunnen de meiden altijd heerlijk knutselen.
    Ons meisie is iedere keer zo druk, dat mijn buik de hele tijd aan het schommelen is.
    Héél gezellig!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, gefeliciteerd met je 30 weken, hoera :whistle: !

4. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    lieve meiden
    bedankt voor jullie ondersteunende woorden. het doet me echt goed.
    Helaas denk ik dat de oplossing niet zo makkelijk is het is namelijk zo dat hij 2 jaar geleden heel veel contact met een ander meisje gehad heeft .
    Dat heeft mijn vertrouwen heel erg geschaad maar we zijn er middels therapie weer bovenop gekomen.
    maar jullie kunnen je voorstellen dat mijn ouders er nu ook genoeg van hebben .
    het is de tweede x dat hij mij zo laat zitten.
    en het gekke is dat er voor ik zwanger was niks aan de hand was.
    ik zeg niet dat hij een ander heeft, maar ik kan toch niet op hem steunen. hij is altijd maar weg en nu moest er nog iets gedaaan worden een muurtje weggekapt zaterdag en dat heeft hij ook niet gedaan want zijn zus was belangrijker.
    Zijn zus zit al 4 jaar zonder stroom en gas laat haar kind van 7 alleen naar de kermis gaan en rookt liever 3 pakjes sigaretten per dag dan dat ze brood voor haar kind haalt.
    nu hebben ze dat jongetje dinsdag opgehaald en die zit nu in een pleeggezin.
    ze heeft er vrijwillig voor getekend. ze kon naar een blijf van mijn lijf huis met haaar kind of ze gaf hem vrijwillig op. en zij geeft hem op , dat is toch geen moeder het spijt me echt maar dat mannetje is beter af zonder haar.
    nu heeft mijn vriend bij iemand 3500 euro geleend om haar schuld bij essent te betalen.
    dus hij maakt schulden voor haar.
    ik vind dit echt niet normaal meer , ik tel helemaal niet meer mee ik en ons aankomend zoontje en dat doet zo'n pijn. gisteravond nog met eeen goede vriend van ons gepraat en die zegt ook dat het niet normaal is hoe hij doet en dat hij er voor mij moet zijn.
    maar hij luistert niet we zijn bijna 8 jaar bij elkaar en wonen 5 jaar samen, maar ik heb hem nog nooit zo meegemaakt.
    ik ken op dit moment de vader van mijn kind niet eens.mijn ouders zeggen dat ze me streunen en er voor me zijn dat ik niet alleen ben , maar ik wil gewoon dat hij weer normaal doet

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    tjeetje, wat verschrikkelijk! wat doet die moeder nou zoiets, ongelofelijk! Dat walg ik zo ervan, dat hij niet eens aan eigen vrouwtje en kind denkt, brrr!

Wij zijn er voor je hoor meis, heel veel sterkte en dikke pakkerd!

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Janineenevie sterkte meis.

Zo irri gevoel zeg de kleine heeft de hik :( .

Heb vandaag een plasje weg gebracht om te kijken of ik blaasontsteking heb heb namelijk elke keer als ik moet plassen en na het plassen een snoeiharde buik.

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    als het al vaker is gebeurt dan zou ik zeggen wees wijs en ga bij hem weg anders brengt het alleen nog maar meer stress en ellende mee.... ik weet het ik heb makkelijk praten maar ik denk dat het op dit moment dan geen zin heeft om bij hem te blijven of later bij hem terug te gaanals hij nu al niet aan de baby denkt doet hij dat straks ook niet. Maar het lijkt mij een goed idee om bij je ouders te gaan wonen tijdelijk zodat jij je rust kan nemen. dat heb je echt nodig stress is niet goed voor je kindje.

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    joy heb jij dat ook ? dat hoort niet ? owhhhhhhhh ok dan denk ik ook dat ik eventjes ga naar de dokter. Want iedere keer als ik naar de wc ben gegaan dan valt heel me onderbuik helemaal weg en is de rest van me buik KEI en KEI hard. :S en dat is geen fijn gevoel dan moet ik echt even gaan zitten of leggen daarna anders komt het niet goed....

9. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Janineenevie
    Wat een rotsituatie zeg. Snap ook wel dat "even naar je ouders gaan om te ontstressen" niet alles oplost. Moeilijk hoor, dat je nu wordt gedwongen beslissingen te nemen, terwijl je eigenlijk met hele andere dingen bezig bent/ bezig hoort te zijn.
    Hoop heel erg dat jij en je klein er gezond onder blijven, dat is nu toch het allerbelangrijkste.
    Ik kan het bijna niet zeggen omdat ik alleen jouw verhaal nu een beeeeetje ken, maar doe het toch: ik snap niet wat je vriend aan het doen is hoor... ziet hij niet wat hij doet? Zal jij je ongetwijfeld ook continu afvragen...
    Heeeeel veel sterkte meid. Zorg goed voor jezelf en de kleine en laat je ouders er voor je zijn he!

