Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Joy, dat is hartstikke fijn! Idd, ken dat, je hoeft niks meer te delen, ik ben al bijna 5 jaar alleen geweest met Myrna, dus ken dat, alle stress eruit, maar tussentijd was ik ook depressief. Maar daarna ging beter en ontmoet ik mijn lover! Haha!

Mijn complimenten dat je zo goed doorzettingvermogen hebt, ga zo door meis!

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik heb geen tijd om te gaan zitte tobbe linka dat kan wel even maar de tijd tikt toch door he.
    En ik kan hem niet veranderen dus waarom er dan nog energie in steken.
    En wat betreft een nieuwe partner haha laat ik nog wel even wachten hoor heb het zo ook goed we zien wel wat de toekomst brengt allemaal :D

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @linka - mooie buik ;)

@Joy - ik heb ook een plasje weggebracht. Ben benieuwd.

@Austin - Dan weet jij in ieder geval wat je moet zeggen tegen de tijd dat je schoonzusje moet bevallen (hihi) dan wil ik dat gezicht weleens zien. Nu praat ze zonder verstand, maar dan piep ze wel anders.

@Mik - veel plezier vanmiddag (hartje luisteren dan he)

@Daisy - veel plezier bij prenatal. Jij bent er vroeg bij, nu al shirtje's voor je schoonzoons te kopen! (hihi)

@Denice - ik kijk expres niet naar de bevalling op tv. ik ben bang dat ik me dan ook bang en druk ga maken. misschien ook 'n tip voor jou? Maar ik geloof wel dat uiteindelijk alles goed komt ;)

@janineevie - wat 'n gedoe allemaal. kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Probeer iets te verzinnen om te onstpannen, want dat heb je echt nodig.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Eerst aan jezelf en je kids denken, dat is enige wat je kan doen idd ;) Tobben heeft idd geen zin in, dat weet ik heel goed uit mijn ervaring, voor mijn lover had ik al ex (niet vader van myrna) die hield mij steeds aan de lijntje, daar werd ik gek van (ook allesweterbeter en mij moeilijk gemaakt), eindelijk knoop doorgehakt en wilde dolgraag verder met mijn vriend, ja we worden ouders! Hihi!

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Om nog even terug te komen over de leveringen van de babyspullen. Ik ben afgelopen zaterdag naar babysuperstore van asten in tilburg geweest en daar hadden ze alles op voorraad ;) Dus heb ik gelijk een kinderwagen, maxicose, box, reisbedje etc. meegenomen. Dus GEEN Levertijden! super handig. Alleen moet ik nog wel terug voor een badje e.d. want het paste niet meer in de auto! :p

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wow, dat is mooi meegenomen! Nou heel veel plezier mee joh :D !

7. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    vandaag ben ik weer bij de verloskundige geweest. Ik moet echt meer aan mezelf denken, zegt ze.
    Ik heb zelf zoiets van: Als met de kleine maar alles goed is. De zaak moet ook doordraaien.
    Maar ze zegt dat het voor de kleine dan wel geen kwaad kan, maar als ik het niet rustiger aan doe, kan ik blijvende bekkenklachten houden.
    Tja, oeps, zo had ik er dus nog niet over nagedacht.

Maar ja, nu mijn zus terug is van haar huwelijksreis, kan ik weer wat meer werk laten liggen, en het echt wat rustiger aan gaan doen.
    De verloskundige adviseert zelfs om met halve dagen te gaan werken.
    Pfoeh, zal m'n zus leuk vinden. Dat durf ik haar niet eens te vertellen!

Dadelijk mag ik ook weer naar de fysiotherapie. Zij zal me wel hetzelfde vertellen. Maar ik weet hoe erg m'n zus het vindt om alleen te werken, en om het druk te hebben. Werkdruk is niks voor haar. Ze zou het liefste huisvrouw worden.
    Ik kan veel aan wat dat betreft, maar afgelopen week heb ik het zo druk gehaad, dat ik toch ook af en toe in tranen m'n man opbelde dat ik het helemaal had gehad.
    Zaterdag zou m'n zus weer komen werken, maar nu had ze ineens een vrijgezellenfeest van haar schoonzus. Ik durf dan niet kwaad te worden op haar, dat ze me in feite in de steek laat. 4 weken heb ik alleen gezeten op de zaak, en kei, maar dan ook kei hard gewerkt, en dan flikt ze me dit. Dan is ze er woensdag ook weer niet vanwege de bruiloft van haar schoonzus. En vrijdag en zaterdag is ze er niet want dan is ze naar pinkpop.
    Ze is er dus alleen dinsdag en donderdag. Bah bah.

