Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik zal me snel nog weer even melden. Inderdaad philly, lique80 is Angelique.
    Zal mezelf zo weer even op de lijst zetten. Lees wel alles mee, maar reageer niet altijd.
    Ben hier zwaar aan het aftellen. Nog 6 dagen werken... haha! 13 juni is mijn eerste vrije dag, wat een heerlijk vooruitzicht.

Maak geen hele dagen meer, helaas heb ik last van mijn bekken gekregen. Had ik bij Sam helemaal geen last van. Moet nu dus rust houden. Manlief moet boodschappen doen en stofzuigen. De familie springt bij voor de andere klusjes. Vind het heel moeilijk dingen uit handen te geven. Is mijn schoonmoeder aan het strijken, zit ik op de bank.. dat voegt toch niet. Maar rust en het bezoek aan de fysio doen mij goed, dus ik ga het volhouden!

Verder kunnen we eindelijk aan de kinderkamer beginnen, zal wel eens tijd worden he! haha! We moeten gelukkig niet heel veel doen, koofje bouwen, beetje schilderen. Nieuw gordijntje. En ik ben heel hard op zoek naar een nieuwe commode voor Sam. Zoek alles af. Als het maar hoog genoeg is en een beetje breed (minimaal 1,20). Haar meubeltjes schuiven door naar de nieuwe babykamer.

Ben afgelopen week bij de VK geweest. Alles weer prima gelukkig! ijzer en suiker ook prima! De kleine lag ook al met koppie beneden, blijven liggen zo! 9 juni mag ik weer!

Oef, dames met blaasontsteking, succes en heel goed dat jullie erachter zijn gekomen. Hoor hele rare verhalen over blaasonsteking en de bevalling opwekken ofzo...

Pap3a, geen idee. Maar heel veel succes en sterkte met alles.

Nou hoop zo mijn best weer even te hebben gedaan en weer op de lijst te mogen, haha!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 28
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 7
    :baby: ONBEKEND: 24 :(:

AGENDA:
    29-5: Myangel gyneacoloog
    30-5: Schatje1 verloskundige
    30-5: Linka76 verloskundige
    30-5: QueenBee verloskundige
    02-6: Miranda groei-echo+contr gyneacoloog
    02-6: CynthiaB groei echo
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    03-6: Joy72 naar gyneacoloog+echo+ctg
    04-6: Kiki verloskundige
    09-6: aykietje gyneacoloog
    09-6: Lique80 verloskundige
    10-6: Bemy verloskundige
    10-6: Denice verloskundige
    11-6: Noura verloskundige
    11-6: Pruts verloskundige
    16-6: Bemy 3d/4d echo
    17-6: Noura gynaecoloog
    20-6: schatje1 gyneacoloog
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Meiden met blaasontsteking,balen joh!
    Rustig aan maar!

@Linka,ik heb iets gemist volgens mij?
    Wat is er aan de hand met je?
    Let goed op jezelf hoor!

Kraamzorg is net weg,bijna anderhalf uur geweest,was wel gezellig,hihi...
    Als het goed is krijg ik 49uur zorg plus 16uur ivm meerling,heerlijk!
    Na alles doorgenomen te hebben,ook over vorig jaar met Merel*is ze er zeker van dat ik die uren ga krijgen,nu krijgen de meeste 24uur van de 49 omdat het zo mega druk is en te weinig mensen hebben maar ze ging haar best doen,jippie!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Voel me zo raar en opeens nu ook heel veel pijn aan me stuit. Als ik me hoofd teveel beweegt voel ik dan meteen raar, soms sterretjes soms niet, dus ik hou in de gaten hoor Daisy.

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Daisy - hopelijk straks goed nieuws over de verkoop :) afwachten.

@Joy - krijg je nu medicijnen voor die bacterie ofzo?

@linka - sterretjes! bloedarmoede? of ijzer tekort?

@jolanda - ik zou het niet weten, maar ik neem aan dat de gyn toch wel weet waar hij mee bezig is. Je zult toch van te voren nog wel enige uitleg erover krijgen neem ik aan?

@Denicepino - morgen, nieuwe kansen, nieuwe ronde . . . . .

@Philly - nu je het zegt ja, ik kon het profiel van angelique niet vinden.

@Lique80 - sorry dat ik je van de lijst afgehaald heb, kon angelique niet vinden en dat zei me ook niks! lique80 herrinner ik me wel :)

Hier gaat alles ondanks de blaasontsteking goed, ons meisje is vanaf gisteren al druk in de weer? zo druk en zo lang heb ik haar nog niet gevoeld. ik geniet er nog maar even van ;)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn hoor met zo'n extra hulp :D !

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja zou kunnen, ga morgen ook aan VK vragen of dat zo is.

8. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

goede morgen lieve meiden,

Even wat van me laten horen.
    Ik hoop dat het goed met jullie gaat, en voor de 29 wekeners onder ons van harte gefeliciteerd!

