Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Diana,je moet echt aan jezelf denken hoor meis!

@Bemy,hahah,ja begin nu al te slijmen bij mn schoonzoons,moet ze tuurlijk wel te vriend houden heh ;)
    Enne das ook toevallig,wij hebben ook alles bij van Asten in Tilburg gekocht,tuurlijk wel levertijd op het kamertje dus Vrijdag is de grote dag! :D
    Leuk om nogmaals terug te gaan vind ik,mooie winkel,ik kan er goed slagen iig!

@Denice,ben benieuwd wat de VK morgne ervan zegt,raar hoor!

@Noura,wat fijn dat jullie kaartje al bijna klaar is,ben jaloers 8)
    Fijn dat het wordt zoals jullie willen iig!
    Met passen en meten kom je en heel eind heh ;)

@QueenBee,leuk idee idd,kom je eruit?
    Wij willen ook zoiets maar dan vanaf een wolkje ofzo,moeten nog ff kijken..
    Succes ermee!
    Enne lekker rustig aan in zoverre je kan.

@Esprit,waar ben jij vandaag?

De shirtjes waren al uitverkocht,echt zoooo jammer!
    Nu heb ik witte met hup holland hup,ook leuk :(
    Gelijk een leuk tuniekje gekocht,echt ook helemaal mijn smaak,maak je ook niet vaak mee qua positiekleding.
    Heb ook alle gordijnen net besteld,over 3 weken klaar,ben een beetje laat maar goed... :oops:
    Zo lekker eten en dan mn moeder opzoeken in het ziekenhuis,ze heeft vandaag haar borsten laten liften,was echt voort zo erg....

Owja en als het goed is gaan we Vrijdag ook voor kaartjes kijken...
    We moeten echt opschieten overal mee heb ik het idee.

xxx

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Daisy,

Gefeliciteerd met je 30 weken meis.
    Weer een mijlpaal bereikt!
    Nu lekker gaan aftellen.

Liefs Sen

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Eveloppen van geboortekaarten zijn binnen dus kan ik lekker aan de slag gaan :) !

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    buddy gefeliciteerd met je 30 weekjes meissie

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    hahaha dat klinkt vrolijk ook leuk van dat shirtje 8)

Gefeliciteerd met je 30 weekjes ;)

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je meiden,wat een mijlpaal zeg,ben zo blij!
    Zeker aftellen nu,jippie!

@Sen,je bent een schat,thanks! :thumup:

@Linka,ik wil ook al gaan schrijven eigenlijk,ben er helemaal klaar voor. :D
    Succes meid!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

thanks voor de felicitaties! :D
    ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest, zaterdag veel harde buiken gehad en gister ook wat buikpijn, maar de controle was goed gelukkig!

gister een leuke dag gehad en vanmiddag nog wat visite! :D

@daisy: gefeliciteerd meid! \:D/

verder niet bijgelezen, sorry! dat is op moment soms echt even te veel van het goede omdat ik bij meerdere onderwerpen mee schrijf.

liefs rebbel

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jij ook succes ;) Hihi!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn hoor Rebbel, dat goed ging ;)

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Feestslinger is ook binnen, vanavond ga ik samen met mijn liefje controleren nu durf ik niet je weet het maar nooit met Myrna :) ! (naam zit erin)

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Diana - ik zou het gewoon met je zus erover hebben. Dat snapt ze uiteindelijk toch wel ?

@Joy - als ik geplast heb en ik trek m'n broek weer op. Heb ik weer het gevoel of als ik moet plassen! en dat heb ik dan net gedaan ? :(

@Daisy - idd. leuke winkel. en dan a.s. vrijdag lekker het kamertje. Ben je dan klaar of moet er nog iets gebeuren voordat het kamertje klaar is?

:( ik moet ook nog de tekst verzinnen voor de kaartje's :(
    :D Maar de enveloppe zijn er al, dus ik al gaan schrijven :D

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @bemy vervelend ik heb dat als ik net terug kom gewaggeld kan ik weer terug en dan harde buiken erbij.

