Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Meiden die weer een weekje verder zijn: Gefeliciteerd! :whistle:

Morgen zelf ook al 30 weken, wow!

Daisy: Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk kun je snel in je nieuwe bedje slapen!

Delilah: Succes bij de VK.

Mik: Ik voel de kleine soms ook minder en dan op momenten dat het niet zo handig is (onder autorijden bijvoorbeeld) dan gaat hij tekeer! :)

Schatje: Jammer dat je gezakt bent voor je examen! Ik gebruik sinds een week Vaseline Bodylotion Extra dry skin, dat helpt heel goed tegen de jeuk, misschien een tip? Werkse vandaag!

Linka: Werkse vandaag!

Gisteren kleding geshopt voor het feest, ik ben goed geslaagd! Een heel leuke wit rokje (ben niet zo'n rokjesmens, maar deze is erg leuk), mooie top en leuke buikband. Nu nog even leuke schoenen/mooie slippers en klaar!

Ik ga me ook maar eens aankleden en ontbijten.

Fijne dag!

Liefs, Puck

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha dat filmpje is echt grappig, gassiedarie het ziet er wel heel vaag uit.

bij mij begint het héél zachtjes erop te lijken, maar echt niet zoals bij haar haha

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Joy - sorry meis, dan had ik het niet goed gezien. Ander positief puntje is dan toch wel dat de kleine van de 800gr naar de 1100 gr gegaan is. Mijn beepje loopt ook achter en de vk zei dat een weekje achterlopen ongeveer 200gr scheelt. En dat dat helemaal niet veel was.

@Schatje - dat is idd. balen. hopelijk kun je nog herkansen?

@Daisy - vervelend hoor, dat slechte slapen. Maar misschien al goed nieuws in aantocht over het verkopen van je huis ?

@Mik - hier voel ik de eene keer de beep ook beter als de andere keer! ERG FRUSTREREND moet ik zeggen.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames! Ben weer terug van de vk.

Iedereen die vandaag weer een nieuwe week in gaat, GEFELICITEERD! :whistle:

Super he! Ik vind het zo snel gaan allemaal!

Bij de vk was alles goed, ijzer was goed en de bloeddruk ook en het kindje ligt met het hoofdje naar beneden dus dat gedruk boven in zijn steeds de billetjes :D en dat gewiebel onderin de handjes en elleboogjes, had ik nooit gedacht dus dat weten we ook weer!

@ Puck, fijn dat je geslaagd bent voor kleding! Klinkt helemaal leuk!

@ Schatje, jammer van je examen meis!

@ Mik, jaaaaaaaaa buikfoto's! Ik vind het altijd super om buikfoto's te bekijken!

Zo, nu ff een bakkie koffie en bijkomen :D

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik kreeg net een vette schop. zo van mama wees maar gerust komt wel goed ik ben er nog hihihihihihihi.

wat een prutweer trouwens. gatverdamme. bah bah bah. ik ga ff naar het winkelcentrum/

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Goedemorgen !

meiden ik hoop dat jullie vannacht allemaal goed geslapen hebben ! Ik wel in ieder geval alleen heb nou een ongesteld gevoel steeds en al 2 dagen zo'n raar gevoel in me buik beetje drukkend. Zal er allemaal wel bij horen. Gister was gewoon alles goed bij de verloskundige. Weet in de avond ook niet hoe ik moet leggen.
    Moet nog zoveel doen in huis maar het lijkt alsof me energie er zojuist van door is gerend.

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Is een vies benauwd weer vandaag beetje zonnetje hele laag wolken en zooooo vies klam gewoon ik kan straks denk nog een keer douche.

8. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames!

Joy en Duster gefeliciteerd met jullie 30 weken!

Ik heb vannacht zo slecht geslapen, erge kuitkramp, dus ik mijn vriend in paniek wakker maken, duurde wel ff. en voel ik het nog steeds in mijn kuit.

Mijn buik gaat soms ook helemaal tekeer, echt leuk.Zal ook eens proberen een filmpje te maken. morgen weer een nieuwe buikfoto.

Ik moet met deze week nog 8 weken werken. gaat wel snel hoor.
    Fijne dag allemaal!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ik heb gisteravond geprobeert om een filmpje te maken iedere keer als ik de camera weg legde begon ze keihard te schoppen en iedere keer als ik de camera aan had dan stopte ze. Is echt ons aan het pesten, voelen ze dat ofzo dat je iets wil opnemen?

10. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ja vast wel....is ook meestal zo als ze erg beweegt en mijn vriend of vader legt zijn hand op mijn buik en ze houdt op.

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Misschien toch even je urine na laten kijken op blaasontsteking?
    ik had dezelfde klachten en heb nu blaasontsteking!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm ja ik denk dat ik dat maar eens gaat doen. Zoiezo moet ik over 2 weken urine in leveren bij de verloskundige voor eiwitten ofzo maar dan ga k vanmiddag wel eventjes naar dokter. Had gehoort dat dat vroeggeboortes kan veroorzaken he...en dat willen we nog niet hebben ( ook al kan ik bijna niet wachten om me kleine meisje in me armen te hebben ) is het beter om eventjes nog in me buikje te laten zitten

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb het ook iedere keer als ik mijn buik zo zie bewegen denk ik snel de camera pakken en dan ga ik er weer voor liggen en dan houdt het op :D

Het zijn nu al deugnietjes dus ;)