Ik zal even in het kort, wat vertellen voor een aantal meiden die niet weten wat er is met mij.

Even in het kort:

Mn 1 ste zwangerschap eindigde bij 12 weken in een miskraam! :(

Mn 2de zwangerschap...pffffff
    De ellende begon bij 20 weken, veel pijn, niet kunnen lopen, en last van evenwichtstoornissen etc.
    De verloskundige nam mij niet serieus, omdat zij dacht ach:"kom op door dat je een miskraam heb gehad, ben je bang dat het nu ook niet goed zal gaan. :x :x

Bij 27 weken kreeg ik veel pijn en steken in mn buik, bij labco, bleek ik lage bloedplaatjes te hebben, dreigende vroeggeboorte, en te weinig vruchtwater te hebben!
    Ik ben toen tot aan 34 weken opgenomen geweest, en de bloedplaatjes bleven zakken, en vruchtwater werd minder.

Ik moest strikte bedrust, ik voelde me zooooooooooooo beroerd, bloedruk begon te stijgen, bloedplaatjes te dalen,hoofdpijn en alles wat je kan benoemen.
    Ik was toen 35 weken toen alle ellende begon,die zelfde dag nog,na echo's, labonderzoeken etc... stond 2 uur later de gyneacoloog aan me bed, met de mededeling, dat hij binnen 2 uur een keizersnede moet doen, omdat mijn bloedplaatjes erg laag zijn, en grote risico's op bloedingen aanwezig zijn, en daar naast ook een Hellp syndroom heb.

Mijn wereldje stortte in...... wat? dat was mijn reactie... ja zegtie vanavond ben jij mama.
    Nou ik dacht dat ik flauw viel....had het gevoel, ik ben nog niet klaar met de zwangerschap en nu krijg ik een baby? heel onwerkelijk!

Nou toen was het zover een keizersnede......vreselijk!
    de volgende ochtend, kwam de kinderarts binnen lopen, en haar gezicht sprak boekdelen....
    Mijn eerste reactie was, er is iets met mn zoontje he?
    Ja zegt ze.. je zoontje is heel erg ziek, hij heeft een ernstige tekort aan zn bloedplaatjes, en als hij ze binnen een dag of 2 niet zelf aanmaakt, hebben we een groot probleem(denk aan bloedingen etc..)
    En daarnaast, zegt ze..en hij heeft een bloeding in zijn hoofdje...
    Nou zakte ik in elkaar.....

Maar goed om het niet langer te maken, uit eindelijk is het allemaal goed gekomen,maar heb een zeer klote en moeilijke tijd gehad.

En bij DEZE zwangerschap is bij 18 weken ondekt dat ik weer een afwijking heb aan mn bloedplaatjes, en hier is uitgekomen, dat ik als ik niet wekelijks met een zeer hoge dosering medicijnen behandeld word, er een KANS IS VAN 89% dat de baby bloedingen krijgt,tijdens de zwangerscahp of bij de geboorte, wat ook kan leiden naar doodgeboorte!
    daarom moet ik gedurende 20 weken elke week 1 DAG opgenomen worden voor dat rot infuus :cry: :cry:

Ik mag niet meer werken, ik mag haast niks dragen, er mag niks ''te hard'' tegen mn buik aan komen etc.. allemaal omdat ik zoooooooooooo voorzichtig moet zijn dat er geen inwendige bloedingen kunnen ontstaan.
    Mijn bloedplaatjes, zijn wel iets gestegen, maar vrolijk word je er niet van!

En de bijwerkingen van dat spul zijn: Lage bloeddruk, gewrichtspijn, Lage rusgpijn en vreselijke Migraine achtige hoofdpijn!
    ja meiden, wat moet ik doen, ik zal het toch moeten doen voor mn kleine,,,, :cry:

ik kan gewoon niet veel doen met mn zoontje, ik kan niet stoeien met hem,niet veel wandelen, winkelen...niks
    Gelukkig is mn Man mn steun en toeverlaat, anders zou ik het niet weten!
    en daarnaast heb ik nog eens bekkeninstabiliteit!

maar ondanks alles, blijf ik positief, al kan ik niet genieten, door de klachten.....

Lieve meiden, sorry dat ik jullie hiermee belast, maar hoop dat er een beetje duidelijkheid is wat er gaande is met mij!

Ondanks alles, ben ik absoluut geinterreseerd in hoe het allemaal met jullie gaat en verloopt!

@sjorsje; hoe is het nu met je vader meid?

fijne dag verder.

xxx

ik wens dit niemad toe...

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    bemy, no problem natuurlijk..

Dames, heeft iedereen al te horen gekregen dat ze mogelijk minder uur krijgen? Ze hebben mij alleen verteld dat ik waarschijnlijk verschillende krijg, maar wel mijn uren.. Ik woon in NH, misschien dat dat scheelt?

