Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    stop met die troep joh. het is zo slecht voor je kindje. dan ben je maar een weeek chago. boeiend.!

komop je kan het!

de dokter belde net bloedtest uitslag is 380 hcg. dus dat is een prille zwangerschap dus dan klopt mijn banner ook. bnu moet ik donderdag weer testen en als het dan verdubbelt is dan is het goede kans.

en dan dinsdag de echo en hopen dat het op de goede plek zit.

dikke knuf mik

en meiden stoppen he met die peuken. ik rookte 25 sigaretten per dag en ben ook gestopt voor mijn kindje dus jullie kunne het ook

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Mik : phoe, dit is even spannend voor je geweest vandaag.
    Goed van je dat je positief blijft!

En wat goed dat je gestopt bent met roken!
    Ik heb jarenlang gerookt als een ketter, bijna 2 pakjes per dag. Ik ben begin april gestopt. Nog voor het proberen zwanger te worden, en het was moeilijk maar uiteindelijk haalbaar. En ik ben er nu zo blij mee!

Andere meiden, probeer zo snel mogelijk te stoppen....... als ik het kan kunnen jullie het ook! ;)

@ MissyN : veel plezier in Disney!

@ Miranda : ik kan me ook voorstellen dat jullie de zwangerschap nog geheim houden, de klap zal hard geweest zijn ook voor je dochtertjes.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, hier even weer een berichtje van mij.

@ mik: ook hier wil je nog even veel succes wensen, wel even spannend zo.
    Maar je bent gelukkig positief.

@ Natas: Het is zeker heel hard aangekomen bij de kids.
    Ze praten nog heel veel over Lindy* en wil daarom nog niet met ze over een 'nieuwe' baby beginnen.
    Hopelijk hebben we daar nog alle tijd voor.

Verder nog even over dat roken: ik heb nog nóóit in mijn leven gerookt, en daar ben ik zo ontzettend blij om.
    Heb ik ook lekker geen moeite met stoppen! :) :)
    (Grapje hoor)

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Spannend Mik; we leven met je mee, komt vast goed!

@Miranda, ik snap idd dat je het nog even stil wilt houden! Tegen de tijd dat ze het kunnen zien is het vroeg genoeg!

Ik ben niet fit! M'n weerstand daalt enorm, voelde me wel vaker zo als ik weinig had geslapen en het druk had. Denk dat m'n lichaam even een signaal afgeeft dat ik rustiger aan moet doen. Is het een slecht teken als je nu al koorts zou hebben?

5. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames, ik meld me ook weer, ontzettend druk gehad de afgelopen week.. En eigenlijk vind ik het zoo onwerkelijk omdat ik niks voel, ja wel steekjes etc. maar ben s morgens niet misselijk enzo..
    Dus ik ben benieuwd naar een echooooo! wil ook zo graag, de dagen gaan hartstikke langzaam!
    Wij hebben het al wel verteld aan ouders en broer en zussen. vind het erg spannend allemaal en het is fijn om dat met ze te delen moet ik zeggen.. ze zijn allemaal erg enthousiast.

Wij hebben het ook verteld met een ehbo doos! mijn moeder had eerst niet in de gaten wat het was en praatte maar door over van alles en nog wat en toen keek ze in de doos en gilde het uit!

Maar ik ben ook nog erg onzeker hoor! pfff ben erg bang dat het misgaat.. had gedacht dat ik nuchterder was. maar omdat we een half jaar moesten wachten voordat het raak is, voelt het toch weer erg anders moet ik zeggen!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @jeldou

leuk joh dat je het verteld heb. leuk he die reacties. ik had voor mijn zusje en schoonzusje een rompertje gekocht en daar met textielstift opgeschreven . gefeliciteerd tante sanne en oom timo. grappig he. en voor ouders een fles champagne met twee spenen eraan met i love oma & opa

gr mik

7. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Meiden tot zondag!