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ik heb mega bagger geslapen, werd weer es gek van het maagzuur! blegh!
    ben naar beneden geslopen en wat vanille vla genomen, dat hielp echt meteen (voelde me net een plunderaar... ieieieiek koelkast open, zachtjes dichtdoen, zachtjes een bakje pakken, en dan stiekum in het donker vanille bla zitten wegwerken, hahaha)

ik kan trouwens soms echt zo misselijk zijn, wie ook?
    vooral snachts, denk dat het komt door ons schattige drukke beebje dat met dr kontje tegen mn maag ligt te duwen, snachts gaat ze namelijk soms zoooo te keer.
    maar gister was ik ook gewoon misselijk overdag, net als toen ik net zwanger was... balen...

wie vroeg nou over sexlife?
    hier niet mega spannend en hot maar geen klagen hoor, en beleef er zelf nog genoeg lol aan. alleen mis de flexibiliteit zo langerzamerhand wel een beetje, er blijven weinig mogelijkheiden over. heb verder geen last of pijn, dus das ok. veranderen van positie gaat alleen weinig erotisch en elegant, hahaha

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    debbie meestal als je iets stiekem wil doen dan piept of kraakt er iets he :D hihi.....

ik ben gelukkig niet misselijk. Niet meer in ieder geval ik kon in het begin echt niks binnen houden de eerste nou zeker 3,5 maand...daardoor ben ik ook maar een test gaan doen met 8 weekjes want normaal sta ik s'ochtends al naast me bed te springen maar toen hing ik liever boven de wc als ik alleen al moest denken daan eten.En alles rook vies vooral vlees! getsie! En dan werkte ik ook nog in een chinees restaurant en moest ik nog ook het smoorvlees en sate bij vullen hihi.... endan draaide al me hele maag om... Ik mis het wel het werken ieder weekend bij het restaurant zou zo graag daar willen werken. Iets doen voor je geld enzo, en ze zijn daar echt altijd heel super aardig...

Ik heb een vraag aan jullie wat jullie in mijn plaats zouden doen. Ik zit in de ziektewet nu op dit moment.. en dat is omdat ik last van me bekken heb en daar heb ik ook fysiotherapie voor. Daarom mag ik niet werken. Nou gaat in het restaurant de baas ( een ze) trouwen in china.. en die blijft een maandje weg. Nou hebben ze mij gevraagt of ik het toezicht samen met haar vader ( mede eigenaar) wil houden en het bedienend personeel zou willen aansturen. Dus ik zou eigenlijk alleen achter de bar staan en af en toe heen en weer lopen praten met de gasten en verders telefoon opnemen meer niet.En ze hebben me beloofd dat als ik moe ben ik gewoon kan gaan zitten. Wat zouden jullie doen ? zouden jullie 3 avonden werken? ( alleen een zondag paar uurtjes omdat het dan het drukste is) ik twijfel want zou heel graag hun uitwerken maar andere kant ja het is toch een risico...

heel lang verhaal jeetje wat een kletskous ben ik

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan je geen advies geven?! Ik weet niet hoe het is om last van je bekken te hebben dus ik kan me niet voorstellen wat je daarmee wel of niet aan kan?! Jij kent je lichaam het beste dus ik denk dat jij de enige bent die dat kan inschatten!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    moeilijk denicepino
    je kunt zo moeilijk garanderen dat je er al die tijd bent lijkt me.
    want als het niet gaat, dan gaat het simpelweg niet - hier werkt "even doorbijten" niet.
    Heb momenteel gelukkig minder last van mn rug, omdat ik rustiger aan doe nu, geen huishouden meer en zo, niks tillen. Maar zoals ik hier eerder deze week al zei, 2km wandelen met slakkentempo is echt zwaar, of iets doen in het huishouden, voor ik het weet krijg ik harde buiken. Het enige dat helpt is stoppen met lopen of klussen, doorbijten helpt niet. zo ook met werk.

Heb je iemand waar je op terug kunt vallen? of sta je alleen?

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @denicepino: het is inderdaad lastig daar advies over te geven, je voelt zelf het beste aan wat je kunt. ik weet wel dat je van bekkenklachten lang last kunt houden als je het forceert. dus het ligt er aan hoe goed jij je eigen grenzen kunt bewaren.

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ik ben zeg maar samen met mijn baas haar vader ( die is al 65 jaar)dan zeg maar de enigste twee personen die voor in het restaurant staan die leiding geven.. hij over het afhalen ik over het restaurant zelf.. Mijn baas ( de vrouw) die had gevraagt kan jij misschien werken zodat ik niet ongerust hoeft te zijn. ik werk sinds 2 maand niet meer daar maar heb er 4 bijna 5 jaar gewerkt. Nu ik rust hou gaat het al een stuk beter. lopen/staan en plat op me rug leggen is beter voor mij dan zitten. En er staan krukken daar waar ik achter de bar kan gaan zitten als dat nodig is. Maar het gaat mij er ook om het is een risico omdat ik in de ziektewet zit, als ze nou precies komen controleren van de belasting of wat dan ook wie er allemaal werkt. Sta ik daar terwijl ik in de ziektewet ben. Nou mag ik gewoon een zwarte broek aan en een shirt aan en een buikband omdat ik het andere chineese blousje niet meer aan kan ( al heeeeeeeeel lang niet meer) en kan ik zeggen ik ben gewoon op bezoek maar ja is toch een risico denk ik dan dat ik neem. ben er nog niet helemaal uit... binnekort moet ik ja of nee zeggen of ik het doe.... ik laat ze niet zomaar in de steek natuurlijk zo ben ik niet. maar ja ik twijfel zooooo erg gewoon !weet het niet meer

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    jeetje, ook een risico door het restaurant hoor! ben echt verbaasd!
    zou dat allemaal echt niet weten - woon niet in NL en ben niet bekend met de arbeidswetgeving.

tis wel leuk natuurlijk, een beetje werken, maar om nu grote fouten te begaan... zo zeg...
    moeilijk hoor...

Deel Deze Pagina