Daisy, lekker hoor dat je zoveel hulp krijgt. Tenminste ik heb de vorige keer erg genoten van die tijd!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    tjeetje My Angel, wat verschrikkelijk! Kan ik me wel voorstellen dat je zo zwaar vindt enzovoort en angstig is.

Ik hoop dat deze keer beter is dan vorige keer, maar toch blijft vervelend meis!

Sterkte!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Even nagekeken en het heeft inderdaad met baarmoederhalskanker te maken, pap3a zegt iets over het Virus humaan papiloma. waarschijnlijk hebben ze wat onrustige cellen of iets dergelijks gevonden. Weet niet of dit gevolgen heeft voor je kindje, dacht zelf van niet.
    Laat jezelf goed informeren en onderzoeken, misschien valt het allemaal mee.

Succes

Liefs J

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daar ben ik zelfs ook benieuwd naar of ze ook in NH problemen krijgen met hulpen?

13. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Ik kreeg gisteravond om 19.00 nog een telefoontje van de gyn die de uitslag vertelde van het uitstrijkje. Ik dacht nog wat een aardige gyn om te vragen hoe het gaat haha..
    Aankomende woensdag krijg ik verder onderzoek en halen ze eventueel wat weefsel weg. Heb het wel even nagevraagd en het kan geen kwaad voor het kindje dus die blijft nog even lekker zitten.

Linka76 waarom bel je de verloskundige niet even...

Daisy lekker dat je de uren krijgt voor de kraamzorg!

Meiden met blaasontstekingen sterkte!

Zo ga maar eens even wat eten en dan even lekker slapen.

Groetjes,
    Jolanda

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi Jolanda, wat een onrust weer. Ik heb ook vorige week een uitstrijkje laten maken ivm bloedverlies, krijg vanmiddag de uitslag. Spannend… Het is inderdaad zo dat tijdens een zwangerschap uitstrijkjes minder betrouwbaar zijn en sneller een afwijkend resultaat geven. Dus misschien valt het mee.
    Over die uitslagen weet ik dat het loopt van pap0 (niet voldoende weefsel afgenomen), pap1 (geen afwijkingen) en dan omhoog. Weet niet waar het eindigt. Ik hoop natuurlijk op pap1 vanmiddag. Misschien kun je via de zoekfunctie hier meer over pap3a vinden.
    Ze zullen vast heel voorzichtig doen omdat je zwanger bent en geen risico nemen voor het kindje. Dat zijn ze medisch-ethisch ook verplicht, aangezien het een levensvatbaar kindje is. Toch dubbele angst, voor jezelf en het kindje... Heel veel sterkte!

Verder heb ik voor de zekerheid ook maar weer even wat urine ingeleverd. Misschien zou de baarmoedermond geïrriteerd zijn door een blaasontsteking. Ook hier vanmiddag uitslag over. Gedoe allemaal hoor…

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jolanda, ik hoop dat er toch iets positiefs is voor je.

Ja verloskundige smssen, ik moet toch toevallig morgenochtend naar toe. Als vanmiddag nog niet gaat sms ik het wel hoor ;)

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jemig My Angel, wat een verhaal.
    Zit ik een beetje te zeuren over mijn bekken! Heel veel sterkte en inderdaad positief blijven! Gelukkig wordt alles nu serieus genomen!

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

My Angel, wat een verhaal… Kan weinig meer doen dan je sterkte wensen.

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ My Angel:meid wat een verhaal zeg, ik kan me voorstellen dat je niet lekker kan genieten van je zwangerschap. Wel fijn dat je dit met ons wilde delen, dan snappen we het beter. Veel sterkte en blijf gewoon lekker je verhaal doen hier, dat lucht soms wel eens op.
    dikke knuffel.

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @MyAngel,jeetje wat een verhaal,maar gelukkig is alles goed gekomen met je zoon,hopelijk deze zwangerschap ook weer!
    Veel sterkte meis!

@Linka,dat klinkt niet best meid!
    Ik geloof wel dat je het in de gaten houdt hoor meis,maar wel op tijd aan de bel trekken voordat je straks ergens ligt te kijken!

@Bemy,ow ik ben ook sow nieuwsgierig,het zou zo perfect uitkomen,en het allerbelangrijkste het scheelt enorm veel eurootjes in d emaand en die kunnen we nu hard zat gebruiken!
    Fijn dat het goed met je gaat ondanks je blaasontsteking :thumup:
    Ik kan ook zo genieten van al die bewegingen,heerlijk!
    Dan krijg ik ineens een big smile,hihi...

@Lique80,fijn dat ook jij je uren wel gaat krijgen!
    Ik woon in Brabant en daar waren/zijn ook de grote problemen met de kraamzorg,maar ben wel heel blij...

@Jolanda,spannend hoor meis,maar je weet nu dus eigenlijk niets wat het is of kan zijn?
    Slaap lekker!

@Chanti,hopelijk krijg je een goede uitslag vanmiddag!
    Laat je ons iets weten?
    Succes!

20. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ My angel - sterkte meis.

Deel Deze Pagina