Ik heb paar foto,s van de babykamer erin gezet in het album maar de nu de lamp nog :(

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Dat waren ff 8 pagina's terug te lezen....thanks ;).....

Kben net terug van een spontaan dagje oppassen op mn neefje van 5 en nichtje van 2 jaar oud....heb dus heerlijk kunnen oefenen en ik vond t super! Eerst neefje van school gehaald, toen broodjes smeren en eten, nichtje naar bed brengen, geknutseld met mn neefje, toen nichtje uit bed en drinken met een koekje, daarna naar de kinderboerderij en toen weer wat drinken en tekenfilmpje gekeken...ben net thuis en val om van de vermoeidheid...Nog te moe om de vork op te tillen om wat eten in mn mond te schuiven, hihi.....
    Wel een fijn tijdverdrijf, want morgen moeten we naar de gyneacoloog voor de placentaligging en de zenuwen hobbelen samen met mn beebje door mn buik!

Heb ff vluchtig bijgelezen en zag weer een aantal mijlpalen voorbij komen...GEFELICITEERD MEIDEN!

@Joy: ook een spannende dag morgen dus! Succes meid en laten we duimen op goed nieuws!

@Meiden met akelige schoonfamilie: laat je niet op de kop zitten hoor! Voor jezelf opkomen! natuurlijk is gezeur niet leuk, maar daar kunnen zij zelf ook heel veel aan doen! Ik ben het zelf zat om telkens maar voorzichtig te zijn en zeg ook wat ik van iets vind....hoe moeilijk soms ook, maar anders vreet ik mezelf alleen maar op.....

@Daisy: jammer van die shirtjes, kzag ze laatst ook, maar kon niemand bedenken die ik er blij mee kon maken.... Lief dat je me mistte vandaag!

Pff, ben vast weer heel veel vergeten, soory daarvoor, maar kzie gewoon wazig van vermoeidheid! En ga lekker op de bank!

Fijne avond allemaal en duimen jullie morgen?

Liefs sleepy Esprit

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

Wij hebben enveloppen ook al geschreven en wij hebben echt een hele leuke tekst op de kaart laten drukken :D

Voor de rest heb ik gewerkt vandaag..

We hebben eindelijk een oppas gevonden! :)

Groetjes

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,

mijn eerste werkdag zit er weer op. was nog best te doen. vanochtend bij de vk geweest. ze groeit goed en ze schopte zoals altijd de doptone weg :)
    deze week prikken voor suiker (1x nuchter, ontbijten en dan 2 u later nog een keer), dat had mijn moeder namelijk toen ze zwanger was. en meteen nog een keer mijn bloedgroep. ik heb nl altijd gedacht dat ik rhesus positief was, maar uit het eerste onderzoek bleek rhesus negatief. voor de zekerheid nog maar een keer laten prikken.
    volgende keer bij de vk inderdaad op antilichamen ofzo laten prikken. is dat al een vervelende prik of krijg je die na de bevalling pas?

@ mik, hoe was de prik? zo vervelend als ze zeggen? o, ik lees het al. fijn dat het meeviel! en het hartje? leuk altijd he?

@elleNY, ik heb precies hetzelfde! mijn vriend heeft rhesus negatief. de ene vk vindt het prima om daarom niet te prikken, de ander zegt dat het niet de eerste keer zou zijn dat zo uitkomt dat de vader de vader niet is. beetje stom omdat ik zeker weet wie de vader is!

@ debby, ik denk ook dat ik die gezellige bewegingen in mijn buik ga missen. en dat ze mee is naar het werk.. maar ook wel leuk dat we haar dan echt kunnen knuffelen!