Ik ben gister bij wijze van "gezonde activiteit" met mn man een stukje gaan lopen. nKilometer of 2. MAN, na 500 meter begon die buik me toch zwaar te zijn! :( Ging steeds langzamer lopen, om de impact van elke stap op mn buik te verminderen. Had na afloop het gevoel de vierdaagse te hebben gelopen. Hahahah, erg he?

Vannacht zo slecht geslapen: onze kleine had het helemaal naar de zin. Mn buik ging tekeer als een gek joh. Hoe ik ook ging liggen, en werd er nog es kotsmisselijk van ook, al dat geschop en geduw. Pfff, droomde zelfs dat ik moest overgeven, maar dat was gelukkig niet echt.
    Jippie het is dag! :D

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    avond vierdaagse hihi ! ja buik word steeds zwaarder nu he :D

Debbie die kleine die heeft gewoon even de binneboel veranderd :D die heeft opnieuw behangen en de meubels verschoven haha

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @denicepino nou of dat hoort weet ik dus niet maar word er niet goed van
    mede omdat ik zo vaak moet plassen dus dacht ms ligt het daar aan .
    Half 12 heb ik de uitslag .

@debbie2007 jee waar begin jij toch aan zeg na paar meter heb ik het al gezien haha

12. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Das toch raar, je gaat de boel toch niet opknappen als je bijna gaat verhuizen!?

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    HAHAHAAHAHAHAHAAH ja dat is waar hihi....

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    ms was het wel een opruiming 8)

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ joy ja en dat zijn dan je beste vrienden....fijn dat eindelijk de gordijntjes hangen, heerlijk gevoel lijkt me dat dat bijna alles af is!

@ noura meid let je wel een beetje op jezelf en nog gefeli met je 30 weken!

@ naat wat een prachtige foto's meid!

@ daisy ik bijt! hahahaha! nee helemaal niet, zou er ook niet iemand voor laten betalen bedoel daar ben ik toch voor verzekerd...ben naar mijn moeder gegaan in Zeeuws Vlaanderen, wel een eindje rijden maar wel gezellig, ze had de kinderen van mijn broer dus dat was ook leuk!
    Super dat het feest zo leuk was! ja lachen is dat dan he zo'n stripper hebben wij ook een x gehad, je komt niet meer bij! jippie 30 weken gefeliciteerd!

@ mik jammie japanner! ! ! veel beterschap aan je ventje! nog gefeli met je 30 weken!

@ lauwie fijn dat je zo genoten hebt! gaaf zo'n buikkast als commode!

@ Rebbel GEFELICITEERD MEIS! ! ! ! ! ! hopelijk voel je je vandaag een stuk beter!

@ Esprit vind het ook heel erg en dan te denken dat die deur er net 2 maanden inzit....gefeliciteerd met je schoonzus!

@ jennifer gaat een stuk beter ik zit nog wel veel maar liggen alleen 's avonds, ben super blij dat het beter gaat maar merk wel dat dat komt door het vele rust nemen! Hoe is het met jou?

@ janine hoe komt dat nou opeens zo? wat is er allemaal bij hem aan de hand dan? wat een klote opmerking van z'n moeder trouwens, wie zegt dat nou? misschien een tijdje bij je ouders blijven en er afstand van nemen, dan ziet hij misschien ook wel in waar hij mee bezig is...voor je beepje en jezelf gewoon even rust nemen! veel sterkte! dikke x en knuffel!

@ bemy ja zeg dat wel! hoe voel je je gaat het al weer wat beter?

@ linka super mooie buik meis! gefeli met je 27weken!

@ denice leuke he die uitpuilende navels hihi!

@ Miranda klinkt als een super gezellig weekend! en wat leuk dat jullie kleine meid continue laat weten dat zij het erg naar haar zin heeft in jouw buik hihi!

@ debbie ik haat die slaaploze nachten! verschrikkelijk! hopelijk kun je vandaag overdag een beetje bijslapen? hahahaha!

