Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé meiden, ben nog niet helemaal bijgelezen, dus als ik niet reageer op laatste nieuwtjes, dan komt het daardoor. Toch vast iets posten :D

Janine, jee wat een naar bericht over de ruzie met je vriend. Ik hoop dat de rust weer wat is weergekeerd en jullie met elkaar hebben kunnen praten over het het verder moet. Druk van familie is kl*te, maar probeer je eigen hart te volgen! Hoe is het met je harde buiken?

Debbie, ik fiets al tijden veel liever dan dat ik loop. M’n looptempo is ook echt laag, omdat anders m’n buik hard wordt of m’n bekken gevoelig. Fietsen blijft prima te doen, dus dat doe ik maar bij wijze van gezonde activiteit.

Austin, vervelend van het kinderdagverblijf. Heb je nog iets kunnen regelen?

Ik probeer er niet te veel over te denken en hoop dat het me lukt om m’n lichaam te laten meevoeren door wat er dan allemaal gebeurt. Ik heb er wel vertrouwen in dat de natuur heel duidelijk maakt wat je moet doen en dat het vooral een kwestie is van goed luisteren naar je lichaam en je niet verzetten of bang worden. Ik besef wel dat dat nu nog makkelijk is gezegd… Maar ja, we moeten er toch doorheen!

Als je niet op cursus gaat heb ik gehoord dat ‘Duik in je weeën’ van Carita Salomé een aanrader is. Daarin wordt heel duidelijk (met veel plaatjes) uitgelegd hoe een bevalling gaat en wat je kunt doen om er zo goed mogelijk doorheen te komen. De vk's hier op het forum raden het ook aan aan meiden die niet op cursus gaan.

Ik moet daar de laatste tijd ook regelmatig aan denken. Nu is het nog zo gezellig en is het kindje altijd bij me, straks moet ik er afstand van leren doen en vertrouwen dat het goed gaat. Hopelijk maakt het alles weer goed dat ik straks m’n lichaam weer ‘terug krijg’. Lekker op m’n buik slapen, weer kunnen wandelen zonder wiebelig bekken, etc. En m’n kindje kunnen zien genieten van de wereld is vast de allermooiste troost, toch? Dat hou ik mezelf nu in ieder geval voor, terwijl ik nog maar zo lang mogelijk van mijn bewegende buikje geniet.

Ik wilde vandaag m’n plas wegbrengen om te testen op blaasontsteking, maar herinnerde me dat pas nadat ik naar de wc was gegaan… Straks maar even een briefje op de wc hangen, zodat ik er morgenochtend wél aan denk!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ach wat een naar bericht van Aqua zeg! T is ook niet eerlijk hè! Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het met mystic sun gaat, ik lees op haar hyves er nooit wat over...volgens mij had ze idd een pauze ingelast i.v.m verhuizen enzo....

@Daisy: net helemaal overheen gelezen denk ik, maar las nu dat jullie geinteresseerde kopers hebben? Wat gaaf zeg! Ik ga hard duimen dat ze het kopen en jullie lekker kunnen genieten en tot rust kunnen komen in jullie nieuwe villa! Hier geen sprake van slecht slapen gelukkig....mn mannetje kriebelt me 's avonds heerlijk over mn rug, wordt daar zo ontspannen van en ben dan zo vertrokken....Kun je anders niet dat andere bed ff ophalen? Lijkt me zo frustrerend dat je weet dat in het andere huis een heerlijk bed op je staat te wachten, terwijl je nu ligt te draaien en chaggie wordt in dit bed! Zo kom je niet aan je rust natuurlijk....
    Dat schuldig voelen tegenover je ventje kan ik me heel goed voorstellen...t wil hier allemaal ook niet meer zi vlotten, hebben gister het oude huis leeggehaald, nou ja, ik was aanwezig en Daan was zich in t zweet aan t werken! Vond t zo lullig tegenover hem....Weer iets waar we ons bij neer moeten leggen meis, t is nu eenmaal niet anders....

Oja, wie was dat ook weer van t werken? Ik ben 100% ziekgemeld, maar als ik wel werk is t therapeutisch en dat mag wel van t UWV...t is idd niet eerlijk als je werkgever je aan het werk zet en dan het UWV laat betalen....

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

Hoop wel dat ik herkansing mag doen jah.. maar is wel flink balen..