@denicepino, ik slaap nog steeds half op mijn buik. ik heb een kussen naast me en daar leg ik dan mijn ene been op. dan voelt het als op mijn buik slapen, maar lig ik door de hoogte van het kussen eigenlijk op mijn zij.
    heb je aan het begin niet een keer bloed laten prikken met een formulier van de vk? dan zou ik er wel om vragen. ze testen dan op vanalles, van hiv tot bloedgroep. als je er niets meer van gehoord hebt, kun je ervan uit gaan dat het goed was.
    en over de bevalling: je hoort slechte verhalen en je hoort verhalen dat het prima ging. ik houd dus rekening met het feit dat het zwaar kan worden, zodat ik niet op dat moment met de teleurstelling geconfronteerd wordt, maar voor het zelfde geld heb ik een prima bevalling. ik maak me er dus nog maar niet te druk om. wel vind ik het vervelend als er grapjes over gemaakt worden (zijn altijd mannen) of als mensen zeggen dat je echt pijnstilling moet regelen. daar krijg ik wel de zenuwen van.

@daisy, super van de 30 weken! bij tweelingen is elke week meegenomen toch?!

@joy, fijn dat je urine goed was! ik heb ook de laatste dagen een keiharde buik als ik moet plassen of net geweest ben. ik was door jou berichtje ook al bang dat ik dan misschien ook blaasontsteking had. ben dus ook blij voor mij dat jij geen blaasontsteking hebt ;) en misschien voor jou een geruststelling dat ik het ook heb en ik las het van nog iemand. hoop dat het morgen ook goed blijkt!

@austin, pff, fijn zo'n inlevende schoonfamilie. zijn vast gezellige bezoekjes!

@linka, mannen! die snappen het soms echt niet he?

@bemy, fijn dat je alles binnen hebt! rustig idee! ik wacht alleen nog op het wiegje, maar daar ligt mijn nichtje nu nog heerlijk in!

@diana, het is ook moeilijk meis, om voor jezelf te zorgen, zeker als de druk zo hoog is. maar werk of je gezondheid... hoe moeilijk het ook is, ik zou het toch maar proberen! sterkte hoor!

ik lees zo verder, nog ff naar de mediamarkt voor een laptop kijken voordat ie dicht is!
    tot zo!

16. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Hai allemaal, het is een eeuwigheid geleden dat ik wat heb geschreven, maar lees nog wel regelmatig mee :)! De afgelopen tijd was ook dat minder, vanwege computerproblemen, maar nu lijkt alles het weer te doen.

Heb vorige week, na mijn bezoek aan de gynaecoloog, met mijn leidinggevenden afgesproken dat ik alleen deze week nog werk en dan volledig de ziektewet in ga. Hihi, misschien heb ik dan wat meer tijd en rust regelmatig te lezen en te reageren!

Het gaat eigenlijk allemaal goed, de gyn had het alleen vorige week over een mogelijke groeiachterstand van zo'n 2 weken. Vond mijn buik ook aan de kleine kant - hihi, vind dat zelf nogal meevallen ;)! Maar goed, heb nu een extra controle volgende week en ze houden me wat scherper in de gaten. Hij zei wel heel enge dingen als eventuele opname, vroeger bevallen, etc, maar heb besloten me daardoor niet gek te laten maken. Het zegt allemaal nog zo weinig.

Voel me verder prima, weer even wat minder energie, maar goed, dat mag ook wel. Laatst had ik zoveel energie dat ik veel meer deed dan goed was voor mijn lijf - en dat is ook niet handig. Gebruik sinds een paar weken ijzertabletten en eerlijk is eerlijk: dat bevalt me prima! Niets geen enge dingen als verstopping, integendeel zelfs. Daarbij een stuk fitter, dat is toch wel erg prettig.

Hoop dat het met iedereen verder goed gaat! Enjoy, enjoy, enjoy!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Joy72; Ja das idd vervelend die harde buiken. Denk je zelf dat je het rustig aan doet, denkt je lichaam er toch nog even iets anders over....

@Daisy; Van harte met je 30 weken! Die mijlpaal bereik ik morgen! ;)

@Lyrics; Goed dat ze je wat scherper in de gaten houden dan! Maar idd, zolang jij je goed voelt, is het niet nodig om je zorgen te maken over een eventuele opname en dergelijke. Rustig aan!