8. Tuti

Tuti Lid

6 jan 2007
    31
    0
    0
    Goedemorgen dames. Gefeliciteerd voor de zwangere augustus 2008 mama's die er alweer bij zijn gekomen :) Hebben jullie al "last" van kwaaltjes? Behalve dat ik echt onwijs verkouden ben heb ik eigenlijk nergens last van. Kom alleen regelmatig helemaal niet uit mijn woorden en ben wat verstrooider dan anders. Wel grappig. Daarnaast slaap ik al een paar nachten niet zo goed en ben steeds heel erg vroeg wakker. En jullie? Aanstaande vrijdag had ik al een afspraak staan met de gyneacoloog. Eigenlijk om de ICSI procedure in gang te gaan zetten. Ik ben benieuwd wat hij van dit nieuws vindt en nu gaat doen :D Wij heben het al verteld aan twee goede vrienden van ons en inmiddels een afspraak staan om ff gezellig langs te gaan bij mijn schoonzussie. Ze zal niet verwachten dat ze nu tante gaat worden maar wel zo verschrikkelijk blij zijn. Ik kan niet wachten om het haar te vertellen..........

9. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    goedemorgen.
    het is spannend he?
    ik las over buikpijn. dat komt wel vaker voor. ook omdat je baarmoeder gaat groeien. en je kan er echt veel last van hebben.
    bij de vorige heb ik het met een week of 6 gehad, en ook bloedverlies. dat bloedverlies kwam regelmatig terug. maar het is wel een prachtig kindje geworden

roken, ik heb lang geleden gerookt. maar stoppen is zo moeilijk. vind het dan ook heel knap wie er stopt

miranda, ik kan me goed voorstellen dat je het je dochtertjes nog niet verteld. het zal voor jullie vast ook emotioneel zijn.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemorgen.

jaja derde dag niet roken. denk er continu aan en heb het moeilijk maar ik ga het redden.

ik heb die buikpijn echt heel erg en vind het fijn dat er nu op me gelet word. ik lig dan echt dubbel van de pijn. maar goed ik heb een spastische darm dus heb al vaker last van mij buik.

voor de verdere rest geen symptomen behalve moe maar ja ben ook gestopt met roken dus daar kan je ook moe van worde.

gr mik

11. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    ik heb juist veel energie. nog wel tenminste.

goed zeg, al 3 dagen niet gerookt! applausssje

en een collega van mij lag ook zo dubbel van de pijn. wekenlang. heel vervelend, maar heeft nu wel een mooi kindje.
    en als je problemen al hebt met je darmen kan dat natuurlijk ook, want als je zwanger bent, gaan je darmen anders werken. veel krijgen last van winderigheid en harde ontlasting

ik voel me grieperig worden. bah

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik weet het daarom gelof ik ook wel dat het goed zit hoor. maar ja ik werk zes dagen per week en dat word nu wel lastig.

ik werk drie dagen voor de thuiszorg als hulp in de huishouding en drie dagen voor mijzelf als kapster .

dus druk druk druk maar ik denk dat ik het deze week maar wel vertel tegen mij werk want ik moet dinsdag ook voor een echo tijdens werktijd en ben jhet zat om smoesjes te bedenken

gr mik

13. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    dan is het wel handig om te vertellen, ook als je zo`n last hebt. dan weten ze ervan.

zijn er trouwens die mee gaan doen aan moeders voor moeders?

14. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Nou heb de ha gebeld, hij zei dat ik direct de vk wel mocht gaan bellen ook ivm de feestdagen. Nou ik heb dus eerst een echo (2 januari) en de volgende dag een controle? (3 januari). Hoezo dat is weet ik niet. Weet iemand hier dat?
    Trouwens verder alles goed met iedereen? En mik super dat je al drie dagen niet gerookt hebt...neem mn petje voor je af en ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen. Maar ik ben op de goede weg. Zit op twee per dag en daar ben ik voor mezelf al heel trots op ook al zijn het er nog twee teveel

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik ga morgen even bellen of mailen naar moeders voor moeders,

en ik zl dinsdag na de echo even bellen naar de vk om een afspraak te maken met ze .

gr mik

16. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    ieder vk doet het anders. maar leuk dat je er al zo snel heen kan. tenminste het klinkt al heel snel

ik wacht nog even, heb net mijn oude zorgverzekeraar opgezegd, en wacht tot ik geaccepteerd ben door de nieuwe en de papieren heb. stel dat ze me weigeren als ze weten dat ik zwanger ben.