Ik hoor haar nog zeggen toen ik terug kwam van de rechtzaak, die behoorlijk was uitgelopen: Ik wou dat je ook eens aan mij dacht!
    Ik wou dat ze wist dat ik niks anders deed.
    Ik moet nu dus van de verloskinige meer aan mezelf gaan denken, maar dat is voor mij heeeel erg moeilijk.

Het is misschien een mega-ego bericht, maar het moest er ff uit. En ik vind het jammer dat aan deze tekst mijn emoties niet echt te zien zijn, want het zit me echt behoorlijk hoog.

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 83 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 22
    :baby: JONGENS: 17
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 34 :(:

AGENDA:
    26-5: Rebbel gyn
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    27-5: CynthiaB verloskundige
    27-5: denicepino verloskundige
    29-5: myangel gyneacoloog
    30-5: schatje1 verloskundige
    30-5: Linka76 verloskundige
    30-5: QueenBee verloskundige
    02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog
    02-6: CynthiaB groei echo
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    04-6: Kiki verloskundige
    09-6: aykietje gyneacoloog
    10-6: Bemy verloskundige
    11-6: Noura verloskundige
    11-6: Pruts verloskundige
    16-6: Bemy 3d/4d echo
    17-6: Noura gynaecoloog
    20-6: schatje1 gyneacoloog
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Diana, dat is verschrikkelijk! Je durft neit te vragen of ze meer kan werken voor je omdat je op dit moment niet aan kan, kan je niet een keertje haar meenemen naar fysio of VK om laten te weten dat je niet meer aankan om meer gaan werken? Je bent beetje bang dat ze heel erg boos wordt op je? Ken dat, het is moeilijke gevoel, maar als ik je was zou ik haar meenemen naar VK of Fysio misschien besef ze dat straks wel?

Verder kan je brief schrijven of mailtje sturen?

Succes en sterkte Diana!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    JEETJE diana toch! meisje doe toch rustig aan je zus moet het begrijpen dat je rustiger aan moet gaan doen is niet goed voor jou hoor ,je een slag in de ronte werken zodat je zus naar een feestje kan. Jullie moeten echt praten en wat linka zegt is een goed idee. Zo hoef jij het niet te zeggen maar doet de VK het voor jou. Zo kan ze niet boos worden op jou.
    Ik vind het echt te gek voor woorden. 4 weken lang achterelkaar werken en dan nog niet eens een bedankje horen of van je hebt goed werk gedaan. en dan als jij een keertje naar de rechtbank moet en dat het uitloopt ( kan je helemaal niks aan doen trouwens) en dan durven zeggen dat jij aan haar moet denken ! .... sorry ik ken niet de hele situatie maar dat maakt mij toch wel een beetje boos. Meisje gewoon lekker rustig aandoen en het advies opvolgen wat je van je VK krijgt. VK zegt het niet voor niks dat je rustig aan moet doen ...

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

kom net van de vk af. ben weer twee gaten rijker eerst bloedprikken om te kijken of ik al antistoffen aanmaak tegen de kleine . en toen de rhesusprik.

die hebben ze in mijn been geprikt in de spier en voelde niet echt lekker maar goed viel al met al wel mee!

ze hadden mijn bloeduitslagen nog niet dus weet nog steeds niet waarom ik in vlagen niet lekker word en slap en duizelig. bloeddruk was prima dus.................

helaas die kleine was wel weer gedraaid dus ligt weer lekker eigenwijs met hoofdje bovenin

rebbel meissie gefeliciteerd!

@denicepino als het goed is heb je toch met 12 weken bloedonderzoek gehad bij de verloskundige.?

@debbie ja meis de huurbaas ben je wel en je mag beslissen wie er komt en wanner maar ik vind het toch wel netjes van je kleine dat hij/zij alles netjes achterlaat.

@joy nee hoor heb en bloed geprikt en een prik gehad zodat ik geen antistoffen ga maken. dus allebei
    . en na de bevalling gaan ze bij de kleine bloed uit de navelstreng halen om te weten wat haar/zijn bloedgroep is

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Na de bevalling ga ik prik halen voor rode hond, heb ik over gehad met VK, want ik heb niet genoeg antistoffen, ik moet uit de buurt van waterpokken en rode hond blijven vooral eerste 3 maanden, maar het is al voorbij maar toch opletten ;) Ik mag zelf weten of ik prik wil halen of niet, ik zou wel voor zekerheid doen ivm kleine.