Met de gedichtjes wil het nog niet echt vlotten, is best moeilijk. Helemaal omdat we niet zo van de lange gedichten zijn, en er zijn meer lange dan kort maar krachtige gedichtjes die verwoorden wat wij willen zeggen... nog maar even verder zoeken dus!

Fijne avond verder en tot snel!

Xx

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Hier nog eens een berichtje van mij...

Ik lees dat het bij een aantal zwaar begint te worden. Daisy, spreek je zus erover aan, je weet nooit hoe ze gaat reageren. Misschien verplicht ze je wel om het rustiger aan te doen. Zelfstandige zijn is volgens vele tof omdat je "zogezegd" de uren zelf kan kiezen, maar de centen en de klanten moeten wel binnen komen natuurlijk.

Bij mezelf begint het ook zwaar te worden. Ben nu een weekje thuis en vanaf juni begin ik halftijds te werken. Al een geluk heb ik twee superbazen die vinden dat de baby op de eerste plaats komt.

Ik denk dat ik ook last heb van harde buiken, al weet ik momenteel nog niet echt hoe ze aanvoelen, maar zoals eerder gezegd door iemand, het ballon gevoel herken ik wel.

Ik weet niet of jullie dit ook herkennen, maar ik denk dat mijn schoonmoeder bezorgder is als ik, ik mag niets meer doen en nu komt ze woensdag zelfs poetsen, ik ben er eigenlijk wat tegen, maar ik weet dat ik het zelf niet echt meer kan. Ze is zo lief!

Verder kan ik aan iedereen de raad geven, doe het rustig aan!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo ben ik weer even, er is niks op tv, dan maar weer het forum op. hoezo verslaafd ;)

harde buiken schijnen erbij te horen met 30 weken en meer. het is ook een soort oefenen, maar het is heel normaal. ze moeten natuurlijk niet pijn gaan doen.
    dat was wat ik vorige week te horen kreeg.

licrys mocht je nog wel werken deze week dan? als die het ook al over opname had? hier ookeen groeiachterstand, maar dit soort dingen zijn niet gezegd. gelukkig maar want als ze het nog niet zeker weten ga je je zorgen maken.
    doe maar rustig aan en gelukkig word je goed in de gaten houden.

daisy gefeliciteerd met je mijlpaal!

esprit ik ga aan je denken morgen, en zal geregeld even langs komen kijken.

iedereen dus druk met de kaartjes bezig, en gedichtjes. moeilijk he. ben blij dat wij een eind op weg zijn.
    ik ga van de week papier halen dan word er een proef gedrukt, en kan ik kijken of ik nog lintjes of iets wil.
    en dan nog even een bijpassende envelop uitzoeken. en dan hoop ik het klaar te hebben

fijn lauwie dat alles goed was bij de vk

linka hoe is de slinger?

morgen komt ons dakraam erin, hoop dat het niet te veel rommel geeft, heb vandaag al een boel opgeruimd.
    dat word morgen wachten tot ze klaar zijn, ach dan ga ik hier op het forum zitten

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Pffff... vandaag kan ik mijn draai niet vinden. Ik zit gewoon niet lekker. Het ene moment pijn in mijn rug (rechts naast de wervelkolom een pijnlijke spier) en het andere moment kan ik niet rechtop zitten omdat het onder mijn borsten pijn doet (middenrif / ribben). Bleh... geen fijn gevoel.
    Blij om te lezen dat het over het algemeen zo goed gaat met iedereen. Het verbaast me wel dat er bijna 3 maanden voor de uitgerekende datum al gewerkt wordt aan het schrijven van enveloppen! Dat is nog eens vooruit denken. Ik ben dan bang dat ik veel te laks ben en eens op moet schieten.

Iedereen een heel goeie nacht!

Elle

Deel Deze Pagina