Gisteren langs mijn moeder gegaan was gezellig ze had de kinderen van mijn broer dus konden Eel en ik goed oefenen hihi! daarna naar zijn moeder...dat is elke x weer een opgave voor me, zij is altijd zo kattig en ik merk aan mezelf dat ik er steeds meer van begin te zeggen...is ook niet goed!

verders een brief van het kinderdagverblijf gehad dat de gevraagde dagen niet beschikbaar zijn en dat bijna 7 weken voor mijn uitgerekende datum....had het nog zo specifiek aan ze gevraagd! ga ze nu eerst maar even bellen!

xxx

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    het is zoooooo stil hier he... heb net de kraamafdeling gezien op sbs6 dat duurde lang voordat dat babytje ging huilen bij die keizersnee :S dan denk je ook dat je kapot gaat denk ik als je op die tafel leg en je er niet bij kan om te kijken.. Maar gelukkig is het goed gekomen met het babytje.

begin het steeds spannender te vinden, die bevalling komt toch steeds dichterbij. Begin hem afentoe echt te knijpen. Hoop zo dat alles goed loopt en het niet al te lang duurt want weet van mezelf heb geen geduld en als ik dan ook zo lang nog met bevalling bezig ben word ik chagerijnig en bijt ik de hoofd van me vriend eraf als hij niet oppast. ik weet je hebt het niet voor het uitzoeken en te zeggen als je aan het bevallen ben maar ik knijp hem echt zo erg. ik ben vanalles aan het lezen hier om mezelf rustig te krijgen maar dat lukt voor geen meter.
    Adem in en adem uit even bakkie kamille thee maken kijken of dat gaat helpen.
    Wil alles al helemaal klaar maken denk dat ik de kleertjes straks gaat wassen en katoene dekentje en hele kamertje nog maar eens gaat poetsen om bezig te zijn anders begin ik hier door te draaien en kan ik niet gebruiken..

Zijn jullie niet ontzettend bang dat er iets verkeerd gaat of dat het gewoon niet lukt die bevalling?

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ denice ik moet eerlijk zeggen dat het ook niet iets is waar ik naar uitkijk het lijkt me ook wel een beetje eng maar zoals vele tegen mij hebben gezegt, het is een natuurlijk proces en vrouwen doen het al eeuwen! je moet het gewoon over je heen laten komen!

bij de zwangerschapsgym zet onze "lerares" tijdens het doen van wee-opvangende oefeningen van die ourwoudgeluiden op je kent dat wel van die nature muziek, dat ontspant super goed, en als je bij elke wee gewoon denkt "ik heb bijna mijn kindje in mijn armen" denk ik ook dat dat helpt!

enne niet lukken bestaat niet uiteindelijk lukt het echt wel hihi!

probeer je niet te druk te maken meis en geniet nog van je zwangerschap en de rust!

xxx

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    helpt dat echt zulke muziek? Bij de tuinen hebben ze van die cd's dat heb ik wel eens gezien van die standaarts met verschillende knoppen erop die je dan kan aanzetten. Ik kan het proberen he neem ik cd spellertje mee en die cd. dankje voor de tip misschien ga ik die dan vanmiddag wel halen dan kan ik gaan luisteren ernaar :D
    Ik woon hier vlakbij een bos en vind het geweldig om op een bankje gewoon te luisteren naar geluiden en kijken of ik mooie vogeltjes ziet.
    Ik doe niet aan een cursus heb er heel lang over na gedacht en toen ik besloot om een kijkje te nemen bij de yoga hier in de buurt was de lijst al helemaal vol. Dus heb uiteindelijk maar besloten om me bij te lezen met boeken tijdschriften en zelf proberen te ontspannen. is natuurlijk heel anders maar ik ga zeker me inschrijven bij de volgende zwangerschap ( als dat lukt natuurlijk eerst 1 dan de 2e he )

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ austin wat ^$^#$^zeg van dat kinderdagverblijf. vooral als je er nog specifiek om gevraagd hebt. kan je eventueel nog wat regelene met je werk?

@debbie misschien was hij/zij niet aan het opknappen maar alles aan het schoonmaken voor de eventuele nieuwe bewonershihihihiih

@joy hoop dat het geen blaasontsteking is .

@janineenevi ik kan begrijpen als hij al een keertje je vertrouwen beschaamd heeft dat het nu helemaal moeilijk is. gelukkig lees ik dat je lieve ouders hebt die je opvangen . rustig aan he meissie. misschien maar goed voor dat jongetje dat die nu bij ouders komt die alles voor hem doen.

nou meisjes om 13uur moet ik voor de rhesus prik en ik hoorde dat hij niet fijn is . maar mag ik ook weer het hartje horen van die kleine erug leuk.
    ;)
    gr kim

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    moet iedereen zo'n rhesus prik en wat is dat eigenlijk ?
    Ik klik dom op dit moment ongelooflijk zeg hihi

Deel Deze Pagina