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    mik ik heb geen bloedgeprikt iedereen hier heeft bloedgeprikt in het begin en het lijkt alsof ze mij vergeten zijn ofzo. .... ik heb ook geen urine ingeleverd ofzo. En ik snap dat echt niet waarom dat bij mij niet gebeurt is maar ik ga het er morgen over hebben met de verloskundige. Want dan wil ik dat alsnog wel gedaan hebben.
    Heb net de dokter gebelt om te vragen welke bloedgroep ik heb maar dat hebben ze niet in het systeem staan en afspraak konden ze niet maken moest ik via verloskundige doen met een verwijzing het zijn een stelletje prutsers hier als je het mij vraagt. waarom loopt alles nou weer niet zoals het hoort.....

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    denicepino wat raar zeg nou ik zou het even vragen bij de verloskudige maar als het goed is word je met 30 weken weer geprikt. heb ik ook afgelopen vrijdag gedaan

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @denicepino
    relaxed hoor meissie, nog tijd zat voor testjes. ergens bij 30/32 wk kijken ze vaak weer even naar je bloed. dan kun je het gewoon melden en ook vragen waarom je die "normale standaard" bloedtest niet gehad hebt...
    en bloedgroep kunnen ze in 2 sec uitvinden in het ziekenhuis, mocht je zonder ooit enige bloedtest te hebben gehad in het ziekenhuis belanden...

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja ik ga morgen even vragen aan de VK dan zal ik het vanzelf wel horen kan zijn dat ze het vergeten zijn er zijn namelijk 5 verloskundigen in de praktijk. dus misschien dacht de een dat de ander dat al gezegt had.

maar dankjewel voor jullie geruststellingen.. kan ik tenminste vanavond slapen ( als de kleine me niet wakker houd met het geschop in me buik en dat gedraai )

ik ben er morgen weer ik ga nu aan het eten beginnen :D lekker speklapjes

nog een hele fijne avond meiden ! eetsmakelijk voor straks en hopen dat vanavond minder harde buiken zijn en we goed slapen !

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nah wat raar dat je niet geprikt bent, zou ook nieuwsgierig zijn naar de reden.
    bij 30 weken prikken ze op hb waarden.

diana je bent een eigenwijze, je moet aan jezelf denken meid. ik weet niet of je zus kinderen heeft maar stel dat om wat voor reden ze zelf een keer minder werken kan dan zou jij toch ook voor haar klaarstaan?
    sterkte

was daarstraks even wezen kijken voor de opzet van het kaartje, we wouden een mooie tekst erop maar ik dacht dat het kaartje te klein ervoor was en was al bang dat er maar 2 regels van op pasten. maar het meisje daar heeft zitten passen en meten en met verschillende stijlen en nu is het wel gelukt, weliswaar wat kleiner maar toch leesbaar. alleen slechtzienden moeten denk ik hun bril opzetten :)
    van de week hoop ik het hele kaartje klaar te hebben.

oeps de bel

18. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @bemy jij ook al waar heb jij last van dan?

@linka zo is dat je eigen niet gek laten maken door een vent.

@mik ook zo,n lekkere dwars liggertje in je buik hahah
    gek bij mij geven ze hem pas na de geboorte .dat dat overal zo verschillend is joh

@linka ja die moet ik ook gaan halen ben ook niet immuum voor
    de rode hond.

@noura fijn dat dat ook weer geregeld is dan he

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo!

Ik ben nu ook bezig met de tekst voor het kaartje te verzinnen. Ik wil eigenlijk een soort van tekst dat het lijkt alsof Jamie het verteld zeg maar (volgen jullie het nog ;) ? )...

Rebbel, van harte!

Ik las trouwens ergens iets over harde buiken enzo. Ik merk nu ook dat zo gauw ik blijkbaar iets te veel doe, mijn buik op knappen staat.. Gisteravond in bed was het ook raak, ik lag alleen maar op m'n zij, toen kreeg ik me daar een felle steek rechts van mijn buik! Niet te zuinig ook! Ik werd er gewoon warm van... Vanmorgen weer, alleen was dit toen ik een beetje voorover stond om Jamie's fles te maken.. En als ik teveel sta of loop ofzo, krijg ik ook de beruchte bal in mijn buik.. erg vervelend wel, maarja, het is maar tijdelijk en voor een heel goed doel!

Zo, ga gauw verder met de tekst voor het kaartje! Tot later dames!

Xx

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @QueenBee vervelend he die harde buiken ik hoef ook maar iets te doen of ik heb het weer.Zoveel harde buiken heb ik niet gehad bij andy en joy lynn
    Leuk idee zeg succes en veel plezier met verzinnen.

Deel Deze Pagina