Moet zo nog even aan de poets hier.. vrijdag vier ik me verjaardag en de meeste hebben ons huis nog niet eens gezien dus die moet ik denk ik rondleiden :)
    Dan maar even echt alles goed schoonmaken he ;)

Groetjes

4. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Was laatst ook gewezen op "duik in je weeën", van Carita Salomé - hoorde dat de beelden enzo enorm hadden geholpen tijdens de bevalling. Misschien toch eens kijken :)!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn hele lap tekst kwijt ineens

nog een poging

duik in je weeen hihihi, ik ga er liever uit duiken ;)

en schatje ik hoop met je mee dat je mag herkansen

daisy ik had er ook overheen gelezen dat er mensen geinteresseerd waren, ik duim voor jullie
    en wat een rotbericht voor aqua, zo oneerlijk

elleny wat een schrik ja, gelukkig was alles goed. en ik moet zeggen dat ze tegenwoordig wel heel alert zijn, je mag alheel snel voor een hartfilmpje en dat was bij mijn oudste echt niet zo

heb net ook gefietst, gaat weliswaar ook in een slakkengang, maar kom ik bij de winkel en mijn mannetje is daar. rij ik heel rustig om te stoppen, rijd er een man zo met het stuur tegen mijn ellenboog.
    oh sorry, je stopt ook zo ineens, nou ja. mijn man zegt je kan toch afstand houden, en ruimte om er omheen te gaan. krijg je als antwoord dat mijn fiets zo breed is....... ja hoor.... ik heb een moederfiets, maar als je rijd op een pad van 6 meter breed dan houd je toch afstand.
    ik ben gelukkig niet gevallen. maar het valt me soms wel op dat het af en toe net goed gaat. nog beter opletten maar

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 83 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 22
    :baby: JONGENS: 17
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 34 :(:

AGENDA:
    29-5: Myangel gyneacoloog
    30-5: Schatje1 verloskundige
    30-5: Linka76 verloskundige
    30-5: QueenBee verloskundige
    02-6: Miranda echo+contr gyneacoloog
    02-6: CynthiaB groei echo
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    04-6: Kiki verloskundige
    09-6: aykietje gyneacoloog
    10-6: Bemy verloskundige
    11-6: Noura verloskundige
    11-6: Pruts verloskundige
    16-6: Bemy 3d/4d echo
    17-6: Noura gynaecoloog
    20-6: schatje1 gyneacoloog
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

ben druk geweest al de hele dag.. heb net nog 2 wassen staan strijken..moet eigenlijk nog afwassen maar ben helemaal op!
    Zit nog 1 was in de droger dus die moet ik nog even doen..

Kreeg vandaag een mailtje dat mijn geboorte bedankjes al verstuurd zijn dus ben echt heel benieuwd!

Groetjes

8. Chantico

Diana, het is ook echt het beste voor je kindje als die straks een gezonde moeder heeft die lekker kan spelen en bewegen. Dus goed voor jezelf zorgen hoor!

Licrys, welkom terug en fijn dat je zo vrolijk overkomt! En lekker dat je verlof in gaat en je collega’s het je zo gunnen!

My Angel, kop op! Ik hoop dat je je snel weer wat vrolijker gaat voelen.

Joy, wat vervelend dat je kindje minder gegroeid is dan je hoopte. Maar 300 gram in één week is toch meer dan gemiddeld? Ik dacht dat ze nu zo’n 200 gram per week groeiden. Maar ja, je hoopte natuurlijk op een nog grotere inhaalslag. En weet je waardoor je te weinig vruchtwater hebt en wat de risico’s daarvan zijn? Sterkte hoor!

Denice, zo jij gaat voortvarend te werk! Je hebt straks niks meer te doen! (Ook niet erg natuurlijk)

Daisy, hou vol meid! Je hoeft je niet voortdurend groot te houden. Soms mag je best even klein zijn, hoor!

Dat klinkt echt leuk! Eens googlen…

Haha, een en al herkenning!

Esprit, ik heb deze week ook steken heel laag. De vk zei tegen mij ook dat ze dat heel normaal vond deze periode en dat het misschien een groeispurt is.

ElleNY, da’s schrikken dat je dacht minder leven te voelen. Gelukkig ben je gerustgesteld!

Ik vind het trouwens best een hele verantwoordelijkheid dat ik zo goed moet opletten of ik genoeg bewegingen blijf voelen. Ik voel gelukkig van alles, maar stel je voor dat ik het niet merk als het minder wordt… Niet aan denken, het blijft gewoon goed gaan!

9. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben al weer even niet geweest en heb ook nog geen tijd gevonden om bij te lezen.
    Hoop dat alles met iedereen goed is.

Ben vandaag bij de VK geweest en alles gaat goed met ons kleine meisje. Ze ligt alleen nog met haar hoofdje naar boven.
    Nu vraag me af wanneer ze eigenlijk moeten gaan draaien? Weet iemand dat? En tot hoeveel weken kan ze nog gaan draaien.

Ga proberen om morgen bij te lezen en te reageren.

Ga nu eerst lekker mijn bedje opzoeken, ben kapot, ondanks dat ik vanmiddag heb geslapen.

Tot morgen allemaal en weltrusten.

Liefs Naat

10. Chantico

Hoi Naat, ze hebben volgens mij tot week 32 sowieso genoeg ruimte om te draaien. Daarvoor liggen ze soms met het koppie naar beneden, maar kunnen dan ook weer omhoog draaien. Nog lang geen zorgen maken!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

het is rustig hier,ligt iedereen nog op 1 oor?

