Noralien, we duimen voor je dat je nu weer een positieve test hebt. Heb je wel een beetje kunnen slapen? kan me voorstellen dat het wel erg spannend is voor jullie!
Esprit, idd ik heb het ook af en toe, vanmorgen had ik er een paar steekjes bij... zolang er geen bloed is blijf ik positief, al is dat soms best moeilijk! Moet gewoon de echo vrijdag afwachten.. Noralien, ik duim mee dat de test positief is!
@ Noralien: ik hoop dat je nu weer positief test! Spannend! @ Eliesja: ja, ik heb soms ook van die krampen, erg irritant en ik denk ook direct dat het mis zou kunnen gaan Gelukkig is dat dan niet het geval. En wat Espirt ook al schrijft, er moet ruimte gemaakt worden in je buik en dat is wat je voelt. Ik ben ook blij te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft, van dat soort dingen wordt ik echt behoorlijk onzeker. Ik was vanmorgen alweer vroeg wakker en moest nodig naar het toilet. Toen ik weer in bed ging liggen werd ik ineens misselijk en dacht ik echt dat ik ging overgeven. Gelukkig zette het niet door en zakte de misselijkheid ook weer af. Zou het toch en voorbode zijn en moet ook ik eraan geloven? Meiden... een fijne dag! Liefs, Puck
jeetje..................hoe kan dat nou weer? laat je het ons even weten meis.? ik wacht in spanning met je mee! gr mik
hey iedereen ik kom mij hier ook maar eens aanmelden.. heb afgelopen dinsdag positief getest en gisteren bevestiging gehad van de HA. Alles zit goed.. (voor zover ze dat kunnen zien aan bloed) Ik zou ergens in augustus moeten bevallen en 't lijkt me fijn hier met jullie te kunnen babbelen. Ik heb wel niet alle 79 blz gelezen, dus ik hoop dat ik jullie met de tijd wat beter leer kennen.. Proficiat aan iedereen hier en veel sterkte voor Noralien.. ik hoop dat je alles goed komt en je gewoon lekker zwanger bent! (een positieve test is genoeg, maar ik begrijp dat je hier behoorlijk van in de war geraakt..) Voor de rest gaat alles goed hier. Ben alleen vreselijk emotioneel en onzeker en kan 't nog allemaal niet geloven.. Knuf
@ Subke.. Gefeliciteerd en welkom hier.. mocht ik nog andere nieuwelingen gemist hebben.. Natuurlijk ook Gefeliciteerd en welkom
@Subke: gefeliciteerd en welkom. @Noralien: wacht gewoon even je nieuwe test af. hopelijk is alles goed @mik: cola ga ik proberen (ik drink nooit prik normaal, maar ben bereid alles aan te pakken ) Iemand vroeg of ik dingen herken van de vorige zwangerschap (ben even de naam kwijt...sorry) Ik herken wel dingen, de misselijkheid en vermoeidheid, maar bij de vorige kreeg ik daar as later last van, rond week 10. Misschien kwam ik toen wat later op gang. Maar het kan ook zijn dat ik het erger ervaar omdat ik hier nog een kleintje rond heb sjouwen (heb trouwens 2 foto's in m'n album gezet ) en dat ik dus niet even kan gaan liggen. Vandaag ga ik naar m'n oma en meteen het grote nieuws vertellen. Ze is al 95, dus ik hoop dat ze het allemaal nog mee kan maken. Het is echt een mensje van de dag. Toen ik de vorige keer 5 maanden zwanger was is m'n vader overleden en ik merk dat er nu heel veel emoties extra sterk naar boven komen (kan ook natuurlijk van de hormonen komen.) Nou meiden, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. liefs Philly
Ik meng me er ook even in; ik heb er af en toe ook wel last van. Vind dat best eng, maar goed om te lezen dat jullie dat ook wel hebben. Het is ook wel logisch, maar je legt de link natuurlijk meteen naar een ongi dus mk... heb vanmorgen ook weer even getest en stond nog steeds zwanger gelukkig haha We gaan het vanmiddag aan de broers en zussen vertellen, spannend!