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Yep, er is zelfs al iemand langs geweest. Vanaf komende woensdag kan ik beginnen met plasjes verzamelen :x .
    Je krijgt wel leuke kadootjes, vind ik. Ik vond alleen de keuze heel moeilijk tussen het besteksetje, de dvd of het boek.
    Ik heb nu voor het boek gekozen, maar wil de dvd ook heel graag. Ik kon hem er helaas niet bij kopen ofzo. Dus als iemand van jullie de dvd kiest, mag ik dan een kopietje :oops: ?

Wat kwaaltjes betreft: Ik ben vaak duizelig, maar niet misselijk. En ik heb geen pijn in m'n buik, maar voel wel degelijk dat er wat gaande is.
    De moeheid is hier ook toegeslagen. In m'n lijf lijkt het wel mee te vallen, maar in m'n ogen is het echt goed te voelen. Soms kan ik ze gewoon niet open houden.
    En dan m'n borsten . . . jeetje . . . die zijn wel echt gevoelig zeg. En ook al wat gegroeid. Ben maar vast een meegroeiBH gaan kopen, voor als ik dalijk niet meer in de gewone pas.

Gisteren heb ik de verloskundige gebeld. 14 januari heb ik pas de eerste echo :confused: ! Tenzij ik ergens last van krijg, of als ik bloedverlies heb, dan maken ze eerder een echo.
    Wat zal die tijd langzaam gaan!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn update : ik dacht vanmorgen te merken dat m'n borsten wat gevoeliger beginnen te worden (zitten nu in bh ingepakt ;)). Met trappen lopen heb ik weer wat minder lucht en net voelde ik een paar korte steekjes in mijn onderbuik.
    Voor de rest geen veranderingen.

Afgelopen maandag had ik voor een 2de keer getest, kon het niet laten :)
    De streep was al wat dikker dan die van zondag. Morgen mag ik er weer eentje doen van mezelf. Gewoon voor de leuk, veel zekerheid ontleen ik er niet aan na de missed abortion, net zoals met kwaaltjes.

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi allemaal!

Gefeliciteerd met jullie wondertjes!
    Ook ik heb positief getest vorige week en ben op 3 augustus 2008 uitgeteld! Helemaal superblij en gelukkig!

Helaas in juni dit jaar en MK gehad, maar nu een heel ander en veel beter gevoel dan toen!

Maar lekker genieten van het kleintje dat in ons groeit, ow zo super!

Liefs Vera

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het meiden.

Hier ook alles goed.
    Ik ben alleen enorm moe, verder nog nergens last van.
    Mijn buikspieren worden al wat slapper waardoor mijn buik nu al iets dikker lijkt.
    Ben zo benieuwd of ik deze keer wel veel sneller groei, dat wisselt nogal eens bij mij.
    De 1e zwangerschap heel laat pas een buikje, de 2e keer heel snel, de 3e keer weer heel langzaam dan zal het nu wel weer snel zijn.
    Maakt me ook niet zoveel uit.

Ik moet het binnenkort ook maar op mijn werk gaan vertellen, hoop dat ze het een beetje goed opvangen.
    Heb nu net natuurlijk echt mijn 16 weken verlof achter de rug, maar was al wel een tijdje gedeeltelijk aan het werk.
    Mijn man zegt dat ik mij hier geen zorgen over moet maken, wij hebben er toch niet om gevraagd dat de vorige zwangerschap zo is afgelopen!
    Daar heeft hij ook wel gelijk in.
    Nou we zullen het wel zien.

Groetjes Miranda

Deel Deze Pagina