@ daisy hahaha ik zie het al helemaal voor me, gordijnen open in je nakie met je dikke blote buikie en dan staan daar van die mannen helemaal in shock en jij ook hahahaha! @ miranda ja je weet natuurlijk maar nooit zo'n vluchtkoffer die "gaan klaar" is is toch mooi meegenomen. ach meis toch het is ook niet fijn om je zo beperkt te voelen, hopelijk voel je je snel weer wat fitter! @ my angel meis we zijn hier om elkaar te steunen dus als je ergens mee zit moet je gewoon schrijven! @ delilah mooie buikje en super mooie baby kamer! @ puck jij ook aan jezelf denken he meis! @ noura jeetje meis ik hoop dat alles gewoon in orde is veel sterkte! @ Esprit voor die mensen is het zo gewoon dat ze zich niet meer beseffen dat het voor ons zo bijzonder is! veel plezier vanavond, mijn ventje moet morgen ook weer mee hihi! fijn dat alles met jullie oude huis bijna afgerond is, moet toch een fijn gevoel geven! @ kim leuk he dat besluitloze gevoel hihi! ik heb dat ook bij veel dingen die ik voor de baby koop hahaha! @ denice als jij 12.3 kilo veel vind dat ben ik een olifant hahahahaha! goed dat alles goed gaat met je beepje! @ joy jeetje dat is ook een heel gedoe, maar denk maar zo meis zolang alles goed gaat met beepje! he wilde ik naar de babyzaak kom ik erachter dat ik over een half uur bij de vk moet zijn en die babyzaak is dik een uur rijden.... heb net wel een verduisteringsrolgordijn, glasgordijnen en overgordijnen gekocht voor de babykamer...werd tijd hihi! nu nog een lamp en dan zijn we ver klaar denk ik! xxx
Au, mijn beeb schopt voor het eerst pas echt hard haha ik heb medelijden met de vrouwen die dit al weken hebben. blijkbaar kan meneer al flink naast de placenta schoppen. Hier ook nog eentje die bezig is met de geboortekaartjes, kreeg er twee opgestuurd. mijn mannetje vind de ene leuk en ik de andere heel handig. las dat het voor velen zwaar begint te worden, even volhouden. al ben ik wel jaloers op diegene die al in de 30ste weken zitten whoehoe liefs J
oh jenny dat is lastig als jullie allebei wat anders leuk vinden. mijn man laat het aan mij over, maar goed ook want bij de kleur van de letten kwam hij al met rare ideeen. ja en het is best lekker om al in de 30 weken te zitten, maar voor je hetweet zit de rest daar ook. en je weet nooit wie over tijd gaat lopen en wie eerder bevallen gaat. lekker austin dat je bijna alles klaar hebt en leuk naar de vk was vergeten te zeggen dat donderochtend de kraamzorg intake gaat doen.
@ Delilah en Puck: toch altijd fijn om te horen dat anderen precies snappen welk gevoel je bedoeld! Ik zal ook proberen om het "schattig" te vinden. @ Noura: meid ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. @ Esprit: ja, zo gaan de medische echo's in het ziekenhuis. Tijdens de groeiecho's die ik gehad heb hebben ze mij ons meisie verder ook niet laten zien. Toch wel een geruststelling dat je dan weer zo'n LEKKERE schop krijgt hè! Er is natuurlijk wel een verschil tussen oppassen en kinderen van jezelf om je heen hebben. Maar ik kan wel merken dat heel veel dingen samen met de meiden(afdrogen na het douchen, stukje fietsen) niet meer zo goed lukken. Dan moet papa maar wat meer in aktie komen. @ Mik: fijn dat je dagje erop zit. Zoals jij je voelt, zo voel ik me ook. Zo van de een op andere dag. Toch vreemd. Ik heb de andere variant van de luiertas bij Kruidvat gekocht. (ik heb hem nog niet bij de kinderwagen gepast) @ Denice: goed dat alles nu wel onderzocht wordt. Alleen balen dat alles dan weer op dezelfde dag moet komen hè. @ Joy: houd het voor jou dan nooit eens op met die vervelende dingen! Ik hoop dat het allemaal goed komt meid. Ze houden je wel goed in de gaten zo. @ Austin: toch nog wat geshopt lees ik. Super dat nu alles bijna klaar is. Veel plezier bij vk. Hier nog steeds niks van de kraamzorg gehoord. Wacht deze week nog even af, dan kan ik volgende week altijd een keer bellen. Vanmorgen eindelijk nieuwe schoenen gekocht, toch nog een paar waar ik in pas. Oja en ook nog een nieuwe goudvis, gisteren is er één overleden. Nu ben ik even aan het bijkomen op de bank. Strks misschien nog even iets in huis doen, dus Daisy als je een vrijwilliger vindt mag ik die dan ook even lenen.
Daisy, ja roze tas met groene ook beetje blauw als ik goed heb (zal ff checken hihi) bij prenatal idd Ben zo blij mee!
Ja dat klopt, met groene bloemetjes, leuk zijn ze he! Hihi! Ik vroeg aan me liefje of hij niet erg zou vinden dat hij ermee moet meelopen? Hij zei ben je gek die is voor onze meid! Hahaha!
hm... ik probeer al vanaf 1 uur de baby-dump te bereiken maar ik heb steeds in gesprek :S die mensen hangen dan ook lang aan de telefoon.
Natuurlijk! Haha, wel stom dat ik gewoon vroeg, maar tsja je weet het maar nooit of hij voor zich zal schamen, maar hij vond die mooier dan andere !
@ miranda3xmama soms kun je inderdaad denken dat je de enige bent met bepaalde dingen he gelukkig niet dus! Ik heb ook nog niks gehoord van de kraamzorg, rond welke tijd doen ze normaal een intake dan? Of is daar geen standaard voor? Anders moet ik er nl. ook even achter aan.
ik heb afgelopen woensdag een intake gehad van de kraamzorg. Ik was 2 dagen eerder gebelt van kunnen we dan langs komen dus bij mij was dat met 8 weken dat ze langs kwamen ...
Nou ja we zullen zien! Ik zit er nu ook nog niet op te wachten aangezien het huis overhoop ligt door de nieuwe keuken. Over 2 weken zijn ze welkom
@Linka,ja dat probleempje had ik ook,ik wilde in eerste instantie een legergroene tas maar kon nergens een mooie vinden dus ik dacht ik gok het erop,haha,mn schattie vond m hartstikke mooi,en anders kunnen ze m toch onderop leggen? Wij hebben een legergroene kinderwagen met roze dekentjes,past er perfect bij @Miranda,ik heb kraamzorg zelfg gebeld en gelijk een afspraak gemaakt,misschien een idee? Jij kan tenminste nog schoenen kopen ik niet meer,het wordt niet minder,misschien wel als ik meer omhoog ga zitten met mn pootjes maar tijdgebrek heh! @Noura,jij ook al,ik ga nu ook echt beginnen,om 17.00u komen de kijkers,en wil eigenlijk ook nog een bloemetje halen voor op tafel... Nou ik ge beginnen,heb al opgeruimd nu alles afstoffen en stofzuiegen en dweilen... Laters!
Ben d'r weer even... Joepie, 30 weken precies! Vanavond weer even een foto maken. Mijn buik begint nu wel echt te komen hoor Groetjes van Kiki
Hoera, gefeliciteerd, nog 10 weken te gaan ! Nou dan ben ik wel benieuwd naar die buikje, heb je altijd zo gehad, Kiki?