Hoi hoi, wat raar dat ze down sundroom als reden hebben opgegeven....dat is mij nooit op die manier verteld hoor... Kijk anders ff op hun website daar staat meer info over waarom ze je het liefst zo vroeg zien... Groetjes Jen
Hier wilde ik ook nog wat op zeggen. Ik heb er ook last van, soms steken links of rechts (lijkt wel een beetje op een eisprong) soms een felle heftige pijnscheut in de lies (dat is bandenpijn, die ken ik nog van de vorige keer, ook met hoesten of niezen voel ik dat regelmatig)en soms gewone krampen. Maar zolang ik geen bloed verlies en niet krom sta van de pijn ga ik ervan uit dat alles goed is. Nou ga ik echt weg liefs Philly
Subke, proficiat en welkom hier! Ik heb soms ook last van steekjes in mijn buik. Het is niet heel erg, maar ik denk ook dat er vanalles gebeurt in mijn baarmoeder. Ik maak me er niet zo veel zorgen om, het is soms en niet heftig en ik verlies geen bloed. Ik ben wel blij om te lezen dat meer vrouwen dat hebben en dat het te verklaren is... Ppa, fijn dat je maandag al mag voor een echo! Ik moet nog een weekje langer in spannig zitten... Heel veel succes! Noralien, hoe is het nu?
Ik had in mijn vorige zwangerschap ook kwampjes! En er was niks aan de hand ze zeggen dat het erbij hoort! Dus geen bloed dan is t goed! Ik heb het bij mn zoontje 12 weken gehad! En met 17 weken voelde ik m! Met 14 weken had ik ene kriebeling in mijn baarmoedermond! Dat hoort er ook bij, was toen zo blij dat ik m voelde!
Hallo meiden! Na een week kom ik ook weer kletsen Ik had een drukke week en alles moest even bezinken Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ben er nog niet uit wat ik wil. Eigenlijk wil ik het liefste in een praktijk. Meerdere mensen en altijd iemand die je kan helpen. Maar die hebben we hier niet. Nu hebben we hier wel een verloskunduge, maar op internet kan ik geen info vinden ofzo. Ik heb de rare gewoonte om eerst alle info op internet te willen zien en foto's van de personen voor ik ergens naar toe ga. Maar ik kies denk ik toch maar voor de verloskundige in mijn woonplaats. Lekker dichtbij. Nu is 10 minuten rijden niet zo erg, maar als je in de laatste weken zit natuurlijk wel. Ik heb dus na mijn testen vorige week geen testen meer gedaan. Ik heb wel regelmatig wat 'krampen', tenminste een raar gevoel in mijn buik. Niet veel pijn ofzo, maar gewoon een gevoel. Ook ben ik soms wat misselijk en met vlagen ineens heel moe. Ik merk dat ik gewone thee niet meer lekker vindt. Ik drink nu dus alleen nog maar rooibos thee enzo. Nu las ik dus in een boek dat kruiden niet goed zijn voor de baby, maar vallen hier ook kruidenthee onder? Zou dat slecht kunnen zijn Heb gisteren moeders voor moeders gebeld, die bellen me terug voor aan afspraak. Dus hier ook vanalles in volle gang Ik ben nu een beetje bijgekomen dus kom nu regelmatiger kletsen! Liefs Alieke
Hey meiden. Er is weer veel gekletst zeg. Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Afgelopen week aan mijn bazin verteld dat ik weer zwanger ben, ze was heel blij voor ons. Stom dat ik het niet durfde te vertellen, maar dat is achteraf. Het is natuurlijk nog maar 4 maand gelden dat ik ben bevallen, maar ze begeep dat we heel snel weer een kindje wilden. Ik moet wel duidelijk aangeven als ik het wat rustiger aan moest doen. De rest van de wereld weet lekker nog niet dat ik weer zwanger ben, lekker ons geheimpje. Prettige dag allemaal.
Hallo, Wat hierboven beschreven wordt heb ik ook last van. Eigenlijk al een hele week, maar ik vind zelf dat het bij mij daarvoor een beetje aan de vroege kant is. Daarom kijk ik elke keer naar het wc-papiertje om te kijken of ik geen bloedsporen zie! ik kan me 2 dingen bedenken. Of ik ben langer dan ik denk, (maar dat kan bijna niet) of het is een tweeling : : : pff, ik weet 't niet meer.