@Esprit,jeetje das weer schrikken met die gemene steken,is het nu iets minder geworden?Doe maar lekker rustig aan hoor!
    Dank je wel voor het duimen,ik ben ook zo benieuwd,als het goed is horen we vandaag meer,spannend!
    Ons bed staat al in elkaar in het andere huis,staat al ff te wachten op ons :( we waren er dan ook vanuit gegaan dat we allang overgehuisd waren,dit weekend gaat ook niet door dus wordt echt volgende week.
    Vandaag weer om 5.30u wakker en niet meer geslapen...
    Erg is dat heh,dat iedereen alles doet voor je en zelf er maar bij staat te kijken,maar net wat je zegt,het is niet anders! ;)
    Veel plezier op je werk vandaag!

@Schatje,en alles weer schoon?
    Succes bij de vk!

@Noura,nou ja zeg wat belachelijk van die meneer zeg,GGGRRRR!
    Ik vind toch dat ze tegenwoordig nergens meer naar kijken,vooral die fietsers.Gister liep ik in de supermarkt,komt er een griethe van een jaar of 16 en loopt zowat mn buik eraf,ongelooflijk! :confused:
    Veel plezier zo met de kraamzorg!

@Linka,jij ook succes bij de vk!
    Hoe gaattie verders met je?

@Chanti,ik denk wel dat je zou merken als het minder zou worden met bewegingen ;)

@Naat,fijn dat alles goed is met jullie meissie..
    Mijn gyn zei ook dat ze tot 32 weken kunnen draaien maar weet niet of dat ook met een eenling is?

@Austin,waar ben je meid?
    Gaat alles goed?
    Veel plezier met de kraamzorg zo! ;)

Gister weer gelezen dat een tweeling met 30 weken ongeveer 1200gr weegt,snappen jullie het nog?
    Ik niet,ik heb gevraagd of onze meiden dan zo zwaar zijn maar dat is niet zei de gyn,en onze meiden wogen met 29 weken 1450gr en 1600gr,dat is soms nog meer dan een eenling?
    Vind het best een beetje een enge gedachte als ze zo groot zijn....
    Ban benieuwd as Dinsdag mag ik ook weer,hoeveel ze zijn aangekomen de dikkertjes ;)
    Nou ik ga ff douchen en aankleden,de kraamzorg komt om 09.00u...

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Iedereen die vandaag weer een week verder is: VAN HARTE GEFELICITEERD!

@Naat: mijn kindje ligt ook nog steeds met zijn/haar hoofdje naar boven en mijn verloskundige zegt dat het nog kan draaien tot de 36(?) weken.

Groetjes Silvia

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,
    ik heb echt een vermoeidheidsdip en reageer niet zoveel. Als ik wakker wordt ben ik na een uurtje alweer kapot. Vandaag een drukke dag op het werk dus als ik thuis ben slaap ik.
    Succes vandaag voor iedereen.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Er is niet zo megaveel gekletst zie ik. Hoe is het verder? Lekker geslapen allemaal? Ik iets minder en heb ook verkeerd gelegen denk ik want mijn nek doet zeer :(

Ga nu ff bijkomen met een bak koffie en dan maar aan mijn werk, bijna weekend dames!

15. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Daisy - lijkt me alleen maar positief dat je meiden al zo goed gegroeid zijn. omdat een tweeling meestal toch ''iets'' eerder geboren wordt.

@Buddy petra - ach meissie, doe maar lekker rustig aan met je dipje.

@Alle dames
    Verders heb ik even de lijst aug. mama's onder de loep genomen en zijn er toch een aantal mensen die niet meer posten of dat het al heel lang geleden is. Ik haal deze mensen van de lijst af, dan wordt de lijst weer wat overzichterlijker. Als de mensen dan toch nog terugkomen neem ik aan dat ze het nog wel even melden. (iedereen akkoord?)

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @daisy das nogal he hahahah .Gaan jullie volgende week over naar jnullie nieuwe huis?

@Naat die van mij ligt ook nog in een stuit.

@petrabr ik ben ook alweer moe word weer een lui dagje en moet ook van alles nog doen vandaag.

@delilah das vervelend hoor je nek daar doe je nog meer mee dan je denkt.

Ik heb ook niet te ver terug gereageerd heb het puf ook niet vandaag.
    Had van de week plasje weg gebracht en dat hadden ze op kweek gezet nu hadden ze een bacterie gevonden moet van de week nieuw plasje weg brengen om te kijken of dit meer geworden is.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ bemy, ik vind het prima!

Wil je er voor mij misschien opzetten dat ik zelf denk dat het een jongetje is?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

heb wel lekker geslapen maar wel vaker naar wc, pff! En nu heb ik even last van me rug, maar gaat wel weer over en ga zo naar mijn werk als ik heb gedoucht en aangekleed.

Bemy, dat is prima hoor, ben ik idd met je mee eens!

Daisy, ja dank je, morgen pas, heb wel zin in hoor :)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Joy, inderdaad zo'n nek gebruik je best veel :D

Vervelend zo'n bacterie, hopelijk is het snel weg of iig niet meer geworden!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bacterie, bah! Vervelend, sterkte!

Deel Deze Pagina